Mod
(Różnice między wersjami)
(+Kat.) |
m (Literówka.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Mod to modyfikacja gry, stanowi | + | Mod to modyfikacja gry, stanowi dodatek do oryginalnej gry, najczęściej pod tym pojęciem mamy na myśli taki pakiet plików w osobnym podkatalogu, gdzie odpalona gra z odpowiednim parametrem załaduje wybrany mod i zmienią się zasady gry. |
Mody zaczynają się od prostych typu zmiana zachowania specyficznej broni, albo rozszerzenie funckjonalności w celu łatwiejszego administrowania serwerem, albo totalne konwersje, które mają odmienny zupełnie charakter od oryginalnej gry. | Mody zaczynają się od prostych typu zmiana zachowania specyficznej broni, albo rozszerzenie funckjonalności w celu łatwiejszego administrowania serwerem, albo totalne konwersje, które mają odmienny zupełnie charakter od oryginalnej gry. |
Wersja z 18:52, 14 cze 2006
Mod to modyfikacja gry, stanowi dodatek do oryginalnej gry, najczęściej pod tym pojęciem mamy na myśli taki pakiet plików w osobnym podkatalogu, gdzie odpalona gra z odpowiednim parametrem załaduje wybrany mod i zmienią się zasady gry.
Mody zaczynają się od prostych typu zmiana zachowania specyficznej broni, albo rozszerzenie funckjonalności w celu łatwiejszego administrowania serwerem, albo totalne konwersje, które mają odmienny zupełnie charakter od oryginalnej gry.
Przykłady modów:
- Half-Life i Counter-Strike czy Day of Defeat albo HLRally
- Quake i Rocker Arena