|
|
(Nie pokazano 609 wersji utworzonych przez 12 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2008.09.27=
| |
− | {{news|Left 4 Dead Official System Requirements|
| |
− | [[Grafika:L4d_logo.jpg|right]]
| |
− | [[Valve]] podało oficjalne wymagania sprzętowe dla [[Left4Dead]] oto one:
| |
− | * System operacyjny: Windows Vista, XP or 2000
| |
− | * Procesor: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 or AMD64X2 (lub szybszy)
| |
− | * Pamięć operacyjna: 1 GB dla XP / 2GB dla Vista
| |
− | * Napęd optyczny: DVD-ROM
| |
− | * Twardy dysk: Około 7.5 GB wolnej przestrzeni
| |
− | * Karta graficzna: Kompatybilna z Direct X 9 (z 256 MB lub więcej oraz powinna być kompatybilna z pixel shader 2.0)
| |
− | * Karta dźwiękowa: Kompatybilna z Direct X9.0c
| |
− | }}
| |
− | {{news|Aktualizacja Counter-Strike 1.6 Beta|
| |
− | * Naprawiono błąd "Steam validation rejected" podczas łączenia na serwer
| |
− | * Dodano zmienna "bannedcfgfile" którą możesz ustalić nazwę pliku do którego będziesz zapisywał bany (writeid)
| |
− | }}
| |
| | | |
− | =2008.09.26=
| |
− | {{news|Nóż pod żebra moderatorowi|
| |
− | Jak możemy przeczytać na [http://kotaku.com/5055079/man-arrested-over-advance-wars-forum-murder Kotaku], zdarzają się i takie okrucieństwa. Niemiecki gracz został aresztowany, gdyż jest podejrzany o udział w morderstwie brytyjskiego studenta, niejakiego Matthew Pyke. Podejrzany nie zgadzał się z Pyke na forum Wars Central - forum fanów serii gier [http://www.warscentral.com/ Advance Wars], które Pyke moderował. Policja zauważyła, że niemiecki obywatel przejechał do Nottingham w Wielkiej Brytanii oraz uzyskał dostęp do mieszkania Pyke'a, gdzie następnie go zaatakował nożem. Ciało Pyke'a zostało odnalezione przez jego dziewczynę w zeszły piątek.
| |
| | | |
− | To tylko udowadnia, że należy się wystrzegać podawania osobistych informacji publicznie, bo w takiej masie w internecie łatwo o psychola.
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| + | |
| + | LOL nope. |
| + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.09.24= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Nowa wersja [[HLSW]]| | + | {{news2 |
− | Kilka dni temu pojawiła się nowa wersja znakomitego programu do zdalnego zarządzania serwerami gier [[HLSW]]. Nowa wersja oznaczona jest numerkiem 1.3.0.
| + | |tytul=Steam Big Picture |
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
| | | |
− | '''Główne zmiany'''
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | * Dodano nową zakładkę z globalną listą serwerów.
| + | |
− | ** Dodano technikę "drag and drop".
| + | |
− | ** Dodano "Create Server List" do menu kontekstowego widoku globalnego.
| + | |
− | * Nowa gra: Challenge Quake 3
| + | |
− | * Nowa gra: Frontlines-Fuel of War
| + | |
− | * Nowa gra: Far Cry
| + | |
− | * Dodano nowe funkcje dla pluginów.
| + | |
− | * Dodano sporo modów do plików konfiguracyjnych.
| + | |
− | * BugFix: HLSW zminimalizowane do zasobnika nie przestawało odpytywać serwerów.
| + | |
| | | |
− | '''Ogólne zmiany'''
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | * Dodano możliwość podglądania gry dla Multi Thefts Auto - Vice City.
| + | |
− | * Zmieniono wygląd głównej zakładki na globalna, klasyczną, listę znajomych oraz administrację.
| + | |
− | * Dodano możliwość powrotu i przejścia dalej na widokach html.
| + | |
− | * Dołączono Tureckie tłumaczenie.
| + | |
− | * Filtr wyszukiwarki graczy: dodano parametr dla wersji.
| + | |
− | * Zwiększono szybkość działania.
| + | |
− | * Dodano możliwość eksportu bazy danych GloballID do SQLite.
| + | |
− | * Włączono możliwość uruchomienia menu kontekstowego przez wciśnięcie shift+f10 lub klawisza menu kontekstowego.
| + | |
− | * Ustawiono priorytet procesu HLSW na "Poniżej normalnego" gdy jest zminimalizowany do zasobnika systemowego.
| + | |
− | * Games.cfg: Dodano zmienną 'IRCBot' do modów.
| + | |
− | * ETQW: Wspiera zapytania getInfoEx.
| + | |
− | * ETQW: Dodano wykrywanie czy serwer jest rankingowy.
| + | |
− | * D3: Lepsze wsparcie [[Rcon]]a.
| + | |
− | * Prey: Zmiana mapy przez [[rcon]] już działa.
| + | |
− | * Server List View -> Context Menu -> Send to Buddy: Niedostępni znajomi także będą pokazywani.
| + | |
− | * Wsparcie dla parametrów konta dla metody "Param"-Parameter (Games.cfg).
| + | |
− | * CoD2/4: Używanie "onlykick" jako komendę [[rcon]] do wykopywania graczy.
| + | |
− | * UT3: Lepsze wsparcie protokołu (wykrywanie hasła i mutatorów).
| + | |
− | * Menu kontekstowe gracza może być konfigurowane (rcon.cfg) aby otwierać URLe zaraz po wykonaniu komendy [[rcon]].
| + | |
− | * Dodano możliwość linkowania nazwy serwera przez zasadę 'hlsw_url'.
| + | |
− | * Wyłączono dokańczanie komend w konsoli rcon.
| + | |
| | | |
− | '''Poprawione błędy'''
| |
− | * BugFix: Historia znajomych zapisuje teraz tylko wiadomości.
| |
− | * BugFix: Nie była możliwa zmiana liczby linii rcon w Settings -> Rcon.
| |
− | * BugFix: Zwiększono rozmiar okienka z filtrem listy serwerów w celu usprawnienia wyświetlania różnych języków.
| |
− | * BugFix: ETQW: Wykrywanie hasła na serwerze.
| |
− | * BugFix: Była wyświetlana stara flaga lokalizacji serwera zamiast braku flagi.
| |
− | * BugFix: Problem z funkcją wyszukiwania w konsoli rcon.
| |
− | * BugFix: ETQW rcon już działa.
| |
− | * BugFix: HL2: Parsowanie komendy status" działa już poprawnie z serwerami na których aktywne jest [[SourceTV]].
| |
− | * BugFix: CoD4: Lista map wyświetlała złe mapy.
| |
− | * BugFix: CoD4: Naprawiono parsowanie komendy rcon status.
| |
− | * BugFix: Otwarcie edytora GlobalID w okienku graczy nie wybierała gracza.
| |
− | * BugFix: Obciążenie procesora w edytorze GlobalID.
| |
− | * BugFix: Wywalanie się "trace route".
| |
− | * BugFix: Wywalanie się edytora GlobalID przy eksporcie bazy danych (banned.cfg).
| |
− | * BugFix: Teraz pole z hasłem jest aktywne domyślnie w okienku logowania.
| |
− | * BugFix: Import ulubionych ze [[Steam]]a.
| |
− | * BugFix: Auto status generował bana.
| |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2008.09.17= | + | =2012.05.15= |
− | {{news|Google zakupi Valve| | + | {{news2 |
− | Jak donosi [http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2008/09/17/google-valve The Inquirer] Google zamierza kupić [[Valve]] aby stać się właścicielem systemu do dystrybucji danych [[Steam]]. Oznacza to absolutną śmierć dla wszelkiego rodzaju konkurentów na polu dystrybucji jakie stworzył [[Steam]]. Pytanie tylko jakie statystyki będzie zbierał Google i gdzie wciskał reklamy.... Czy teraz będziemy mieli Voogle, czy Golve? Zobaczymy jeśli ta [http://www.shacknews.com/onearticle.x/54784 zdementowana pogłoska] stanie się faktem.
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
| + | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
− | {{news|Portal Prelude| | + | |
− | <center>[http://www.portalprelude.com/ http://www.portalprelude.com/images/layout/background-top-right.png]</center>
| + | =2012.02.02= |
− | Ci, którzy grali w samą grę [[Portal]] mogli czuć się nienasyceni grą z powodu ilości mapek. Oczywiście można było dossać z netu dodatkowe mapy i dodatki. Jednakże o wiele więcej nas czeka w dodatku [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] - przedstawiającym wydarzenia jeszcze przed samym Portalem. Mod jest olbrzymi, większy niż pierwotna gra, gdyż dodaje dodatkowych 8 rozdziałów, 19 nowych map, nowy wątek oraz ponad 400 linii dialogów. Zobaczcie [http://www.portalprelude.com/ Portal: Prelude] aby dowiedzieć się o modzie więcej i zobaczyć trailer w wersji oryginalnej.
| + | {{news2 |
− | {{video|youtube|X2XExZ1FFoU}} | + | |tytul=Sprzątanie |
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
| + | }} |
| + | |
| + | =2012.01.30= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Zmiany |
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
| }} | | }} |