|
|
(Nie pokazano 833 wersji utworzonych przez 15 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.02.13=
| |
− | *[[Insurgency_(mod)|Insurgency]] Beta 3 na horyzoncie.
| |
− | **Insurgency Beta 3 będzie działać na nowym silniku [[Valve]] o nazwie [[OrangeBox_Engine|OrangeBox]]. Jednakże do puki aktualizowany jest SDK Base <strong>NIE trzeba będzie kupować</strong> OrangeBoxa aby pograć w Insurgency.
| |
− | **Dojdzie nowe pole działań wojennych, Kosowo.
| |
− | **Stronami walczącymi w Kosowie będzie Armia Brytyjska oraz fikcyjna organizacja paramilitarna Serbska Armia Wyzwolenia.
| |
− | **Nowa zawartość zostanie zintegrowana z istniejącą już zawartością.
| |
− | **Obecnie istniejąca zawartość zostanie przeniesiona na nowy silnik oraz zaktualizowana do nowych zdolności silnika.
| |
− | **W czasie gdy Beta 3 będzie tworzona obecna wersja Insurgency będzie wciąż wspierana. Patche i aktualizacje będą wychodziły regularnie. Wersja 2.1 przyniesie aktualizację map oraz wszystko to co będzie możliwe do zaimplementowania na tej wersji silnika.
| |
− | **Obecnie istniejące modele zostaną przemodelowane tak aby zapewnić satysfakcję oraz dobre wrażenia. Tryby gry oraz zaktualizowane mapy zosatną dokładnie przetestowane przed wydaniem.
| |
− | **Obecnie istniejące grupy uderzeniowe / składy / klasy zostaną zostaną naprawione ak aby były bardziej intuicyjne i łatwiejsze do zrozumienia.
| |
− | **Morale będą odgrywały kluczową rolę w nowej wersji. Gracze będą dostawać morale za dobrą współpracę z drużyną, za umiejętności oraz akcje wspomagające.
| |
− | **Zostanie dodany system odblokowywania poziomów. System ten będzie bazował na twoich moralach - dając Ci dostęp dodatkowych broni oraz akcesoriów. System działać będzie tylko na serwerze na którym obecnie grasz, zmian serwera bądź opuszczenie go spowoduje zamknięciem poziomów uzbrojenia.
| |
− | **Lepsi gracze będą mogli osiągnąć wyższy system uzbrojenia już po kilku rundach. To nie będzie żadnym trwałym systemem statystyk.
| |
− | **Gameplay będzie przejrzysty oraz dostępny dla każdego.
| |
− | **Graficzny Interfejs Użytkownika (GUI) zostanie całkowicie zmieniony. Będzie łatwiej nawigować, wybrać klasę, drużynę oraz spersonalizować wygląd gracza. To jest warunkiem dla systemu personalizacji jaki dodajemy..
| |
− | **Nowy system personalizacji będzie zawierał różne możliwości wyglądy postaci, wyboru broni podstawowej jak i zapasowej.
| |
− | **RPG, C4, IEDy będą porozrzucane po mapie i każdy gracz będzie mógł z nich skorzystać podczas walki.
| |
− | **ostaną dodane nowe mapy, nie tylko z nowego rejonu walk, ale dla już istniejącego rejonu Środkowego Wschodu.
| |
− | **Zostaną dodane nowe bronie takie jak: M16 With Aimpoint, 1911 Pistol, UZI Sub Machine Gun, M240 Heavy Machine Gun, PKM Heavy Machine Gun, oraz oczywiście inne bronie należące do Brytyjczyków i Serbów. Szczegóły i inna specyfikacja broni zostaną podane kiedy indziej.
| |
| | | |
− | =2008.02.11=
| |
− | <center>[[Grafika:Counter-strike-online.jpg]]</center>
| |
− | *Counter-Strike Online - nowy produkt Counter-Strike - preróbka Condition Zero '''na rynek azjatycki''' - rozwijany przez Nexon Corporation pod okiem Valve. Od Grudnia 2007 nadchodzący nowy KontrAtak jest już w fazie closed beta - zainteresowane osoby mogą znaleźć rodzynki pośród krzaczków na [http://csonline.nexon.com/CSO/ oficjalnej stronie] - radzę jednak używać tylko Internet Explorera. Gra nie wymaga Steam ale żeby w niego grać online trzeba płacić kasę - pewnie coś na kształt WoW, więc myślę, że można na tym nieźle zarobić :)
| |
− | **Bronie - dodatkowych 8 nowych giwer:
| |
− | ***USAS-12 - dwudziesto nabojowa strzelba terrorystów
| |
− | ***K1A - smg dla CT z magazynkiem 20 naboi
| |
− | *** MP7A1 - kolejny smg z magazynkiem na 20 pocisków
| |
− | *** FN Scar - trzydziestostrzałowy karabin dla CT
| |
− | *** XM-8 - odpowiednik tego powyższego dla Terro
| |
− | *** VSK-94 - snajpka z magazynkiem 20 naboi u CT
| |
− | *** SVD Sniper Rifle - snajpka semi-auto Terro z 10 nabojami w magazynku.
| |
− | *** QBB-95 - maszynka do mielenia dla CT gotowa zjeść 70 kul w taśmie.
| |
− | **Mapy - dodatkowe, nowe:
| |
− | *** Tunnel - mały deathmatch ;)
| |
− | *** Camouflage - ratowanie zakładników
| |
− | *** Camouflage 2 - jak wyżej ale zbilansowana (ehehhe ciekawe po co dali pierwszą...)
| |
− | *** REX - mapa z 'bombowym' zakończeniem w laboratorium.
| |
− | **Modele postaci: 8 nowych modeli.
| |
− | *** Terro w czerwonym berecie, w ubranku azjatyckiej Armii Czerwonej, we wdzianku jakiejś narodowej frakcji wyzwoleńczej (no ciekawe, że dla jednych narodowi powstańcy a dla innych terroryści... skąd my to znamy ;) oraz jako frakcja, która sama wymierza sprawiedliwość.
| |
− | *** Grzeczni CT mają inne ubranka: - południowo koreański oddział 707, oddziały specjalne tajwańskiej policji, chiński oddział diabłów oraz japoński SAT.
| |
| | | |
− | {{video|youtube|OfT4A5fql_0}} | + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | =2008.02.10=
| + | LOL nope. |
− | * W nocy pojawił się ETQWPro w wersji [http://etqwpro.net/misc/etqwpro003.zip 0.003], poniżej lista zmian:
| + | |
− | **poprawiono czarne zrzuty ekranu na koniec rundy
| + | |
− | **nie będzie więcej message overflow i wywalania klienta
| + | |
− | **działa wybór spawnów i wybór klas na respawn
| + | |
− | ***setspawnpoint pokazuje listę spawnów
| + | |
− | ***setspawnpoint <id> respawnuje na danym punkcie
| + | |
− | ***setspawnpoint -1 wkrzesza na najbardziej wysuniętym do przodu respie
| + | |
− | ***class <classid> <weaponid> wskrzesza z daną klasą gracza i bronią, numeracja od 0
| + | |
− | **usunięto restrukcje klas graczy (broni) bo była do du...., ograniczono inne klasy
| + | |
− | **automatycznie nagrywane dema teraz mają format data_czas_mapa, zaczynają się nagrywać w chwili rozpoczęcia odliczania rozgrzewki, a wyłączają się na koniec rundy/mapy albo zresetowania meczu
| + | |
− | ** FireTeam pokazuje punkty zdrowia druzyny
| + | |
− | **bardzo głośne dźwięki trafień :)
| + | |
− | **zmiana rozrzutu broni (nie podano których)
| + | |
− | **dodano opcję pauzy - każdy team ma 3 pauzy które mogą trwać 2 minuty, odpauzowanie następuje 5 sekund po wpisaniu komendy i mogą je wpisywać tylko admini albo członkowie zespołów.
| + | |
− | **poprawiono ready Team aczkolwiek mogą się pojawić bugi
| + | |
− | **w związku z powyższymi zmianami wprowadzono aliasy w konsoli:
| + | |
− | ***pause -> pauseGame
| + | |
− | ***unpause -> unpauseGame
| + | |
− | ***readyteam -> teamReady
| + | |
− | ***setspawnpt -> setspawnPoint
| + | |
− | *Niestety już znalazłem błąd w tej wersji - jak się nałoży restrykcję na pojazdy to potem nie można jej zdjąć - przynajmniej z latającymi był taki zonk.
| + | |
| | | |
− | == Tekst nagłówka ==
| + | }} |
| | | |
− | =2008.02.09= | + | =2012.09.10= |
− | <center>[http://pigmod.scottbrooks.ca/ http://pigmod.scottbrooks.ca/strogified-pig.jpg]</center>
| + | {{news2 |
− | *Wyszła nowa wersja [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PigModa] do [[ETQW]] o nazwie Beta 5, 7 lutego. Zmiany:
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | ** aktualizacja konfigów
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | ** pig_vehicle_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy pojazdów na mapach - aktualnie tylko dla Refinery i Sewer. Sprawdza czy pojazdy są w niedozwolonych strefach i niszczy pojazdy
| + | |
− | ** pig_player_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy dla graczy na mapach - dzięki temu ma się uniknąć niekórych exploitów.
| + | |
− | ** zmiana gui klienta - w liscie broni nie pokazują się niedozwolone przedmioty (np deploy radar)
| + | |
− | ** strona administracyjna rozszerzona o adminSet (flaga dla grupy), dzieki której dane osoby mogą dostosować parametry pigmoda
| + | |
− | ** wyświetlanie informacji o pigmodzie podczas startu
| + | |
| | | |
− | =2008.02.04=
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | [[Grafika:Hlsw_468.jpg|center]]
| + | |
− | *Znane większości osób narzędzie o nazwie [[HLSW]] doczekało się kolejnej stabilnej wersji, tym razem jest to 1.2.1. W najnowszej wersji dodano kilka nowych bajerów oraz obsługę nowych gier. Poniżej lista najważniejszych zmian:
| + | |
− | ** Dodano obsługę skórek
| + | |
− | ** Dodano obsługę [[Windows|Windows Vista]]
| + | |
− | ** Dodano obsługę CoD 4
| + | |
− | ** Dodano obsługę [[Crysis]]
| + | |
− | ** Dodano obsługę SWAT 4: The Stetchkov Syndicate
| + | |
− | ** Dodano obsługę F.E.A.R. Perseus Mandate
| + | |
− | ** Dodano obsługę Armed Assault
| + | |
− | ** Dodano obsługę Unreal Tournament 3
| + | |
− | ** Dodano obsługę [[ETQW]] w wersji 1.4
| + | |
− | ** Poprawiono kilka błędów z wywalaniem się HLSW
| + | |
| | | |
− | =2008.02.02=
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | <center>[http://www.etqwpro.net/ http://hlds.pl/images/Etqw-promod.jpg]</center>
| + | |
− | *Zapomnialem dodać, że wyszedł [http://www.etqwpro.net/news.php ETQWPRo w wersji 0.02]. Postawiłem na serwerze [http://gry.inea.pl INEA] do testów. Mod posiada wiele niedociągnięć ale przynajmniej jakiś postęp.
| + | |
| | | |
− | =2008.01.29=
| + | }} |
− | <center>[http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards http://hlds.pl/images/Moty_vote_released.jpg]</center>
| + | |
− | *Pojawiły się wyniki w rankingu [http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards Mod Of The Year] na [http://moddb.com ModDB]. W seckji Unreleased Mods zwyciężył mod o nazwie [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic: Source], nad którym pracuje nasz znajomy MapMan - gratulacje!!! Co więcej mod już został wydany i można się wczuć w zombiaka albo biednego ludzika \o/. W seckji Released Mods wygrał Insurgency - realistyczny mod także pod Half-Life 2.
| + | |
| | | |
− | =2008.01.24= | + | =2012.05.15= |
− | * Pokazał się [http://www.gametrailers.com/player/29864.html trailer do trailera] (sic!) gry FarCry 2. Szczerże przynam, że `uwielbiam` jak filmiki składają się z 80% z napisów i logo firm :/
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
| | | |
− | =2008.01.23=
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
− | * Za dwa dni pojawi się nieoficjalny patch do [[Red Orchestra]] wyprodukowany przez ekipę o nazwie Minion Workz. Co ciekawego się szykuje? Zobaczcie sami na [http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 RedOrchestra.pl] - załączony filmik twórców patcha.
| + | }} |
− | <center>[http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 http://hlds.pl/images/Romwz_release.jpg]</center>
| + | |
− | *Wczoraj wyszedł [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PIGmod beta 3] pod [[ETQW]] - mod który ma na celu narzucenie restrykcji na grę w trybie klanowym typu infantry, głównie pod lię [[CAL]] w Stanach Zjednoczonych.
| + | |
| | | |
− | =2008.01.22= | + | =2012.02.02= |
− | *Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do [http://pbbans.com/ PBBans] - jak na razie nie wiadomo dlaczego. Na IRCu poddenerwowani twórcy serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać, bo wyglada na to, że im wygasła domena :D
| + | {{news2 |
− | ----
| + | |tytul=Sprzątanie |
− | [[Grafika:Etqw-promod.jpg|center]]
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
− | *[http://www.etqwpro.net/ ETQWPro] przoeprowadzi 23.01.2008 zamknięty test wersji beta modu. Po tym zostanie podjęta decyzja czy wypuścić pierwszą betę publicznie w okolicach weekendu.
| + | }} |
| | | |
− | =2008.01.21= | + | =2012.01.30= |
− | *Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że ''gra jest skazana na sukces''. Hmmm to chyba gracze ocenią.
| + | {{news2 |
− | <center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
| + | |tytul=Zmiany |
− | *Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
− | *Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
| + | }} |
− | * Coś dla fanów gry [[Portal]] - jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :)
| + | |
− | <center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center>
| + | |