|
|
(Nie pokazano 695 wersji utworzonych przez 13 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.05.26=
| |
− | {{news|[[Beta]] wersja nowego [[Day of Defeat: Source]]|
| |
− | W piątek wieczorem [[Valve]] ogłosiło iż zaczęły się beta testy [[Day of Defeat: Source]] na nowym [[OrangeBox Engine|silniku OrangeBox]]. Każda osoba mająca na swoim koncie [[Day of Defeat: Source]] może sobie ściągnąć nową wersję. W niezainstalowanych grach pojawia się pozycja ''Day of Defeat: Source Beta''. Nowa wersja wraz ze zmianą silnika niesie jeszcze kilka innych zmian, o których poniżej.
| |
− | * Dodano Dod_Palermo, zaktualizowana mapa bazowana na Dod_Salerno stworzonej przez Insta.
| |
− | * Dodano cechy ze Steamworks, włączając odznaczenia i awatary graczy w grze.
| |
− | * Dodano Nemesis i Zemstę.
| |
− | * Dodano zatrzymanie się kamery na osobie która nas zabiła.
| |
− | * Gracze z tej samej drużyny przenikają przez siebie.
| |
− | * Wprowadzono wiele ulepszeń do systemu fizyki.
| |
− | * Zmieniono algorytm rozpraszania kul z broni na przypominający ten ze starego [[Day of Defeat]].
| |
− | * Zredukowano odrzut Garanda.
| |
− | * Pozycja widoku przy patrzeniu przez szczerbinkę i lunetę została wypozycjonowana tak aby ułatwić patrzenie z za rogów.
| |
| | | |
− | }}
| |
− | =2008.05.22=
| |
− | {{news|[[SourceMod]] wersja 1.0.1|
| |
− | Dzisiaj rano została wydana nowa wersja [[SourceMod]]a oznaczona numerkiem 1.0.1. Jest to wersja mająca załatać tylko kilka błędów z poprzedniej wersji, oznacza to że nie ma dodanych żadnych nowych możliwości. Krótki opis zmian poniżej:
| |
| | | |
− | * Naprawiono kompatybilność z SDKTools po wielkiej aktualizacji [[Team Fortress 2]].
| + | =2012.12.07= |
− | * Usunięto GivePlayerItem z TF2 (aktualizacja TF2 uszkodziła funkcjonalność tego).
| + | {{news2 |
− | * Naprawiono błędy amb-1688, amb-1657, amb-1648, amb-1646, amb-1601, amb-1591 oraz amb-1586.
| + | |tytul=Uh Oh |
− | * Naprawiono niepoprawne liczenie rund w TF2 przez plugin mapchooser.
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
− | * Mniejsze usprawnienia w SourceMod SDK.
| + | |
| | | |
− | }}
| + | LOL nope. |
| | | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| |
− | {{logo-tf2}}
| |
− | * Naprawiono wywalanie się gry podczas zmiany mapy przy zmienionej wartości mat_queue_mode.
| |
− | * Naprawiono szybką zmianę broni pozwalającą Medykowi zapobiegać upływowi UberCharge.
| |
− | * Poprawiono szybkość Szpiega kiedy ten się przebiera.
| |
− | * Naprawiono panel Stopwatch który nie był aktualizowany jeśli twórca mapy kończył ją ręcznie zamiast zaczekać aż skończą ją zasady gry.
| |
− | * Zoptymalizowano działanie na maszynach wielordzeniowych.
| |
− | * Naprawiono strzelanie krytykami koloru przeciwnej drużyny.
| |
− | * Naprawiono szybkie strzelanie z ktytyków które nie było zsynchronizowane pomiędzy graczem a serwerem.
| |
− | * Naprawiono exploity na Gold Rush.
| |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.05.19= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|[[PsychoStats]] 3.1| | + | {{news2 |
− | News spóźniony prawie o trzy tygodnie ale najważniejsze że jest. W dniu 1 maja została wydana nowa wersja znanych statystyk [[PsychoStats]]. W nowej wersji jak zwykle naprawiono (stworzono pewnie też) kupę błędów oraz dodano jeszcze większą ilość przydatnych funkcji. Poniżej lista najważniejszych zmian:
| + | |tytul=Steam Big Picture |
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
| | | |
− | * Nowa architektura CMS oraz pluginów dająca możliwość rozszerzania funkcji dla użytkowników..
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | * Przeprojektowano standardową skórkę, teraz jest w formacie XHTML.
| + | |
− | * Lepsze wsparcie profili graczy, dodano link do Społeczności Steam.
| + | |
− | * Ulepszono stronę "Overview", są teraz wykresy ilości połączeń we flashu, graf z jakich państw pochodzą gracze oraz mapa google.
| + | |
− | * Automatyczny kreator instalacji skórek pozwalający automatycznie ściągnąć i zainstalować je z panelu administratora.
| + | |
− | * Ulepszono wsparcie pobierania logów.
| + | |
− | * Zdarzenia gier są teraz konfigurowane z panelu administratora co pozwala na łatwiejszą integrację nowych gier.
| + | |
− | * Codzienne nagrody są teraz generowane (ta samo jak tygodniowe oraz miesięczne).
| + | |
− | * Zredukowano kody potrzebny do wsparcia nowych modów. Teraz będzie znacznie prościej dodać wsparcie dla nowego moda.
| + | |
− | * Dodano wsparcie dla [[Team Fortress 2]]
| + | |
− | * Zaimplementowano MayCiepła (Heatmaps)! Pozwalają zobaczyć w jakich miejscach na mapach gracze zabijają oraz giną najczęściej.
| + | |
− | * Wiele innych poprawek oraz mniejszych ulepszeń w kodzie. Za dużo aby je wymieniać pojedynczo.
| + | |
| | | |
− | }}
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | | + | |
− | =2008.05.15=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[SRCDS|Serwera Dedykowanego Source]]|
| + | |
− | * Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia serwera za pomocą podsystemu [[RCON]].
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.05.09= | + | =2012.05.15= |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | {{news2 |
− | {{logo-tf2}}
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
− | * Naprawiono kilka błędów z odznaczeniem "Praktyka Rodzinna". Gracze mający 10/10 a nie mający zaliczonego odznaczenia przy następnym Ubercharge na znajomym z listy dostaną to odznaczenie.
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
− | * Naprawiono opcję automatycznego leczenia tak aby nie przeszkadzała w osiągnięciu odznaczenia "Druga Opinia".
| + | |
− | * Naprawiono ładowanie się Kritzkriega tak aby robił to szybciej niż Medigun
| + | |
− | * Naprawiono błąd uniemożliwiający używanie nowych broni Medyka na niektórych serwerach.
| + | |
− | * Naprawiono broń białą aby działał na nią efekt Kritzkriega.
| + | |
− | * Naprawiono przeglądarkę serwerów aby nie odświeżała się jak nie jest jeszcze widoczna przy starcie gry.
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.05.07= | + | |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| + | |
− | Lista zmian:
| + | |
− | * Naprawiono [[Portal|Portal: First Slice]] który nie mógł zostać uruchomiony przez niektórych użytkowników.
| + | |
− | * Naprawiono błąd uniemożliwiający uruchomienie MODów na silniku [[Half-Life]] z przeglądarki serwerów.
| + | |
− | * Naprawiono problem z siecią na starcie.
| + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|Doom 4 w planach|
| + | |
− | [http://www.idsoftware.com/ id Software] ogłosiło rozpoczęcie produkcji gry Doom 4, jak ktoś chętny na załapanie się u nich na robotę - to teraz jest idealna pora :).
| + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|Source Engine 2007 na Linuksa?|
| + | |
− | Ciekawy artykuł na temat przyszłości silnika [[Source]]. Jak wiadomo moduł graficzny Source Engine jest na Direct X, czyli działa na systemach Microsoft takich jak komputery z Windows, Xbox 360 a dodatkowo działa na konsolach Sony Playstation 3. Tu jest mały myk, bo nie ma jak tego odpalić na Mac OS X z Apple oraz na platformach linuksowych, ponieważ nie ma takiej opcji. Ale Source Engine jest modularny, a Valve szuka osób na wysokie stanowisko jako coder/developer - możliwe jest, iż ujrzymy dodatkowy moduł Source, który będzie generował grafikę w OpenGL tak jak to miało miejsce we wcześniejszych grach Valve - silniku [[Half-Life]] (prawda jest taka, że silnik HL1 był bazowany na Quake a Valve go rozszerzyło i dopisało moduł do renderowania pod DirectX). Czyżby coś się ruszyło z powodu zapowiedzi id Tech 5, a może Valve brakuje kasiory jaką szastają fani produktów Apple oraz konsol? Zobaczymy, raczej gracze nie stracą :)
| + | |
− | <br/><br/>
| + | |
− | Warto zobaczyć [http://tinyurl.com/56uohu artykuł na Phoronix] aby poznać szczegóły.
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.05.05= | + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | Przed chwilą została wydana kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Lista zmian nie jest długa :)
| + | |
− | * Naprawiono exploit pozwalający na niekończący się UberCharge
| + | |
− | * Naprawiono zacinanie się efektu naładowania Kritzkrieg'a przy zmianie broni/klasy
| + | |
− | }}
| + | |
| | | |
− | =2008.05.03=
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | Wczoraj późnym wieczorem wyszła kolejna aktualizacja TeamFortress 2. Lista zmian przedstawia się następująco:
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się gry na niektórych systemach przy użyciu Kritzkriega.
| + | |
− | * Naprawiono dawanie odznaczeń Kamień Milowy 2 oraz Kamień Milowy 3 w niepoprawnym czasie.
| + | |
− | * Naprawiono exploit powodujący możliwość wyrzucenia broni na podłogę i podniesienia jej przez innego gracza.
| + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.05.01= | + | =2012.02.02= |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | + | {{news2 |
− | Klient Steam
| + | |tytul=Sprzątanie |
− | * Dodano możliwość blokowania całej komunikacji od innych użytkowników.
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
− | * Dodano opcję wyświetlania sygnatury czasowej w oknie chatu.
| + | |
− | * Dodano możliwość ustawienia opcji w jakiej sytuacji ma migać okienko chatu na pasku zadań.
| + | |
− | * Dodano opcję sprawdzania czy pojawiła się aktualizacja do jakiejś gry podczas działania [[Steam]]a.
| + | |
− | * Naprawiono nie działanie Kopii Zapasowych niektórych gier oraz wprowadzono inne ulepszenia do nich.
| + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | {{news|Aktualizacja Source SDK| | + | =2012.01.30= |
− | Source SDK
| + | {{news2 |
− | * Obiekty z nowego trybu gry w [[Team Fortress 2]] są już dostępne dla twórców map.
| + | |tytul=Zmiany |
− | * Własne ustawienia w edytorze Hammer nie są już nadpisywane gdy SDK jest restartowany.
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
| }} | | }} |