Source
(Różnice między wersjami)
(→Mody) |
(→Serwer) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
== Serwer == | == Serwer == | ||
− | Aby postawić [[serwer]] gry [[Source]] musisz stworzyć serwer zwany także [[SRCDS]]. | + | *Aby postawić [[serwer]] gry [[Source]] musisz stworzyć serwer zwany także [[SRCDS]]. |
− | + | * [[SRCDS - skrypcior]] może się przydać przy stawianiu serwera. | |
+ | * [[SRCDS - autoreboot]] może się nadać także przy stawianu serwera, jak [[demon]] | ||
[[Kategoria:gry]] | [[Kategoria:gry]] |
Wersja z 20:51, 23 cze 2006
Opis
Silnik Source to następna gra, powstała po silniku Half-Life.
Oprócz grafiki wprowadza silnik Havoc odpowiedzialny za fizykę w grze - efekt padania trupów, odbijania się elemntów takich jak puszki, beczki itp.
Mody
Najbardziej znane mody powstałe na silniku Source to:
- Half-Life 2
- Half-Life 2 Multiplayer (wersja do gry po sieci w Half-Life 2
- Counter-Strike: Source
- Day of Defeat: Source
Powstaje też bardzo wiele modów do gry online, np Synergy. Zobacz Mod DB na temat modów do Half-Life 2
Serwer
- Aby postawić serwer gry Source musisz stworzyć serwer zwany także SRCDS.
- SRCDS - skrypcior może się przydać przy stawianiu serwera.
- SRCDS - autoreboot może się nadać także przy stawianu serwera, jak demon