Mod
(Różnice między wersjami)
				
																
				
				
								
				 (+Kat.)  | 
		|||
| Linia 6: | Linia 6: | ||
* [[Half-Life]] i [[Counter-Strike]] czy [[Day of Defeat]] albo [[HLRally]]  | * [[Half-Life]] i [[Counter-Strike]] czy [[Day of Defeat]] albo [[HLRally]]  | ||
* [[Quake]] i [[Rocker Arena]]  | * [[Quake]] i [[Rocker Arena]]  | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Gry]]  | ||
Wersja z 21:55, 1 cze 2006
Mod to modyfikacja gry, stanowi doatek do oryginalnej gry, najczęściej pod tym pojęciem mamy na myśli taki pakiet plików w osobnym podkatalogu, gdzie odpalona gra z odpowiednim parametrem załaduje wybrany mod i zmienią się zasady gry.
Mody zaczynają się od prostych typu zmiana zachowania specyficznej broni, albo rozszerzenie funckjonalności w celu łatwiejszego administrowania serwerem, albo totalne konwersje, które mają odmienny zupełnie charakter od oryginalnej gry.
Przykłady modów:
- Half-Life i Counter-Strike czy Day of Defeat albo HLRally
 - Quake i Rocker Arena