Mani Admin Plugin

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Module: Chat flooding control)
 
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
= Opis =
 
= Opis =
 +
[[Grafika:Mani-admin-plugin.jpg|right]]
 
'''Mani Admin Plugin''' jest dodatkiem do [[SRCDS]], czyli serwera [[Source]].
 
'''Mani Admin Plugin''' jest dodatkiem do [[SRCDS]], czyli serwera [[Source]].
 
+
{{clr}}
 
= Wersja=
 
= Wersja=
 
* Aktualna to V1.1.0zi
 
* Aktualna to V1.1.0zi
Linia 316: Linia 317:
  
  
=Moduł: High Ping Kick==
+
==Moduł: High Ping Kick==
  
 
'''mani_high_ping_kick''' 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem  
 
'''mani_high_ping_kick''' 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem  
Linia 775: Linia 776:
 
'''mani_admin_burn_time''' 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina
 
'''mani_admin_burn_time''' 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina
  
==Inne==
+
==Podkatalog \cstrike\cfg\mani_admin_plugin==
 
Pliki z ''\cstrike\cfg\mani_admin_plugin'':
 
Pliki z ''\cstrike\cfg\mani_admin_plugin'':
  
Linia 788: Linia 789:
 
'''Przykłady:'''  
 
'''Przykłady:'''  
  
"Level 1" "b"  
+
"Level 1" "b"  
"Level 2" "k"  
+
"Level 2" "k"  
  
 
W takim wypadku gracz z Levelem 1 może banować graczy, a z Levelem 2 wyrzucać.  
 
W takim wypadku gracz z Levelem 1 może banować graczy, a z Levelem 2 wyrzucać.  
Linia 920: Linia 921:
 
'''Przykłady:'''  
 
'''Przykłady:'''  
  
awp // Magnum Sniper Rifle  
+
awp // Magnum Sniper Rifle  
elite // .40 Dual Elites  
+
elite // .40 Dual Elites  
  
 
k)'''''downloads.txt'''''  
 
k)'''''downloads.txt'''''  
Linia 946: Linia 947:
 
Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) Moduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.  
 
Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) Moduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.  
  
ó)'''''rconlist.txt'''''  
+
ó)'''''rconlist.txt'''''
  
=Komendy RCON=
+
Komendy RCON
  
 
'''Przykład:'''  
 
'''Przykład:'''  
  
"dodanie bota" bot_add // dodaje bota  
+
"dodanie bota" bot_add // dodaje bota  
  
 
p)'''''reserveslots.txt'''''  
 
p)'''''reserveslots.txt'''''  
Linia 1067: Linia 1068:
  
 
== Plik z polskim tłumaczeniem ==
 
== Plik z polskim tłumaczeniem ==
 +
Zobacz [[Mani Admin Plugin tłumaczenie]], albo przeczytaj tę sekcję.
  
 
Plik z polskim tłumaczeniem do najnowszej wersji V1.1.0zi (28 Maja 2006) by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.  
 
Plik z polskim tłumaczeniem do najnowszej wersji V1.1.0zi (28 Maja 2006) by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.  

Aktualna wersja na dzień 10:36, 3 gru 2006

Spis treści

Opis

Mani-admin-plugin.jpg

Mani Admin Plugin jest dodatkiem do SRCDS, czyli serwera Source.

Wersja

  • Aktualna to V1.1.0zi

Linki

Instalacja

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

Ściągamy najnowszą wersję (aktualnie to V1.1.0zi) ze strony www.mani-admin-plugin.com. Instalacja polega tylko na skopiowaniu plików, więc nie ma o czym pisać, zwrócę tylko uwagę na dwie istotne rzeczy.

a)ze ściągniętego pliku do /cstrike/addons/ kopiujemy:

mani_admin_plugin.vdf mani_admin_plugin_i486.so (dla Linuxa) mani_admin_plugin.dll (dla Windowsa)

b)jeśli już masz plik autoexec.cfg to skopiuj i wklej zawartość z niego.

Konfiguracja

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

Plik mani_server.cfg:


Moduł: Advert

mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je do pliku /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_time_between_adverts 120 - określa co ile mają się wyświetlać ogłoszenia (w sekundach)

mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego

255 = maksymalnie

mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego

255 = maksymalnie


Moduł: Stats

mani_stats 1 - statystyki na serwerze

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk

0 = obliczane raz na mape 1 = obliczane na koniec każdej rundy

mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu

mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk

0 = według zdobytych fragów 1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0) 2 = według fragów minus śmierci

mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu

mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".

Od 5 do 30 sekund

mani_stats_show_rank_to_all 1

1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki 0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki

mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)

mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_stats_by_steam_id 1

1 = statystyki według Steam ID 0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)

mani_stats_include_bot_kills 0 -określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk

0 = wyłączone 1 = włączone


Moduł: Victim Stats

mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = tryb 0 1 = tryb 1 2 = tryb 2


Moduł: Team Kill/Wound Protection

mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity

mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie

mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana

mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana

0 = permanentny

mani_tk_slap_on_team_wound 0 - mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 - mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -

mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia"

255 = całkowite oślepienie

mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz

mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz

mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach)

mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK"

mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 - mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -

mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_time_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 -

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza

mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)

mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby

mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 -

mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba

0 = tylko gracza 1 = graczy z jego z drużyny 2 = wszystkch graczy

mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej

mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem

mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem

mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK"

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty"


Moduł: Reserve Slot

mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty

mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów

mani_reserve_slots_kick_message "You were disconnected for using a reserve slot" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot

mani_reserve_slots_redirect_message "This server is full, you are being redirected to another one of our servers" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu

mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)

mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1

1 - zostawia sloty 0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera

mani_reserve_slots_kick_method 1

0 = wyrzuci gracza z największym pingiem 1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)

mani_reserve_slots_include_admin 0

1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty


Moduł: High Ping Kick

mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony

mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)

mani_high_ping_kick_message "Your ping is too high" - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem


Moduł: Admin action messages

mani_adminslap_anonymous 1 [...] mani_admingravity_anonymous 1

1 = nie widać nicku admina 0 = widać nick admina

Moduł: Chat flooding control

mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "floodowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_chat_flood_message "Nie flooduj!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "floodować"

Moduł: Basic auto balance teams

mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_autobalance_mode 0

0 = przenoszenie graczy żywych i martwych 1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych 2 = przenoszenie tylko martwych graczy


Moduł: Current Time Display

mani_military_time 1 - mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze


Moduł: Voting functionality

mani_voting 1 - umożliwa wszystkie głosowania

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_dont_show_last_maps 0 - ilość map których nie będzie w głosowaniu

mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa

mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną

mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_max_extends 0 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy

0 - nieskończenie wiele

mani_vote_extend_rounds 10 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)

mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu

0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt

mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina

0 = mapcycle.txt 1 = votemapslist.txt 2 = maplist.txt

mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie

mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy

mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu

mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON

mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem

mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy

mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu

mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania

0 = głosowanie w tle 1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu 2 = widać głos, ale bez nicku gracza 3 = widać nick gracza i jego głos

mani_vote_dont_show_if_alive 0

0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania 1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania

mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś

mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy

mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"

mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą

mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy

mani_vote_user_vote_kick_mode 1

0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza

mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza

mani_vote_user_vote_ban_mode 1

0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze 1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie

mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza

mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza

mani_vote_user_vote_ban_time 10- czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"

0 = permanentnie

mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana

0 = na Steam ID 1 = na adres IP 2 = na Steam ID i adres IP

mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę

1 = włączone 0 = wyłączone

mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy

mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape

mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -

mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt

mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"

mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"

mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

1 = włączone 0 = włączone


Moduł: Word filter module

mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw

0 = wyłączone 1 = pokaż ostrzeżenie graczowi 2 = pokaż ocenzurowany tekst

mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj!" - treść ostrzeżenia


Moduł: Sounds Control

mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)

mani_sounds_filter_if_dead 0

1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy

mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować

mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony 1 = włączony


Moduł: Plugin Logging

mani_log_mode 3

0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve 1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs" 2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs" 3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log

mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera

mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę

mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = domyślnie wyłączone 1 = domyślnie włączone


Moduł: Anti IP Ghosting

mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona

0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP 1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP

mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)

0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick" 1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"


Moduł: Decal Map Adverts

mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"

0 = wyłączone 1 = włączone

Moduł: Anti-cheat

mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany

mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania

0 = ban na Steam ID 1 = ban na IP 2 = ban na Steam ID i IP

mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach)

0 = permanenty

mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany

0 = wyłączone

mani_player_name_change_reset 0

0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie 1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie

mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków

0 = kick 1 = ban na Steam ID 2 = ban na IP 3 = ban na Steam ID i adres IP

mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana

0 = permanenty


Moduł: Custom Skin Control

mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_public 0 - mani_skins_force_public 0 - mani_skins_setskin_misc_only 0 -

mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_skins_force_choose_on_join 1 - mani_skins_random_bot_skins 1 -


Moduł: Spray Tag Tracking

mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em

mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony

0 = brak 1 = "promień" 2 = ogień

mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray

mani_spray_tag_warning_message "Please stop using your spray" - określa treść ostrzeżenia dla gracza

mani_spray_tag_kick_message "You have been kicked for using an offensive spray" - informacja dla wyrzuconego gracza

mani_spray_tag_ban_message "You have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut

mani_spray_tag_perm_ban_message "You have been permanently banned for using an offensive spray" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza

mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_spray_tag_block_message "Sprays are blocked on this server !!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)

mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia


Moduł: Warmup Timer

mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona

0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę

mani_warmup_timer_show_countdown 1

1 = widoczne odliczanie na środku ekranu 0 = bez widocznego odliczania


Moduł: Menu options

mani_use_amx_style_menu 1 -

mani_sort_menus 1

0 = nie sortuje menu 1 = sortuje menu według nazw graczy

Moduł: Miscallaneous

exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza

mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl

0 = standardowy; mapcycle.txt 2 = losowy mapcykl 3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset

mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_war_mode_force_overview_zero 0 -

mani_cs_stacking_num_levels 2 -

mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania

mani_dead_alltalk 0 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny (również martwymi)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"

0 = wszyscy gracze 1 = tylko ten gracz który wpisał

mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina

Podkatalog \cstrike\cfg\mani_admin_plugin

Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin:

a)actionsoundlist.txt

W tym pliku znajdują się standardowe dźwięki, który ściągneliśmy razem z Mani-Admin-Plugin'em, takie jak "votestart", czyli dźwięk odtwarzany wtedy kiedy rozpoczyna się głosowanie. Możemy oczywiście podmienić pliki dźwiękowe ze standardowych na nasze.

ą)admingroups.txt

W tym pliku możemy stworzyć grupy adminów. Najpierw należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.

Przykłady:

"Level 1" "b" 
"Level 2" "k" 

W takim wypadku gracz z Levelem 1 może banować graczy, a z Levelem 2 wyrzucać.

Uwaga!

p = restrict admin from playing sounds p = restrict admin from running ma_spray

Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "h"

b)adminlist.txt

W tym pliku przydzielamy osobom prawa administratora. Podobnie jak w przypadku grup należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_admin_flags wynosi 1.

Przykłady:

STEAM_0:0:1234567 b //Mój tata 

W takim wypadku osoba z tym Steam ID może banować graczy.

Przydzielanie wcześniej utworzonej grupy:

STEAM_0:0:7654321 "Level 2" //Moja mama 

W takim wypadku osoba z tym Steam ID może wyrzucać graczy.

Uwaga!

p = restrict admin from playing sounds p = restrict admin from running ma_spray

Tak, to jest błąd! ma_spray to litera "h"


c)adverts.txt Czyli ogłoszenia (patrz podpunkt: a) Moduł: Advert).

Dostępne komendy:

  • {STEAMID} (działa tylko w plku webshortcutlist.txt)
  • {NEXTMAP}
  • {CURRENTMAP}
  • {TICKRATE}
  • {FF}
  • {THETIME}
  • {IPADDRESS} (działatylko w pliku webshortcutlist.txt)
  • {SERVERHOST}

Dostępne kolory:

  • {RED}
  • {BLUE}
  • {GREEN}
  • {MAGENTA}
  • {BROWN}
  • {GREY}
  • {CYAN}
  • {YELLOW}
  • {ORANGE}
  • {WHITE}
  • {PINK}

Przykłady:

{RED}Nastepna mapa to: {NEXTMAP} 
{GREEN}Zapraszamy na strone www.costam.pl 

ć)cexeclist_all.txt

Komendy na wszystkich klientach.

d)cexeclist_ct.txt

Komendy na klientach. (tylko z CT)

e)cexeclist_player.txt

Komendy na kliencie.

ę)cexeclist_spec.txt

Komendy na klientach. (tylko z trybu obserwatora)

f)cexeclist_t.txt

Komendy na klientach. (tylko z T)

g)commandlist.txt

Dzięki temu plikowi wszystko możemy robić szybciej.

Przykłady:

"@menu" C Admin 
"@wyrzucanie" C admin kick 
"@restart" R mp_restartgame 1 
"@podpalanie" S ma_burn 

I wtedy po wpisniu na czacie np. "@menu" ukaże nam się menu Mani-Admin-Plugin'u. Ważne żeby nie pomylić liter "C", "R" i "S". Na przykładach widać kiedy której należy użyć.

h)crontablist.txt

Na każdy dzień, na każdą godzinę inny config? Wszystko w tym pliku!

Dni tygodnia:

  • 1 = Sunday
  • 2 = Monday
  • 3 = Tuesday
  • 4 = Wednesday
  • 5 = Thursday
  • 6 = Friday
  • 7 = Saturday

Przykłady:

"2" "10:00-15:00" exec config_na_poniedzialek.cfg 
"" "09:10-10:00" #sv_gravity 100 

i)decallist.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

j)default_weapon_restrict.txt

W tym pliku możemy zabronić którąś z broni na naszym serwerze (uwaga! dotyczy to wszystkich map!)

Przykłady:

awp // Magnum Sniper Rifle 
elite // .40 Dual Elites 

k)downloads.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

l)gametypes.txt ł)gimpphrase.txt

m)immunitygroups.txt

Podobnie jak w wypadku tworzenia grup dla adminów. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

n)immunitylist.txt

Podobnie jak z dawaniem praw administratora. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.

ń)mapadverts.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

o)pingimmunity.txt

Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) Moduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.

ó)rconlist.txt

Komendy RCON

Przykład:

"dodanie bota" bot_add // dodaje bota 

p)reserveslots.txt

W tym pliku umieszczamy Steam ID osób dla których ma być zarezerwowany slot (patrz podpunkt e) Moduł: Reserve Slot

r)restricted_weapons.txt

s)soundlist.txt

Umieszczamy tam ścieżkę do dźwięków, aby się ściągały.

Przykład:

"Move!" admin_plugin/move.wav 

ś)texturelist.txt

Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. W tym pliku wpisujemy ścieżkę do naszego pliku "vmt" i "vtf". Postaram się napisać w przyszłości jak to wszystko dokładnie zrobić.

t)votequestionlist.txt

Głosowania z jakimś pytaniem.

Przykład:

"Fajna mapa" "Podoba ci sie ta mapa?" // fajna mapa 

u)voterconlist.txt

Głosowania RCON.

Przykład:

"Zmiana grawitacji" "Zmienic grawitacje na 100? sv_gravity 100 // zmiana grawitacji 

w)webshortcutlist.txt

Podobnie ja w adverts.txt, można używać kolorów i komend.

Przykłady:

"plugin" http://www.mani-admin-plugin.com 
"google" http://www.google.com 

x)wordfilter.txt

W tym pliku wpisujemy słowa które mają ocenzurowane (patrz podpunkt k) Moduł: Word filter module) np. "kurcze" Ważne żeby nie wpisać np.: "odpiernicz sie" tylko samo "odpiernicz".

Quake/UT Style Sounds.

  • Napisane przez Głodnego (glodny@dolsat)

1.Instalacja.

a)ściągamy Quake/UT Style Sound Pack and Config ze strony www.mani-admin-plugin.com.

b) -kopiujemy plik mani_quake_sounds.cfg do /cstrike/cfg/ -kopiujemy plik quakesoundlist.cfg do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/ -kopiujemy folder /quake/ razem z wszystkimi plikami do /cstrike/sound/quake

2.Konfiguracja.

Plik mani_quake_sounds.cfg:

mani_quake_sounds 1 - określa czy quake dźwięki mają być włączone

0 = wyłączone 1 = włączone

mani_quake_kill_streak_mode 0 - określa kiedy mają się resetować "zdobyte" dźwięki

1 = co runde/śmierć 0 = tylko co śmierć

mani_quake_humiliation_mode 1 - określa kto ma usłyszeć dźwięk

0 = nie będzie dźwięku 1 = będzie dźwięk dla wszystkich 2 = atakujący i ofiara usłyszą dźwięk 3 = tylko atakujący usłyszy dźwięk 4 = tylko ofiara usłyszy dźwięk

mani_quake_humiliation_visual_mode 1 - określa kto ma zobaczyć napis

0 = nie będzie napisu, że ktoś "zdobył" ten dźwięk 1 = będzie napis widoczny dla wszystkich 2 = atakujący i ofara zobczą napis 3 = tylko atakujący zobaczy napis 4 = tylko ofiara zobaczy napis

mani_quake_dominating_trigger_count 5 - określa ile trzeba mieć fragów aby "zdobyć" dźwięk

I tak dalej kilkanaście dźwięków z tymi samymi ustawieniami.

mani_player_settings_quake 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat

0 = wyłączony 1 = włączony

mani_quake_auto_download 1 - automatyczne ściąganie dźwięków

0 = wyłączone 1 = włączone

Plik: quakesoundlist.txt:

W tym pliku należy ustawić ściężkę do każdego dźwięku aby się ściągały. Można ją zmienić ze standardowej.

Przykład:

"firstblood" fajnyserwer/quake/firstblood.mp3

Plik z polskim tłumaczeniem

Zobacz Mani Admin Plugin tłumaczenie, albo przeczytaj tę sekcję.

Plik z polskim tłumaczeniem do najnowszej wersji V1.1.0zi (28 Maja 2006) by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.

http://www.glodny.dolsat.pl/polish.cfg

Instrukcja:

  • Plik polish.cfg wrzucamy do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/language/.
  • Otwieramy plik \cstrike\cfg\mani_admin_plugin\language.cfg i zamieniamy linijkę "english" na "polish".
  • Konieczny jest restart serwera do wprowadzenia zmiany
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia