Portal
| (Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
[[kategoria:gry]] | [[kategoria:gry]] | ||
=Opis= | =Opis= | ||
| − | [http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg] | + | <center>[http://orange.half-life2.com/portal.html http://orange.half-life2.com/images/portalwallpaper/thumb_portalwallpaper.jpg]</center> |
| − | + | ||
| − | + | Gra oparta na unowocześnionym silniku [[Source]], gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejscu drugą i można między dziurami przechodzić. | |
| − | Gra | + | |
| − | + | Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka. | |
| + | Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Narbacular Drop. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami. | ||
| + | |||
| + | Przykładowy filmik jak to działa. | ||
| + | |||
| + | {{video|youtube|Wb7aDZeO_MQ}} | ||
=Linki= | =Linki= | ||
*[http://orange.half-life2.com/portal.html Oficjalna strona] | *[http://orange.half-life2.com/portal.html Oficjalna strona] | ||
Aktualna wersja na dzień 00:37, 10 lis 2007
Opis
Gra oparta na unowocześnionym silniku Source, gdzie wcielamy się w agentkę zamkniętą w ośrodku badawczym, gdzie przeprowadza się testy między innymi na technologii portali - jak w kreskówkach, naklejamy jedną czarna dziurę na ścianie, w innym miejscu drugą i można między dziurami przechodzić.
Tutaj dziury są kolorowe (aby rozróżnić która kiedy rzuciliśmy na ścianę) oraz naszym zadaniem jest z początku przejście przez serię pomieszczeń a potem ucieczka z ośrodka. Gra bezkrwawa w odróżnieniu do większości produktów firmy Valve, oryginalny pomysł portalu jest stary - sięga czasów Quake1 - ale pierwsze wykorzystanie technologii portalów można było zobaczyć w grze Narbacular Drop. Valve rozszerzyło technologię o możliwość układania dziur na specyficznych powierzchniach, dzięki temu można przejść między punktami omijając wiele przeszkód nie do przejścia innymi metodami.
Przykładowy filmik jak to działa.