Portal
(standardowo poprawiam literówki) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
<center>[http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg]</center> | <center>[http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg]</center> | ||
− | Gra oparta na unowocześnionym silniku [[Source]], gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym | + | Gra oparta na unowocześnionym silniku [[Source]], gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejscu drugą i można między dziurami przechodzić. |
− | Tutaj dziury | + | Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka. |
− | Gra bezkrwawa w | + | Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Prey były jednak one jako statyczne obiekty. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami. |
Przykładowy filmik jak to działa. | Przykładowy filmik jak to działa. |
Wersja z 00:35, 10 lis 2007
Opis
Gra oparta na unowocześnionym silniku Source, gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejscu drugą i można między dziurami przechodzić.
Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka. Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Prey były jednak one jako statyczne obiekty. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.
Przykładowy filmik jak to działa.