Szablon:Newsy

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(2009.05.1)
(2012.09.10)
 
(Nie pokazano 466 wersji utworzonych przez 11 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
=2009.05.07=
 
{{news|1=Miks gier i filmów|2= Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol.
 
<center>[http://www.empireonline.com/forum/tm.asp?m=2325439&mpage=1 http://i546.photobucket.com/albums/hh406/anntelope/clockworkorange.jpg]</center>
 
}}
 
=2009.05.01=
 
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
 
{{Logo-tf2}}
 
* Zaktualizowano cp_egypt zgodnie z prośbami graczy, dodano dodatkowe apteczki i paczki z amunicją oraz zaktualizowano niektóre przejścia.
 
* Dodatkowe zmiany w menu wyboru broni dla wsparcia przyszłych zmian.
 
  
}}
 
{{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]|
 
* Drobna aktualizacja dla serwera uniemożliwiająca graczom strzelanie bez jakiegokolwiek recoila.
 
  
}}
+
=2012.12.07=
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]] Freaky Free Friday|
+
{{news2
{{Logo-l4d}}
+
|tytul=Uh Oh
* Darmowy piątek został przedłużony do 17:00 czasu GMT w Sobotę. Reszta pozostaje bez zmian.
+
|tresc=Trzeba posprzątać
  
}}
+
LOL nope.
 
+
=2009.04.30=
+
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
+
{{Logo-l4d}}
+
 
+
'''Tryb Survival''':
+
* Usunięto exploita z mapy 'The Construction Site' (Plac Budowy).
+
* Naprawiono problemy z zdobywaniem medali w trybie przetrwania w niektórych przypadkach.
+
* Czasy nie będą nagradzane gdy gracz dołączy w trakcie rundy i gdy były aktywne komendy uznawane na cheaty.
+
 
+
'''Serwery''':
+
* Serwer teraz zresetuje się poprawnie po trybie przetrwania gdy gracze z niego wyjdą.
+
 
+
'''Tworzenie gry''':
+
* Naprawiono problem przy wyborze szybkiego meczu powodujący wyświetlanie się komunikatu o tym, że serwer jest pełny.
+
* Naprawiono problem z tworzeniem  gier u użytkowników z Windows Vista64.
+
  
 
}}
 
}}
  
=2009.04.30=
+
=2012.09.10=
{{news|[[Left4Dead]] Freaky Free Friday|
+
{{news2
{{Logo-l4d}}
+
|tytul=Steam Big Picture
W piątek o 12:01 czasu GMT pecetowa wersja [[Left4Dead]] będzie dostępna za darmo przez 24 godziny. W tym czasie każdy będzie miał dostęp do całej gry w tym do niedawno wydanego "Survival Pack'a" oraz dwóch kampanii w trybie "Versus". Ci którzy mają ochotę zagrać mogą już teraz rozpocząć [steam://preload/500 pre-load] gry, uczestnictwo w darmowym piątku nie zobowiązuje do zakupu.
+
|tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.
  
}}
+
[http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg]
  
=2009.04.28=
+
http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
+
{{Logo-l4d}}
+
* Usunięto kilka exploitów z komend w trybie survival.
+
* Osiągnięcia z wieloma kryteriami mogą zostać rozwinięte by wyświetlać ich postęp.
+
* mp_gamemode zostało dodane wraz z innymi komendami do logów.
+
  
 
}}
 
}}
  
=2009.04.24=
+
=2012.05.15=
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
+
{{news2
{{Logo-l4d}}
+
|tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda?
* Zmniejszono jasność filmiku tła z latarnią morską w menu oraz zwiększono kontrast elementów menu.
+
|tresc=Diablo III zakupione :)
* W poczekalni dla trybu Survival można wybierać rozdziały.
+
* Tryb kampanii działa teraz poprawnie gdy grany jest po trybie Survival.
+
* Podczas odtwarzania dema ustawia się poprawny tryb gry.
+
* Statystyki nie są naliczane podczas oglądania dem.
+
* Poprawiono tablicę wyników dla najlepszych graczy aby pokazywała najlepszy czas gracza a nie najlepszy czas drużyny.
+
* Na tablicy wyników pokazuje się najlepszy czas gracza.
+
* Usunięto eksploity trybu Survival na mapach The Terminal, Last Stand, The Crane, The Boathouse i The Warehouse.
+
* Poprawiono błąd powodujący, że Tank nie pojawiał się po 15-20 minutach.
+
  
 +
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg
 
}}
 
}}
  
=2009.04.23=
+
=2012.02.02=
{{news|Aktualizacja [[Counter-Strike]]|
+
{{news2
{{Logo-cs16}}
+
|tytul=Sprzątanie
* Naprawiono odtwarzanie niewłaściwych dźwięków przy skakaniu po różnych powierzchniach.
+
|tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.
* Naprawiono wywalanie się gry, gdy obserwator oglądał tablicę wyników.
+
 
+
 
}}
 
}}
  
=2009.04.22=
+
=2012.01.30=
{{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
+
{{news2
{{Logo-l4d}}
+
|tytul=Zmiany
'''Tryb Survival''':
+
|tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.
* Dodano nowy tryb gry.
+
* 16 nowych map włączając w to 'Last Stand'.
+
* Tabele najlepszych graczy.
+
* 7 nowych osiągnięć.
+
 
+
'''Zmiany w trybie Versus''':
+
* 2 nowe kampanie
+
* Poprawiono  przypadek gdzie punkty były przeliczane po tym jak wyświetlała się tablica wyników .
+
* Poprawiono błąd przeliczania punktów bonusowych za ilość życia dla graczy gdy ci byli uratowani (np. podniesieni z ziemi).
+
* Naprawiono możliwość pojawienia się jako zainfekowany przy ocalałych i możliwością uderzenia ich z pazurów nieposiadając cielesnej postaci.
+
* Naprawiono przypadek gdy spawnuje się zainfekowany nie resetuje mu się licznik umiejętności.
+
* Naprawiono exploit umożliwiający włożenie naboju do komory przez przytrzymanie klawiszu ataku z kolby.
+
* Naprawiono przypadek kiedy nie można było dołączyć do gry, gdy odbywał się finał kampanii.
+
* Naprawiono rzadki przypadek gdzie serwer założony przez nową grę powodował przyśpieszenie gry.
+
* Usunięto zmienne odpowiedzialne za zmęczenie przy używaniu broni ręcznej.
+
* Naprawiono przypadek, który powodował, że zainfekowani musieli czekać na swój respawn po rozpoczęciu gry.
+
 
+
'''Zmiany w serwerze''':
+
* Zmienna "''ms_force_dedicated_server''" nie jest już cheateam.
+
* Dodano informacje kiedy serwer wysyła sygnały "heartbeat".
+
* Uproszczono ustawienia trybu gry.
+
* Usunięto zmienne "''director_no_human_zombies''" i "''director_holdout_mode''".
+
* Dodano zmienną odpowiedzialną za ustawienie trybu gry: "''mp_gamemode [coop,versus,survival]''"
+
 
+
'''Ogóle''':
+
* W lobby dodano informacje o wejściach i wyjściach graczy.
+
 
+
Poprawka, która wyszła kilka godzin później.
+
 
+
'''Left 4 Dead''':
+
* Poprawiono nieprawidłową wersję DLL dla serwera dedykowanego.
+
* Poprawiono nieotrzymywanie przez graczy osiągnięcia "Lighthouse".
+
* Dodano brakujące dźwięki trybu "Survival".
+
* Naprawiono błąd z otrzymywaniem medali.
+
* Poprawiono obramowanie graczy aby nie przenikało przez tablicę wyników.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.04.21=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
 
+
'''Zmiany w grze''':
+
* Przerobiono menu wyboru odblokowanej broni dla postaci aby zapewnić wsparcie przyszłym dodatkom.
+
* Dodano możliwość kasowania przez graczy odblokowanych wcześniej broni używając nowego menu. Ta opcja nie resetuje osiągnięć. Gry bron zostanie skasowana gracz może ją ponownie zdobyć.
+
* Dodano możliwość skasowania przez graczy ich najlepszych statystyk za pomocą przycisku "Resetuj Statystyki". Opcja ta nie resetuje osiągnięć.
+
* Dodano zdarzenie w logach "''player_teleported''" gdy gracz użyje teleportera.
+
* Zaktualizowano cp_junction_final aby punkty były dawane za przejęcie punktu a nie wygrane całej mapy. To naprawia błąd w trybie turniejowym oraz stopwatch.
+
* Scout upuści teraz niesioną flagę gdy zacznie działać osłabienie po BONKu.
+
 
+
'''Poprawki''':
+
* Naprawiono błąd gdzie w wyniku problemów z połączeniem z serwerami Steam nie można było używać odblokowanych broni.
+
* Naprawiono problem z nieprawidłowym "czyszczeniem" niestandardowego celownika w nie angielskich klientach Steam.
+
* Zlikwidowano ostrzeżenie o niemożliwości załadowania pliku ''skill1.cfg'' podczas startu serwera dedykowanego.
+
 
+
}}
+
{{news|Aktualizacja [[Counter-Strike]]|
+
{{Logo-cs16}}
+
'''
+
Counter-Strike oraz Condition Zero'''
+
* Nie można wykonać "Russian Walking exploit"
+
 
+
'''Zmiany w serwerze''':
+
* Naprawiono kopanie graczy z serwerów z komunikatem INVALID_STEAM_TICKET.
+
* Dodano informacje w konsoli serwera kiedy nastąpi ponowne podłączenie z serwerami Steam.
+
* Nazwa mapy oraz inne zmienne raportowane przez serwer są teraz bardziej aktualne.
+
* Naprawiono nieaktualizowanie się zmiennej mp_timeleft (i kilku innych tego typu).
+
* Po podłączeniu się [[HLTV]] na tablicy wyników można sprawdzić jaki ma ping.
+
* Naprawiono błąd z widokiem [[HLTV]] na liście graczy po odłączeniu.
+
* Naprawiono zawieszanie się serwera przy podłączaniu się użytkownika ze specjalnie spreparowanym ciągiem "setinfo".
+
* Naprawiono rzadkie wywalanie się serwera linuksowego na starcie dla maszyn SMP.
+
* Oczyszczono z niepotrzebnego kodu skrypt hlds_run.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.04.17=
+
{{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
+
{{Logo-steam}}
+
* Nowy system dostarczania wiadomości o produktach.
+
* Dodano wsparcie dla kluczy DLC oraz dodatkowe kroki podczas instalacji gier.
+
* Dodano nowe rzeczy do skryptów instalacyjnych.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.04.09=
+
{{news|1=Left 5 Dead ;)|2=Oczywiście jako gra to ściema, ale fotki całkiem ładnie wykonane, komuś się chciało. Chodzi o webcomic, czyli ilustrowaną zdjęciami historię bazowaną na grze Left4Dead. Więcej fotek [http://www.flickr.com/photos/36582447@N08/sets/72157615721718519/ tutaj], a o samym projekcie na stronie http://www.nightzero.com/
+
Ciekawe czy film, o którym wspominają, powstanie...
+
<center>
+
[http://www.flickr.com/photos/36582447@N08/sets/72157615721718519/ http://farm4.static.flickr.com/3598/3378891395_006fa982ea.jpg]
+
</center>
+
}}
+
 
+
=2009.03.24=
+
{{news|1=OnLive - nowe podejście do gier, nowe możliwości jak i pułapki|2=[[Plik:Onlive-logo.jpg|right]] Dzisiaj wlazłem na [http://www.gametrailers.com GameTrailers] i obejrzałem dwa ciekawe filmy na temat OnLive - nowej technologii ukierunkowanej do graczy. Onlive to Games On Demand, ot, rozszerzenie Video On Demand.
+
Możecie obejrzeć dwa filmy w oryginale (w HD, ale na stornie są linki do wersji SD) [http://www.gametrailers.com/player/47079.html tutaj] oraz [http://www.gametrailers.com/player/47081.html tutaj].
+
O co chodzi? Oczywiście każdy chciałby zagrać sobie w jakąś grę od razu jak się pojawi na rynku - czy to na PC, czy na konsolę (cała masa) czy na Mac'a (hehe jasne, od święta się pokazują). Jednakże często można się złapać na pytaniu typu - czy moja karta graficzna to pociągnie?
+
 
+
OnLive przedstawia nowe rozwiązanie, niestety przeznaczone dla posiadaczy raczej szybszych łączy internetowych. Polega ono na tym, że do grania nie będzie potrzebna ani konsola, czy komputer, a tylko odtwarzacz sygnału telewizyjnego, telewizja cyfrowa oraz pudełeczko z firmy OnLive. Oczywiście posiadacze komputerów nie będą musieli posiadać pudełeczka czy linii tv, bo wystarczy przeglądarka internetowa oraz łącze internetowe.
+
 
+
Gra jako taka będzie rozgrywana nie po stronie klienta, a na serwerach w centrach bazodanowych firmy OnLive. Wszelkiego rodzaju sygnały jak ruchy myszką, stuknięcia klawiaturą czy VoIP będzie przesyłany internetem do serwerów, tam przetwarzany i renderowany obraz 3D będzie kompresowany jako obraz video a następnie przesyłany z powrotem do gracza. Krytyczną sprawą jest tutaj tak naprawdę ping gracza do serwerów OnLive, żeby nie było opóźnień między kliknięciem a efektem na ekranie.
+
 
+
[[Plik:Onlive-technology.png|center]]
+
 
+
Granie to jedno - platforma daje możliwość oglądanie jakiegoś gracza - do widzów przesyłany będzie dokładnie ten sam sygnał co do prawdziwego gracza. Można także pogadać z kumplami poprzez VoIP, skomentować nagrywany przez siebie film, nagrać najlepsze 10 sekund (albo 10s mega wtopy).
+
 
+
Pomysł ciekawy, czy się przyjmie? Zobaczymy czy będzie to OnLive, online czy onlag ;)
+
 
+
'''Komentarz:'''
+
 
+
- Wszystko fajnie, ale to jest raczej dla zachodu, gdzie mają 5mbit albo więcej,  poza tym niektóre giery się do tego na pewno nie będą nadawać gdyż czas reakcji jest w nich krytyczny - nie ma to jak jednak komputer z prockiem i grafika na wyciągnięcie ręki. A tak to 50ms w jedną, render, kompresja, wysłanie do klienta - plus kolejne 50ms pinga, i dekodowanie po stronie klienta. Ciekawe jakie są faktyczne opóźnienia gier. Dla mnie to będzie ciekawe rozwiązanie do gier typu przygodówka gdzie czas nie gra roli, a wszelkie gry akcji jednak lepiej grać na dedykowanej maszynce w domu --[[Użytkownik:KaszpiR|_KaszpiR_]] 16:00, 24 mar 2009 (UTC)
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.24=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]] oraz [[Day of Defeat: Source]]|
+
{{logo-tf2}}
+
* Naprawiono czarne screenshoty przy włączonej obsłudze renderowania wielordzeniowego.
+
* Naprawiono niepokazywanie się sprayów graczy na niektórych powierzchniach.
+
* Naprawiono wywalanie się gry przy zmianie mapy z powodu decali.
+
* Naprawiono wywalanie się gry z powodu ustawienia zbyt dużej ilości decali na niektórych komputerach.
+
* Naprawiono wywalanie się gry z powodu zapętlenia się renderowania decali.
+
* Naprawiono wywalanie się gry z powodu zmiany zmiennych gdy renderowanie było kolejkowane.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.20=
+
{{news|Aktualizacja aktualizacji [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
Zmiany w kliencie:
+
* Naprawiono zawieszanie się gry (na mapych z wodą).
+
* Zniesiono limit zmiennej "''tf_flag_caps_per_round''".
+
 
+
Zmiany serwera:
+
* Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET".
+
* Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]].
+
 
+
}}
+
{{news|Beta Aktualizacji silnika [[GoldSrc]] (silnik [[Half-Life]] 1)|
+
 
+
Zmiany serwera:
+
* Naprawiono błąd który powodował kopanie graczy z serwera za "INVALID_STEAM_TICKET".
+
* Dodano informacje w konsoli która wyświetla kiedy serwer ponownie połączył się do [[Steam]].
+
* Nazwa mapy oraz inne zmienne raportowane przez serwer są teraz bardziej aktualne. ''(cokolwiek by to miało znaczyć - dop. red.)''
+
* [[HLTV]] łączy się jako gracz więc jest możliwe sprawdzanie pingu.
+
* Naprawiono sporadyczne zawieszanie się serwera przy starcie w systemie [[Linux]] na maszynach SMP.
+
 
+
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "''-beta hlds0319''" w linii poleceń.
+
 
+
}}
+
{{news|Aktualizacja bety silnika [[GoldSrc]] (silnik [[Half-Life]] 1)|
+
 
+
Zmiany serwera:
+
* Naprawiono przejmowanie przez HLTV 'zwykłych' STEAM_ID
+
 
+
* Naprawiono błąd komendy mp_timeleft który powodował że komenda nie była odświeżana w zasadach serwera.
+
 
+
Aby pobrać tą aktualizacje użyj "''-beta hlds0319''" w linii poleceń.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.19=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
Dodano renderowanie wielordzeniowe:
+
* To jest wczesne wydanie skierowane głównie dla osób chcących testować, dlatego opcja jest domyślnie wyłączona.
+
* Aby włączyć renderowanie wielordzeniowe trzeba zaznaczyć przełącznik "''Renderowanie wielordzeniowe''" ("''Multicore Rendering''") w okienku Opcje->Wideo->Zaawansowane (Options->Video->Advanced).
+
 
+
Inne zmiany:
+
* Różne ulepszenia dla systemu decali i czegoś tam jeszcze (client bone/flex setup).
+
* Poprawki dla przełączania się za pomocą alt+tab.
+
* Ulepszono sposób inicjalizacji dźwięku przestrzennego dla specyficznych kart dźwiękowych.
+
* Naprawiono wywalanie się ''hl2.exe'' przy wyjściu z gry na Vista 64bit.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.17=
+
{{news|Aktualizacja [[Steam]]|
+
{{Logo-steam}}
+
 
+
* Różne aktualizacje dla [[SteamWorks]].
+
* Naprawiono przypadek, że niektóre pliki nie były kasowane.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.17=
+
{{news|Aktualizacja MediaWiki|
+
Od dzisiaj strona HLDS.pl działa na silniku MediaWiki 1.14 - więc spodziewajcie się, że przez kolejne dwa dni może nie być starego wyglądu strony. Dochodzi 2 w nocy i czas iść w kimę. Jutro z rana rzeźba.
+
 
+
Linki działają...w sumie zawsze działały, trzeba pisać
+
<nowiki>
+
{{news|1=tytul z url i takie tam|2=wiadomosc z url}}
+
</nowiki>
+
}}
+
 
+
=2009.03.13=
+
{{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
+
{{logo-tf2}}
+
*Gracze ogłuszeni przez Sandmana Scouta otrzymują teraz 50% mniej obrażeń
+
*Zwiększono minimalną odległość z której można ogłuszyć graczy za pomocą Sandmana
+
*Naprawiono rocket & grenade jumpy
+
*Naprawiono problem - gracze nie mogli się przyłączyć do drużyny lub utrzymać połączenia z serverem
+
*Naprawiono "taunt kill achievement" Scouta który odblokowywał się dla przypadkowych graczy
+
*Naprawiono crash przy kreowaniu płomieni wylotowych broni
+
*Naprawiono crash powodowany podczas ustalania broni widocznej na przebraniu szpiega
+
*Naprawiono brakujący łańcuch na modelu Nataschy
+
*Naprawiono kod ogłuszania graczy Sandmanem który powodował błędy w działaniu Nataschy
+
 
+
Po tej aktualizacji, nie będziesz potrzebował komendy "-NoQueuedPacketThread".
+
 
+
<u>Tłumaczenie by AdRiAnO66 </u>
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.13=
+
{{news|Aktualizacja [[Red Orchestra]]|
+
* Dodano 44 osiągnięcia.
+
* Dodano nową mapę Fallen Heroes.
+
* Poprawiono błędy na niektórych mapach:
+
** Zhitomir1941 - Naprawiono ochronę spawnów.
+
** BlackDayJuly - Naprawiono niemożliwość wezwania artylerii.
+
** HedgeHog - Naprawiono możliwość spuszczenia artylerii na respawn.
+
* Liczba graczy jest teraz poprawnie podawana w przeglądarce serwerów wbudowanej w grze jak i Steamowej.
+
* Dodano obsługę [[VoIP]] na serwerach stawianych przez "Nowa gra".
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.11=
+
{{news|Unreal Tournament 3 - Kolejny [[FreeWeekend]]|
+
* Ostatni darmowy weekend i obniżka ceny UT3 o 40% cieszyły się takim wzięciem (sprzedaż wyniosła 2000% więcej niż normalnie), że Valve wspólnie z Epic Games postanowiło uczcić to przedłużając promocję. 40% obniżka cen będzie trwała aż do 22 marca. Aby nie było nudno, w ten weekend znów będzie można zagrać w pełną wersję UT3 za całkowitą darmochę. Już w tej chwili można zacząć pobierać pliki, wystarczy kliknąć w linka: steam://install/13210.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.09=
+
{{news|Weekendowe aktualizacje|
+
* Mamy nowe, fajniejsze logo serwisu ;)
+
 
+
* Aktualizacja klienta [[Steam]]
+
** Poprawiono wywalanie się aplikacji ''hl2.exe'' przy zamykaniu gier.
+
** Naprawiono problemy z lokalizacjami steama.
+
** Dodano informację o zakończeniu aktualizacji gier.
+
 
+
* Aktualizacja [[Team Fortress 2]]
+
** Naprawiono problem, spowodowany poprzednią aktualizacją, ze skokami.
+
 
+
}}
+
 
+
=2009.03.06=
+
{{news|Nadrabiamy "drobne" zaległości :)|
+
* UnrealTournament 3 [[FreeWeekend]]
+
** Wprawdzie może nie do końca darmowy weekend ale zawsze można sobie za darmochę pograć. W UT3 grać można od wczoraj do jutra :)
+
 
+
* [[SourceMod]] 1.2 wydany
+
** Dodano pełną obsługę [[Left4Dead]] i Dark Messiah'a, do tego zaktualizowali tłumaczenia ('''w tym oczywiście polskie'''), naprawili kilka błędów i jak zwykle kilka stworzyli.
+
 
+
* Ukazał się nowy [[LogMod]]
+
** Pamięta to ktoś w ogóle? Nowa wersja (0.8.0.4) naprawia błędy silnika HL1 w odpowiadaniu na zapytania o status serwera. naprawdę bardzo przydatne.
+
 
+
* [[SourceMM]] czy jak kto woli MetaMod:Source w wersji 1.7.1
+
** Został wydany przy okazji [[SourceMod]]a 1.1.1
+
 
+
* [[SourceMod]] 1.1.1 oraz 1.1.2 wydane
+
** W związku z aktualizacjami TF2 te wersje pojawiły się jedna po drugiej, w sumie żadnych nowości.
+
 
+
* [[Team Fortress 2]] aktualizacja
+
** Pojawiło się kilka aktualizacji do TF2. Jedna z nich dodała nowe bronie dla Scouta oraz kilka map.
+
 
+
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 22:54, 7 gru 2012


Spis treści

2012.12.07

Uh Oh

Trzeba posprzątać

LOL nope.

2012.09.10

Steam Big Picture

Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami.

xlarge.jpg

http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles

2012.05.15

Diablo III - Wakacyjna Przygoda?

Diablo III zakupione :)

558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg

2012.02.02

Sprzątanie

Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało.

2012.01.30

Zmiany

W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia