Idle
Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
m (standardowo poprawiam literówki) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Idle, po angielsku brak aktywności. Najczęściej długi czas nieaktywności kończy | + | Idle, po angielsku brak aktywności. Najczęściej długi czas nieaktywności kończy się wywaleniem takiego gracza z serwera - aby nie pożerał zasobów serwera, łącza jak i zwalnia miejsce dla innych. |
Brak ruchu gracza wynika z kilku powodów | Brak ruchu gracza wynika z kilku powodów | ||
* komuś zwisł komputery, wisi takie zombi. | * komuś zwisł komputery, wisi takie zombi. | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
*pad łącza między graczem a serwerem, przeważnie po chwili gracz się podłącza po chwili. | *pad łącza między graczem a serwerem, przeważnie po chwili gracz się podłącza po chwili. | ||
− | Bezczynność potrafi denerwować ludzi szczególnie w rozgrywkach gdzie koniec rundy następuje po jakimś czasie albo po śmierci wszystkich osób z danej drużyny. Po prostu trzeba czekać | + | Bezczynność potrafi denerwować ludzi szczególnie w rozgrywkach gdzie koniec rundy następuje po jakimś czasie albo po śmierci wszystkich osób z danej drużyny. Po prostu trzeba czekać aż się takiego nie ruszającego delikwenta zabije albo wywali. |
{{skróty}} | {{skróty}} |
Aktualna wersja na dzień 14:39, 14 kwi 2007
Idle, po angielsku brak aktywności. Najczęściej długi czas nieaktywności kończy się wywaleniem takiego gracza z serwera - aby nie pożerał zasobów serwera, łącza jak i zwalnia miejsce dla innych. Brak ruchu gracza wynika z kilku powodów
- komuś zwisł komputery, wisi takie zombi.
- ktoś odszedł od komputera aby zjeść albo pójść do ubikacji czy telefonu.
- pad łącza między graczem a serwerem, przeważnie po chwili gracz się podłącza po chwili.
Bezczynność potrafi denerwować ludzi szczególnie w rozgrywkach gdzie koniec rundy następuje po jakimś czasie albo po śmierci wszystkich osób z danej drużyny. Po prostu trzeba czekać aż się takiego nie ruszającego delikwenta zabije albo wywali.