Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
m (2007.11.17)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 910 wersji utworzonych przez 15 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2007.11.21=
 
* Insurgency ma poslizg w czasie z wypuszczeniem patcha z powodu nagłego buga z rakietnicą. Ale pliki będą już dostępne dzisiaj o 19 naszego czasu. Więcej na http://insurgency.pl
 
=2007.11.17=
 
* [[Valve]] ostatnio szleje z aktualizacjami do [[SourceSDK]], jak jeszcze jakiś czas temu aktualizacje tego pakietu odbywały się raz na rok-dwa, tak teraz jest średnio dwa razy na tydzień. Wprawdzie są to raczej malutkie poprawki ale dosyć krytyczne. Tak też lista zmian wygląda następująco:
 
** Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli gdy otwierane było okienko 'Load Models...'.
 
** Dodano przykładowe źródło mapy dla [[Team Fortress 2]].
 
  
=2007.11.16=
 
* W nocy miała miejsce spora aktualizacja nowego silnika [[Source 2007]] oraz TeamFortress 2. Aktualizacja poprawia sporo dość istotnych błędów. Standardowo lista zmian poniżej:
 
** <strong>Silnik Source 2007</strong>
 
*** Naprawiono błąd w kodzie sieciowym gdzie zachodziła potrzeba robienia pełnej aktualizacji od wszystkich graczy gdy podzielony pakiet nie został poprawnie odczytany.
 
*** Ogólna optymalizacja [http://developer.valvesoftware.com/wiki/TraceLines linii śledzących].
 
*** Naprawiono odtwarzanie plików .dem.
 
*** Dodano kod umożliwiający oglądanie dem nagranych na protokole 12 pod protokołem 13.
 
*** Gdy pokazuje się komunikat ''WARNING: Connection Problem'' teraz widać odliczanie za ile sekund nastąpi auto rozłączenie z serwerem.
 
*** Naprawiono błąd z pokazywaniem NULLNAME na tablicy wyników przez krótki okres czasu.
 
** <strong>Team Fortress 2</strong>
 
*** Naprawiono eksploit gdzie obserwator mógł się pojawić na mapie nie będąc w żadnej drużynie.
 
*** Zmiany na mapach:
 
**** Hydro:
 
***** Naprawiono eksploit pozwalający graczom wyskoczyć poza mapę.
 
****Granary:
 
***** Zmieniono ukształtowanie terenu na pierwszym punkcie kontrolnym dla obu drużyn. Zmiana powoduje że drużyna broniąca mniej widzi a co za tym idzie drużyna atakująca łatwiej może przejąć punkt.
 
***** Drużyna która trzyma więcej punktów dostaję większy bonus czasowy podczas odradzania się (odradzanie się jest szybsze).
 
***** Mniejsze ulepszenia wizualne pomiędzy drugim a trzecim punktem niebieskich.
 
***** Wycięto możliwość super wysokich skoków Demomana na środkowej arenie.
 
***** Zwiększono podstawowy licznik czasu do 10 minut.
 
***** Dodano okno z widokiem na ostatni punkt przy wyjściu na kładkę na rurze.
 
***** Mniejsze zmiany w oświetleniu na środkowej arenie.
 
***** Przeniesiono środkowe spawny bardziej do przodu (oszczędza 6-7 sekund na dojście Heaviego na punkt drugi przeciwnika).
 
***** Zredukowane bonus/karę na +/- 6 sekund za przejęcie ostatniej flagi.
 
***** Naprawiono błędy w interpretacji materiałów i modeli w pokoju z rakietami przy spawnie.
 
**<strong>SourceTV</strong>
 
*** Zwiększono standardową przepustowość z 5 na 8 KB/s dla obserwatorów.
 
*** Zwiększono rozmiar bufora dem [[SourceTV]] dla tablicy opisów klas z 64 na 96KB.
 
*** Zwiększono wydajność kopiowania niepewnych buforów do klientów [[SourceTV]].
 
*** Uaktualniono listę zdarzeń w TF2 dla trybu reżyserskiego.
 
  
=2007.11.15=
+
=2012.12.07=
* Wyszła mała aktualizacja do [[SourceSDK]]. Lista zmian:
+
{{news2
** Naprawiono wywalanie się przeglądarki modeli w edytorze Hammer.
+
|tytul=Uh Oh
* Dokładna data wydania wersji beta 2 moda [[Insurgency (mod) | Insurgency]] została podana. Mod zostanie wydany 21 listopada i będzie można go ściągnąć z popularnej strony FilePlanet.  Natomiast wersja serwerowa swoją premierę będzie miała trzy dni wcześniej, czyli dla niekumatych 19. Standardowo linki do plików zostaną umieszczone w dziale Download na stronie http://insmod.net
+
|tresc=Trzeba posprzątać
  
=2007.11.14=
+
LOL nope.
* [[Valve]] wypuściło kolejną aktualizację klienta [[Steam]]. Standardowo lista zmian:
+
** Naprawiono błąd z Call of Duty 4: Modern Warfare gdy nie chciał się uruchomić.
+
** Pozwolono zrobić dwa skróty do tej samej aplikacji.
+
** Dodano możliwość dodania skrótu na pulpicie z aplikacji nonsteamowych.
+
** Naprawiono powiadomienia od znajomych.
+
** Naprawiono błąd że gra mogła być odpalona tylko w języku angielskim.
+
** Naprawiono nicki znajomych gdzie czasem były wyświetlane nazwy klanów.
+
** Naprawiono rzadkie wywalanie się przy próbie instalacji gry.
+
** Naprawiono bład na liscie znajomych gdzie nie była pokazywana ostatnio dodana osoba.
+
** Naprawiono menu na ikonce przy zegarze aby można było je zamknąć nie klikając w żadną opcję.
+
  
* Dodatkowo dodano nową ankietę na temat sprzętu. Wyniki starej ankiety można zobaczyć [http://www.steampowered.com/status/survey_v6.html tutaj] natomiast na bierzaco aktualizowane wyniki nowej ankiety [http://www.steampowered.com/status/survey.html tutaj]
+
}}
  
=2007.11.13=
+
=2012.09.10=
*Valve wydało aktualizację serwera dedykowanego [[Source]]. Aktualizacja obejmuje poprawki do CS:S, DoD:S i HL2:MP. <br />Lista zmian:
+
{{news2
** Naprawiono błąd w HL2:DM związany z rożnymi prędkościami na serwerach Linuksowych i Windowsowych.
+
|tytul=Steam Big Picture
** Naprawiono potencjalny błąd w przeglądarce serwerów.
+
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
** Naprawiono błąd z sv_pure, niektóre pliki nie były chronione.
+
** Naprawiono błąd spamowania CSoundEnt na serwerach z dużą ilością slotów.
+
** Naprawiono błąd z chatem na serwerach linuksowych.
+
** Mniejsza aktualizacja panelu podłączania się.
+
** Poprawiono kolumnę z adresami [[IP]].
+
** Łatka bezpieczeństwa przy transferze plików.
+
** Poprawiono błąd ze znikającymi [[nick]]ami graczy na tablicy wyników.
+
  
=2007.11.12=
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
<center>[http://insurgency.pl http://www.insmod.net/media/news/Nov/ins_nov07.jpg]</center>
+
<br/>
+
*Zapowiedziano zbliżającą się aktualzację [[Insurgency (mod)|Insurgency]], patch 1.2 powinen być w ciągu tygodnia. Więcej [http://insurgency.pl tutaj].
+
* Wiciu napisal [http://gry.inea.pl tutaj tekst] analizujacy gry online. Moze pare osob sie zainteresuje ;)
+
  
=2007.11.09=
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
* Przed kilkoma minutami miała miejsce aktualizacja [[SourceSDK]]. W tej aktualizacji naprawiono kilka błędów które powstały w wyniku dodania obsługi gier z pakietu OrangeBox.<br /> Lista zmian:
+
** Naprawiono błąd z budowaniem środowiska map dla [[Team Fortress 2]], [[Portal]] i [[Half-Life 2: Episode Two]]
+
** Dodano brakujące modele oraz tekstury dla edytora Hammer i przeglądarki modeli.
+
** Naprawiono problem z ładowaniem pliku ''FileSystemOpenDialog.dll'' w edytorze Hammer oraz przeglądarce modeli.
+
** Zmieniono logikę konfiguracji obsługi gier. Standardowo w będą dostępne tylko gry na silniku [[Source 2007]] lub jak kto woli [[OrangeBox Engine]], aby mieć obsługę 'starego' silnika [[Source]] trzeba w opcjach uruchamiania [[SourceSDK]] dopisać: '' -engine ep1''.
+
** Tymczasowo wyłączono podgląd oświetlenia w edytorze Hammer ponieważ były problemy z niekompatybilnością adresowania.
+
  
=2007.11.08=
+
}}
*Dzisiaj w nocy [[Valve]] wydało kolejną aktualizację do [[Team Fortress 2]].<br />Oto lista zmian:
+
** Poprawiono śledzenie strony pamięci w swap’ie.
+
** Naprawiono błąd przy imporcie loga z pliku jpeg który był uznany za prawidłowy lecz w rzeczywistości tak nie było.
+
** Naprawiono śledzenie statystyk uber-charge u Medyka.
+
** Naprawiono błąd w liczeniu zniszczonych budowli Inżyniera.
+
** Inżynierowie nie będą już mogli nabijać sobie punktów przez używanie własnych teleportów.
+
** Podczas robienia screena naszemu zabójcy użyta teraz będzie komenda “''jpeg''”.
+
** Naprawiono exploit u Szpiega gdy można było zabijać będą przebranym nie ujawniając się.
+
** Naprawiono błąd umożliwiający Szpiegom podkładaniu ładunku przez cienkie ściany.
+
** Naprawiono kilka exploitów przy zmianie broni białej.
+
** Naprawiono exploit umożliwiający graczom teleportowanie się z danymi wywiadowczymi.
+
** Naprawiono wywalanie się gry przy odtwarzaniu MP3.
+
** Poprawiono zwracanie statystyk u gracza gdy połączenie do serwera statystyk nie może być zrealizowane. Naprawiono przypadki gdzie statystyki były tracone.
+
  
* Właśnie doczekaliśmy się drugiego kandydata do wersji finalnej [[Sourcebans]]. Dla tych co nie wiedzą co to jest w skrócie napiszę że to o wiele bardziej rozbudowana wersja [[AMXBans]] tyle że dla silnika [[Source]]. Niestety lista zmian jest zbyt długa aby ja tłumaczyć. Poniżej znajduje się bardzo skrócona lista zmian, jeśli ktoś chce przeczytać całość, to trzeba kliknąć [http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=550644#post550644 tutaj].
+
=2012.05.15=
** Lista najważniejszych zmian:
+
{{news2
*** Dodano tryb deweloperski, w try tym pokazane są wszystkie błędy.
+
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
*** Przekonwertowano wszystkie strony aby używały [[Smarty]], teraz kod strony ([[PHP]]) jest całkowicie rozdzielony od kodu skórek (HTML).
+
|tresc=Diablo III zakupione :)
*** Dodano menu banów [[SourceBans]] do menu [[SourceMod]]a.
+
  
=2007.11.07=
+
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
* Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]].
+
}}
** Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]] i [[Team Fortress 2]].
+
** W skład [[SourceSDK]] należą:
+
*** Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku [[Source]].
+
*** Narzędzie do Valve Faceposer  umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku [[Source]].
+
*** Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
+
*** Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku [[Source]].
+
*** Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku [[Source]].
+
  
=2007.11.04=
+
=2012.02.02=
* Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
+
{{news2
**Serwis działa szybciej
+
|tytul=Sprzątanie
**Krótkie adresy artykułów
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
**Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
+
}}
*Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.
+
 
 +
=2012.01.30=
 +
{{news2
 +
|tytul=Zmiany
 +
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia