Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.01.29)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 847 wersji utworzonych przez 15 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2008.01.29=
 
<center>[http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards http://hlds.pl/images/Moty_vote_released.jpg]</center>
 
*Pojawiły się wyniki w rankingu [http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards Mod Of The Year] na [http://moddb.com ModDB]. W seckji Unreleased Mods zwyciężył mod o nazwie [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic: Source], nad którym pracuje nasz znajomy MapMan - gratulacje!!! Co więcej mod już został wydany i można się wczuć w zombiaka albo biednego ludzika \o/. W seckji Released Mods wygrał Insurgency - realistyczny mod także pod Half-Life 2.
 
  
=2008.01.24=
 
* Pokazał się [http://www.gametrailers.com/player/29864.html trailer do trailera] (sic!) gry FarCry 2. Szczerże przynam, że `uwielbiam` jak filmiki składają się z 80% z napisów i logo firm :/
 
  
=2008.01.23=
+
=2012.12.07=
* Za dwa dni pojawi się nieoficjalny patch do [[Red Orchestra]] wyprodukowany przez ekipę o nazwie Minion Workz. Co ciekawego się szykuje? Zobaczcie sami na [http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 RedOrchestra.pl] - załączony filmik twórców patcha.
+
{{news2
<center>[http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 http://hlds.pl/images/Romwz_release.jpg]</center>
+
|tytul=Uh Oh
*Wczoraj wyszedł [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PIGmod beta 3] pod [[ETQW]] - mod który ma na celu narzucenie restrykcji na grę w trybie klanowym typu infantry, głównie pod lię [[CAL]] w Stanach Zjednoczonych.
+
|tresc=Trzeba posprzątać
  
=2008.01.22=
+
LOL nope.
*Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do [http://pbbans.com/ PBBans] - jak na razie nie wiadomo dlaczego. Na IRCu poddenerwowani twórcy serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać, bo wyglada na to, że im wygasła domena :D
+
----
+
[[Grafika:Etqw-promod.jpg|center]]
+
*[http://www.etqwpro.net/ ETQWPro] przoeprowadzi 23.01.2008 zamknięty test wersji beta modu. Po tym zostanie podjęta decyzja czy wypuścić pierwszą betę publicznie w okolicach weekendu.
+
  
=2008.01.21=
+
}}
*Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że ''gra jest skazana na sukces''. Hmmm to chyba gracze ocenią.
+
<center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
+
*Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
+
*Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
+
* Coś dla fanów gry [[Portal]] -  jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :)
+
<center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center>
+
  
=2008.01.17=
+
=2012.09.10=
* Może kogoś zainteresuje artykuł o postępie generacji grafiki w grach (i nie tylko) - więcej po angielsku w trzech częściach z okresu roku:[http://www.pcper.com/article.php?aid=334 pierwsza], [http://www.pcper.com/article.php?aid=455 druga] i [http://www.pcper.com/article.php?aid=506 trzecia] część trylogii :).
+
{{news2
<center>
+
|tytul=Steam Big Picture
[http://www.pcper.com/article.php?aid=334 http://www.pcper.com/images/reviews/334/q4waterCut-small.jpg]
+
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
  
[http://www.pcper.com/article.php?aid=455 http://www.pcper.com/images/reviews/455/ray_screenq4rt-2.jpg]
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
  
[http://www.pcper.com/article.php?aid=506 http://www.pcper.com/images/reviews/506/ray4.jpg]
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
  
</center>
+
}}
  
Hmmm, Intel ciśnie w rdzenie po maxie, id Software szykuje coś od dłuższego czasu - Carmack na QuakeConie wspomniał o rozwoju technologii megatexture na wszystkie obiekty (a nie jak teraz, tylko na grunt pod stopami gracza). Czyzbyśmy w przyszłym roku mieli poznać nowy engine a razem z nim nowe karty graficzne? Może niekoniecznie, ale za kilka lat  - może dwa - czemu nie?
+
=2012.05.15=
 +
{{news2
 +
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?  
 +
|tresc=Diablo III zakupione :)
  
=2008.01.15=
+
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
[[Grafika:ETQW.jpg|500px|center]]
+
}}
*[[Enemy Territory: QUAKE Wars]] wypuszcza patcha 1.4, od godziny 17:00 sobie nie pogramy ani nie zalogujemy się do swoich kont - aktualizacja master server'ów a potem rankingowych a my w tym czasie poczekamy na pliki dla serwerów gier oraz klientów.
+
**Dzisiaj jest judgement night dla tej gry - jeśli patch nie poprawi wielu kitów to masa ludzi kompletnie daruje sobie tę grę, chyba że doczekamy się szybkiej ekspansji [[ETQWPro]]. Poczekamy - zobaczymy czy będzie pacz czy płacz. A jak nie przypasi to jescze jest nadzieja w Official Competition modzie oraz ETQWPro oraz innych modach. Ciekawe, ile będzie ważył no i jakie dokładnie zmany prowadzi (changelog)...
+
*Edit: Niestety serwer linuksowy jest niestabilny - mam nadzieję, że patch pojawi się jutro i będzie można grać. Na pocieszenie chciałbym podkreślić, że wszystkie serwery linuksowe - zarówno rankingowe czy nierankingowe - zdychają. Problem nie dotyczy serwerów na platformach Windows - aczkolwiek tez potrzebowały poprawki.
+
  
=2008.01.11=
+
=2012.02.02=
* [http://hstv.pl Headshot.pl] kończy z transmisjami CS ? Pytanie czy prawda czy fake ;) Zobaczymy...
+
{{news2
<pre>
+
|tytul=Sprzątanie
01.11 00:49:49        HS`Sensi  Koniec z CS'em w HSTV
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
01.11 00:50:33        _KaszpiR_@  why?
+
}}
01.11 00:51:47        HS`Sensi  licencja sie skonczyla
+
01.11 00:51:54        HS`Sensi  :(
+
01.11 00:52:13        _KaszpiR_@  na cs?
+
01.11 00:52:17        _KaszpiR_@  O_o
+
01.11 00:52:26        _KaszpiR_@  na co mielisci licencje?
+
01.11 00:52:34        HS`Sensi  no na transmisje
+
01.11 00:52:43        HS`Sensi  a myslisz ze z valve to tak latwo?
+
01.11 00:52:48        _KaszpiR_@  omg
+
01.11 00:52:51        HS`Sensi  nie ma, chcesz pokazywac ich gre publicznie musisz bulic
+
01.11 00:52:57        _KaszpiR_@  nie mow ze chcialo za to kase
+
01.11 00:53:03        _KaszpiR_@  ja pier...
+
01.11 00:53:21        HS`Sensi  no i dostawaly
+
01.11 00:53:26        HS`Sensi  ale teraz
+
01.11 00:53:28        _KaszpiR_@  cierkawe ile
+
01.11 00:53:34        _KaszpiR_@  i ze zesice zrezygnowali?
+
01.11 00:53:45        _KaszpiR_@  czyby cod4 byl 4 free i dlatego sie na niego przeruzcacie?
+
01.11 00:53:47        HS`Sensi  jak gaz podrozal, prad podrozal, to i oni zrobili podwyzke
+
01.11 00:53:55        HS`Sensi  a no i ropa
+
01.11 00:53:56        _KaszpiR_@  aha...hmmmm
+
01.11 00:53:59        HS`Sensi  no i nas nie stac
+
01.11 00:54:29        _KaszpiR_@  az mi sie nie chce wierzyc ;)
+
01.11 00:54:47        _KaszpiR_@  toz dzieci borda to wasza podstawa zycia ;)
+
01.11 00:55:06        HS`Sensi  na szczescie cod ma teraz nawet wiecej dzieci
+
01.11 00:55:10        HS`Sensi  co myslelismy ze jest niemozliwe
+
01.11 00:55:25        HS`Sensi  wiec nie umrzemy, licencja na coda tansza o polowe
+
01.11 00:55:30        HS`Sensi  wiec bedzie dobrze
+
</pre>
+
(tekst zmoderowany X)
+
----
+
* Nowy anticheat na horyzoncie?
+
<center>[http://hlds.pl/Oculus http://hlds.pl/images/Oculus.jpg]</center>
+
  
=2008.01.10=
+
=2012.01.30=
* Aktualizacja klienta [[Steam]]. Lista zmian:
+
{{news2
** Dodano nową informacje na chacie która jest pokazywana gdy po raz pierwszy kontaktujemy się z nieznaną osobą.
+
|tytul=Zmiany
** Dodano kilka ostrzeżeń o bezpieczeństwie w Przyjaciołach.
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
** Dodano możliwość połączeń z kilkoma serwerami z zawartością Steam aby zwiększyć prędkość transferów.
+
}}
** Dodano opcję "View Forum" w menu kontekstowym na liście gier.
+
** Naprawiono automatycznie przechodzenie w tryb "zaraz wracam" gdy osoba faktycznie jest aktywna.
+
** Najprawdopodobniej naprawiono błąd ze znikaniem gier z listy gier.
+
** Poprawiono znikanie gier spoza Steam z listy gier.
+
** Naprawiono Nakładkę aby po paru minutach gry się nie zawieszała/zwalniała.
+
** Naprawiono niepokazywanie się Nakładki w Windows 2000.
+
** Ulepszono kompatybilność Nakładki z ATI Tool.
+
 
+
 
+
----
+
* Ekipa odpowiedzialna za platformę [[Steam]] zrobiła nam bardzo niezły prezent. (pisząc 'nam' mam namyśli użytkowników kart graficznych firmy Nvidia). Za całkowitą darmochę można dodać sobie na konto [[Steam]] następujące gry:
+
** [[Portal]]: First Slice
+
** [[Half-Life 2: Deathmatch]]
+
** [[Half-Life 2: Episode One]]
+
** Peggle Extreme
+
Aby dostać gry trzeba kliknąć w obrazek:
+
<center>[steam://hardwarepromo/609 http://hlds.pl/images/Portal_for_free.jpg]</center>
+
 
+
 
+
----
+
* Niespodziewanie [[Valve]] wydało poprawkę do [[Counter-Strike]] oraz do [[Counter-Strike: Condition Zero]]. Lista zmian jest następująca:
+
** Poprawiono pozycję przycisków w przeglądarce serwerów.
+
** Uniemożliwiono używania znaczka '&' w nazwach graczy.
+
** Uniemożliwiono spamowanie pustymi znakami na chacie.
+
** Naprawiono skalowanie decali w trybie software.
+
** Skopiowano reklamy wewnątrz gry z [[Counter-Strike]] do [[Counter-Strike: Condition Zero]].
+
 
+
=2008.01.09=
+
*Ciekawostka techniczna - [http://gizmodo.com/341413/alienware-curved-monitor-looks-like-its-from-another-planetitor-looks-like-its-from-another-planet baaardzo panoramiczny ekran] :)
+
<center>
+
[http://gizmodo.com/341413/alienware-curved-monitor-looks-like-its-from-another-planetitor-looks-like-its-from-another-planet http://gizmodo.com/assets/images/gallery/4/2008/01/medium_2173695817_b19f16914f_o.jpg]
+
</center>
+
 
+
=2008.01.04=
+
*CSPromod Beta 1.02 został wydany, aby go pobrać kliknij na jeden z linków [http://dl2.cspromod.com/b102/csp_b102.zip CSPromod Beta 1.02 Full (Client + Server)] lub [http://dl2.cspromod.com/b102/csp_b102_patch.exe CSPromod Beta 1.0/1.01 to 1.02 Patch (Client + Server)] gdy masz już wersję 1.0/1.01. Listę zmian możecie przeczytać w poprzednim newsie.
+
 
+
=2008.01.02=
+
[[Grafika:Cspromod.gif|center]]
+
*'''Jeszcze''' nie wyszedł CSPromod 1.02 Beta, ale jest już w testach, informacja kiedy zostanie wydany publicznie wkrótce. Lista zmian:
+
**dodano indykatory obrażeń w pierwszej osobie
+
**naprawiono bug pojawiania się w ścianach
+
**mapy zawierają 20 [[spawn]]ów na stronę
+
**dodano menu kupna ekwipunku, \o/
+
**dodano trójwymiarowe bryzgi przy [[headshot]]ach
+
**poprawiono w karabinach [[spread]] oraz [[recoil]] podczas [[burst|strzelania seriami]] oraz jednorazowych kliknięć
+
**poprawiono łuk lotu,prędkość i odbijanie się granatów
+
**poprawiono prędkość ruchu przy włączonym [[zoom]]ie
+
**poprawiono pozycję wyświetlania komunikatów śmierci graczy - wędrowały po zmianach składów itd
+
**komunikaty śmierci poprawnie są wyświetlane po wyjściu gracza z gry
+
**przełączenie się na nóż po strzale z jakiejkolwiek broni nie powoduje natychmiastowego zatrzymania odtwarzania dźwięku
+
**dodano dźwięki odbijających się granatów
+
**dodano dźwięki podczas upadku ciała
+
**indykator bomby dodany do [[scoreboard]]u, ale tylko dla zespołu Terro
+
**czas po końcu rundy jest przedłużony o 5s
+
**strzelanie podczas rozbrajania nie jest już możliwe ;D
+
**mp_restartgame odbywa się teraz natychmiast
+
**poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy strzale z AWP
+
**poprawiono animację rozbłysku ognia z lufy przy przeładowywaniu jakiejkolwiek broni
+
**dodano opcję automatycznego przydzielania do zespołu w grze
+
**odbezpieczenie granatu na końcu rundy nie powoduje jego rzucenia podczas [[freezetime]] następnej rundy
+
**dodano grafikę do komunikatów śmierci dla zabójstw granatem
+
**poprawiono animację podczas zoom'owania AWP
+
**zmiany nazwy gracza podczas leżenia trupem już nie są możliwe
+

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia