Enemy Territory: QUAKE Wars
(→Wymagania) |
(→Instalka) |
||
Linia 46: | Linia 46: | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | *Przechodzimy do naszego kochanego katalogu gdzie zainstalowaliśmy serwer gry. | + | *Przechodzimy do naszego kochanego katalogu gdzie zainstalowaliśmy serwer gry. Mamy w nim taką strukturę katalogów |
+ | |||
+ | . | ||
+ | |-- EULA.txt | ||
+ | |-- README.txt | ||
+ | |-- base | ||
+ | | |-- bots | ||
+ | | | `-- botnames.dat | ||
+ | | |-- game000.pk4 | ||
+ | | |-- game002.pk4 | ||
+ | | |-- match.cfg | ||
+ | | |-- pak000.pk4 | ||
+ | | |-- pak001.pk4 | ||
+ | | |-- pak002.pk4 | ||
+ | | |-- pak003.pk4 | ||
+ | | |-- pak004.pk4 | ||
+ | | |-- pak005.pk4 | ||
+ | | |-- public.cfg | ||
+ | | |-- server.cfg | ||
+ | | |-- usergroups.dat | ||
+ | | `-- usergroups.example | ||
+ | |-- copyrights.txt | ||
+ | |-- etqw-dedicated | ||
+ | |-- etqw_icon.png | ||
+ | |-- etqwded.x86 | ||
+ | |-- libgcc_s.so.1 | ||
+ | |-- libjpeg.so.62 | ||
+ | |-- libstdc++.so.6 | ||
+ | |-- openurl.sh | ||
+ | `-- pb | ||
+ | |-- PBEULA.txt | ||
+ | |-- htm | ||
+ | | |-- la001313.htm | ||
+ | | |-- lc001714.htm | ||
+ | | |-- ma001313.htm | ||
+ | | |-- mc001714.htm | ||
+ | | |-- wa001313.htm | ||
+ | | `-- wc001714.htm | ||
+ | |-- pbag.so | ||
+ | |-- pbags.so | ||
+ | |-- pbcl.so | ||
+ | |-- pbcls.so | ||
+ | `-- pbsv.so | ||
+ | |||
+ | 4 directories, 36 files | ||
+ | *Już widać co będziemy konfigurować: | ||
+ | **base/server.cfg - taka sama funkcja jak [[server.cfg]] ale z komendami pod ETQW | ||
+ | **base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz | ||
+ | **base/public.cfg - konfiguracja zmiennych na serwer publiczny po meczu | ||
+ | **base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników | ||
+ | *Do tego trzeba będzie stworzyć plik '''base/guidstates.dat''' - definiuje się w nim bany oraz adminy. |
Wersja z 16:47, 27 gru 2007
Spis treści |
Opis
Enemy Territory: QUAKE Wars to strategiczny shooter oparty o misje, bazujący na klasach FPS wklejony w świat QuakeWars. W bitwie o Ziemię musisz wybrać stronę, której chcesz pomóc w walce. Dwie grywalne armie w Enemy Territory: QUAKE Wars różnią się między sobą tworząc absolutnie unikalny gameplay. Twoje doświadczenia zależą od strony, którą wybierzesz.
- Strogg: Siły inwazyjne z jednym, jasno określonym celem - zniszczenie ludzkości poprzez stroggifikację oraz zaawansowane technologie i bronie, aby to osiągnąć.
- Global Defense Force (GDF): Jedyna linia obrony Ziemi, chroniąca swój "dom" i środowisko swoim arsenałem militarnym.
W przypadku każdej strony musisz wybrać, jaką rolę chcesz odgrywać na polu bitwy. Każda misja i cel wymagają innych zdolności, a nawet najlepsi gracze pomagają swoim zespołom osiągnąć końcowe zwycięstwo.
Gra różni się znacznie od wszelkiego rodzaju gier typu ET, CS, Quake (chodzi o multiplayer) i tym podobnych. Więcej na http://quakewars.pl
Linki
- Oficjalna strona
- QuakeWars.pl - polska strona poświęcona grze
Komendy
Nagrywanie video
- renderNetDemo
- warto wtedy ustawic r_mode 3, com_aviDemoWidth, com_aviDemoHeight
Instalacja
Linux
Wymagania
- 800 MB na dysku albo więcej
- parametry w kernelu preempt oraz taktowanie na 1000Hz albo wiecej.
- 300 MB RAM
- dostęp do ssh
- pakiet curl
Pliki
- pobieramy plik ETQW-server-1.2-full.r3.x86.run z torrenta albo z listy mirrorów - jakieś 420MB.
- Można też zrobić inaczej - pobrać ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run z torrenta jeśli masz pliki gry pod Windows - może być klient. Wtedy instalujemy wersje nomedia a potem dogrywamy pliki z katalogu base z gry pod Windows.
Instalka
- wpisujemy komendy w konsoli
chmod 777 ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run ./ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run
a potem klawiszami strzałek przesuwamy zaznaczenie tak jak na obrazkach ;)
- Przechodzimy do naszego kochanego katalogu gdzie zainstalowaliśmy serwer gry. Mamy w nim taką strukturę katalogów
. |-- EULA.txt |-- README.txt |-- base | |-- bots | | `-- botnames.dat | |-- game000.pk4 | |-- game002.pk4 | |-- match.cfg | |-- pak000.pk4 | |-- pak001.pk4 | |-- pak002.pk4 | |-- pak003.pk4 | |-- pak004.pk4 | |-- pak005.pk4 | |-- public.cfg | |-- server.cfg | |-- usergroups.dat | `-- usergroups.example |-- copyrights.txt |-- etqw-dedicated |-- etqw_icon.png |-- etqwded.x86 |-- libgcc_s.so.1 |-- libjpeg.so.62 |-- libstdc++.so.6 |-- openurl.sh `-- pb |-- PBEULA.txt |-- htm | |-- la001313.htm | |-- lc001714.htm | |-- ma001313.htm | |-- mc001714.htm | |-- wa001313.htm | `-- wc001714.htm |-- pbag.so |-- pbags.so |-- pbcl.so |-- pbcls.so `-- pbsv.so
4 directories, 36 files
- Już widać co będziemy konfigurować:
- base/server.cfg - taka sama funkcja jak server.cfg ale z komendami pod ETQW
- base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz
- base/public.cfg - konfiguracja zmiennych na serwer publiczny po meczu
- base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników
- Do tego trzeba będzie stworzyć plik base/guidstates.dat - definiuje się w nim bany oraz adminy.