Warping
Od HLDS.pl
				
								
				(Różnice między wersjami)
				
																
				
				
								
				|  (Utworzył nową stronę „Warping znany także pod pojęciem rubberbanding - lagi na serwerze objawiające się tym, że idziesz sobie i nagle przesuwa cię z powrotem w miejsce w którym byleś...”) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| Warping znany także pod pojęciem rubberbanding - lagi na serwerze objawiające się tym, że idziesz sobie i nagle przesuwa cię z powrotem w miejsce w którym byleś sekundę temu. | Warping znany także pod pojęciem rubberbanding - lagi na serwerze objawiające się tym, że idziesz sobie i nagle przesuwa cię z powrotem w miejsce w którym byleś sekundę temu. | ||
| − | Objawia się także przeskakiwaniem innych osób na serwerze na które patrzysz. | + | Objawia się także przeskakiwaniem innych osób na serwerze na które patrzysz. Może także się objawiać tym, że nagle wszyscy zaczynają się bardoz szybko rpzemieszczać z aktualnej pozycji do nowej pozycji - takie nagłe szybkie ruchy przez ułamek sekundy i powrót do normalnej prędkości. | 
| Najczęściej oznacza, że serwer na którym stoi gra już nie daje rady. | Najczęściej oznacza, że serwer na którym stoi gra już nie daje rady. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Efekt wynika z faktu, że gra nie ostaje informacji o graczach, i przewiduje ruchy postaci i przedmiotów. W pewnym momencie serwer przesyła spóźnione informacje o ruchu graczy i jest jedna wielka cofka. | ||
Aktualna wersja na dzień 23:39, 8 kwi 2010
Warping znany także pod pojęciem rubberbanding - lagi na serwerze objawiające się tym, że idziesz sobie i nagle przesuwa cię z powrotem w miejsce w którym byleś sekundę temu.
Objawia się także przeskakiwaniem innych osób na serwerze na które patrzysz. Może także się objawiać tym, że nagle wszyscy zaczynają się bardoz szybko rpzemieszczać z aktualnej pozycji do nowej pozycji - takie nagłe szybkie ruchy przez ułamek sekundy i powrót do normalnej prędkości.
Najczęściej oznacza, że serwer na którym stoi gra już nie daje rady.
Efekt wynika z faktu, że gra nie ostaje informacji o graczach, i przewiduje ruchy postaci i przedmiotów. W pewnym momencie serwer przesyła spóźnione informacje o ruchu graczy i jest jedna wielka cofka.

