Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2009.03.19)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 503 wersji utworzonych przez 12 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2009.03.20=
 
{{news|Aktualizacja aktualizacji [[Team Fortress 2]]|
 
{{logo-tf2}}
 
Zmiany w kliencie:
 
* Naprawiono zawieszanie się gry. (Mapy z wodą)
 
* Zniesiono limit zmiennej "tf_flag_caps_per_round"
 
  
Zmiany serwera:
 
* Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET"
 
* Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]]
 
  
{{news|Beta Aktualizacji silnika [[GoldSrc]]|
+
=2012.12.07=
 +
{{news2
 +
|tytul=Uh Oh
 +
|tresc=Trzeba posprzątać
  
Zmiany serwera:
+
LOL nope.
* Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET"
+
* Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]]
+
* Nazwa mapy oraz inne zmienne raportowane przez serwer są teraz bardziej aktualne. ''(cokolwiek by to miało znaczyć - dop. red.)''
+
* HLTV łączy się jako gracz więc jest możliwe sprawdzanie pingu.
+
* Naprawiono sporadyczne zawieszanie się serwera przy starcie w systemie Linux na maszynach SMP.
+
 
+
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "-beta hlds0319" w linii poleceń.
+
  
 
}}
 
}}
  
=2009.03.19=
+
=2012.09.10=
{{news|Aktualizacja aktualiz [[Team Fortress 2]]|
+
{{news2
{{logo-tf2}}
+
|tytul=Steam Big Picture
Dodano renderowanie wielordzeniowe:
+
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
* To jest wczesne wydanie skierowane głównie dla osób chcących testować, dlatego opcja jest domyślnie wyłączona.
+
* Aby włączyć renderowanie wielordzeniowe trzeba zaznaczyć przełącznik "''Renderowanie wielordzeniowe''" ("''Multicore Rendering''") w okienku Opcje->Wideo->Zaawansowane (Options->Video->Advanced).
+
  
Inne zmiany:
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
* Różne ulepszenia dla systemu decali i czegoś tam jeszcze (client bone/flex setup).
+
* Poprawki dla przełączania się za pomocą alt+tab.
+
* Ulepszono sposób inicjalizacji dźwięku przestrzennego dla specyficznych kart dźwiękowych.
+
* Naprawiono wywalanie się ''hl2.exe'' przy wyjściu z gry na Vista 64bit.
+
  
}}
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
 
+
=2009.03.17=
+
{{news|Aktualizacja [[Steam]]|
+
{{Logo-steam}}
+
 
+
* Różne aktualizacje dla [[SteamWorks]].
+
* Naprawiono przypadek, że niektóre pliki nie były kasowane.
+
  
 
}}
 
}}
  
=2009.03.17=
+
=2012.05.15=
{{news|Aktualizacja MediaWiki|
+
{{news2
Od dzisiaj strona HLDS.pl działa na silniku MediaWiki 1.14 - więc spodziewajcie się, że przez kolejne dwa dni może nie być starego wyglądu strony. Dochodzi 2 w nocy i czas iść w kimę. Jutro z rana rzeźba.
+
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
 +
|tresc=Diablo III zakupione :)
  
Linki działają...w sumie zawsze działały, trzeba pisać
+
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
<nowiki>
+
{{news|1=tytul z url i takie tam|2=wiadomosc z url}}
+
</nowiki>
+
 
}}
 
}}
  
=2009.03.13=
+
=2012.02.02=
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{news2
{{logo-tf2}}
+
|tytul=Sprzątanie
*Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
* Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman
+
* Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server
+
* Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify
+
* Fixed client crash in when creating muzzle flash effects
+
* Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy
+
* Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model
+
*Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect
+
* Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to
+
 
+
 
+
Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread".
+
 
+
<u>(tłumaczenia nie będzie ;D)</u>
+
 
+
 
}}
 
}}
  
=2009.03.13=
+
=2012.01.30=
{{news|Aktualizacja [[Red Orchestra]]|
+
{{news2
* Dodano 44 osiągnięcia.
+
|tytul=Zmiany
* Dodano nową mapę Fallen Heroes.
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
* Poprawiono błędy na niektórych mapach:
+
** Zhitomir1941 - Naprawiono ochronę spawnów.
+
** BlackDayJuly - Naprawiono niemożliwość wezwania artylerii.
+
** HedgeHog - Naprawiono możliwość spuszczenia artylerii na respawn.
+
* Liczba graczy jest teraz poprawnie podawana w przeglądarce serwerów wbudowanej w grze jak i Steamowej.
+
* Dodano obsługę [[VoIP]] na serwerach stawianych przez "Nowa gra".
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.11=
+
{{news|Unreal Tournament 3 - Kolejny [[FreeWeekend]]|
+
* Ostatni darmowy weekend i obniżka ceny UT3 o 40% cieszyły się takim wzięciem (sprzedaż wyniosła 2000% więcej niż normalnie), że Valve wspólnie z Epic Games postanowiło uczcić to przedłużając promocję. 40% obniżka cen będzie trwała aż do 22 marca. Aby nie było nudno, w ten weekend znów będzie można zagrać w pełną wersję UT3 za całkowitą darmochę. Już w tej chwili można zacząć pobierać pliki, wystarczy kliknąć w linka: steam://install/13210.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.09=
+
{{news|Weekendowe aktualizacje|
+
* Mamy nowe, fajniejsze logo serwisu ;)
+
 
+
* Aktualizacja klienta [[Steam]]
+
** Poprawiono wywalanie się aplikacji ''hl2.exe'' przy zamykaniu gier.
+
** Naprawiono problemy z lokalizacjami steama.
+
** Dodano informację o zakończeniu aktualizacji gier.
+
 
+
* Aktualizacja [[Team Fortress 2]]
+
** Naprawiono problem, spowodowany poprzednią aktualizacją, ze skokami.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.06=
+
{{news|Nadrabiamy "drobne" zaległości :)|
+
* UnrealTournament 3 [[FreeWeekend]]
+
** Wprawdzie może nie do końca darmowy weekend ale zawsze można sobie za darmochę pograć. W UT3 grać można od wczoraj do jutra :)
+
 
+
* [[SourceMod]] 1.2 wydany
+
** Dodano pełną obsługę [[Left4Dead]] i Dark Messiah'a, do tego zaktualizowali tłumaczenia ('''w tym oczywiście polskie'''), naprawili kilka błędów i jak zwykle kilka stworzyli.
+
 
+
* Ukazał się nowy [[LogMod]]
+
** Pamięta to ktoś w ogóle? Nowa wersja (0.8.0.4) naprawia błędy silnika HL1 w odpowiadaniu na zapytania o status serwera. naprawdę bardzo przydatne.
+
 
+
* [[SourceMM]] czy jak kto woli MetaMod:Source w wersji 1.7.1
+
** Został wydany przy okazji [[SourceMod]]a 1.1.1
+
 
+
* [[SourceMod]] 1.1.1 oraz 1.1.2 wydane
+
** W związku z aktualizacjami TF2 te wersje pojawiły się jedna po drugiej, w sumie żadnych nowości.
+
 
+
* [[Team Fortress 2]] aktualizacja
+
** Pojawiło się kilka aktualizacji do TF2. Jedna z nich dodała nowe bronie dla Scouta oraz kilka map.
+
 
+
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia