|
|
(Nie pokazano 860 wersji utworzonych przez 15 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.01.22=
| |
− | *Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do [http://pbbans.com/ PBBans] - jak na razie nie wiadomo dlaczego. na IRCu poddenerwowani właściciele serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać.
| |
− | =2008.01.21=
| |
− | *Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że ''gra jest skazana na sukces''. Hmmm to chyba gracze ocenią.
| |
− | <center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
| |
− | *Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
| |
− | *Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
| |
− | * Coś dla fanów gry [[Portal]] - jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :)
| |
− | <center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center>
| |
| | | |
− | =2008.01.17=
| |
− | * Może kogoś zainteresuje artykuł o postępie generacji grafiki w grach (i nie tylko) - więcej po angielsku w trzech częściach z okresu roku:[http://www.pcper.com/article.php?aid=334 pierwsza], [http://www.pcper.com/article.php?aid=455 druga] i [http://www.pcper.com/article.php?aid=506 trzecia] część trylogii :).
| |
− | <center>
| |
− | [http://www.pcper.com/article.php?aid=334 http://www.pcper.com/images/reviews/334/q4waterCut-small.jpg]
| |
| | | |
− | [http://www.pcper.com/article.php?aid=455 http://www.pcper.com/images/reviews/455/ray_screenq4rt-2.jpg]
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | [http://www.pcper.com/article.php?aid=506 http://www.pcper.com/images/reviews/506/ray4.jpg]
| + | LOL nope. |
| | | |
− | </center>
| + | }} |
| | | |
− | Hmmm, Intel ciśnie w rdzenie po maxie, id Software szykuje coś od dłuższego czasu - Carmack na QuakeConie wspomniał o rozwoju technologii megatexture na wszystkie obiekty (a nie jak teraz, tylko na grunt pod stopami gracza). Czyzbyśmy w przyszłym roku mieli poznać nowy engine a razem z nim nowe karty graficzne? Może niekoniecznie, ale za kilka lat - może dwa - czemu nie?
| + | =2012.09.10= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Steam Big Picture |
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
| | | |
− | =2008.01.15=
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | [[Grafika:ETQW.jpg|500px|center]]
| + | |
− | *[[Enemy Territory: QUAKE Wars]] wypuszcza patcha 1.4, od godziny 17:00 sobie nie pogramy ani nie zalogujemy się do swoich kont - aktualizacja master server'ów a potem rankingowych a my w tym czasie poczekamy na pliki dla serwerów gier oraz klientów.
| + | |
− | **Dzisiaj jest judgement night dla tej gry - jeśli patch nie poprawi wielu kitów to masa ludzi kompletnie daruje sobie tę grę, chyba że doczekamy się szybkiej ekspansji [[ETQWPro]]. Poczekamy - zobaczymy czy będzie pacz czy płacz. A jak nie przypasi to jescze jest nadzieja w Official Competition modzie oraz ETQWPro oraz innych modach. Ciekawe, ile będzie ważył no i jakie dokładnie zmany prowadzi (changelog)...
| + | |
− | *Edit: Niestety serwer linuksowy jest niestabilny - mam nadzieję, że patch pojawi się jutro i będzie można grać. Na pocieszenie chciałbym podkreślić, że wszystkie serwery linuksowe - zarówno rankingowe czy nierankingowe - zdychają. Problem nie dotyczy serwerów na platformach Windows - aczkolwiek tez potrzebowały poprawki.
| + | |
| | | |
− | =2008.01.11=
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | * [http://hstv.pl Headshot.pl] kończy z transmisjami CS ? Pytanie czy prawda czy fake ;) Zobaczymy...
| + | |
− | <pre>
| + | |
− | 01.11 00:49:49 HS`Sensi Koniec z CS'em w HSTV
| + | |
− | 01.11 00:50:33 _KaszpiR_@ why?
| + | |
− | 01.11 00:51:47 HS`Sensi licencja sie skonczyla
| + | |
− | 01.11 00:51:54 HS`Sensi :(
| + | |
− | 01.11 00:52:13 _KaszpiR_@ na cs?
| + | |
− | 01.11 00:52:17 _KaszpiR_@ O_o
| + | |
− | 01.11 00:52:26 _KaszpiR_@ na co mielisci licencje?
| + | |
− | 01.11 00:52:34 HS`Sensi no na transmisje
| + | |
− | 01.11 00:52:43 HS`Sensi a myslisz ze z valve to tak latwo?
| + | |
− | 01.11 00:52:48 _KaszpiR_@ omg
| + | |
− | 01.11 00:52:51 HS`Sensi nie ma, chcesz pokazywac ich gre publicznie musisz bulic
| + | |
− | 01.11 00:52:57 _KaszpiR_@ nie mow ze chcialo za to kase
| + | |
− | 01.11 00:53:03 _KaszpiR_@ ja pier...
| + | |
− | 01.11 00:53:21 HS`Sensi no i dostawaly
| + | |
− | 01.11 00:53:26 HS`Sensi ale teraz
| + | |
− | 01.11 00:53:28 _KaszpiR_@ cierkawe ile
| + | |
− | 01.11 00:53:34 _KaszpiR_@ i ze zesice zrezygnowali?
| + | |
− | 01.11 00:53:45 _KaszpiR_@ czyby cod4 byl 4 free i dlatego sie na niego przeruzcacie?
| + | |
− | 01.11 00:53:47 HS`Sensi jak gaz podrozal, prad podrozal, to i oni zrobili podwyzke
| + | |
− | 01.11 00:53:55 HS`Sensi a no i ropa
| + | |
− | 01.11 00:53:56 _KaszpiR_@ aha...hmmmm
| + | |
− | 01.11 00:53:59 HS`Sensi no i nas nie stac
| + | |
− | 01.11 00:54:29 _KaszpiR_@ az mi sie nie chce wierzyc ;)
| + | |
− | 01.11 00:54:47 _KaszpiR_@ toz dzieci borda to wasza podstawa zycia ;)
| + | |
− | 01.11 00:55:06 HS`Sensi na szczescie cod ma teraz nawet wiecej dzieci
| + | |
− | 01.11 00:55:10 HS`Sensi co myslelismy ze jest niemozliwe
| + | |
− | 01.11 00:55:25 HS`Sensi wiec nie umrzemy, licencja na coda tansza o polowe
| + | |
− | 01.11 00:55:30 HS`Sensi wiec bedzie dobrze
| + | |
− | </pre>
| + | |
− | (tekst zmoderowany X)
| + | |
− | ---- | + | |
− | * Nowy anticheat na horyzoncie?
| + | |
− | <center>[http://hlds.pl/Oculus http://hlds.pl/images/Oculus.jpg]</center>
| + | |
| | | |
− | =2008.01.10=
| + | }} |
− | * Aktualizacja klienta [[Steam]]. Lista zmian:
| + | |
− | ** Dodano nową informacje na chacie która jest pokazywana gdy po raz pierwszy kontaktujemy się z nieznaną osobą.
| + | |
− | ** Dodano kilka ostrzeżeń o bezpieczeństwie w Przyjaciołach.
| + | |
− | ** Dodano możliwość połączeń z kilkoma serwerami z zawartością Steam aby zwiększyć prędkość transferów.
| + | |
− | ** Dodano opcję "View Forum" w menu kontekstowym na liście gier.
| + | |
− | ** Naprawiono automatycznie przechodzenie w tryb "zaraz wracam" gdy osoba faktycznie jest aktywna.
| + | |
− | ** Najprawdopodobniej naprawiono błąd ze znikaniem gier z listy gier.
| + | |
− | ** Poprawiono znikanie gier spoza Steam z listy gier.
| + | |
− | ** Naprawiono Nakładkę aby po paru minutach gry się nie zawieszała/zwalniała.
| + | |
− | ** Naprawiono niepokazywanie się Nakładki w Windows 2000.
| + | |
− | ** Ulepszono kompatybilność Nakładki z ATI Tool.
| + | |
| | | |
| + | =2012.05.15= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
| | | |
− | ---- | + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
− | * Ekipa odpowiedzialna za platformę [[Steam]] zrobiła nam bardzo niezły prezent. (pisząc 'nam' mam namyśli użytkowników kart graficznych firmy Nvidia). Za całkowitą darmochę można dodać sobie na konto [[Steam]] następujące gry:
| + | }} |
− | ** [[Portal]]: First Slice
| + | |
− | ** [[Half-Life 2: Deathmatch]]
| + | |
− | ** [[Half-Life 2: Episode One]]
| + | |
− | ** Peggle Extreme
| + | |
− | Aby dostać gry trzeba kliknąć w obrazek:
| + | |
− | <center>[steam://hardwarepromo/609 http://hlds.pl/images/Portal_for_free.jpg]</center>
| + | |
| | | |
| + | =2012.02.02= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Sprzątanie |
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
| + | }} |
| | | |
− | ----
| + | =2012.01.30= |
− | * Niespodziewanie [[Valve]] wydało poprawkę do [[Counter-Strike]] oraz do [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Lista zmian jest następująca:
| + | {{news2 |
− | ** Poprawiono pozycję przycisków w przeglądarce serwerów.
| + | |tytul=Zmiany |
− | ** Uniemożliwiono używania znaczka '&' w nazwach graczy.
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
− | ** Uniemożliwiono spamowanie pustymi znakami na chacie.
| + | }} |
− | ** Naprawiono skalowanie decali w trybie software.
| + | |
− | ** Skopiowano reklamy wewnątrz gry z [[Counter-Strike]] do [[Counter-Strike: Condition Zero]].
| + | |
− | | + | |
− | =2008.01.09= | + | |
− | *Ciekawostka techniczna - [http://gizmodo.com/341413/alienware-curved-monitor-looks-like-its-from-another-planetitor-looks-like-its-from-another-planet baaardzo panoramiczny ekran] :)
| + | |
− | <center>
| + | |
− | [http://gizmodo.com/341413/alienware-curved-monitor-looks-like-its-from-another-planetitor-looks-like-its-from-another-planet http://gizmodo.com/assets/images/gallery/4/2008/01/medium_2173695817_b19f16914f_o.jpg]
| + | |
− | </center>
| + | |
− | | + | |
− | =2008.01.04= | + | |
− | *CSPromod Beta 1.02 został wydany, aby go pobrać kliknij na jeden z linków [http://dl2.cspromod.com/b102/csp_b102.zip CSPromod Beta 1.02 Full (Client + Server)] lub [http://dl2.cspromod.com/b102/csp_b102_patch.exe CSPromod Beta 1.0/1.01 to 1.02 Patch (Client + Server)] gdy masz już wersję 1.0/1.01. Listę zmian możecie przeczytać w poprzednim newsie.
| + | |
− | | + | |
− | =2008.01.02= | + | |
− | [[Grafika:Cspromod.gif|center]]
| + | |
− | *'''Jeszcze''' nie wyszedł CSPromod 1.02 Beta, ale jest już w testach, informacja kiedy zostanie wydany publicznie wkrótce. Lista zmian:
| + | |
− | **dodano indykatory obrażeń w pierwszej osobie
| + | |
− | **naprawiono bug pojawiania się w ścianach
| + | |
− | **mapy zawierają 20 [[spawn]]ów na stronę
| + | |
− | **dodano menu kupna ekwipunku, \o/
| + | |
− | **dodano trójwymiarowe bryzgi przy [[headshot]]ach
| + | |
− | **poprawiono w karabinach [[spread]] oraz [[recoil]] podczas [[burst|strzelania seriami]] oraz jednorazowych kliknięć
| + | |
− | **poprawiono łuk lotu,prędkość i odbijanie się granatów
| + | |
− | **poprawiono prędkość ruchu przy włączonym [[zoom]]ie
| + | |
− | **poprawiono pozycję wyświetlania komunikatów śmierci graczy - wędrowały po zmianach składów itd
| + | |
− | **komunikaty śmierci poprawnie są wyświetlane po wyjściu gracza z gry
| + | |
− | **przełączenie się na nóż po strzale z jakiejkolwiek broni nie powoduje natychmiastowego zatrzymania odtwarzania dźwięku
| + | |
− | **dodano dźwięki odbijających się granatów
| + | |
− | **dodano dźwięki podczas upadku ciała
| + | |
− | **indykator bomby dodany do [[scoreboard]]u, ale tylko dla zespołu Terro
| + | |
− | **czas po końcu rundy jest przedłużony o 5s
| + | |
− | **strzelanie podczas rozbrajania nie jest już możliwe ;D
| + | |
− | **mp_restartgame odbywa się teraz natychmiast
| + | |
− | **poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy strzale z AWP
| + | |
− | **poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy przeładowywaniu jakiejkolwiek broni
| + | |
− | **dodano opcję automatycznego przydzielania do zespołu w grze
| + | |
− | **odbezpieczenie granatu na końcu rundy nie powoduje jego rzucenia podczas [[freezetime]] następnej rundy
| + | |
− | **dodano grafikę do komunikatów śmierci dla zabójstw granatem
| + | |
− | **poprawiono animację podczas zoom'owania AWP
| + | |
− | **zmiany nazwy gracza podczas leżenia trupem już nie są możliwe
| + | |