Team DeathMatch
m (standardowo poprawiam literówki) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera. | Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera. | ||
− | Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś | + | Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie. |
Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie. | Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie. |
Aktualna wersja na dzień 14:40, 14 kwi 2007
Team DeathMatch różni się od typowego DeathMatchu tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest kickowany z serwera.
Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie.
Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest Quake, gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie.
Bardziej zaawansowaną rozgrywką jest CTF, w którym już chodzi o coś więcej niż utrupienie wroga.