Gameplay
(Różnice między wersjami)
Linia 5: | Linia 5: | ||
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) ) | *charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) ) | ||
− | {{ | + | {{skróty}} |
Wersja z 10:36, 16 lut 2008
Gameplay to inaczej rozgrywka. Często oznacza zasady panujące w grze, dzieki którym gra wygląda tak nie inaczej oraz warunkuje zachowanie poszczególnych graczy w zależności od danej chwili. Wpływa na to masa czynników, takich jak:
- układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
- ilość graczy - inaczej sie gra na duelach a inaczej np na 2on2
- rodzaj gry np coperative czy deathmath
- charakterystyka broni jak recoil czy spread oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )