HLDS.pl
(→O stronie) |
(→O stronie) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem. | Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem. | ||
− | Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do | + | Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.neocrome.net/ LDU] (''aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest idealny (''ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu''), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D |
=Linki= | =Linki= |
Wersja z 01:11, 2 sty 2007
O stronie
Witamy na stronie HLDS.pl, stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry Half-Life oraz Source. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier FPP bazujących na silniku Quake, Half-Life i Source czy też Unreal.
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.
Początkowo bazowaliśmy na silniku LDU (aktualnie engine LDU nie jest rozwijany, a jego następcą jest Sedito), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innych fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system Wiki, który może nie jest idealny (ze względów bezpieczeństwa i kontroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. No i pozwala _KaszpiR_'owi poprawiać jego nagminne literówki :D
Linki
- Aktualny adres http://HLDS.pl
- Poprzedni adres http://info.wsisiz.edu.pl/~sochon/hlds.pl/