Szablon:Newsy

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(archiwizacja + do siary: nie kradniemy newsów z innych serwisów!)
(archwizacja)
Linia 44: Linia 44:
 
|tresc={{video|youtube|hv5Pmab4K6E}}<br>
 
|tresc={{video|youtube|hv5Pmab4K6E}}<br>
 
{{video|youtube|qMfF36NvoJc}}
 
{{video|youtube|qMfF36NvoJc}}
}}
 
 
=2010.12.23=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*''Blighted Beak'' jest teraz przedmiotem, który znajduje się w slocie ''różne''
 
*Szybkość ''Buffalo Steak Sandvich'' nie kumuluje się z innymi dopalaczami szybkości
 
*''Rocket Jumper'' i ''Sticky Jumper'' zamiast maksymalnej kary zdrowotnej mają większą podatność na  obrażenia
 
*Poprawy pojedynków:
 
**Pojedynki nie mogą się zacząć jeśli runda jeszcze do końca nie wystartowała
 
**Jeżeli wyzwiesz kogoś, kto już ciebie wyzwał, pojedynek automatycznie zostanie zaakceptowany
 
**Pojedynki są teraz cofane jeśli wtyczka serwera ingeruje w zmianę drużyn
 
*Screen ładowania:
 
**Pokazuje tylko tablicę liderów pojedynków jeżeli ty lub ktoś z twoich znajomych stoczył duela
 
**Pokazuje osobiste statystyki gracza kiedy nie są wyświetlane na tablicy liderów pojedynków
 
*Niestandardowe dźwięki:
 
**Muszą być określone poprzez zastąpienie '''tf/sound/ui/hitsound.wav''' ścieżką dostępu do pliku, który chce się wgrać
 
**Mogą być użyte z ''sv_pure 1/2''
 
*Ulepszono wydajność na ''Degroot Keep''
 
*Przepis ''Fabricate Class Headgear'' nie ma już szans na tworzenie czapek dla wszystkich klas
 
*Poprawiono tryb podglądu, który czasami był zakańczany w momencie, kiedy gracz był w połowie osadzony w tymże trybie
 
*Naprawiono bug animacji Kritzkriega
 
*Poprawiono restarty rund, w których nie były czyszczone bronie
 
*Poprawiono błędy związane z kilkoma australijskimi świątecznymi czapkami
 
*Tryb celowania ze snajperki jest teraz widoczny podczas podglądania z pierwszej osoby
 
*Auto-roleplay trybu ''Medieval'' ignoruje od teraz tekst zaczynający się od ''!'' lub ''/''
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja ARMA II: Private Military Company
 
|logo=
 
|tresc=<center>[[grafika:Arma_Private_Military_Company.jpg]]</center>
 
 
<b>Główne zmiany</b>
 
*W aktualizacji znalazły się cztery nowe scenariusze misji dla posiadaczy ARMA II: Private Military Company: '''Infiltration''', '''Reaction''', '''Provision''', '''Showcase'''
 
 
<b>Dane PMC</b>
 
*Dodano GPS dla wszystkich SUV-ów
 
*Poprawiono artefakty cieni na moście na mapie ''Proving Grounds''
 
*Przerobiono optykę XM8
 
*Poprawiono przedni chwyt XM8
 
*Dodano skrzynię z amunicją dla broni z dodatku PMC
 
 
<b>Misje PMC</b>
 
*Dodano teaser kampani zawierający CP00 oraz trailer
 
*Poprawiono CP10A - Boss nie wychodził z wilii w momencie zagrożenia
 
*Poprawiono CP10A - Gracz nie mógł wykończyć Bossa z dystansu
 
*Poprawiono CP08B - znak grupy był ''Sword'' zamiast ''Spear''
 
*Poprawiono CP08A - Gracz nie był w stanie do menu narzędzi śmigłowca
 
*Poprawiono CP07 - Klient UAV ponownie włączony
 
*Poprawiono CP05 - Misja, która kończyła się przed rozmową
 
*Poprawiono CP02 - Dixon strzelił tylko raz, co powodowało, że misja nie była kontynuowana
 
*Poprawiono CP00 - Eksplozje moździeży wybuchają dalej od gracza
 
*Naprawiono: Zawartość plecaka jest teraz zapisywana pomiędzy misjami CP05, a CP06
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja ARMA II: Operation Arrowhead
 
|logo=
 
|tresc=<center>[[grafika:ARMAII_Operation_Arrowhead.jpg]]</center>
 
 
<b>Główne zmiany</b>
 
*Ulepszony netcode
 
*Nowe polecenia skryptów
 
 
<b>Silnik</b>
 
*Naprawiono kursor, który migał na krańcach okien dialogowych podczas próby przeniesienia/zmiany rozmiaru okna
 
*Naprawiono podgląd Win7/Vista Aero, który był aktywowany przez ruchy myszką podczas grania
 
*Naprawiono śmogłowce, które unosiły się do góry kiedy samolot leciał nad nimi
 
*Naprawiono AI śmigłowców, które się ruszały do góry i do dołu
 
*Ulepszono pojazdy przeciwnika będące celami drużyny.
 
*Naprawiono komendę ''doFire'', która nie działała na większości celów
 
*Dodano wsparcie serwerów. Parametr '''-ip=my.ip.add.res''' jest dostępny
 
*Naprawiono komendę ''SetCaptive'', która nie kończyła strzelania AI do jednostek bądź gracza
 
*Naprawiono grupy, które pudłowały
 
*Poprawiono zmianię LOD z parametrem '''-exThreads=0'''
 
*Naprawiono działanie komendy ''irTarget = 0'', która umożliwiała zablokanie jednostek/obiektów za pomocą TABa
 
*Dodano polecenie skryptowe '''allMissionObjects'''
 
*Dodano polecenie skyptowe '''setPlayerRespawnTime'''
 
*Dodano komendę '''AllDead'''
 
*Poprawiono zawiechy playbacku wideo
 
*Poprawiono miejscowe błędy obiektów w MP
 
 
<b>Dane</b>
 
*Dodano kamuflarz (wymienne tekstury) dla M2A/3
 
*Dodano GPS dla wszystkich SUV-ów
 
*Naprawiono artefakty głównego wirnika A/MH6
 
*Poprawiono misję 6. ''From Hell'', w której zadanie ''Locate the pilot'' było nie do przejścia
 
 
}}
 
 
=2010.12.22=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source i Half-Life 2: Deathmatch
 
|logo=
 
|tresc=<b>Zmiany w silniku (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)</b>
 
*Naprawiono wywalanie się silnika z powodu zbyt wielu precachowanych modeli na niektórych społecznościowych mapach
 
 
<b>Team Fortress 2</b>
 
*Dodano kilka sposobów craftingu dla nowych broni
 
*Dodano mnóstwo przedmiotów do sklepu
 
*Dodano wiele przedmiotów do losowej listy rozwijanej
 
*Następujące czaski są teraz możliwe do pomalowania lub przemalowania: ''Pyromancer's Mask'', ''Detective Noir'', ''Madame Dixie'', ''Buckaroos Hat'', ''German Gonzila'', ''Flipped Trilby'', ''Coupe D'isaster''
 
*Naprawiono błąd w pisowni na masce ''Pyromancer's Mask''
 
*Poprawiono nazwę ''Claidheamh Mòr'' ku uciesze celtyckich graczy
 
*Naprawiono wywalania klienta spowodowane przez własne stytystyki paneli
 
*Naprawio bug, w którym niektóre nowe przedmioty nie były możliwe do przeniesienia
 
*Usunięto wyświetlanie top 10 graczy w tabeli liderów jeżeli nigdy dotąd nie wygrałeś duela
 
*Zaktualizowano pliki tłumaczeń
 
*Naprawiono regresję przedmiotów z białej listy w trybie turniejowym
 
**Dodano także polecenie '''mp_tournament_whitelist''', które pozwala określić, który plik dotyczy białej listy do użycia
 
 
}}
 
 
=2010.12.20=
 
{{news2
 
|tytul=Świąteczne upusty Steama
 
|logo=steam
 
|tresc=Każdemu kto wszedł dzisiaj na stronę sklepu Steama rzucił się w oczy nowy wygląd tejże witryny. To zasługa wyprzedaży, którą Steam w dniu dzisiejszym rozpoczął. Ceny niektórych gier mają spaść nawet o 80%. Każdy kto chce nadrobić braki w swojej kolekcji gier ma teraz na to dobrą okazję. Aby kupić tytuł na który się szykuje musi trafić na niego podczas całej promocji bowiem każdego dnia inna gra będzie w specjalnej cenie. Oprócz tego, gracze, którzy mają na swoim koncie wiele gier zostaną dodatkowo docenieni. Jako przykład niech posłuży sytuacja, gdzie gracz mający na swojej liście gier HL2 dostanie dodatkowy, 10% upust na Portala, który i tak już został zdarty ze swojej ceny o 75%. Wyprzedaż potrwa do 2 stycznia.
 
 
Lista gier, których ceny zostaną sporo obniżone:
 
*F1 2010 50%
 
*Battlefield Bad Company 2 66%
 
*Fallout 3 (Game of the Year) 33%
 
*The Deus Ex Collection 85%
 
*LEGO Batman 75%
 
*Peggle & Peggle Nights 60%
 
*Prince of Persia (Franchise) 75%
 
*Portal 75%
 
*F.E.A.R. (Franchise) 75%
 
*Titan Quest Gold 75%
 
*Super Meat Boy 75%
 
*Oddworld's Oddboxx 50%
 
 
}}
 
 
=2010.12.19=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Garry`s Moda
 
|logo=
 
|tresc=<b>Garry`s Mod</b>
 
*Naprawiono wywalanie się gry przy starcie
 
 
}}
 
 
=2010.12.18=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2, Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source i Half-Life 2: Deathmatch
 
|logo=
 
|tresc=<b>Zmiany silnika gry (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)</b>
 
*Ulepszono ''sv_pure'':
 
**Materiały, modele, dźwięki i animacje są teraz lepiej chronione
 
**Zmieniono szyfrowanie z CRC na MD5 w celu lepszej weryfikacji plików
 
**Naprawiono kilka błędów występujących pomiędzy plikami użytkownika, a ''białą listą'' serwera w trakcie zmiany mapy
 
*Dodano HL2:MP do listy serwerów dedykowanych kiedy  serwer jest odpalany z zakładki ''Narzędzia'' w bibliotece
 
 
<b>Team Fortress 2</b>
 
*Dodano średniowieczny tryb gry, jest to tryb, w którym gracze muszą używać starych broni
 
*Zmiany w '''Eternal Reward''':
 
**Szpieg może teraz zmienić swoją broń w przebraniu za pomocą ''lastdisguise''
 
**Szpiedzy, którzy są już przebrani nie muszą zmieniać swojej na broń ręczną gdy zadali nią już śmiertelny cios
 
**Szpiedzy nie gadają już w trakcie zabijania
 
**Działa już nie namierzają Szpiegów po tym jak dźgną kogoś w plecy
 
*Zmiany w '''Nataszy''':
 
**Wydłużono czas rozkręcania
 
**Efekt spadania spada wraz z odległością
 
*Dodano przedmioty: ''The Medi-eval Medic'', ''The Hibernating Bear'' i ''The Expert's Ordnance''
 
*Dodano nowe bronie: ''The Claidheamohmor'', ''The Back Scratcher'', ''The Boston Basher'', ''The Fists of Steel'', ''The Amputator'', ''The Crusader's Crossbow'', ''The Ullapool Caber'', ''The Loch-n-Load'', ''The Buffalo Steak Sandvich'', ''The Brass Beast'', ''The Warrior's Spirit'', ''The Candy Cane'' oraz ''The Jag''
 
*Dodano 20 nowych czapek: ''A Rather Festive Tree'', ''Flipped Trilby'', ''Buckaroos Hat'', ''Blighted Beak'', ''Prince Tavish's Crown'', ''Exquisite Rack'', ''Madame Dixie'', ''Coupe D'isaster'', ''Détective Noir'', ''German Gonzila'', ''Le Party Phantom'', ''Larrikin Robin'', ''Defiant Spartan'', ''Scotch Bonnet'', ''Berliner's Bucket Helm'', ''Magnificent Mongolian'', ''Big Chief'', ''Pryomancer's Mask'', ''Prancer's Pride'', ''Industrial Festivizer'' i ''World Traveler's Hat''
 
*Dodano mapę, która zajmuje się testowaniem prototypów przedmiotów oraz powiązane z nimi funkcje (ukłon w stronę ludzi, którzy chcą sprawdzić jak działa to, co zrobili)
 
*Szpiedzy widzą nazwy graczy oraz obiektów niezależnie od tego czy są przebrani czy nie
 
*Osiągnięcie ''Sap Auteur'' zwiększa się w sytuacjach gdy szpieg zaliczył asystę
 
*Naprawiono błąd z miotaczem ognia
 
*Po rzucenia Wściekłym Mlekiem lub Sikwondo gracz wraca teraz do poprzednie broni, a nie podstawowej jak to było przedtem
 
*Dodano tablicę wyników, która śledzi zwycięstwa w pojedynkach
 
*Dodano możliwość przekazywania kasy przez graczy bezpośrednio do twórców ich ulubionych map
 
*Zwiększono rozmiar plecaka o 100 miejsc
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Nowa metoda płatności na Steamie - WebMoney
 
|logo=steam
 
|tresc=Steam wprowadził nową metodę płatności za gry, które chcemy kupić. Nowa usługa nazywa się '''WebMoney'''. Wśród sporej listy krajów, które znalazły się na liście obsługujących tą metodę jest Polska.
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Left 4 Dead 2
 
|logo=l4d
 
|tresc=<b>Left 4 Dead 2</b>
 
*Nowa mutacja: Special Delivery
 
*Dodano protekcję przeciwko serwerom, które wykonują potajemnie polecenia na klientach
 
*Naprawiono sporadyczne nierozłączanie się z serwerem po otrzymaniu błędu
 
*Naprawiono exploit, który mógł powodować upadek graczy do windy
 
*Naprawiono czarownicę z koroną w realistycznym trybie gry
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Call of Duty: Black Ops
 
|logo=
 
|tresc=<b>Call of Duty: Black Ops</b>
 
*Ulepszono wydajność gry na komputerach z dwoma rdzeniami
 
*Wprowdzono dodatkowe optymalizacje wydajnościowe
 
*Dodano opcję prechachingu wszytkich shaderów podczas obciążenia. Ten zabieg miał na celu wyeliminowanie któtkiej pauzy kiedy gracz spoglądał po raz pierwszy na mapę
 
*Naprawiono losowe zwiechy spowodowanych pewnymi ustawieniami w konfiguracji komputera
 
*Zezwolono na zmianę drużyny na rankingowych serwerach (ale tylko wtedy gdy zmiana drużyny nie powoduje, że drużyny są nierówne; opcja możliwa do włączenia przed admina)
 
*Dodano dodatkowe 4 sloty rezerwujące (opcja możliwa do włączenia przed admina)
 
*Dodano komendę umozliwiającą bezpośrednie połączenie z serwerem - ''/connect'
 
*Ulepszono szybki mecz
 
*Poprawiono oglądanie filmów przez ''Combat Recorder''
 
*Naprawiono exploit '''compassSpectatorsSeeEnemies'''
 
*Naprawiono exploit związany z 3 osobą
 
*Poprawiono bląd z latającym celownikiem kiedy gra odpalona byłą z opcją stereo
 
*Kilka usprawnień dot. spawnu
 
*Kilka usprawnień dot. dźwięku
 
*Poprawka dla Zombi - teraz cienie kolegów z drużyny wyświetlane są poprawanie
 
*Poprawiono radar
 
*Wyzwanie ''Hardened: Equipment Shot'' może być teraz zakończone w wyniku rozwalenia ''Camera Spike''
 
*Poprawiono killcam na dedykowanych serwerach
 
*Cotygodniowe i comiesięczne rankingi będę od teraz prawidłowo śledzić wszystkich zabicia, śmierci i asysty
 
*Dodano mieszaną playlistę hardcore
 
*Dodano mieszaną playlistę barebones
 
*Dodano możliwość stworzenia 12 playlist przez gracza
 
 
<b>Rcon</b>
 
*Zmniejszono wartości limitu czasu. Błąd, że połączenie jest z błędem wyświetlany będzie szybciej
 
*Dodano wszystkie ''czyste'' dvary dla serwerów rankingowych i nierankingowych. Administratorzy mają
 
dostęp do wszystkich dvarów.
 
*Dodano zakładki '''Ustawienia''' i '''Konsola''' dla rankingowych serwerów
 
*Dodano wyświetlanie wersji gry
 
*Naprawiono bug gdzie interfejs użytkownika nie był wyświetlany po zmianie serwera
 
*Dodano przycisk '''disconnect'''
 
*Poprawiono ustawienia mapy w celu zaprzestania używania admindvarów
 
*Zmieniono wszystkie dvary, które mogłyby ewentualnie nie działać.
 
*Naprawiono bug, w ktorym wprowadzana była wartość 0 dla ''Message Duration'' i powodała błąd
 
*Okrojono wszystkie pola wiadomości do 140 znaków
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Garry`s Moda
 
|logo=
 
|tresc=<b>Garry`s Mod</b>
 
*Dodano content pack - PHX
 
*Zmieniono domyślny obraz wyświetlany podczas ładowania map
 
*Komenda ''sv_client_predict'' ma od teraz domyślną wartość ustawioną na 1
 
*Efekt ragdoll kopiuje teraz parametry skina, koloru krwi i materiału
 
*Naprawioną wywalanie się gry gdy precaching danego modelu był już gotowy
 
*Naprawiono błąd ''out of edicts''
 
*Od teraz można ustawiać obraz wyświetlany podczas ładowania map na serwerze (''sv_loadingurl'')
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Killing Floor
 
|logo=
 
|tresc=Odrabiamy zaległości. Pierwszy w kolejce nius o aktualizacji KF z 14. grudnia
 
 
 
<b>Dodatki</b>
 
*Nowy level: Santa’s Evil Lair
 
*Dodano nowy trudny poziomy poziom gry nazwany '''Hell on Earth''', który jest znacznie trudniejszy od poziomu'' Suicidal''
 
*Wszystkie postacie w grze zastąpiono ''świątecznymi potworami''
 
*Dodano 13 nowych świątecznych osiągnięć
 
*Odblokowano ''Baddest Santa''. Od teraz można nic grać
 
*Nowy DLC z postaciami: '''London`s Finest'''
 
*Czerwony albo niebieski Pyro z TF2 jest od teraz postacią, którą może grać każdy kto posiada w swojej liście gier team Fortress 2 i Killing Floor
 
 
<b>Poprawy</b>
 
*Poprawiono strzały Winchestera z miejsca, w którym następowało przerwanie ognia na skutek upadku
 
*Naprawiono błąd, gdzie drużyny na koniec rundy mogły pomniejszyć ilość kasy drużyny dzieląc ją na ludzi z ekipy
 
*Poprawiono atakowanie ręcznie w taki sposób, że zadane obrażenia od tyłu są 2 razy mocniejsze
 
 
<b>Główne zmiany</b>
 
*Zredukowano obrażenia zadane nożem o 30%. Dzieki temu maczeta stała się bardziej atrakcyjna dla graczy, którzy od niedawna walczą wręcz
 
*Usunięto losowość uderzeń zadawanych w walce wręcz
 
*Zwiększono promień wybuchu granatu o 20%
 
*Zwiększono obrażenia granatu o 20%
 
*Usunięto efekt ogłuszenia w atakach wręcz u wszystkich klas oprócz Berserkera
 
 
<b>Zmiany Berserkera</b>
 
*Zwiększono odporność na obrażenia o 20%
 
*Usunieto zmniejszone obrażenia głowy zadanych piłą mechaniczną
 
*Zwiększono obrażenia piły mechanicznej o 16%
 
*Od teraz katana jest automatyczna (tak jak to było kiedyś)
 
*Zmniejszono tempo strzelania katany o 10%
 
*Zmniejszono wagę maczety o 2
 
 
<b>Zmiany Strzelca wyborowego</b>
 
*Zmniejszono mnożnik headshota z Crossbow Arrow z 8x do 4x
 
*Zmniejszono początkową ilość amunicji Crossbowa do 33% zamiast 100%
 
*Doładowanie amunicji od teraz daje graczowi 6 bełtów zamiast 8
 
*Każdy bełt kosztuje 3,3 funta, a nie 3 jak to było przed aktualizacją
 
*33 procetowa zniżka dla Strzela wyborowego na bełty
 
*Zmniejszono wagę łuku o 1
 
*Zmniejszono tempo strzelania z M14EBR z 0,175 do 0,25
 
*Obniżono podstawowe obrażenia z M14EBR o 5%
 
*Usunięto wszystkie modyfikatory strzałów w ciało Strzelca wyborowego
 
*Usunięto bonusy przeładowań i odrzutu dla 9mm, Duali i Dual Handcannons
 
 
<b>Zmiany Pirotechnika</b>
 
*Zwiększono koszt bomby zbliżeniowej (pipebomb) - z 800 do 1500 bez zniżki
 
*Zmieniono zniżkę na bombę zbliżeniową - do 74% na levelu 6
 
*Zmieniono koszt amunicji dla pipy - kosztuje połowę ceny broni
 
*Zredukowano wagę rakiety LAW o 1
 
*Poprawiono rozbieżność cen bomby zbliżeniowej
 
*Zwiększono bezpośrednie obrażenia z rakiet LAW o 10%
 
*Zredukowano promień obrażeń zadanych z LAW o 15%
 
*Zwiększono zasięg LAWy z 6 do 10 metrów
 
*Zwiększono ilość granatów M32 do 10 na każdy mecz (dla grających M79)
 
*Dodano 30% zniżki na LAW, rakiety LAW i wyrzutni rakiet
 
*Zmniejszono ilość rakiet LAW do 10 dla każdego kto nie jest Pirotechnikiem
 
*Zwiększono ilość rakiet LAW do 20 dla Pirotechników na 6. levelu
 
 
<b>Zmiany wsparcia</b>
 
*Zredukowano początkową ilość amunicji w strzelbie (Hunting Shotgun) o 75%
 
*Zmniejszono cenę amunicji strzelby o 20%
 
 
<b>Lekarz</b>
 
*Zredukowano  szybkość biegu lekarza o 5% aby był na równi z Berserkerem
 
*Od teraz Lekarz otrzymuje podwójną ilość kasy za każdy punkt zdrowia (.6 z .4)
 
 
<b>Zmiany Firebuga</b>
 
*Zredukowano obrażenia od Maca 10
 
*Usunięto błąd z podwójnym spawnem broni dla Firebuga na levelu 6.
 
 
<b>Zmiany komandosa</b>
 
*Zwiększono obrażenia od SCAra o 15%
 
 
<b>Zmiany dotyczące poziomu ''Hell on Earth''</b>
 
*Zredukowano bonus za headshota - z +140% do +40%
 
*Usunięto pancerz dla Berserkera na levelu 6. po spawnie
 
 
<b>Zmiany rozmieszczenia broni</b>
 
*Przeniesiono piłę mechaniczną na slot 4.
 
*Przeniesiono M32 na slot 4.
 
*Przeniesiono Mac10 na slot 3.
 
*Zniesiono pipebombę w jej kategorii
 
 
Oprócz samej aktualizacji gry został wydany DLC pod nazwą [http://store.steampowered.com/app/35419/ London`s Finest].
 
 
Dodatkowo premierę swoją miał mały, okresowy patch świąteczny, który głównie wprowadza klimat świąt do gry. [http://store.steampowered.com/news/4785/ Twisted Christmas], bo o nim mowa potrwa do 4. stycznia. Do tego samego dnia będzie trwać również promocja Killing Floor na Steamia - '''-66%'''.
 
 
}}
 
 
=2010.12.14=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*Poprawiono efekty cząsteczek w trakcie obserwowania z widoku pierwszej osoby
 
*Dodano przedmioty ''Foster's Facade'' i ''Stockbroker's Scarf'' dla Pyra w ramach wydarzenia  '''Tripwire's Twisted Christmas'''
 
 
Więcej szczegołów na [http://www.killingfloorthegame.com/xmas/ http://www.killingfloorthegame.com/xmas/].
 
Całe wydarzenie jest kierowane do posiadaczy gry Killing Floor (oraz oczywiście TF2) studia [http://www.tripwireinteractive.com/ Tripwire Interactive] i potrwa do 4 stycznia.
 
 
W dniu dzisiejszym pojawiła się jeszcze jedna aktualizacja TF2, w której:
 
*Naprawiono błąd związany z przedmiotem dodanym w poprzedniej aktualizacji
 
 
}}
 
 
=2010.12.11=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*Zaktualizowano niektóre pliki
 
 
}}
 
 
=2010.12.10=
 
{{news2
 
|tytul=Portal speed run
 
|logo=portal
 
|tresc={{video|youtube|W1U5RUVENNE}}
 
}}
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*Naprawiono efekt z monetami na promocyjnej czapce
 
*Poprawiono kilka ikon powiadamiających o śmierci, których kolory były niewłaściwe 
 
 
}}
 
 
=2010.12.08=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*Dodano nowe czapki za udział w [http://store.steampowered.com/treasurehunt Wielkiej Loterii Poszukiwaczy Skarbów Steam 2010]
 
*Naprawiono bug, który umożliwiał graczom zmianę miniguna Iron Curtain na inną broń kiedy ten jeszcze się obracał
 
 
}}
 
 
=2010.12.04=
 
{{news2
 
|tytul=Need for Speed: Hot Pursuit - Zrób fotkę i wygraj Xboksa 360 + parę gadżetów
 
|logo=
 
|tresc=
 
<center>http://img152.imageshack.us/img152/3951/needforspeedhotpursuitz.jpg</center>
 
Konkurs przeznaczony jest dla posiadaczy gry '''Need for Speed: Hot Pursuit''' na dowolną platformę. By wziąć w nim udział, należy złapać fotkę podczas Gry, korzystając z wbudowanego w nią narzędzia trybu ''Foto''. Chodzi o to, by było to zdjęcie jak najbardziej efektowne. Musi też pochodzić wprost z gry, nie można go edytować innymi narzędziami, niż te dostępne w '''Need for Speed: Hot Pursuit'''. Takie zdjęcie należy umieścić na swoim Autologu, a za jego pośrednictwem również na stronie [http://www.needforspeed.com/ NeedForSpeed.com]
 
 
Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedno zdjęcie. Linki zbierane są do przyszłego czwartku, do godziny 16.00. W następny piątek zostanie przygotowany specjalny formularz, głosowanie odbywać się będzie przez weekend, zwycięzca otrzyma konsolę '''Xbox 360 (250 GB)''' oraz zestaw gadżetów związanych z grą - '''kurtkę i czapkę'''. Gadżety otrzymają również dwie osoby, które w głosowaniu internautów zdobędą drugie i trzecie miejsce.
 
 
''Fundatorem nagród jest firma '''Electronic Arts'''. Pełny regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie organizatora.''
 
 
Powodzenia!
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Left 4 Dead 2
 
|logo=
 
|tresc=<b>Left 4 Dead 2</b>
 
*Naprawiono sporadyczne przerywanie nagrywania głosu na Macach
 
*Naprawiono nie działający na PC-tach playback MP3
 
 
}}
 
 
=2010.12.03=
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Left 4 Dead 2
 
|logo=
 
|tresc=*Nowa mutacja: Hard Eight
 
*Naprawiono problem, który powodował, że serwery dedykowane nie odpalały się gdy w ścieżce instalacyjnej występował zwrot ''hl2''
 
*Zezwolono m60 na spawn w oryginalnych kampaniach
 
*Naprawiono zarys zainfekowanych graczy
 
*Wprowadzono kilka poprawek do ustawień poświaty ocalonych w celu łatwiejszego rozpozniania
 
*Poprawiono przejście kolorów poświaty
 
*Dodano cvary do kontroli zachowań poświaty ocalałych
 
**cl_glow_survivor_health_bleed_pulse
 
**cl_glow_survivor_health_bleed_pulse_speed
 
**cl_glow_survivor_health_bleed_pulse_amount
 
**cl_glow_survivor_health_include_buffer
 
*Gameplay
 
**Zwiększono odrobinę czas spawnu specjalnie zainfekowanych w trybie ''Realism Versus''
 
**Usunięto możliwość ukoronowania czarownicy w realistycznych trybach gry
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Kolejna aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
*Naprawiono Wirniczek Pyra, którego nie można było pomalować
 
*Naprawiono problem z oświetleniem kilku kapeluszy Żołnierza
 
*Naprawiono kilka problemów związanych z DX8 odnośnie różnych czapek
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
 
|logo=tf2
 
|tresc=<b>Team Fortress 2</b>
 
 
*Dodano sprawdzanie punktów kontrolnych w celu zapobiegnięciu pojawienia się znaków kontrolnych w nazwach i opisach przedmiotów (zastąpione przez spacje)
 
*Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom przejęcie punktów podczas gdy należały one już do ich drużyny
 
*Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane wyrzucaniem gracza, który nie został jeszcze do końca połączony z serwerem
 
*Naprawiono Szpiega, który mógł niszczyć sapery przy użyciu komendy ''destroy''
 
*Naprawiono Inżyniera, który mógł niszczyć budynki z podłożonymi ładunkami przez wydanie komendy bezpośrednio z konsoli
 
*Naprawiono błąd z pomalowanymi czapkami, które były niewłaściwie wyświetlane podczas podglądania Ducha Drużyny
 
*Naprawiono błąd, w którym gracze widzieli swoje lokalne statystyki gracza/duelu na tablicy wyników
 
*Zaktualizowano zdarzenie ''plyer_hunt'' aby zawsze ustawiało "damageamount" nawet jeśli atakującym jest świat (obrażenia na skutek upadku)
 
*Aktualizacja przedmiotów:
 
**Wiele czapek jest widocznych podczas ulepszania. Czapki, które się da pomalować od teraz wyglądem przypominają czapkę z konturami, a nie kolorową plamę jak to było przedtem
 
**Dołączono kilka ulepszeń, które zostały nadesłane przez społeczność
 
**Od teraz można malować następujące przedmioty: Kapelusz Instruktora Musztry, Wirniczek Pyra, Okulary Ryzykanta, Wąsatego Dżentelmena, Nauszniki Ochronne, Pas Zdobyczy, Beret Francuza, Brodę z Aparatem, Zerwaną Głowa Maxa, Pasożyta z Alien Swarm, Czapkę Ellisa oraz Makabrycznego Rozłupywacza
 
**Można od teraz pakować przedmioty Sama i Maxa, a także Broszkę Kostki Towarzyszącej
 
 
Dodatkowo została udostępniona publiczna beta TF2.
 
}}
 
 
=2010.12.01=
 
{{news2
 
|tytul=Polski akcent wśród gier na Steamie
 
|logo=
 
|tresc=Od kilku godzin na Steamie dostępna jest nowa gra o dosyć specyficznej nazwie - '''nail`d'''. Polskim akcentem jest fakt, że gra jest dziełem wrocławskiego Techlandu. nail`d to wyścigówka, w której prędkość odgrywa kluczową rolę. Ogromne prędkości, wiele przeszkód i niezłe efekty sprawiają, że gra wygląda smakowicie. Gra normalnie jest w cenie 29,99€, ale Steam wydał grę w promocji -10% i gra kosztuje 26,99€. Wideo z gry do obejrzenia poniżej.
 
 
{{video|youtube|C_5J32s5lFU}}
 
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Premiera DLC Private Military Company do Operation Arrowhead
 
|logo=
 
|tresc=Wczoraj swoją premierę miał dodatek do ARMA 2: Operation Arrowhead. Private Military Company daje możliwość rozegrania nowej kampanii oraz zawiera nowe właściwości zachowania się broni oraz pojazdów.
 
 
<center>[[grafika:Arma_Private_Military_Company.jpg]]</center>
 
 
http://store.steampowered.com/agecheck/app/65720/
 
}}
 
 
{{news2
 
|tytul=Aktualizacja dodatków do ARMA 2: Operation Arrowhead i British Armed Forces
 
|logo=
 
|tresc=<b>ARMA 2: Operation Arrowhead</b>
 
Główne zmiany:
 
*Wszystkie mundury, pojazdy i bronie z Private Military Company zostały dodane. Całość zawiera pliki
 
audio oraz gorszej jakości tekstury. Aby mieć tekstury, których jakość jest lepsza trzeba zapłacić...
 
*ARMEX - możliwość wypróbowania wszystkich broni i każdego modelu pojazdu z ARMA 2 w dynamicznie generowanych misjach, w których może grać nawet 8 osób na LANie.
 
 
<b>Lista zmian</b>
 
 
Gra:
 
*Dodano więcej kamuflaży (możliwe do wymiany tekstury) dla pojazdów
 
*Naprawiono brakujące cienie oraz głowy u niektórych postaci
 
*Dodano pancerz MP
 
 
Silnik:
 
*Komenda ''exThreads=3'' jest domyślną dla procesorów dwurdzeniowych
 
*Działanie komendy ''cpuCount'' zostało ulepszone dla 6 i więcej niż 8 rdzeniowych procesorów
 
*Naprawiono błąd z kolizjami niektórych pojazdów
 
*Ulepszono odrobinę osłanianie się AI
 
*Dodano w opcjach wideo synchronizację pionową
 
*Naprawiono błąd z częstym lataniem postaci po kolizji
 
 
 
<b>ARMA 2: British Armed Forces</b>
 
Główne zmiany:
 
*Ulepszenie AI żołnierzy Jej Królewskiej Mości
 
*Kilka napraw oraz ulepszeniem mających wpływ na funkcjonalność
 
 
<b>Lista zmian</b>
 
*Dodano portrety oraz obrażenia dla pracowników PMC
 
*Naprawiono odporność pocisków CM
 
*Od teraz misję posiadają nowe nagłówki
 
*Skorygowano wrażliwość żołnierzy Jej Królewskiej Mości
 
*Skorygowano wartości wielu przedmiotów
 
*Utwory muzyczne mają wyświetlane swoje nazwy
 
*L111A1 lepiej brzmi na Jackalsie
 
*Plecaki są od teraz używalne w edytorze
 
*Naprawiono nazwy EID
 
*Dopasowano HMD pilotów w Apache oraz BAF, tak aby piloci mogli lepiej celować nienaprowadzanymi rakietami
 
*Od teraz snajperzy poprawnie obsługują AS50
 
*Poprawiono widok rozmycia wirnika Merlina w kokpicie
 
 
 
}}
 
}}

Wersja z 18:29, 29 sty 2011

2011.01.28

LAN PRZEMYŚL - Zakończenie
61818641236335732687.jpg

Jak mogliście jakiś czas temu przeczytać na serwisach e-sportowych o "podwórkowym" lanie, który miał odbyć się w miniony weekend (22-23) na podkarpaciu, a dokładniej w Przemyślu. Niestety los chciał, że na ten sam weekend zaplanowane było EGP, przez co na turnieju nie zobaczyliśmy bardziej znanych ekip z polskiego podwórka. Nie zawsze jednak liczy się wysoki poziom.

Na turnieju w Przemyślu zawitali gracze nie tylko z okolic samego miasta, czy województwa ale także z "Wrocławia, Warszawy, Gdańska, Łodzi, Białegostoku". Zagrało 16 drużyn w rozgrywkach 5on5 i ponad 40 graczy, którzy walczyli na miejscu w miniturnieju 1on1 o nagrody rzeczowe. W turnieju głównym, bez konkurencyjna okazał się drużyna Happy Five Friends, która pewnie wyszła z grupy i przeszła przez drabinkę jak burza, żeby w finale zaznaczyć Swoją dominacje na turnieju.

Na czerwiec - lipiec, tego roku zapowiadana jest II odsłona imprezy, która finalnie zebrała pochlebne opinie na temat m.in. organizacji, a jeżeli chcesz chodź trochę liznąć atmosfery z tamtego wydarzenia - zapraszam na stronę turnieju po relację zdjęciową, filmiki prezentujące teamy, czy krótki montaż prezentujący LAN .


Lista zwycięzców 5on5:

  • 1st. HAPPY FIVE FRENDS - 1000zł, nagrody od sponsorów, puchar, medale
  • 2nd. LOW SKIL KLAN - 500zł, nagrody od sponsorów, puchar, medale
  • 3rd. TEAM WARIAT - 250zł, nagrody od sponsorów, puchar, medale

Lista zwycięzców 1on1:

  • 1st. Xynit - Klawiatura RAZER ARCTOSA
  • 2nd. JD - Myszka RAZER ABYSSUS
  • 3rd. freequ - Podkładka RAZER FRAGED SPEED EDITION


Komentarze Organizatorów:

Główny organizator siara: Jak na razie staram się odpocząc bo śpiąc niecałe 2 godziny w trakcie 3dniowego przygotowania czas na mały relaks, ale przejdźmy do rzeczy. Osobiście jestem bardzo zadowolony ze wszystkich uczestników owego turnieju każdy team zaprezentował się bardzo z dobrej strony. Team "low skill klan" nie pokazywał się z bardzo zaskakującej strony, lecz przeszedł aż do Finału co osobiście mnie zaskoczyło raz przechodząc obok nich powiedziałem "no jednak nie jesteście low", w rywalizacji przeciwko H5F na pierwszej mapie jaką było de_train nie pokazali sie z dobrej strony wynik tuż po pierwszej połowie był 13:2 dla Happy Czytaj dalej...

Główny organizator yami: Z wielkim trudem i z dużymi problemami udało się nam zorganizować 1 imprezę takiego typu. Mieliśmy kłótnie, sprzeczki i wszystko, ale takie coś nam pomogło jednak. Dziękuję wszystkim organizatorom, a szczególnie moim rodzicom, bez nich ta impreza nie wyszłaby. Dziękuję również Prezydentowi Miasta Przemyśla, za wszystkie przekazane nam materiały na lana, za halę POSiR oraz za czas poświęcony dla nas.Czytaj dalej...

2011.01.22

Filmik Beyond Black Mesa


2011.01.16

Porównanie Mumble z VT & TS




Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia