Gameplay
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Linia 2: | Linia 2: | ||
*układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy | *układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy | ||
*ilość graczy - inaczej sie gra na [[duel]]ach a inaczej np na 2on2 | *ilość graczy - inaczej sie gra na [[duel]]ach a inaczej np na 2on2 | ||
− | *rodzaj gry np [[ | + | *rodzaj gry np [[cooperative]] czy [[deathmatch]] |
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) ) | *charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) ) | ||
{{skróty}} | {{skróty}} |
Aktualna wersja na dzień 10:37, 16 lut 2008
Gameplay to inaczej rozgrywka. Często oznacza zasady panujące w grze, dzieki którym gra wygląda tak nie inaczej oraz warunkuje zachowanie poszczególnych graczy w zależności od danej chwili. Wpływa na to masa czynników, takich jak:
- układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
- ilość graczy - inaczej sie gra na duelach a inaczej np na 2on2
- rodzaj gry np cooperative czy deathmatch
- charakterystyka broni jak recoil czy spread oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )