Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.02.22)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 819 wersji utworzonych przez 15 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2008.02.22=
 
* Prawie 3D wykorzystując zwykły ekran monitora oraz dwa piloty Wii. Z początku nudne ale po 2 minutach zaczyna się naprawde fajny bajer ;). Tylko czekać aż wprowadzą to do gier. Więcej na [http://johnnylee.net/ http://johnnylee.net/].
 
{{video|youtube|Jd3-eiid-Uw}}
 
  
=2008.02.20=
 
*Z dniem wczorajszym dwie nowe wersje [[MetaMod:Source|SourceMM]] doczekały się oficjalnej premiery. Nowe wersje są oznaczone numerkami 1.4.3 dla silnika [[Source]] oraz 1.6.0 dla silnika [[OrangeBox Engine]] (aka. [[Source 2007]]). Lista zmian jest dosyć długa i możecie ją przeczytać na [http://www.sourcemm.net/ oficjalnej stronie projektu]. Do najważniejszych zmian należną:
 
** Dodanie możliwości ładowania SourceMM z plików VDF, nie będzie już konieczna modyfikacja ''gameinfo.txt''.
 
** Dodanie możliwości ładowania pluginów SourceMM z plików VDF, struktura pliku będzie wyglądać mniej więcej tak:
 
"Metamod Plugin"
 
{
 
"alias" "sourcemod"
 
"file" "addons/sourcemod/bin/sourcemod_mm"
 
}
 
  
=2008.02.19=
+
=2012.12.07=
*[[Valve]] wydało kolejną aktualizację [[Team Fortress 2]].
+
{{news2
*Lista zmian:
+
|tytul=Uh Oh
** Naprawiono błędy i brakujące textury na Badlands
+
|tresc=Trzeba posprzątać
** Naprawiono sytuacje kiedy szpieg zabijał ciosem w plecy stojąc z przed ofiarą
+
** Naprawiono błędnie raportowane statystyki
+
** Leżąca broń ładuje amunicję do połowy
+
** Dodano automatyczne wykonywanie cfg gdy gracz zmieni klasę
+
** Przywrócono ustawienie mp_forcecamera na 1
+
  
=2008.02.16=
+
LOL nope.
Kolejna aktualizacja Team Fortress 2
+
* Naprawiono crash'e serwera spowodowane ustawieniem mp_forcecamera na 1 (powrócono do poprzedniego zachowania)
+
* Naprawiono rekordy statystyk które czasami były przypisywane do złej klasy (przykład)
+
* Naprawiono SourceTV które się nie włączało gdy serwer startował z poleceniem +tv_enable 1
+
* Serwer gry będzie teraz sprawdzał 32 porty podczas startu (by znaleźć wolny). Poprzednio sprawdzał tylko 10.
+
  
=2008.02.15=
+
}}
*Aktualizacja klienta STEAM właśnie została wydana. Oto lista zmian:
+
** Naprawiono ściąganie gier, ich status sam zmieniał się na zapałzowany.
+
** Ulepszono prędkość ściągania plików.
+
** Aplikacja włącza się teraz szybciej.
+
** Gdy linki w rozmowie zawierały np. przecinek były ucinane przez Steama, zostało to naprawione.
+
** Zmieniono powiadomienie dotyczące grup.
+
  
*[http://amnesty.org Amnesty International] - istnieją różne formy reklamy.
+
=2012.09.10=
{{video|youtube|xWXLCebU26I}}
+
{{news2
 +
|tytul=Steam Big Picture
 +
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
  
=2008.02.14=
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
* Dzisiaj o godzinie 20 ma nastąpić dość duży update [[Team Fortress 2]]. Już teraz znana jest lista zmian, którą możecie przeczytać poniżej.
+
**Silnik [[Source]]
+
*** Zmieniono sposób w jaki mapa oświetlenia jest ładowana do karty graficznej przy ładowaniu poziomu. Na niektórych konfiguracjach sprzętowych może to skrócić czas ładowania mapy.
+
*** Zoptymalizowano niektóre systemy aby zwiększyć wydajność na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
+
*** Statystyki graczy będą teraz wysyłane co zmianę, do tej pory były wysyłane gdy gracz zginął.
+
*** Ulepszono odgrywanie dźwięków.
+
*** Naprawiono wywalanie się gry spowodowane wciśnięciem kombinacji klawiszy alt-tab podczas ładowania mapy.
+
*** Wyeliminowano niepotrzebną tymczasową alokacje pamięci w pliku sceny.
+
**Team Fortress 2
+
*** Wydano nową mapę Badlands
+
*** Zmiany na Dustbowl
+
**** Dodano nowy punkt dostępu do etapu drugiego przy bramie drużyny atakującej (na lewo od respawnu), pozwala to atakującym dotrzeć do lewej ścieżki bez narażenia ich na spam granatów, rakiet i atak działek.
+
**** Naprawiono dziurę w etapie trzecim - na punkcie pierwszym - która pozwalała graczowi chodzić po 'suficie'.
+
**** Naprawiono dziurę za etapem pierwszym - na punkcie pierwszym.
+
**** Naprawiono dziurę w dachu punktu pierwszego na domku w etapie pierwszym.
+
****  Naprawiono miejsce, w którym było widać przezroczyste tekstury i skyboxa (etap 1 punkt 2 - gdzieś koło skał).
+
**** Naprawiono kilka miejsc gdzie rakiety albo granaty mogły przelatywać przez obiekty.
+
**** Załatano dziurę przy etapie pierwszym koło bramy.
+
**** Zmniejszono rozmiar okien na etapie 3 aby uniemożliwić działkom strzelanie.
+
*** Zmiany na Well (CTF)
+
**** Naprawiono błąd kiedy pociągi nie jeździły.
+
**** Usunięto błąd gdy konsola pokazywała błędny komunikat o brakującym punkcie kontrolnym.
+
*** Zmiany na Granary
+
**** Usunięto przewagę czasową respawnu drużyny znajdującej się na środku (z -3 do 0).
+
**** Naprawiono kilka błędów związanych z patrzeniem na modele postaci z wysokich miejsc (czerwoni, niebieski punkt przy bramie i niebieski punkt drugi przy bramie).
+
**** Naprawiono kilka miejsc gdzie gracze mogli utknąć pomiędzy kontenerami i silosami.
+
**** Dostosowano przenikanie postaci na czerwonym kontenerze który sprawiał, że wydawało się, iż gracze latali.
+
*** Dodano małe opóźnienie (200 milisekund) zanim snajper z włączonym zoomem mógł trafić kogoś z krytykiem.
+
*** Dodano komendę po stronie serwera (mp_fadetoblack) - po śmierci nie widzimy nic oprócz czarnego ekranu.
+
*** Dodano dźwięk skwierczenia gdy Pyro pali kogoś.
+
*** Poprawiono efekt po wybuchu aby był nieco ciemniejszy.
+
*** Naprawiono błąd powodujący nieusuwania graczy nic nie robiących gdy na serwerze było ustawione mp_allowspectators na 0.
+
*** Dodano ctf_well do standardowego pliku mapcycle.txt
+
*** Dodano ctf_well do standardowego pliku motd.txt
+
*** Poprawiono teksturę kafelek na podłodze.
+
*** Poprawiono informacje o obrażeniach niektórych broni które nie były naliczane w statystykach gry TF2.
+
*** Dokonano kilku zmian w widoku Demomana związanych z problemami z wydajnością.
+
*** Dodano wykonywanie się pliku konfiguracyjnego przy wyborze postaci <klasa>.cfg.
+
*** Dodano nowy zegar na HUDzie pokazujący wartość zmiennej mp_timelimit. Jest to przydatne przy grze na czas na 2Forcie gdy jedynym ograniczeniem jest limit czasu.
+
*** Dodano logowanie zdarzenia zniszczenia budowli przez właściciela.
+
*** Naprawiono przenikanie cienia działa Inżyniera.
+
*** Zaktualizowana teksturę szkła.
+
**[[SourceTV]]
+
*** SourceTV teraz używa ukrytego slotu na serwerze. Teraz może grać 24 graczy oraz być podłączone SourceTV.
+
*** Naprawiono niepokazywanie się płomienia z miotacza ognia Pyro na SourceTV.
+
  
=2008.02.13=
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
*[[Insurgency_(mod)|Insurgency]] Beta 3 na horyzoncie.
+
**Insurgency Beta 3 będzie działać na nowym silniku [[Valve]] o nazwie [[OrangeBox_Engine|OrangeBox]]. Jednakże do puki aktualizowany jest SDK Base <strong>NIE trzeba będzie kupować</strong> OrangeBoxa aby pograć w Insurgency.
+
**Dojdzie nowe pole działań wojennych, Kosowo.
+
**Stronami walczącymi w Kosowie będzie Armia Brytyjska oraz fikcyjna organizacja paramilitarna Serbska Armia Wyzwolenia.
+
**Nowa zawartość zostanie zintegrowana z istniejącą już zawartością.
+
**Obecnie istniejąca zawartość zostanie przeniesiona na nowy silnik oraz zaktualizowana do nowych zdolności silnika.
+
**W czasie gdy Beta 3 będzie tworzona obecna wersja Insurgency będzie wciąż wspierana. Patche i aktualizacje będą wychodziły regularnie. Wersja 2.1  przyniesie aktualizację map oraz wszystko to co będzie możliwe do zaimplementowania na tej wersji silnika.
+
**Obecnie istniejące modele zostaną przemodelowane tak aby zapewnić satysfakcję oraz dobre wrażenia. Tryby gry oraz zaktualizowane mapy zostaną dokładnie przetestowane przed wydaniem.
+
**Obecnie istniejące grupy uderzeniowe / składy / klasy zostaną zostaną naprawione ak aby były bardziej intuicyjne i łatwiejsze do zrozumienia.
+
**Morale będą odgrywały kluczową rolę w nowej wersji. Gracze będą dostawać morale za dobrą współpracę z drużyną, za umiejętności oraz akcje wspomagające.
+
**Zostanie dodany system odblokowywania poziomów. System ten będzie bazował na twoim morale - dając Ci dostęp dodatkowych broni oraz akcesoriów. System działać będzie tylko na serwerze na którym obecnie grasz, zmian serwera bądź opuszczenie go spowoduje zamknięciem poziomów uzbrojenia.
+
**Lepsi gracze będą mogli osiągnąć wyższy system uzbrojenia już po kilku rundach. To nie będzie żadnym trwałym systemem statystyk.
+
**Gameplay będzie przejrzysty oraz dostępny dla każdego.
+
**[[GUI]] zostanie całkowicie zmieniony. Będzie łatwiej nawigować, wybrać klasę, drużynę oraz spersonalizować wygląd gracza. To jest  warunkiem dla systemu personalizacji jaki dodajemy..
+
**Nowy system personalizacji będzie zawierał różne możliwości wyglądy postaci, wyboru broni podstawowej jak i zapasowej.
+
**RPG, C4, IEDy będą porozrzucane po mapie i każdy gracz będzie mógł z nich skorzystać podczas walki.
+
**ostaną dodane nowe mapy, nie tylko z nowego rejonu walk, ale dla już istniejącego rejonu Środkowego Wschodu.
+
**Zostaną dodane nowe bronie takie jak: M16 With Aimpoint, 1911 Pistol, UZI Sub Machine Gun, M240 Heavy Machine Gun, PKM Heavy Machine Gun, oraz oczywiście inne bronie należące do Brytyjczyków i Serbów. Szczegóły i inna specyfikacja broni zostaną podane kiedy indziej.
+
  
=2008.02.11=
+
}}
<center>[[Grafika:Counter-strike-online.jpg]]</center>
+
*Counter-Strike Online - nowy produkt Counter-Strike - preróbka Condition Zero '''na rynek azjatycki''' - rozwijany przez Nexon Corporation pod okiem Valve. Od Grudnia 2007 nadchodzący nowy KontrAtak jest już w fazie closed beta - zainteresowane osoby mogą znaleźć rodzynki pośród krzaczków na [http://csonline.nexon.com/CSO/ oficjalnej stronie] - radzę jednak używać tylko Internet Explorera. Gra nie wymaga Steam ale żeby w niego grać online trzeba płacić kasę - pewnie coś na kształt WoW, więc myślę, że można na tym nieźle zarobić :)
+
**Bronie - dodatkowych 8 nowych giwer:
+
***USAS-12 - dwudziesto nabojowa strzelba terrorystów
+
***K1A - smg dla CT z magazynkiem 20 naboi
+
*** MP7A1 - kolejny smg z magazynkiem na 20 pocisków
+
*** FN Scar - trzydziestostrzałowy karabin dla CT
+
*** XM-8 - odpowiednik tego powyższego dla Terro
+
*** VSK-94 - snajpka z magazynkiem 20 naboi u CT
+
*** SVD Sniper Rifle - snajpka semi-auto Terro z 10 nabojami w magazynku.
+
*** QBB-95 - maszynka do mielenia dla CT gotowa zjeść 70 kul w taśmie.
+
**Mapy - dodatkowe, nowe:
+
*** Tunnel - mały deathmatch ;)
+
*** Camouflage - ratowanie zakładników
+
*** Camouflage 2 - jak wyżej ale zbilansowana (ehehhe ciekawe po co dali pierwszą...)
+
*** REX - mapa z 'bombowym' zakończeniem w laboratorium.
+
**Modele postaci: 8 nowych modeli.
+
*** Terro w czerwonym berecie, w ubranku azjatyckiej Armii Czerwonej,  we wdzianku jakiejś narodowej frakcji wyzwoleńczej (no ciekawe, że dla jednych narodowi powstańcy a dla innych terroryści... skąd my to znamy ;) oraz jako frakcja, która sama wymierza sprawiedliwość.
+
*** Grzeczni CT mają inne ubranka: - południowo koreański oddział 707, oddziały specjalne tajwańskiej policji, chiński oddział diabłów oraz japoński SAT.
+
  
{{video|youtube|OfT4A5fql_0}}
+
=2012.05.15=
 +
{{news2
 +
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
 +
|tresc=Diablo III zakupione :)
  
=2008.02.10=
+
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
* W nocy pojawił się ETQWPro w wersji [http://etqwpro.net/misc/etqwpro003.zip 0.003], poniżej lista zmian:
+
}}
**poprawiono czarne zrzuty ekranu na koniec rundy
+
**nie będzie więcej message overflow i wywalania klienta
+
**działa wybór spawnów i wybór klas na respawn
+
***setspawnpoint pokazuje listę spawnów
+
***setspawnpoint <id> respawnuje na danym punkcie
+
***setspawnpoint -1 wkrzesza na najbardziej wysuniętym do przodu respie
+
***class <classid> <weaponid> wskrzesza z daną klasą gracza i bronią, numeracja od 0
+
**usunięto restrukcje klas graczy (broni) bo była do du...., ograniczono inne klasy
+
**automatycznie nagrywane dema teraz mają format data_czas_mapa, zaczynają się nagrywać w chwili rozpoczęcia odliczania rozgrzewki, a wyłączają się na koniec rundy/mapy albo zresetowania meczu
+
** FireTeam pokazuje punkty zdrowia druzyny
+
**bardzo głośne dźwięki trafień :)
+
**zmiana rozrzutu broni (nie podano których)
+
**dodano opcję pauzy - każdy team ma 3 pauzy które mogą trwać 2 minuty, odpauzowanie następuje 5 sekund po wpisaniu komendy i mogą je wpisywać tylko admini albo członkowie zespołów.  
+
**poprawiono ready Team aczkolwiek mogą się pojawić bugi
+
**w związku z powyższymi zmianami wprowadzono aliasy w konsoli:
+
***pause -> pauseGame
+
***unpause -> unpauseGame
+
***readyteam -> teamReady
+
***setspawnpt -> setspawnPoint
+
*Niestety już znalazłem błąd w tej wersji - jak się nałoży restrykcję na pojazdy to potem nie można jej zdjąć - przynajmniej z latającymi był taki zonk.
+
  
 +
=2012.02.02=
 +
{{news2
 +
|tytul=Sprzątanie
 +
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
 +
}}
  
 
+
=2012.01.30=
=2008.02.09=
+
{{news2
<center>[http://pigmod.scottbrooks.ca/ http://pigmod.scottbrooks.ca/strogified-pig.jpg]</center>
+
|tytul=Zmiany
*Wyszła nowa wersja [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PigModa] do [[ETQW]] o nazwie Beta 5, 7 lutego. Zmiany:
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
** aktualizacja konfigów
+
}}
** pig_vehicle_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy pojazdów na mapach - aktualnie tylko dla Refinery i Sewer. Sprawdza czy pojazdy są w niedozwolonych strefach i niszczy pojazdy
+
** pig_player_killbox domyslnie 0, ustaw na 1 aby włączyć killboxy dla graczy na mapach - dzięki temu ma się uniknąć niekórych exploitów.
+
** zmiana gui klienta - w liscie broni nie pokazują się niedozwolone przedmioty (np deploy radar)
+
** strona administracyjna rozszerzona o adminSet (flaga dla grupy), dzieki której dane osoby mogą dostosować parametry pigmoda
+
** wyświetlanie informacji o pigmodzie podczas startu
+
 
+
=2008.02.04=
+
[[Grafika:Hlsw_468.jpg|center]]
+
*Znane większości osób narzędzie o nazwie [[HLSW]] doczekało się kolejnej stabilnej wersji, tym razem jest to 1.2.1. W najnowszej wersji dodano kilka nowych bajerów oraz obsługę nowych gier. Poniżej lista najważniejszych zmian:
+
** Dodano obsługę skórek
+
** Dodano obsługę [[Windows|Windows Vista]]
+
** Dodano obsługę CoD 4
+
** Dodano obsługę [[Crysis]]
+
** Dodano obsługę SWAT 4: The Stetchkov Syndicate
+
** Dodano obsługę F.E.A.R. Perseus Mandate
+
** Dodano obsługę Armed Assault
+
** Dodano obsługę Unreal Tournament 3
+
** Dodano obsługę [[ETQW]] w wersji 1.4
+
** Poprawiono kilka błędów z wywalaniem się HLSW
+
 
+
=2008.02.02=
+
<center>[http://www.etqwpro.net/ http://hlds.pl/images/Etqw-promod.jpg]</center>
+
*Zapomnialem dodać, że wyszedł [http://www.etqwpro.net/news.php ETQWPRo w wersji 0.02]. Postawiłem na serwerze [http://gry.inea.pl INEA] do testów. Mod posiada wiele niedociągnięć ale przynajmniej jakiś postęp.
+
 
+
=2008.01.29=
+
<center>[http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards http://hlds.pl/images/Moty_vote_released.jpg]</center>
+
*Pojawiły się wyniki w rankingu [http://www.moddb.com/events/2007-mod-of-the-year-awards Mod Of The Year] na [http://moddb.com ModDB]. W seckji Unreleased Mods zwyciężył mod o nazwie [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic: Source], nad którym pracuje nasz znajomy MapMan - gratulacje!!! Co więcej mod już został wydany i można się wczuć w zombiaka albo biednego ludzika \o/. W seckji Released Mods wygrał Insurgency - realistyczny mod także pod Half-Life 2.
+
 
+
=2008.01.24=
+
* Pokazał się [http://www.gametrailers.com/player/29864.html trailer do trailera] (sic!) gry FarCry 2. Szczerże przynam, że `uwielbiam` jak filmiki składają się z 80% z napisów i logo firm :/
+
 
+
=2008.01.23=
+
* Za dwa dni pojawi się nieoficjalny patch do [[Red Orchestra]] wyprodukowany przez ekipę o nazwie Minion Workz. Co ciekawego się szykuje? Zobaczcie sami na [http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 RedOrchestra.pl] - załączony filmik twórców patcha.
+
<center>[http://www.red.orchestra.pl/page.php?id=358 http://hlds.pl/images/Romwz_release.jpg]</center>
+
*Wczoraj wyszedł [http://pigmod.scottbrooks.ca/ PIGmod beta 3] pod [[ETQW]] - mod który ma na celu narzucenie restrykcji na grę w trybie klanowym typu infantry, głównie pod lię [[CAL]] w Stanach Zjednoczonych.
+
 
+
=2008.01.22=
+
*Pewnie ostanio właściciele serwerów z PunkBusterem zauważyli, że nie działa streaming do [http://pbbans.com/ PBBans] - jak na razie nie wiadomo dlaczego. Na IRCu poddenerwowani twórcy serwisu sugerują ustawienie streamingu do PunksBusted. Trzeba czekać, bo wyglada na to, że im wygasła domena :D
+
----
+
[[Grafika:Etqw-promod.jpg|center]]
+
*[http://www.etqwpro.net/ ETQWPro] przoeprowadzi 23.01.2008 zamknięty test wersji beta modu. Po tym zostanie podjęta decyzja czy wypuścić pierwszą betę publicznie w okolicach weekendu.
+
 
+
=2008.01.21=
+
*Zapowiedziano grę twórców bry BattleField o nazwe Battlefield Heroes. Podobno ma być za darmo oraz do pobrania w lato tego roku - graficznie ma przypominać TeamFortress 2 - pod względem grafiki jak z kreskówek. Co do rozgrywki twórcy zapowiadają, że to gracze będą tworzyć zasady - ciekawe jak to będzie wyglądać w rzeczywistości. Na stronie oprócz fotki z okładki magazynu w którym jest wywiad z twórcami gry nie ma nic ;). Kolejna produkcja ze stajni EA - widać, że mogą cisnąc kasą w marketing promując produkt bazując na poprzednich tytułach. Tytuł z okładki wskazuje, że ''gra jest skazana na sukces''. Hmmm to chyba gracze ocenią.
+
<center>[http://www.battlefield-heroes.com/ http://hlds.pl/images/Battlefield-heroes.jpg]</center>
+
*Pojawiła się nowa wersja [[QWPA]] do [[ETQW]] oznaczona numerem 0.8beta, obsługuje zmiany protokołu i zmiennych w ETQW jakie się pojawiły wraz z patchem 1.4.
+
*Ciekawostka - hotfix do ETQW pod linuksa ma taką samą sumę kontrolną jak wczesniejsze binarki - czyzby prawda była taka, że wina leżała po stronie serwerów uwierzytelniających graczy (DemonWare) które powodowały zdalnie zwiechy serwerów gier? Chyba sie nigdy nie dowiemy ;). Niemniej serwery przestały się wieszać. Ale wiadomo, że następny hotfix w drodze bo kilka zmiennych bruździ w grze...
+
* Coś dla fanów gry [[Portal]] -  jak zrobić [http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 obudowę do kompa w kształcie Cube Companion] :)
+
<center>[http://www.bit-tech.net/modding/2008/01/21/the_weighted_companion_pc/1 http://www.bit-tech.net/content_images/2008/01/the_weighted_companion_pc/twcpc30_s.jpg]</center>
+

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia