|
|
(Nie pokazano 495 wersji utworzonych przez 12 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2009.03.24=
| |
− | {{news|1=OnLive - nowe podejście do gier, nowe możliwości jak i pułapki|2=[[Plik:Onlive-logo.jpg|right]] Dzisiaj wlazłem na [http://www.gametrailers.com GameTrailers] i obejrzałem dwa ciekawe filmy na temat OnLive - nowej technologii ukierunkowanej do graczy. Onlive to Games On Demand, ot, rozszeżenie Video On Demand.
| |
− | Możecie obejrzeć dwa filmy w oryginale (w HD, ale na stornie są linki do wersji SD) [http://www.gametrailers.com/player/47079.html tutaj] oraz [http://www.gametrailers.com/player/47081.html tutaj].
| |
− | O co chodzi? Oczywiście każdy chciałby zagrać sobie w jakąś grę od razu jak się pojawi na rynku - czy to na PC, czy na konsolę (cała masa) czy na Mac'a (hehe jasne, od święta sie pokazują). Jednakże często można się złapac na pytaniu typu - czy moja karta graficzna to pociągnie?
| |
| | | |
− | OnLive przedstawia nowe rozwiązanie, niestety przeznaczone dla posiadaczy raczej szybszych łączy internetowych. Polega ono na tym, że do granai nie będzie ptorzebna ani konsola, czy komputer, a tylko odtwarzacz sygnału telewizyjnego, telewizja cyfrowa oraz pudełeczko z firmy OnLive. Oczywiście posiadacze komputerów nie będa musieli posiadać pudełeczka czy linii tv, bo wystarczy, że będa posiadac przeladarkę internetową oraz łącze internetowe.
| |
| | | |
− | Gra jako taka będzie rogrywana nie po stronie klienta, a na serwerach w centrach bazodanowych firmy OnLive. Wszelkiego rodzaju sygnały jak ruchy myszką, stuknięcia klawiaturą czy VoIP będzie przesyłany internetem do serwerów, tam ptrzetwarzany i renderowany obraz 3D będzie kompresowany jako obraz video a następnie przesyłany spowrotem do gracza. Krytyczną sprawą jest tutaj tak naprawdę ping gracza do serwerów OnLive, żeby nie było opóźnień między kliknięciem a efektem na ekranie.
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | Granie to jedno - platforma daje możliwość oglądanie jakiegoś gracza - do widzów przesyłany będzie dokładnie ten sam sygnał co do prawdziwego gracza. Można także pogadać z kumplami poprzez VoIP, skomentować nagrywany przez siebię film, nagrać najlepsze 10 sekund (albo 10s mega wtopy).
| + | LOL nope. |
− | | + | |
− | Pomysł ciekawy, czy się przyjmie? Zobaczymy czy będzie to OnLive, online czy onlag ;)
| + | |
− | | + | |
− | '''Komentarz:'''
| + | |
− | | + | |
− | - Wszystko fajnie, ale to jest raczej dla zachodu, gdzie mają 5mbit albo więcej, poza tym niektóre giery się do tego na pewno nie będą nadawać gdyż czas reakcji jest w nich krytyczny - nie ma to jak jendak komputer z prockiem i grafika na wyciągnięcie ręki. A tak to 50ms w jedną, render, kompresja, wysłanie do klienta - plus kolejne 50ms pinga, i dekodowanie po stronie klienta. Ciekawe jakie sa faktyczne opóźnienia gier. Dla mnie to bedzie ciekawe rozwiązanie do gier typu przygodówka gdzie czas nie gra roli, a wszelkie gry akjci jednak lepiej grać na dedykowanej maszynce w domu --[[Użytkownik:KaszpiR|_KaszpiR_]] 16:00, 24 mar 2009 (UTC)
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.03.24= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]] oraz [[Day of Defeat: Source]]| | + | {{news2 |
− | {{logo-tf2}}
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | * Naprawiono czarne screenshoty przy włączonej obsłudze renderowania wielordzeniowego.
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | * Naprawiono niepokazywanie się sprayów graczy na niektórych powierzchniach.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się gry przy zmianie mapy z powodu decali.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się gry z powodu ustawienia zbyt dużej ilości decali na niektórych komputerach.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się gry z powodu zapętlenia się renderowania decali.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się gry z powodu zmiany zmiennych gdy renderowanie było kolejkowane.
| + | |
| | | |
− | }}
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
| | | |
− | =2009.03.20=
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | {{news|Aktualizacja aktualizacji [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | Zmiany w kliencie:
| + | |
− | * Naprawiono zawieszanie się gry (na mapych z wodą).
| + | |
− | * Zniesiono limit zmiennej "''tf_flag_caps_per_round''".
| + | |
− | | + | |
− | Zmiany serwera:
| + | |
− | * Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET".
| + | |
− | * Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]].
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
− | {{news|Beta Aktualizacji silnika [[GoldSrc]] (silnik [[Half-Life]] 1)|
| |
| | | |
− | Zmiany serwera:
| + | =2012.05.15= |
− | * Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET".
| + | {{news2 |
− | * Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]].
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
− | * Nazwa mapy oraz inne zmienne raportowane przez serwer są teraz bardziej aktualne. ''(cokolwiek by to miało znaczyć - dop. red.)''
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
− | * [[HLTV]] łączy się jako gracz więc jest możliwe sprawdzanie pingu.
| + | |
− | * Naprawiono sporadyczne zawieszanie się serwera przy starcie w systemie [[Linux]] na maszynach SMP.
| + | |
− | | + | |
− | Aby pobrać tą aktualizacje użyj "''-beta hlds0319''" w linii poleceń.
| + | |
| | | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
− | {{news|Aktualizacja bety silnika [[GoldSrc]] (silnik [[Half-Life]] 1)|
| |
− |
| |
− | Zmiany serwera:
| |
− | * Naprawiono przejmowanie przez HLTV 'zwykłych' STEAM_ID
| |
− |
| |
− | * Naprawiono błąd komendy mp_timeleft który powodował że komenda nie była odświeżana w zasadach serwera.
| |
− |
| |
− | Aby pobrać tą aktualizacje użyj "''-beta hlds0319''" w linii poleceń.
| |
| | | |
| + | =2012.02.02= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Sprzątanie |
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.03.19= | + | =2012.01.30= |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | {{news2 |
− | {{logo-tf2}}
| + | |tytul=Zmiany |
− | Dodano renderowanie wielordzeniowe:
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
− | * To jest wczesne wydanie skierowane głównie dla osób chcących testować, dlatego opcja jest domyślnie wyłączona.
| + | |
− | * Aby włączyć renderowanie wielordzeniowe trzeba zaznaczyć przełącznik "''Renderowanie wielordzeniowe''" ("''Multicore Rendering''") w okienku Opcje->Wideo->Zaawansowane (Options->Video->Advanced).
| + | |
− | | + | |
− | Inne zmiany:
| + | |
− | * Różne ulepszenia dla systemu decali i czegoś tam jeszcze (client bone/flex setup).
| + | |
− | * Poprawki dla przełączania się za pomocą alt+tab.
| + | |
− | * Ulepszono sposób inicjalizacji dźwięku przestrzennego dla specyficznych kart dźwiękowych.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się ''hl2.exe'' przy wyjściu z gry na Vista 64bit.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.17=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | | + | |
− | * Różne aktualizacje dla [[SteamWorks]].
| + | |
− | * Naprawiono przypadek, że niektóre pliki nie były kasowane.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.17=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja MediaWiki|
| + | |
− | Od dzisiaj strona HLDS.pl działa na silniku MediaWiki 1.14 - więc spodziewajcie się, że przez kolejne dwa dni może nie być starego wyglądu strony. Dochodzi 2 w nocy i czas iść w kimę. Jutro z rana rzeźba.
| + | |
− | | + | |
− | Linki działają...w sumie zawsze działały, trzeba pisać
| + | |
− | <nowiki>
| + | |
− | {{news|1=tytul z url i takie tam|2=wiadomosc z url}}
| + | |
− | </nowiki>
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.13=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | *Gracze ogłuszeni przez Sandmana Scouta otrzymują teraz 50% mniej obrażeń
| + | |
− | *Zwiększono minimalną odległość z której można ogłuszyć graczy za pomocą Sandmana
| + | |
− | *Naprawiono rocket & grenade jumpy
| + | |
− | *Naprawiono problem - gracze nie mogli się przyłączyć do drużyny lub utrzymać połączenia z serverem
| + | |
− | *Naprawiono "taunt kill achievement" Scouta który odblokowywał się dla przypadkowych graczy
| + | |
− | *Naprawiono crash przy kreowaniu płomieni wylotowych broni
| + | |
− | *Naprawiono crash powodowany podczas ustalania broni widocznej na przebraniu szpiega
| + | |
− | *Naprawiono brakujący łańcuch na modelu Nataschy
| + | |
− | *Naprawiono kod ogłuszania graczy Sandmanem który powodował błędy w działaniu Nataschy
| + | |
− | | + | |
− | Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread".
| + | |
− | | + | |
− | <u>Tłumaczenie by AdRiAnO66 </u>
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.13= | + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Red Orchestra]]|
| + | |
− | * Dodano 44 osiągnięcia.
| + | |
− | * Dodano nową mapę Fallen Heroes.
| + | |
− | * Poprawiono błędy na niektórych mapach:
| + | |
− | ** Zhitomir1941 - Naprawiono ochronę spawnów.
| + | |
− | ** BlackDayJuly - Naprawiono niemożliwość wezwania artylerii.
| + | |
− | ** HedgeHog - Naprawiono możliwość spuszczenia artylerii na respawn.
| + | |
− | * Liczba graczy jest teraz poprawnie podawana w przeglądarce serwerów wbudowanej w grze jak i Steamowej.
| + | |
− | * Dodano obsługę [[VoIP]] na serwerach stawianych przez "Nowa gra".
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.11=
| + | |
− | {{news|Unreal Tournament 3 - Kolejny [[FreeWeekend]]|
| + | |
− | * Ostatni darmowy weekend i obniżka ceny UT3 o 40% cieszyły się takim wzięciem (sprzedaż wyniosła 2000% więcej niż normalnie), że Valve wspólnie z Epic Games postanowiło uczcić to przedłużając promocję. 40% obniżka cen będzie trwała aż do 22 marca. Aby nie było nudno, w ten weekend znów będzie można zagrać w pełną wersję UT3 za całkowitą darmochę. Już w tej chwili można zacząć pobierać pliki, wystarczy kliknąć w linka: steam://install/13210.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.09=
| + | |
− | {{news|Weekendowe aktualizacje|
| + | |
− | * Mamy nowe, fajniejsze logo serwisu ;)
| + | |
− | | + | |
− | * Aktualizacja klienta [[Steam]]
| + | |
− | ** Poprawiono wywalanie się aplikacji ''hl2.exe'' przy zamykaniu gier.
| + | |
− | ** Naprawiono problemy z lokalizacjami steama.
| + | |
− | ** Dodano informację o zakończeniu aktualizacji gier.
| + | |
− | | + | |
− | * Aktualizacja [[Team Fortress 2]]
| + | |
− | ** Naprawiono problem, spowodowany poprzednią aktualizacją, ze skokami.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.03.06=
| + | |
− | {{news|Nadrabiamy "drobne" zaległości :)|
| + | |
− | * UnrealTournament 3 [[FreeWeekend]]
| + | |
− | ** Wprawdzie może nie do końca darmowy weekend ale zawsze można sobie za darmochę pograć. W UT3 grać można od wczoraj do jutra :)
| + | |
− | | + | |
− | * [[SourceMod]] 1.2 wydany
| + | |
− | ** Dodano pełną obsługę [[Left4Dead]] i Dark Messiah'a, do tego zaktualizowali tłumaczenia ('''w tym oczywiście polskie'''), naprawili kilka błędów i jak zwykle kilka stworzyli.
| + | |
− | | + | |
− | * Ukazał się nowy [[LogMod]]
| + | |
− | ** Pamięta to ktoś w ogóle? Nowa wersja (0.8.0.4) naprawia błędy silnika HL1 w odpowiadaniu na zapytania o status serwera. naprawdę bardzo przydatne.
| + | |
− | | + | |
− | * [[SourceMM]] czy jak kto woli MetaMod:Source w wersji 1.7.1
| + | |
− | ** Został wydany przy okazji [[SourceMod]]a 1.1.1
| + | |
− | | + | |
− | * [[SourceMod]] 1.1.1 oraz 1.1.2 wydane
| + | |
− | ** W związku z aktualizacjami TF2 te wersje pojawiły się jedna po drugiej, w sumie żadnych nowości.
| + | |
− | | + | |
− | * [[Team Fortress 2]] aktualizacja
| + | |
− | ** Pojawiło się kilka aktualizacji do TF2. Jedna z nich dodała nowe bronie dla Scouta oraz kilka map.
| + | |
− | | + | |
| }} | | }} |