HLDS.pl

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(O stronie)
(O stronie)
Linia 4: Linia 4:
 
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.
 
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.
  
Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innyc fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest dealny (ze względów bezpieczeństwa i kntroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron.
+
Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest idealny (''ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu''), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D
  
 
=Linki=
 
=Linki=

Wersja z 01:11, 2 sty 2007

O stronie

Witamy na stronie HLDS.pl, stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry Half-Life oraz Source. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier FPP bazujących na silniku Quake, Half-Life i Source czy też Unreal.

Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.

Początkowo bazowaliśmy na silniku LDU (aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system Wiki, który może nie jest idealny (ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D

Linki

Varia

Hlds.pl-wants-you.jpg
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia