Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 698 wersji utworzonych przez 13 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2008.05.19=
 
{{news|[[PsychoStats]] 3.1|
 
News spóźniony prawie o trzy tygodnie ale najważniejsze że jest. W dniu 1 maja została wydana nowa wersja znanych statystyk [[PsychoStats]]. W nowej wersji jak zwykle naprawiono (stworzono pewnie też) kupę błędów oraz dodano jeszcze większą ilość przydatnych funkcji. Poniżej lista najważniejszych zmian:
 
  
* Nowa architektura CMS oraz pluginów dająca możliwość rozszerzania funkcji dla użytkowników..
 
* Przeprojektowano standardową skórkę, teraz jest w formacie XHTML.
 
* Lepsze wsparcie profili graczy, dodano link do Społeczności Steam.
 
* Ulepszono stronę "Overview", są teraz wykresy ilości połączeń we flashu, graf z jakich państw pochodzą gracze oraz mapa google.
 
* Automatyczny kreator instalacji skórek pozwalający automatycznie ściągnąć i zainstalować je z panelu administratora.
 
* Ulepszono wsparcie pobierania logów.
 
* Zdarzenia gier są teraz konfigurowane z panelu administratora co pozwala na łatwiejszą integrację nowych gier.
 
* Codzienne nagrody są teraz generowane (ta samo jak tygodniowe oraz miesięczne).
 
* Zredukowano kody potrzebny do wsparcia nowych modów. Teraz będzie znacznie prościej dodać wsparcie dla nowego moda.
 
* Dodano wsparcie dla [[Team Fortress 2]]
 
* Zaimplementowano MayCiepła (Heatmaps)! Pozwalają zobaczyć w jakich miejscach na mapach gracze zabijają oraz giną najczęściej.
 
* Wiele innych poprawek oraz mniejszych ulepszeń w kodzie. Za dużo aby je wymieniać pojedynczo.
 
  
}}
+
=2012.12.07=
=2008.05.15=
+
{{news2
{{news|Aktualizacja [[SRCDS|Serwera Dedykowanego Source]]|
+
|tytul=Uh Oh
* Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia serwera za pomocą podsystemu [[RCON]].
+
|tresc=Trzeba posprzątać
  
}}
+
LOL nope.
  
=2008.05.09=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
* Naprawiono kilka błędów z odznaczeniem "Praktyka Rodzinna". Gracze mający 10/10 a nie mający zaliczonego odznaczenia przy następnym Ubercharge na znajomym z listy dostaną to odznaczenie.
 
* Naprawiono opcję automatycznego leczenia tak aby nie przeszkadzała w osiągnięciu odznaczenia "Druga Opinia".
 
* Naprawiono ładowanie się Kritzkriega tak aby robił to szybciej niż Medigun
 
* Naprawiono błąd uniemożliwiający używanie nowych broni Medyka na niektórych serwerach.
 
* Naprawiono broń białą aby działał na nią efekt Kritzkriega.
 
* Naprawiono przeglądarkę serwerów aby nie odświeżała się jak nie jest jeszcze widoczna przy starcie gry.
 
 
}}
 
}}
  
=2008.05.07=
+
=2012.09.10=
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
{{news2
Lista zmian:
+
|tytul=Steam Big Picture
* Naprawiono [[Portal|Portal: First Slice]] który nie mógł zostać uruchomiony przez niektórych użytkowników.
+
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
* Naprawiono błąd uniemożliwiający uruchomienie MODów na silniku [[Half-Life]] z przeglądarki serwerów.
+
 
* Naprawiono problem z siecią na starcie.
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
}}
+
 
{{news|Doom 4 w planach|
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
[http://www.idsoftware.com/ id Software] ogłosiło rozpoczęcie produkcji gry Doom 4, jak ktoś chętny na załapanie się u nich na robotę - to teraz jest idealna pora :).
+
 
}}
+
{{news|Source Engine 2007 na Linuksa?|
+
Ciekawy artykuł na temat przyszłości silnika [[Source]]. Jak wiadomo moduł graficzny Source Engine jest na Direct X, czyli działa na systemach Microsoft takich jak komputery z Windows, Xbox 360 a dodatkowo działa na konsolach Sony Playstation 3. Tu jest mały myk, bo nie ma jak tego odpalić na Mac OS X z Apple oraz na platformach linuksowych, ponieważ nie ma takiej opcji. Ale Source Engine jest modularny, a Valve szuka osób na wysokie stanowisko jako coder/developer - możliwe jest, iż ujrzymy dodatkowy moduł Source, który będzie generował grafikę w OpenGL tak jak to miało miejsce we wcześniejszych grach Valve - silniku [[Half-Life]] (prawda jest taka, że silnik HL1 był bazowany na Quake a Valve go rozszerzyło i dopisało moduł do renderowania pod DirectX). Czyżby coś się ruszyło z powodu zapowiedzi id Tech 5, a może Valve brakuje kasiory jaką szastają fani produktów Apple oraz konsol? Zobaczymy, raczej gracze nie stracą :)
+
<br/><br/>
+
Warto zobaczyć [http://tinyurl.com/56uohu artykuł na Phoronix] aby poznać szczegóły.
+
 
}}
 
}}
  
=2008.05.05=
+
=2012.05.15=
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{news2
{{logo-tf2}}
+
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
Przed chwilą została wydana kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Lista zmian nie jest długa :)
+
|tresc=Diablo III zakupione :)
* Naprawiono exploit pozwalający na niekończący się UberCharge
+
* Naprawiono zacinanie się efektu naładowania  Kritzkrieg'a przy zmianie broni/klasy
+
}}
+
  
=2008.05.03=
+
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
Wczoraj późnym wieczorem wyszła kolejna aktualizacja TeamFortress 2. Lista zmian przedstawia się następująco:
+
* Naprawiono wywalanie się gry na niektórych systemach przy użyciu Kritzkriega.
+
* Naprawiono dawanie odznaczeń Kamień Milowy 2 oraz Kamień Milowy 3 w niepoprawnym czasie.
+
* Naprawiono exploit powodujący możliwość wyrzucenia broni na podłogę i podniesienia jej przez innego gracza.
+
 
}}
 
}}
  
=2008.05.01=
+
=2012.02.02=
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
{{news2
Klient Steam
+
|tytul=Sprzątanie
* Dodano możliwość blokowania całej komunikacji od innych użytkowników.
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
* Dodano opcję wyświetlania sygnatury czasowej w oknie chatu.
+
* Dodano możliwość ustawienia opcji w jakiej sytuacji ma migać okienko chatu na pasku zadań.
+
* Dodano opcję sprawdzania czy pojawiła się aktualizacja do jakiejś gry podczas działania [[Steam]]a.
+
* Naprawiono nie działanie Kopii Zapasowych niektórych gier oraz wprowadzono inne ulepszenia do nich.
+
 
}}
 
}}
  
{{news|Aktualizacja Source SDK|
+
=2012.01.30=
Source SDK
+
{{news2
* Obiekty z nowego trybu gry w [[Team Fortress 2]] są już dostępne dla twórców map.
+
|tytul=Zmiany
* Własne ustawienia w edytorze Hammer nie są już nadpisywane gdy SDK jest restartowany.
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia