Combo
Linia 2: | Linia 2: | ||
Najczęściej spotykane w grach z [[fws|fast weapon switch]], gdzie szybka zmiana broni daje możliwość właśnie złożenia ze sobą kilku strzałów. | Najczęściej spotykane w grach z [[fws|fast weapon switch]], gdzie szybka zmiana broni daje możliwość właśnie złożenia ze sobą kilku strzałów. | ||
− | Przykładem może być w [[Quake 3]] w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast | + | Przykładem może być w [[Quake 3]] w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast raila stosuje się dubeltówkę. |
Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy szybsie i delikwent nadziewa się na naszą rakietę, wyrzucony w powietrze od wybuchu dostaje railem i zdycha. | Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy szybsie i delikwent nadziewa się na naszą rakietę, wyrzucony w powietrze od wybuchu dostaje railem i zdycha. |
Wersja z 22:49, 2 sty 2008
Combo to skrót od combination, czyli kombinacji, oznacza w grach zestawienie strzału z kilku broni w celu zniszczenia wroga.
Najczęściej spotykane w grach z fast weapon switch, gdzie szybka zmiana broni daje możliwość właśnie złożenia ze sobą kilku strzałów. Przykładem może być w Quake 3 w CPMA: strzał rakietą we wroga, natychmiastowe przełączenie się na spawarkę aby trochę zmiękczyć wroga a następnie przełączenie na railguna - całość dobrze wykonana zadaje co najmniej 150 punktów obrażeń. Oczywiście jeśli trafimy rakietą to z takim combo spokojnie można wyciągnąć 250 - mało kto to przeżyje. Czasem zamiast raila stosuje się dubeltówkę.
Czasem combo jest stosowane aby wymusić specyficzne zachowanie przeciwnika, np wrzucamy gdzieś granat, wróg ay go uniknąć ucieka w przewidziana przez nas stronę, ale my byliśmy szybsie i delikwent nadziewa się na naszą rakietę, wyrzucony w powietrze od wybuchu dostaje railem i zdycha.