Enemy Territory: QUAKE Wars
(→Opis) |
|||
| Linia 96: | Linia 96: | ||
**base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników - [[ETQW usergroups.dat]] | **base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników - [[ETQW usergroups.dat]] | ||
*Do tego trzeba będzie stworzyć plik '''base/guidstates.dat''' - definiuje się w nim bany oraz adminy. [[ETQW guidstates.dat]] | *Do tego trzeba będzie stworzyć plik '''base/guidstates.dat''' - definiuje się w nim bany oraz adminy. [[ETQW guidstates.dat]] | ||
| + | |||
| + | |||
| + | {{etqw}} | ||
Wersja z 17:02, 27 gru 2007
Spis treści |
Opis
Enemy Territory: QUAKE Wars to strategiczny shooter oparty o misje, bazujący na klasach FPS wklejony w świat QuakeWars. W bitwie o Ziemię musisz wybrać stronę, której chcesz pomóc w walce. Dwie grywalne armie w Enemy Territory: QUAKE Wars różnią się między sobą tworząc absolutnie unikalny gameplay. Twoje doświadczenia zależą od strony, którą wybierzesz.
- Strogg: Siły inwazyjne z jednym, jasno określonym celem - zniszczenie ludzkości poprzez stroggifikację oraz zaawansowane technologie i bronie, aby to osiągnąć.
- Global Defense Force (GDF): Jedyna linia obrony Ziemi, chroniąca swój "dom" i środowisko swoim arsenałem militarnym.
W przypadku każdej strony musisz wybrać, jaką rolę chcesz odgrywać na polu bitwy. Każda misja i cel wymagają innych zdolności, a nawet najlepsi gracze pomagają swoim zespołom osiągnąć końcowe zwycięstwo.
Gra różni się znacznie od wszelkiego rodzaju gier typu ET, CS, Quake (chodzi o multiplayer) i tym podobnych. Więcej na http://quakewars.pl
Linki
- Oficjalna strona
- QuakeWars.pl - polska strona poświęcona grze
Komendy
Nagrywanie video
- renderNetDemo
- warto wtedy ustawic r_mode 3, com_aviDemoWidth, com_aviDemoHeight
Instalacja
Linux
Wymagania
- 800 MB na dysku albo więcej
- parametry w kernelu preempt oraz taktowanie na 1000Hz albo wiecej.
- 300 MB RAM
- dostęp do ssh
- pakiet curl
Pliki
- pobieramy plik ETQW-server-1.2-full.r3.x86.run z torrenta albo z listy mirrorów - jakieś 420MB.
- Można też zrobić inaczej - pobrać ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run z torrenta jeśli masz pliki gry pod Windows - może być klient. Wtedy instalujemy wersje nomedia a potem dogrywamy pliki z katalogu base z gry pod Windows.
Instalka
- wpisujemy komendy w konsoli
chmod 777 ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run ./ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run
a potem klawiszami strzałek przesuwamy zaznaczenie tak jak na obrazkach ;)
- Przechodzimy do naszego kochanego katalogu gdzie zainstalowaliśmy serwer gry. Mamy w nim taką strukturę katalogów
.
|-- EULA.txt
|-- README.txt
|-- base
| |-- bots
| | `-- botnames.dat
| |-- game000.pk4
| |-- game002.pk4
| |-- match.cfg
| |-- pak000.pk4
| |-- pak001.pk4
| |-- pak002.pk4
| |-- pak003.pk4
| |-- pak004.pk4
| |-- pak005.pk4
| |-- public.cfg
| |-- server.cfg
| |-- usergroups.dat
| `-- usergroups.example
|-- copyrights.txt
|-- etqw-dedicated
|-- etqw_icon.png
|-- etqwded.x86
|-- libgcc_s.so.1
|-- libjpeg.so.62
|-- libstdc++.so.6
|-- openurl.sh
`-- pb
|-- PBEULA.txt
|-- htm
| |-- la001313.htm
| |-- lc001714.htm
| |-- ma001313.htm
| |-- mc001714.htm
| |-- wa001313.htm
| `-- wc001714.htm
|-- pbag.so
|-- pbags.so
|-- pbcl.so
|-- pbcls.so
`-- pbsv.so
4 directories, 36 files
- Już widać co będziemy konfigurować, a niżej dokładne opicy jak się zmienia parametry w każdym z nich.
- base/server.cfg - taka sama funkcja jak server.cfg ale z komendami pod ETQW, definujemy w nim parametry serwera. Przykładowy config z serwera INEA - ETQW server.cfg.
- base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz - przykładowy config z serwera INEA - ETQW match.cfg
- base/public.cfg - konfiguracja zmiennych na serwer publiczny po meczu - przykładowy config z serwera INEA - ETQW public.cfg
- base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników - ETQW usergroups.dat
- Do tego trzeba będzie stworzyć plik base/guidstates.dat - definiuje się w nim bany oraz adminy. ETQW guidstates.dat