Svc bad

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Zalążek.)
 
(Przyczyny)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
svc_bad – objawia się rozłączaniem graczy na serwerze.
+
'''svc_bad''' – objawia się rozłączaniem graczy na serwerze.
  
 
== Przyczyny ==
 
== Przyczyny ==
 +
* Duża ilość logosów graczy na serwerze.
 +
* Za niski timeout między graczem a serwerem.
 +
* Pluginy wysyłające masę komunikatów do graczy, jak np ATAC i inne kolorowe pierdoły i bajery.
 
* Ostatni update (''jeżeli masz możliwość, zrób downgrade''),
 
* Ostatni update (''jeżeli masz możliwość, zrób downgrade''),
 
* '''sys_ticrate''' może być za wysokie (''zmniejsz do 200''),
 
* '''sys_ticrate''' może być za wysokie (''zmniejsz do 200''),
Linia 8: Linia 11:
 
* Uzywanie binarek 64 bitowych,
 
* Uzywanie binarek 64 bitowych,
 
* Na serwerze działa HLTV (''jeżeli możesz, to wyłącz je'').
 
* Na serwerze działa HLTV (''jeżeli możesz, to wyłącz je'').
 +
* Zbyt wiele plików konfiguracyjnych typu '''.cfg''' i '''.ini'''
 +
=Obejście problemu=
 +
* Przeważnie wystarczy wyłączyć nadmiarową ilość komunikatów z pluginów, obciąć do niezbędnego minimum.
 +
* Wywalić wszelkie pluginy wysyłające sporo tekstu do konsoli gracza, np statystyki itd.
 +
* Ustawić w server.cfg timeout client-serwer na niższą wartość niż domyslna
 +
sv_timeout 25 //
 +
 +
* Albo kompletnie zakazać wrzucania logosów graczy w server.cfg
 +
sv_allowupload 0
  
 
== Linki ==
 
== Linki ==
 
* [http://www.mail-archive.com/hlds_linux@list.valvesoftware.com/msg41265.html Lista Mailingowa Valve - hlds_linux]
 
* [http://www.mail-archive.com/hlds_linux@list.valvesoftware.com/msg41265.html Lista Mailingowa Valve - hlds_linux]
 +
* [http://www.mail-archive.com/hlds_linux@list.valvesoftware.com/msg41288.html Lista Mailingowa Valve - hlds_linux]
  
 
[[Kategoria:Problemy]]
 
[[Kategoria:Problemy]]

Aktualna wersja na dzień 13:17, 18 mar 2009

svc_bad – objawia się rozłączaniem graczy na serwerze.

Przyczyny

  • Duża ilość logosów graczy na serwerze.
  • Za niski timeout między graczem a serwerem.
  • Pluginy wysyłające masę komunikatów do graczy, jak np ATAC i inne kolorowe pierdoły i bajery.
  • Ostatni update (jeżeli masz możliwość, zrób downgrade),
  • sys_ticrate może być za wysokie (zmniejsz do 200),
  • sv_maxupdaterate jest zbyt wysokie względem sv_maxrate,
  • Parametr -pingboost jest ustawiony na 3 (zmniejsz do 2),
  • Uzywanie binarek 64 bitowych,
  • Na serwerze działa HLTV (jeżeli możesz, to wyłącz je).
  • Zbyt wiele plików konfiguracyjnych typu .cfg i .ini

Obejście problemu

  • Przeważnie wystarczy wyłączyć nadmiarową ilość komunikatów z pluginów, obciąć do niezbędnego minimum.
  • Wywalić wszelkie pluginy wysyłające sporo tekstu do konsoli gracza, np statystyki itd.
  • Ustawić w server.cfg timeout client-serwer na niższą wartość niż domyslna
sv_timeout 25 //

  • Albo kompletnie zakazać wrzucania logosów graczy w server.cfg
sv_allowupload 0

Linki

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia