|
|
(Nie pokazano 628 wersji utworzonych przez 13 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.09.16=
| |
− | {{news|Kolejna wersja [[SourceMod]]a|
| |
− | Jest to następna wersja z cyklu "tylko poprawki błędów i zero nowości". Poniżej lista zmian jakie wprowadzono w wersji 1.0.4.
| |
| | | |
− | * Naprawiono <ins>amb1986</ins>: ''Format()'' z bardzo długim ciągiem znaków mógł się wysypać jeśli bufor wejściowy i wyjściowy był pełny.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1938</ins>: kompilator tracił wiele znaków w makropoleceniach preprocesora.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1935</ins>: Elementy menu głównego nie były zwalniane gdy kategoria była usuwana.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1929</ins>: Banowanie przez konsolę wyrzucało błąd runtime.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1918</ins>: Menu banów powinno porównywać id użytkowników a nie ich indeks.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1916</ins>: Opóźnienie kolejki zapytań wynosi teraz 50ms zamiast 500ms.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1899</ins>: Zduplikowane wpisy map przy automatycznej generacji listy map.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1891</ins>: ''Basechat'' nie sprawdzał czy nie wysłano pustej prywatnej wiadomości.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1853</ins>: Potrójny operator z ciągiem znaków mógł pociąć ciąg.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1815</ins>: Niestandardowe menu administratora nie przyjmowało znaku wyjścia.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1808</ins>: Funkcja ''KickClient()'' działa z opóźnieniem aby uniknąć wywalenia się serwera, funkcja ''KickClientEx'' działa jak dotychczas ''KickClient''.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1802</ins>: Możliwe wywalenie się serwera gdy gracz wychodził z serwera.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1801</ins>: Usprawniono wykrywanie botów i naprawiono wywalanie się serwera gdy komenda ''bot'' znajdowała się w ''server.cfg'' w grach opartych o silnik [[OrangeBox]].
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1780</ins>: ''admin-sql-threaded'' miał włączone komendy informacyjne o debugowaniu.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1779</ins>: Wywalanie się serwera przy użyciu ''GetTeamName()'' na modów, które nie wspierają tej funkcji.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1763</ins>: Status wywoływania funkcji jest teraz czyszczony przy pierwszym wywołaniu.
| |
− | * Naprawiono <ins>amb1749</ins>: Uaktualniono i usprawniono ''SDKTools'' dla [[Day of Defeat: Source]].
| |
− | * Naprawiono wywalanie się serwera przy używaniu funkcji drużyny z ''SDKTools'' dla modów jak np. [[Insurgency_(mod)|Insurgency]].
| |
− | * Naprawiono róże wycieki przy operowaniu na plikach.
| |
| | | |
− | }}
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | =2008.09.15=
| + | LOL nope. |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | * Zmieniono kreator subskrypcji aby nie pozwalało kliknąć przycisku ''Finish'' dopóki nie zostały wysłane informacje.
| + | |
− | * Dodano w menu kontekstowym ''View game account'' dla gier subskrybowanych.
| + | |
− | * Dodano wsparcie dla firewalla dla gier w Windows Vista.
| + | |
− | * Dodano tłumaczenia Odznaczeń dla przyszłych gier.
| + | |
− | * Zmieniono kolejność argumentów linii poleceń dla [[Red Orchestra]] aby było ''<-mod>''.
| + | |
− | * Zaktualizowano adres URL sponsora przy łączeniu się z serwerem w grach opartych o silnik [[Half-Life]].
| + | |
− | * Naprawiono możliwość wycieku pamięci.
| + | |
− | * Naprawiono błąd brakującego pliku ''mss32_s.dll'' przy uruchamianiu niektórych gier.
| + | |
− | * Dodano wsparcie dla nadchodzących premier gier.
| + | |
− | * Dołączono kilka usprawnień dla API [[Steamworks]] dla przyszłych gier.
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.09.12= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Aktualizacja [[Counter-Strike]] [[Steamworks]] Beta| | + | {{news2 |
− | Przed kilkunastoma minutami pojawiła się aktualizacja Bety [[Counter-Strike 1.6]] pracującej na [[Steamworks]]. Poniżej lista zmian
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | * Umożliwiono wybór rozmiaru celownika.
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | * [[HLTV]] działa już z betą.
| + | |
− | * Naprawiono niezwracanie danych przez A2S_RULES.
| + | |
| | | |
− | }}
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
| | | |
− | =2008.09.10=
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | {{news|Insurgency w ESL|
| + | |
− | Jak zwykle 'świeży' news sprzed 2 tygodni.
| + | |
− | | + | |
− | [[Grafika:Inurgency-ESL.jpg|right]]
| + | |
− | | + | |
− | Jak można wyczytać chociażby na [http://tinyurl.com/5jofw2 forum Insurgecny] albo na [http://www.esl.eu/eu/insurgency/news/62945/Insurgency-goes-ESL/ stronie ESL], Insurgecny mod w wersji 2.1 został zakwalifikowany do modyfikacji nadającej się do rozgrywek ligowych w systemie ESL.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Jak chcecie wziąć udział w Opening Cup to trzeba natychmiast spinać poślady razem z kolegami z teamu. Dlaczego? bo rejestracja jest '''do 12 września'''! Więcej info [http://www.esl.eu/eu/insurgency/5on5/opening_cup/leagueinfo/ tutaj] (potrzeba 5 graczy w teamie).
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Jak widać już jest 13 zespołów na 16, a mecze rozpoczynają się od 22 września. [http://www.esl.eu/eu/insurgency/5on5/opening_cup/rankings/ Drabinka] aż się prosi o flagę naszego kraju :)
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.09.04= | + | =2012.05.15= |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]| | + | {{news2 |
− | {{Logo-steam}}
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
− | * Dodano Czeskie i Węgierskie tłumaczenie [[Steam]]a.
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
− | * Zoptymalizowano pobieranie listy dostępnych aplikacji i subskrypcji przez graczy.
| + | |
− | * Ulepszono ''API Steamworks'' dla przyszłych gier.
| + | |
− | * Zmieniono pliki ''.ico'' i ''.tga'' listy gier aby były ściągane na żądanie, aby nie blokowały ściągania podczas startu.
| + | |
− | * Naprawiono ''Serwery'' aby lista serwerów była odświeżana przy starcie.
| + | |
− | * Naprawiono ankietę o sprzęcie, która nie zapisywała, to co było w niej podane.
| + | |
− | * Naprawiono wiadomości od ''Przyjaciół'' aby nie wyskakiwały na pierwszy plan minimalizując gry.
| + | |
− | * Naprawiono błąd gdzie był usuwany jeden znak na linie przy kopiowaniu i wklejaniu tekstu do chatu.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się niektórych gier na silniku [[Source]] przy wychodzeniu z nich.
| + | |
− | * Naprawiono kilka złych napisów w Polskim tłumaczeniu listy ''Przyjaciół''.
| + | |
− | | + | |
| | | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.08.29= | + | =2012.02.02= |
− | {{news|Counter-Strike 1.6 Beta| | + | {{news2 |
− | Przed kilkoma minutami [[Valve]] umieściło na swojej platformie [[Steam]] Betę Counter-Strike 1.6, oto lista zmian jaką możemy przeczytać na forach [[Steam]]
| + | |tytul=Sprzątanie |
− | * Nick gracza jest automatycznie ustawiany na nick używany w 'Znajomych'
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
− | * W Scoreboardzie wyświetlane są avatary graczy (te ze SteamCommunity)
| + | |
− | * Poprawiono exploity związane z Cvarami (nie podano dokładnie jakie)
| + | |
− | | + | |
− | Screen:
| + | |
− | [[Grafika:Cs16beta.jpg|thumb|center]][[Grafika:Cs16beta2.jpg|thumb|center]]
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Aktualizacja:
| + | |
− | Beta zmieniła nazwę na Counter-Strike SteamWorks Beta! Może [[Valve]] ma zamiar dodać osiągnięcia również do CS'a :)
| + | |
− | | + | |
− | Aktualizacja2:
| + | |
− | Binarki Linuxowe zostały naprawione.
| + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.08.11= | + | =2012.01.30= |
− | {{news|[[Valve]] użyczyło platformy [[Steam]] twórcom modów| | + | {{news2 |
− | W [[Kwiecie%C5%84_2008#2008.04.22|Kwietniu]] tego roku piałem, że na [[Steam]] pojawią się modyfikacje stworzone na bazie [[Half-Life 2]]. Wtedy była to tylko niepotwierdzona plotka. Dzisiaj już wiadomo że okazało się to prawdą, mało tego, wiadomo już dokładnie jakie mody! Poniżej lista:
| + | |tytul=Zmiany |
− | * [http://www.diprip.com/ D.I.P.R.I.P. Warm Up] (nasza rodzima produkcja!)
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
− | * [http://www.insmod.net/ Insurgency: Modern Infantry Combat]
| + | |
− | * [http://www.zombiepanic.org/ Zombie Panic! Source]
| + | |
− | * [http://synergymod.net/ Synergy]
| + | |
− | * [http://www.age-of-chivalry.com/ Age of Chivalry]
| + | |
− | | + | |
− | Z pewnego, acz anonimowego źródła wiemy, że premiera tych modów na platformie [[Steam]] ma nastąpić już w ten piątek! Wiadomo także niektóre (o ile nie wszystkie) powyższe gry będą dostępne na nowym silniku OrangeBox.
| + | |
− | | + | |
− | Dodatkowym potwierdzeniem jest zawartość plików:
| + | |
− | *app_17500.vdf
| + | |
− | \D � common �name Zombie Panic! Source �gameid 17500 ��
| + | |
− | *app_17515.vdf
| + | |
− | kD � common �name Age of Chivalry Dedicated Server �gameid 17515 ��
| + | |
− | *app_17530.vdf
| + | |
− | D � common �name D.I.P.R.I.P. Dedicated Server �gameid 17535 ��
| + | |
− | *app_17700.vdf
| + | |
− | $E � common �name Insurgency �gameid 17700 ��
| + | |
− | które znajdują się w folderze ''Steam\appcache''.
| + | |
− | | + | |
− | Jako bonus dodam iż w pliku ''app_11600.vdf'' znajduje się następujący ciąg znaków '''Counter-Strike Online'''.
| + | |
− | | + | |
− | PS.Jesteśmy pierwszym polskim serwisem, który opublikował tę informację.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.08.03=
| + | |
− | {{news|Porównanie procesorów nie tylko w grach|
| + | |
− | Na [http://tinyurl.com/6el7gq IN4.pl] można się zapoznać z ciekawym artykułem na temat procesorów z serii Intel Core oraz konkurencyjnych produktów firmy AMD. Warto przeczytać przed naborem nowego komputera :)
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.31= | + | |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | * Naprawiono niepoprawne pauzowanie ściągania podczas uruchamiania gry.
| + | |
− | * Ulepszono sprawdzanie montowania cacheu. To powinno skrócić czas uruchamiania się Garry's Moda.
| + | |
− | * Naprawiono wysyłanie informacji o aplikacjach podczas startu Steam1.
| + | |
− | * Naprawiono rzadkie wywalanie się spowodowane błędem w cacheu podczas defragmentacji.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się graficznego interfejsu podczas przyciskania pageup/pagedown w panelu z sekcjami.
| + | |
− | * Naprawiono rzadkie wywalanie się podczas ściągania.
| + | |
− | * Naprawiono używanie -voicerelay w linii komend aby faktycznie wymuszało transmisję.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.18=
| + | |
− | {{news|Oficjalny patch do gry bazujący na nielegalnej wersji gry|
| + | |
− | Na [http://tinyurl.com/54st2e HardForum] mozna przeczytać jak ktoś znalazł dowody, iż oficjalny patch do Rainbow 6 Vegas bazowany jest na nielegalnej wersji gry...hmm łamanie własnych zasad co do legalności oprogramowania to jedno, a kradzież czyjegoś cracka to drugie ;D
| + | |
− | | + | |
− | http://kthxbye.us/wp-content/uploads/2008/07/r6vegas2.png
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.14=
| + | |
− | {{news|Zmiana serwera|
| + | |
− | Zmieniliśmy serwer na większy, pewnie znowu będą jakieś 'nieudokumentowane funkcje' ;D
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.13=
| + | |
− | {{news|Wolfentein wraca w nowej formie|
| + | |
− | [[Grafika:Wolfenstein 3D title screen.jpg|center]]
| + | |
− | | + | |
− | Oni powrócą ale w nowym silniku, prawdopodobnie na id Tech 5, który opracował id Software. Zdaje się, że giera zostanie pokazana na QuakeConie albo na E3. Tymczasem można nacieszyć oko obrazkami z netu - skany z gazety.
| + | |
− | | + | |
− | [http://i38.tinypic.com/2zf4ai9.jpg]
| + | |
− | [http://i33.tinypic.com/1zlxg7s.jpg]
| + | |
− | [http://i33.tinypic.com/2nuj7v4.jpg]
| + | |
− | [http://i36.tinypic.com/116ner6.jpg]
| + | |
− | [http://i38.tinypic.com/10f0to3.jpg]
| + | |
− | [http://i34.tinypic.com/27ydh1l.jpg]
| + | |
− | [http://i38.tinypic.com/2rnvjhc.jpg]
| + | |
− | [http://i35.tinypic.com/zjxgyt.jpg]
| + | |
− | [http://i38.tinypic.com/103djd0.jpg]
| + | |
− | | + | |
− | A na dokładkę trailer z [http://www.gametrailers.com/player/8011.html GameTrailers] sprzed 2 lat :/
| + | |
− | screeny ownuja film.
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.11=
| + | |
− | {{news|FarCry 2|
| + | |
− | Co tu dużo mówić - lepiej zobaczyć [http://www.dailymotion.com/video/x63dwl_far-cry-2-tuer-par-la-ruse_videogames tutaj].
| + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|Kolejna komercha czyli film Max Payne|
| + | |
− | | + | |
− | {{video|youtube|Q2jAEoBz6RY}}
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.08=
| + | |
− | {{news|Coś o silnikach gier|
| + | |
− | Dawno w sumie newsa nie było, więc rzucam coś ciekawego do poczytania na temat nadchodzącego nowego silnika gry Rage - będzie na nim bazowany nowy produkt id Software, Doom 4. Tekst [http://games.kikizo.com/features/todd-hollenshead-id-software-interview-p1.asp po angielsku tutaj].
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2008.07.03=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]|
| + | |
− | W końcu stało się to co nieuniknione, DoD:S Beta przestała być już betą i zastąpiła oryginalną grę. Dokładnej listy zmian nie będę podawał gdyż macie ją w kilku poprzednich newsach, jedynie przytoczę najważniejsze zmiany: | + | |
− | | + | |
− | *'''Palermo''': Nowa a właściwie to stara mapka stworzona przez Magnar "insta" Jenssena. Mapa została stworzona na wzór małego Włoskiego miasteczka portowego o tej samej nazwie co oryginalna mapa, bardzo popularna wśród społeczności graczy, czyli "Salerno". Palermo posiada pięć punktów do przejęcia, cztery z nich znajdują się obok baz każdej ze stron konfliktu a piąty punkt jest umieszczony w centralnym, najbardziej strategicznym miejscu.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Integracja ze Społecznością Steam''': Avatary z Społeczności Steam znajdują się teraz obok nazwy każdego gracza na tablicy wyników, na panelu końcowym rundy oraz na nowo dodanym zatrzymaniu kamery po śmierci. Jeśli ktoś z twoich znajomych będzie grał tam gdzie ty, obok jego avatara na tablicy wyników zobaczysz specjalną ramkę.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Odznaczenia''': W tej chwili jest 51 unikalnych odznaczeń które mogą być odblokowane podczas gry. Zostały zaprojektowane tak aby wyróżniać każdy sposób gry i specjalizację oraz aby rozpoznać niektóre bardzo rzadkie i zadziwiające sytuacje. Dla przykładu odznaczenie "Jack of All Trades" nagradza za zabicie z Machine Guna, Sniper Rifle, Rifle, Sub-Machine Gun i Granatu na jednym życiu.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Statystyki Graczy''': Gracze [[Day of Defeat: Source]] mogą teraz popisywać się swoimi statystykami oraz zdobytymi odznaczeniami w Społeczności Steam używając sposobu podobnego jaki występuje w [[Team Fortress 2]]. Szczegółowe statystyki, wliczając w to jak często dana broń i klasa jest używana, będą zbierane i wyświetlane dając graczowi możliwość oceny umiejętności.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Zatrzymanie Kamery''': Zostałeś zabitym przez snajpera nie mając zielonego pojęcia gdzie on był? [[Day of Defeat: Source]] posiada teraz zatrzymanie kamery na osobie która cię zabiła pozwalając Ci zobaczyć gdzie się znajdowała. Podczas zatrzymania kamery jest czas na zrobienie zdjęcia swojego oprawcy dla potomnych. Jeśli zabijesz jakiegoś gracza trzy razy (a on Ciebie ani razu) wtedy zostajesz okrzyknięty jego "Dominatorem".
| + | |
− | | + | |
| }} | | }} |