Team DeathMatch
| m (standardowo poprawiam literówki) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera. | Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera. | ||
| − | Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś  | + | Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie. | 
| Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie. | Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie. | ||
Aktualna wersja na dzień 15:40, 14 kwi 2007
Team DeathMatch różni się od typowego DeathMatchu tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest kickowany z serwera.
Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie.
Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest Quake, gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie.
Bardziej zaawansowaną rozgrywką jest CTF, w którym już chodzi o coś więcej niż utrupienie wroga.

