Source
(Różnice między wersjami)
(→Mody) |
(→Opis: co to sa "puschi"?) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Silnik '''Source''' to następna gra, powstała po silniku [[Half-Life]]. | Silnik '''Source''' to następna gra, powstała po silniku [[Half-Life]]. | ||
− | Oprócz grafiki wprowadza silnik ''Havoc'' odpowiedzialny za fizykę w grze - efekt padania trupów, odbijania się elemntów takich jak | + | Oprócz grafiki wprowadza silnik ''Havoc'' odpowiedzialny za fizykę w grze - efekt padania trupów, odbijania się elemntów takich jak puszki, beczki itp. |
=Mody= | =Mody= |
Wersja z 13:42, 17 cze 2006
Opis
Silnik Source to następna gra, powstała po silniku Half-Life.
Oprócz grafiki wprowadza silnik Havoc odpowiedzialny za fizykę w grze - efekt padania trupów, odbijania się elemntów takich jak puszki, beczki itp.
Mody
Najbardziej znane mody powstałe na silniku Source to:
- Half-Life 2
- Half-Life 2: Multiplayer (wersja do gry po sieci w Half-Life 2
- Counter-Strike: Source
- Day of Defeat: Source
Powstaje też bardzo wiele modów do gry online, np Synergy. Zobacz Mod DB na temat modów do Half-Life 2
Serwer
Aby postawić serwer gry Source musisz stworzyć serwer zwany także SRCDS.