Porównanie komunikatorów głosowych
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
(→Linki) |
|||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 31: | Linia 31: | ||
|- | |- | ||
|[[Mumble]] | |[[Mumble]] | ||
− | | | + | |2010-05-30 |
− | |1.1 | + | |1.2.1 |
| bgcolor=#ffdddd | Nie | | bgcolor=#ffdddd | Nie | ||
| bgcolor=#ddffdd | Tak | | bgcolor=#ddffdd | Tak | ||
Linia 40: | Linia 40: | ||
| bgcolor=#ddffdd | Tak | | bgcolor=#ddffdd | Tak | ||
| bgcolor=#ddffdd | Darmowa | | bgcolor=#ddffdd | Darmowa | ||
− | | Windows, Linux, Mac OS X | + | | Windows, Linux, Mac OS X, Android OS, iphone |
| bgcolor=#ddffdd | Tak | | bgcolor=#ddffdd | Tak | ||
|- | |- | ||
Linia 88: | Linia 88: | ||
* <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia. | * <cite id="fn_2-2">[[#fn 2-2 back|2:]]</cite> W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia. | ||
* <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu. | * <cite id="fn_2-3">[[#fn 2-3 back|3:]]</cite> Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu. | ||
+ | |||
+ | ==Video== | ||
+ | {{video|youtube|hv5Pmab4K6E}}<br> | ||
+ | {{video|youtube|qMfF36NvoJc}} | ||
+ | |||
+ | ==Linki== | ||
+ | *https://mmo-mumble.com/help/ComparisonChart - zestawienie funkcji, po angielsku | ||
+ | * http://gcguild.net/movie/ventrilo-vs-teamspeak-vs-mumble - jeszcze jeden film ukazujący różnice w opóźnieniach między klientami. | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Oprogramowanie]] |
Aktualna wersja na dzień 11:31, 21 sty 2011
Porównanie komunikatorów głosowych.
Spis treści |
Tabela
Nazwa | Najnowsza wersja | Ostatnia stabilna wersja | Kodeki GSM | Kodeki Speex | Inne Kodeki | Overlay | Redukcja szumów | Dźwięk pozycyjny 3 | Licencja | Systemy (client) | Zmiana wyglądu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TeamSpeak | 2.0.33.7 | 2.0.32.60 | Tak | Tak | Tak | Nie | Nie | Nie | Darmowa 1 | Windows, Linux, Mac OS X | Modyfikowane pliki |
Mumble | 2010-05-30 | 1.2.1 | Nie | Tak | Nie | Tak | Tak | Tak | Darmowa | Windows, Linux, Mac OS X, Android OS, iphone | Tak |
Ventrilo 3.x | 3.0.4 | 3.0.4 | Tak | Tak | Tak | Nie | Nie | Nie | Komercyjna 2 | Windows, Mac OS X | Nie |
Ventrilo 2.x | 2.3.1 | 2.1.4 | Tak | Od 2.3.x | Tak | Nie | Nie | Nie | Komercyjna 2 | Windows | Nie |
VoiceChatter | 1.0.1 | 1.0.1 | Nie | Tak | Nie | Nie | Nie | Nie | Darmowa | Windows, Linux, Mac OS X (Intel only) | Nie |
Legenda
- 1: Program TeamSpeak jest darmowy tylko do użytku osobistego/niekomercyjnego.
- 2: W przypadku użytku osobistego/niekomercyjnego jest możliwe użytkowanie, które będzie posiadało pewne ograniczenia.
- 3: Dźwięk pozycyjny powoduje, że słyszysz gracza w przestrzeni tak jak znajduje się względem Ciebie na mapie. Na przykład jak jest daleko na lewo to słyszysz go z lewej z lekko przyciszonym głosem. Jak ktoś jest z przodu z prawej bardzo blisko, to go słychać głośniej z prawej i z przodu.
Video
Linki
- https://mmo-mumble.com/help/ComparisonChart - zestawienie funkcji, po angielsku
- http://gcguild.net/movie/ventrilo-vs-teamspeak-vs-mumble - jeszcze jeden film ukazujący różnice w opóźnieniach między klientami.