Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2008.05.30)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 688 wersji utworzonych przez 13 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2008.05.31=
 
{{news|Beta wersja klienta [[Steam]]|
 
{{Logo-steam}}
 
Dla chętnych dostępna jest już kolejna [[Beta]] wersja klienta [[Steam]]. Aby móc przetestować nową wersję należy wejść w ''Ustawienia'' i wybrać odpowiednią opcję w ''Udział w testach Beta''.
 
Lista zmian:
 
* Naprawiono przypadek gdzie Steam używał 100% procesora jeśli twój Znajomy grał w jakąś grę a twój Steam nie wiedział w jaką.
 
* Naprawiono błąd w pokazywaniu się 0% pobierania.
 
* Naprawiono rzadki błąd gdy Steam nie mógł nawiązać połączenia z serwerami.
 
* Ulepszono wsparcie dla instalacji gier.
 
  
}}
 
  
=2008.05.30=
+
=2012.12.07=
{{news|Chmura Pary na horyzoncie!|
+
{{news2
[[Grafika:Steamcloud goatze in the sky.jpg|center]]
+
|tytul=Uh Oh
Jak donoszą niesprawdzone źródła [[Valve]] pracuje nad nowym programem o nazwie '''SteamCloud'''. Program będzie miał za zadanie zachowanie konfiguracji gier (np. ustawienia klawiszy) na serwerach Steam. Aplikacja w przypadku braku połączenia z internetem będzie zapisywać konfiguracja lokalnie na dysku, gdy połączenie zostanie nawiązane/przywrócone cała konfiguracja trafi na serwer. Pierwszymi obsługiwanymi grami mają być [[Half-Life]] wraz z [[Counter-Strike]], w następnej kolejności będzie nowa gra Left 4 Dead. Generalnie jeśli grasz w HL'a i nagle znudzi Ci się gra zawsze będziesz mógł powrócić do niej np. za kilka lat i kontynuować walkę o Xen w miejscu gdzie poprzednio skończyłeś. Program ma być darmowy zarówno dla graczy jak i developerów.
+
|tresc=Trzeba posprzątać
  
Tak przy okazji, '''Meet the Sniper''' już niedługo.
+
LOL nope.
  
 
}}
 
}}
  
=2008.05.29=
+
=2012.09.10=
{{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]] [[Beta]]|
+
{{news2
 +
|tytul=Steam Big Picture
 +
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
  
* Naprawiono wywalanie się gry gdy gracz jest w trybie obserwatora.
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
* Naprawiono niepoprawne pokazywanie się pocisków przy widoku z trzeciej osoby.
+
* Przywrócono pozycje widoku podczas przybliżenia z broni snajperskiej.
+
* Dodano zmienne dod_playrivalrysounds i dod_playachievementsound
+
* Samobójstwo nie będzie już zabierało fragów.
+
* Naprawiono efekty dziur po kulach gdy strzał padał z widoku przez szczerbinkę.
+
* Naprawiono możliwość zdominowania osoby z własnej drużyny gdy ogień przyjacielski był włączony.
+
* sv_friction i sv_stopspeed nie będą już dłużej ukrytymi komendami.
+
* Zmniejszono rozmiar efektu uderzenia (np. pocisku w ścianę).
+
* Naprawiono czułość myszki przy rozłożonym MG i Rakietnicy, teraz będzie ona mniejsza.
+
* Naprawiono szybkość włączania się widoku szczerbinki, czasami trwało to za długo (gdy fps było powyżej 100).
+
* Przenikanie się graczy nie pozwala teraz na zajmowanie tego samego miejsca przez kilku graczy.
+
* Zaktualizowano niektóre systemy odpowiedzialne za fizykę.
+
* Naprawiono Odznaczenie z mapami niestandardowymi.
+
  
}}
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
 
+
=2008.05.28=
+
{{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]] [[Beta]]|
+
* Naprawiono możliwość wywalenia się gry przy eksplozji rakiety.
+
  
 
}}
 
}}
  
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
=2012.05.15=
{{Logo-steam}}
+
{{news2
* Włączono czcionki typu ClearType gdy te są aktywne w ustawieniach Windowsa.
+
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
* Ulepszono status w grze dla aplikacji które używają 'launchera'.
+
|tresc=Diablo III zakupione :)
* Ulepszono nakładkę wideo tak aby nie blokowała już klawiszy w niektórych grach.
+
* Dodano wsparcie DX10 do nakładki wideo.
+
* Gdy zablokujemy kogoś nie będą już wysyłane żądania o komunikacje głosową.
+
* Poprawiono błąd ze statusem [[Half-Life]] który pokazywał że gra nie była ściągnięta w 100% mimo iz była.
+
* Ulepszono wybór serwerów dla połączeń z Przyjaciółmi i [[VAC]].
+
* Ulepszono połączenie do sieci Steam aby nie gubiła pakietów UDP.
+
* Naprawiono nierozpoznawanie poprawnie klawisza tab w niektórych grach przez nakładkę w grze.
+
* Ulepszono rozpoznawanie identycznych nazw wśród Przyjaciół.
+
  
 +
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
 
}}
 
}}
  
=2008.05.26=
+
=2012.02.02=
{{news|[[Beta]] wersja nowego [[Day of Defeat: Source]]|
+
{{news2
W piątek wieczorem [[Valve]] ogłosiło iż zaczęły się beta testy [[Day of Defeat: Source]] na nowym [[OrangeBox Engine|silniku OrangeBox]]. Każda osoba mająca na swoim koncie [[Day of Defeat: Source]] może sobie ściągnąć nową wersję. W niezainstalowanych grach pojawia się pozycja ''Day of Defeat: Source Beta''. Nowa wersja wraz ze zmianą silnika niesie jeszcze kilka innych zmian, o których poniżej.
+
|tytul=Sprzątanie
* Dodano Dod_Palermo, zaktualizowana mapa bazowana na Dod_Salerno stworzonej przez Insta.
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
* Dodano cechy ze Steamworks, włączając odznaczenia i awatary graczy w grze.
+
* Dodano Nemesis i Zemstę.
+
* Dodano zatrzymanie się kamery na osobie która nas zabiła.
+
* Gracze z tej samej drużyny przenikają przez siebie.
+
* Wprowadzono wiele ulepszeń do systemu fizyki.
+
* Zmieniono algorytm rozpraszania kul z broni na przypominający ten ze starego [[Day of Defeat]].
+
* Zredukowano odrzut Garanda.
+
* Pozycja widoku przy patrzeniu przez szczerbinkę i lunetę została wypozycjonowana tak aby ułatwić patrzenie z za rogów.
+
 
+
 
}}
 
}}
  
=2008.05.22=
+
=2012.01.30=
{{news|[[SourceMod]] wersja 1.0.1|
+
{{news2
Dzisiaj rano została wydana nowa wersja [[SourceMod]]a oznaczona numerkiem 1.0.1. Jest to wersja mająca załatać tylko kilka błędów z poprzedniej wersji, oznacza to że nie ma dodanych żadnych nowych możliwości. Krótki opis zmian poniżej:
+
|tytul=Zmiany
 
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
* Naprawiono kompatybilność z SDKTools po wielkiej aktualizacji [[Team Fortress 2]].
+
* Usunięto GivePlayerItem z TF2 (aktualizacja TF2 uszkodziła funkcjonalność tego).
+
* Naprawiono błędy amb-1688, amb-1657, amb-1648, amb-1646, amb-1601, amb-1591 oraz amb-1586.
+
* Naprawiono niepoprawne liczenie rund w TF2 przez plugin mapchooser.
+
* Mniejsze usprawnienia w SourceMod SDK.
+
 
+
}}
+
 
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
* Naprawiono wywalanie się gry podczas zmiany mapy przy zmienionej wartości mat_queue_mode.
+
* Naprawiono szybką zmianę broni pozwalającą Medykowi zapobiegać upływowi UberCharge.
+
* Poprawiono szybkość Szpiega kiedy ten się przebiera.
+
* Naprawiono panel Stopwatch który nie był aktualizowany jeśli twórca mapy kończył ją ręcznie zamiast zaczekać aż skończą ją zasady gry.
+
* Zoptymalizowano działanie na maszynach wielordzeniowych.
+
* Naprawiono strzelanie krytykami koloru przeciwnej drużyny.
+
* Naprawiono szybkie strzelanie z ktytyków które nie było zsynchronizowane pomiędzy graczem a serwerem.
+
* Naprawiono exploity na Gold Rush.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.19=
+
{{news|[[PsychoStats]] 3.1|
+
News spóźniony prawie o trzy tygodnie ale najważniejsze że jest. W dniu 1 maja została wydana nowa wersja znanych statystyk [[PsychoStats]]. W nowej wersji jak zwykle naprawiono (stworzono pewnie też) kupę błędów oraz dodano jeszcze większą ilość przydatnych funkcji. Poniżej lista najważniejszych zmian:
+
 
+
* Nowa architektura CMS oraz pluginów dająca możliwość rozszerzania funkcji dla użytkowników..
+
* Przeprojektowano standardową skórkę, teraz jest w formacie XHTML.
+
* Lepsze wsparcie profili graczy, dodano link do Społeczności Steam.
+
* Ulepszono stronę "Overview", są teraz wykresy ilości połączeń we flashu, graf z jakich państw pochodzą gracze oraz mapa google.
+
* Automatyczny kreator instalacji skórek pozwalający automatycznie ściągnąć i zainstalować je z panelu administratora.
+
* Ulepszono wsparcie pobierania logów.
+
* Zdarzenia gier są teraz konfigurowane z panelu administratora co pozwala na łatwiejszą integrację nowych gier.
+
* Codzienne nagrody są teraz generowane (ta samo jak tygodniowe oraz miesięczne).
+
* Zredukowano kody potrzebny do wsparcia nowych modów. Teraz będzie znacznie prościej dodać wsparcie dla nowego moda.
+
* Dodano wsparcie dla [[Team Fortress 2]]
+
* Zaimplementowano MayCiepła (Heatmaps)! Pozwalają zobaczyć w jakich miejscach na mapach gracze zabijają oraz giną najczęściej.
+
* Wiele innych poprawek oraz mniejszych ulepszeń w kodzie. Za dużo aby je wymieniać pojedynczo.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.15=
+
{{news|Aktualizacja [[SRCDS|Serwera Dedykowanego Source]]|
+
* Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia serwera za pomocą podsystemu [[RCON]].
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.09=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
* Naprawiono kilka błędów z odznaczeniem "Praktyka Rodzinna". Gracze mający 10/10 a nie mający zaliczonego odznaczenia przy następnym Ubercharge na znajomym z listy dostaną to odznaczenie.
+
* Naprawiono opcję automatycznego leczenia tak aby nie przeszkadzała w osiągnięciu odznaczenia "Druga Opinia".
+
* Naprawiono ładowanie się Kritzkriega tak aby robił to szybciej niż Medigun
+
* Naprawiono błąd uniemożliwiający używanie nowych broni Medyka na niektórych serwerach.
+
* Naprawiono broń białą aby działał na nią efekt Kritzkriega.
+
* Naprawiono przeglądarkę serwerów aby nie odświeżała się jak nie jest jeszcze widoczna przy starcie gry.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.07=
+
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
{{Logo-steam}}
+
Lista zmian:
+
* Naprawiono [[Portal|Portal: First Slice]] który nie mógł zostać uruchomiony przez niektórych użytkowników.
+
* Naprawiono błąd uniemożliwiający uruchomienie MODów na silniku [[Half-Life]] z przeglądarki serwerów.
+
* Naprawiono problem z siecią na starcie.
+
 
+
}}
+
{{news|Doom 4 w planach|
+
[http://www.idsoftware.com/ id Software] ogłosiło rozpoczęcie produkcji gry Doom 4, jak ktoś chętny na załapanie się u nich na robotę - to teraz jest idealna pora :).
+
 
+
}}
+
{{news|Source Engine 2007 na Linuksa?|
+
Ciekawy artykuł na temat przyszłości silnika [[Source]]. Jak wiadomo moduł graficzny Source Engine jest na Direct X, czyli działa na systemach Microsoft takich jak komputery z Windows, Xbox 360 a dodatkowo działa na konsolach Sony Playstation 3. Tu jest mały myk, bo nie ma jak tego odpalić na Mac OS X z Apple oraz na platformach linuksowych, ponieważ nie ma takiej opcji. Ale Source Engine jest modularny, a Valve szuka osób na wysokie stanowisko jako coder/developer - możliwe jest, iż ujrzymy dodatkowy moduł Source, który będzie generował grafikę w OpenGL tak jak to miało miejsce we wcześniejszych grach Valve - silniku [[Half-Life]] (prawda jest taka, że silnik HL1 był bazowany na Quake a Valve go rozszerzyło i dopisało moduł do renderowania pod DirectX). Czyżby coś się ruszyło z powodu zapowiedzi id Tech 5, a może Valve brakuje kasiory jaką szastają fani produktów Apple oraz konsol? Zobaczymy, raczej gracze nie stracą :)
+
<br/><br/>
+
Warto zobaczyć [http://tinyurl.com/56uohu artykuł na Phoronix] aby poznać szczegóły.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.05=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
Przed chwilą została wydana kolejna aktualizacja Team Fortress 2. Lista zmian nie jest długa :)
+
* Naprawiono exploit pozwalający na niekończący się UberCharge.
+
* Naprawiono zacinanie się efektu naładowania  Kritzkrieg'a przy zmianie broni/klasy.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.03=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
Wczoraj późnym wieczorem wyszła kolejna aktualizacja TeamFortress 2. Lista zmian przedstawia się następująco:
+
* Naprawiono wywalanie się gry na niektórych systemach przy użyciu Kritzkriega.
+
* Naprawiono dawanie odznaczeń Kamień Milowy 2 oraz Kamień Milowy 3 w niepoprawnym czasie.
+
* Naprawiono exploit powodujący możliwość wyrzucenia broni na podłogę i podniesienia jej przez innego gracza.
+
 
+
}}
+
 
+
=2008.05.01=
+
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
{{Logo-steam}}
+
Klient Steam
+
* Dodano możliwość blokowania całej komunikacji od innych użytkowników.
+
* Dodano opcję wyświetlania sygnatury czasowej w oknie chatu.
+
* Dodano możliwość ustawienia opcji w jakiej sytuacji ma migać okienko chatu na pasku zadań.
+
* Dodano opcję sprawdzania czy pojawiła się aktualizacja do jakiejś gry podczas działania [[Steam]]a.
+
* Naprawiono nie działanie Kopii Zapasowych niektórych gier oraz wprowadzono inne ulepszenia do nich.
+
 
+
}}
+
 
+
{{news|Aktualizacja Source SDK|
+
Source SDK
+
* Obiekty z nowego trybu gry w [[Team Fortress 2]] są już dostępne dla twórców map.
+
* Własne ustawienia w edytorze Hammer nie są już nadpisywane gdy SDK jest restartowany.
+
 
+
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia