|
|
(Nie pokazano 404 wersji utworzonych przez 11 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2009.07.01=
| |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| |
− | {{Logo-steam}}
| |
| | | |
− | * Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2).
| |
− | * Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć.
| |
− | * Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam.
| |
− | * Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam.
| |
− | * Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit.
| |
− | * Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji.
| |
− | * Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo.
| |
− | * Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner.
| |
− | * Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
| |
− | * Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.
| |
| | | |
− | }}
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | =2009.06.25=
| + | LOL nope. |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
| | | |
− | '''Linux Dedicated Server:'''
| |
− |
| |
− | *Poprawiono logikę nawiązywania połączenia, aby wspomóc serwery, które automatycznie łączą się ze Steamem, oraz dodano dodatkowe logowanie, aby ją śledzić.
| |
− | *Dodano dodatkowe systemy gromadzenia danych, aby pomóc nam zrozumieć i ulepszyć serwer dedykowany dla Linuxa.
| |
− |
| |
− | '''Team Fortress 2:'''
| |
− |
| |
− | *Komenda cl_flipviewmodels nie może być teraz ustawiana, gdy jest się połączonym z serwerem.
| |
− | *Naprawiono problem z przyciskiem "Back" w menu wyboru broni.
| |
− | *Naprawiono problem, w którym obserwator mógł ustawiać pole widzenia modeli obserwowanych graczy.
| |
− | *Naprawiono błąd, w którym uderzenia pięścią Heaviego nie zgrywały się z kliknięciami myszy kiedy modele były odwrócone.
| |
− | *Naprawiono błąd związany z liczbą Bonk!ów po podejściu do szafeczki w respie.
| |
− | *Naprawiono błąd związany z redukcją obrażeń przez Dead Ringera przy tauncie szpiega.
| |
− | *Przywrócono wpływ Force-A-Nature i pchnięcia powietrzem na przebranych szpiegów.
| |
− |
| |
− | '''Nie opisane poprawki z wcześniejszej aktualizacji:'''
| |
− |
| |
− | *Ambassador nie strzela już na wylot przez budowle.
| |
− | *Razorback nie powoduje już zmniejszenia prędkości poruszania się.
| |
− |
| |
− | Źródło:[http://www.teamfortress.pl www.teamfortress.pl]
| |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.06.24= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Aktualizacja [[Insurgency]]| | + | {{news2 |
− | Po kilku miesiącach ciszy dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej aktualizacji moda [[Insurgency]]. Lista zmian nie jest imponująca, ale zawsze to jakaś aktualizacja. Lista zmian:
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | * Dodano nową mapę: Ins_Karam.
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | * Dodano nowe dźwięki przy podnoszeniu amunicji ze skrzynek oraz nowy dźwięk odbezpieczania granatu M67.
| + | |
| | | |
− | }}
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | '''Team Fortress 2, Episode 1 & 2 oraz Portal''':
| + | |
− | * Dodano wsparcie dla Novint Falcon.
| + | |
| | | |
− | '''Ogólne''':
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | * Dodano opcję zmiany strony widoku modelu broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
| + | |
− | * Naprawiono błąd gdzie było widać latające czapki gracza który był w trybie obserwatora.
| + | |
− | * Naprawiono pojawiającą się dodatkową rękę szpiega podczas gry innymi postaciami.
| + | |
− | * Dodatkowe animacje śmierci są teraz odgrywane w 25% czasu.
| + | |
− | * Naprawiono niemożliwość budowania teleportów w niektórych miejscach gdzie powinno dać się je budować (np. jaskinia na Badwater Basin).
| + | |
− | * Naprawiono rzadkie wywalanie się gry przy łączeniu się do serwera i zmianie mapy.
| + | |
− | * Usunięto ślady strzałów na wodzie ze względu na wydajność.
| + | |
− | * Dodano wpisy w logach do akcji ugaszenia kogoś za pomocą mediguna, jarate, podmuchu powietrza oraz zasobnika.
| + | |
− | * Zaczęto śledzić ustawienia lokalizacyjne aby w przyszłości mogły powstawać lepsze tłumaczenia.
| + | |
− | * naprawiono czarny pasek postępu w górnym lewym rogu gdy schemat gracza został przeładowany.
| + | |
− | | + | |
− | '''Snajper''':
| + | |
− | * Naprawiono osiągnięcie "Friendship is Golden".
| + | |
− | * Zmieniono opis osiągnięcia "Triple Prey", teraz jest lepiej opisane co trzeba wykonać.
| + | |
− | * Krytyczne strzały z łuku teraz mają ślad i są poprawnie naliczane obrażenia.
| + | |
− | * The Huntsman domyślnie jest teraz trzymany w prawej ręce.
| + | |
− | * Strzały Snajperów z drużyny nie wydają przelatującego dźwięku.
| + | |
− | * Naprawiono kilka rzeczy odpowiedzialnych za lot strzały.
| + | |
− | | + | |
− | '''Szpieg''':
| + | |
− | * Naprawiono błąd w przebraniu szpiega, który powodował, że wyglądał jak by miał nieśmiertelność.
| + | |
− | * Naprawiono problem z nagłymi zmianami modelu szpiega podczas gry.
| + | |
− | * Naprawiono miganie widzialnego szpiega gdy ten otrzymuje obrażenia.
| + | |
− | * The Cloak and Dagger regeneruje się teraz w odpowiednim tempie.
| + | |
− | * Zwiększono tempo regeneracji Cloak and Daggera.
| + | |
− | * Zmniejszono tempo upływu energii w Dead Ringerrze dajac dodatkową sekundę bycia niewidzialnym przy pełnym naładowaniu zegarka.
| + | |
− | * Ujawnienie się z niewidzialności zabiera 40% z paska energii zamiast 100%. Działa to tylko gdy ma się co najmniej 60% energii.
| + | |
− | * Energia Dead Ringera może być regenerowana za pomocą paczek z amunicją.
| + | |
− | * Ambasador strzela krytycznie tylko przy dobrym przycelowaniu i nie przebija już przeciwników.
| + | |
− | * Szpieg nie może zmienić broni gdy jego nóż jest pod działaniem Razorbacka.
| + | |
− | * Efekt Force-A-Nature i podmuchu miotacza ognia nie działa na przebranych szpiegów.
| + | |
− | * Naprawiono pojawianie się złego efektu teleportacji gdy przebrany szpieg użył wrogiego teleportu.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.23=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | | + | |
− | * Zwiększono szybkość włączania się Steama.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się Steama po kliknięciu na bardzo długi link w okienku chatu.
| + | |
− | * Naprawiono nakładkę w grze, która nie pokazywała się w aplikacjach D3D9.
| + | |
− | * Naprawiono przypadek gdzie nakładka stawała się czasowo niedostępna z powodu użycia skórki, która generowała złe kształty.
| + | |
− | * Naprawiono przypadki prób wysyłania danych do serwerów Steam gdy klient był rozłączony.
| + | |
− | * Naprawiono okienko chatu w nakładce, w którym był tekst z poza gry i przez to okienko nie przewijało się automatycznie na dół.
| + | |
− | * Naprawiono uszkadzanie plików logów z nakładki.
| + | |
− | * Naprawiono problem z ściąganiem cache aplikacji u użytkowników z wolnym łączem.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.21=
| + | |
− | {{news|1=Zmiana serwera|2=<span style="font-size:2em;color:#f00;">Zmiana serwera w tym tygodniu.</span><br/><br/>
| + | |
− | Czyli jak wam serwis hlds.pl, mumble i pare innych nie działa to znaczy, że trzeba poczekać, zmiany nastąpią w ciągu najbliższych trzech dni. Serwisy prawdopodobnie zmienią dns'y jakoś rano pewnego dnia.
| + | |
− | Tak więc cierpliwości.
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.20=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja America's Army 3|2=
| + | |
− | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
| + | |
− | | + | |
− | Po niesamowitych problemach z autoryzacją na serwerach głównych AA twórcy gry wydali pierwszą (właściwie to drugą) łatkę do gry.
| + | |
− | Lista zmian:
| + | |
− | * Usunięto lagi spowodowane przez innych graczy w momencie ich podłączania lub rozłączania się z serwera.
| + | |
− | * Naprawiono problemy ze spawnem na początku rundy.
| + | |
− | * Rozwiązano problem z niezapisywaniem wyników treningów.
| + | |
− | * Usprawniono komunikacje z serwerami autoryzującymi.
| + | |
− | * Wyeliminowano ściny podczas przejścia z misji treningowej do innej.
| + | |
− | * Wyeliminowano wahanie podczas misji treningowych.
| + | |
− | * Znacząco zredukowano liczbę połączeń pomiędzy graczem a serwerem autoryzacji.
| + | |
− | * Rozwiązano problem z zapisywaniem i wyświetlaniem odznaczeń.
| + | |
− | * Ulepszono komunikację przy logowaniu z serwerami autoryzującymi.
| + | |
− | * Ulepszono śledzenie statystyk graczy aby były bardziej dokładne.
| + | |
− | * Ulepszono ogólną wydajność.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.17=
| + | |
− | {{news|Nowe bajerki na stronie [http://steamcommunity.com/ Społeczności Steam]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | * Dodano możliwość komentowania ogłoszeń grupy.
| + | |
− | * Dodano możliwość komentowania wydarzeń w grupie.
| + | |
− | * Stare wydarzenia zostały - użytkownicy mogą je oglądać i komentować.
| + | |
− | * Różne zmiany w wyglądzie strony.
| + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|1=A propos ograniczania przemocy w grach w Niemczech|2=Ten link myślę, że idealnie się nadaje ;) http://www.pown.it/3494?r=563665
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.16=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | | + | |
− | *Naprawiono błąd powodujący nieznikanie aplikacji z listy gier.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Source SDK]]|
| + | |
− | * Dodano źródła map z [[Team Fortress 2]]
| + | |
− | ** arena_lumberyard
| + | |
− | ** arena_ravine
| + | |
− | ** cp_badlands
| + | |
− | ** cp_dustbowl
| + | |
− | ** cp_granary
| + | |
− | ** cp_gravelpit
| + | |
− | ** ctf_2fort
| + | |
− | ** pl_badwater
| + | |
− | ** pl_goldrush
| + | |
− | ** tc_hydro
| + | |
− | | + | |
− | * Dodano i naprawiono mnóstwo innych rzeczy. Pełna lista dostępna [http://store.steampowered.com/news/2579/ tutaj].
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.15=
| + | |
− | {{news|Exploit na serwerach [[Counter-Strike: Source]] oraz [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | Uwaga na ludzi używających luki w serwerach CSS i TF2! Przeprowadzają oni DOS Attack na serwery stosując exploit, który pozwala na przejęcie hasła [[RCON]], crash serwera, wzrost pingu u wszystkich graczy powyżej 600 itp. Jeżeli na twoim serwerze dzieją się dziwne rzeczy warto zabezpieczyć się przed ewentualnym włamaniem. Tu znajdziecie więcej info:
| + | |
− | [http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/ http://www.cadred.org/Forums/Thread/50102/]
| + | |
− | | + | |
− | Uwaga w pliku dosattackfix.vdf jest błąd! Nie zapomnij usunąć końcówki '''.dll''' aby plugin poprawnie działał.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Nie wiem kto to pisał ale ten plugin nie działa ;) Jedynym i skutecznym rozwiązaniem jest ''wycięcie'' w fw połączeń ''TCP'' na port serwera (np 27015)
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.10=
| + | |
− | {{news|America's Army 3 na [[Steam]] za darmo|2=
| + | |
− | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
| + | |
− | Od dzisiaj na Steam można zacząć preload America's Army 3. Aby zacząć preload trzeba zalogować się w oficjalnym sklepie Steam i wejść w [http://store.steampowered.com/app/13140 ten link], gra się doda do konta i będzie można zacząć ściągać. Zgodnie z zapowiedziami America's Army 3 zostanie odblokowana 17 czerwca.
| + | |
− | | + | |
− | Dla tych którzy nie wiedzą co to jest AA (''a są w ogóle tacy?'') odsyłam pod poniższe linki:
| + | |
− | * [http://www.americasarmy.com/ Oficjalna strona gry]
| + | |
− | * [http://www.americasarmy.pl/ Polska strona gry]
| + | |
− | * [http://pl.wikipedia.org/wiki/America%27s_Army Polska Wikipedia]
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.06=
| + | |
− | {{news|[[SourceMod]] wersja 1.2.1|
| + | |
− | 2=Tydzień temu pojawiła się nowa wersja [[SourceMod]]a oznaczona numerkiem 1.2.1. Standardowo poprawili kilka błędów i też kilka zostawili. Niestety w tej wersji nie zostały zaktualizowane pliki językowe (w wersji developerskiej błąd został już dawno poprawiony) i wciąż pojawia się problem z polskim tłumaczeniem przy głosowaniu na następną mapę. Osoby chcące mieć poprawione tłumaczenie muszą ściągnąć wersję developerską polskiego tłumaczenia dostępną [http://www.sourcemod.net/translator/?go=translate&op=status tym adresem] (wystarczy kliknąć na przycisk ''export'' przy języku polskim).
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.06.02=
| + | |
− | {{news|Koniec dnia dziecka|
| + | |
− | Chcieliśmy aby dzieci neo płakały w dzień dziecka, iż nie mogą się dostać na nasz serwer - udało się ;)
| + | |
− | | + | |
− | A tak na serio to mieliśmy awarie dysku, ale nic nie zostało stracone - jedynie nerwy i czas.
| + | |
− | | + | |
− | Poniżej kilka obrazków dla zainteresowanych - dzięki [http://munin.projects.linpro.no/ Muninowi].
| + | |
− | | + | |
− | [[Plik:Ovh-iostat-week.png]]
| + | |
− | | + | |
− | Jak wykresy się nie pokrywają to jest bardzo źle. Jak widać /dev/sdb zapisywał jak należy, a /dev/sda walczył z odczytem. Padł /dev/sda.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | [[Plik:Ovh-load-week.png]]
| + | |
− | | + | |
− | Obciążenie w kosmos, ale głównie przez IO wait.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | [[Plik:Ovh-mysql threads-week.png]]
| + | |
− | | + | |
− | MySQL walczy i zwiększa ilość wątków, chyba wykresu liczby połączeń nie muszę pokazywać ;)
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Ciekawostka, pod koniec miesiąca migrujemy na nową maszynę, a tutaj taki zonk ;)
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.30=
| + | |
− | {{news|1=Natural Selection 2|2=Natural Selection 2, mod do [[Half-Life]] 1 wyewoluował i został przeniesiony na silnik Source, ujrzy światło dzienne na jesień 2009. Niestety teraz będzie płatny, jest do zamówienia w preorderze w różnych konfiguracjach, ale jak wynika z krótkiego wywiadu z osoba należącą do teamu rozwijającego grę - 98% osób zamówiła najbardziej wypasioną wersję.
| + | |
− | | + | |
− | Więcej na [http://www.rockpapershotgun.com/2009/05/29/natural-selection-2-unknown-worlds-explain-all/#more-12343 rock paper shotgun]. Tymczasem oczy oraz wyobraźnię można nakarmić poniższym teaserem gry.
| + | |
− | | + | |
− | {{video|youtube|PxfjfBeC6tQ}}
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | | + | |
− | * Dodano Kamienie Milowe do odznaczeń Snajpera/Szpiega jako alternatywny sposób zdobywania broni.
| + | |
− | * Tryb Arena:
| + | |
− | ** Dodano zmienną ''tf_arena_use_queue''. Włączenie tej komendy spowoduje użycie starej kolejki oczekiwania na grę.
| + | |
− | ** Dodano zmienną ''tf_arena_round_time'' w celu ustawienie limitu czasowego rundy.
| + | |
− | * Dodano podawanie ID gracza który wybudował teleport w zdarzeniu ''player_teleported''.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane zdarzeniem zabójstwa.
| + | |
− | * Naprawiono błąd powodujący, że Szpieg nie był telefragowany gdy stał na teleporcie przeciwnika z włączonym Dead Ringerem.
| + | |
− | * Naprawiono pokazywanie się atakującemu informacji o mini krytycznym strzale gdy w rzeczywistości był to strzał krytyczny kiedy przeciwnik był pod działaniem Jarate.
| + | |
− | * Naprawiono Ambasadora tak aby zadawał obrażenia budowlą.
| + | |
− | * Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebierał się za kogoś ze swojej drużyny nie było widać efektów krwi.
| + | |
− | * Naprawiono pokazywanie się złej ikony śmierci gdy gracz ginął z podpalonej strzały.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.28=
| + | |
− | {{news|1=Unreal Tournament 3 - [[FreeWeekend]]|
| + | |
− | 2=* Znów będziemy mogli za darmo pograć w '''Unreal Tournament 3''' na [[Steam]]. Tym razem przez trzy dni nadchodzącego weekendu, grę można pobierać już teraz, wystarczy [steam://install/13210 kliknąć w linka].
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.27=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | | + | |
− | * Ambasador zadaje teraz krytyczne obrażenia przy trafieniu w głowę zamiast "mini" krytycznych.
| + | |
− | * Od teraz Dead Ringer zabiera cały pasek ukrycia, nawet jak szpieg wyjdzie z ukrycia szybciej.
| + | |
− | * Naprawiono niepokazywanie się menu wyboru przebrania u Szpiega, gdy włączony jest minimalny HUD.
| + | |
− | * Serwer loguje nowe zdarzenia do pliku:
| + | |
− | ** Dodano zdarzenie "player_extinguish" gdy Pyro zgasi płomienie z podmuchu powietrza.
| + | |
− | ** Poprawiono opis zabójstw za pomocą Force-A-Nature i Sandmana, teraz w logach są odróżniane.
| + | |
− | ** Dodano identyfikacje fałszywych śmierci Szpiega w logach serwera.
| + | |
− | * Naprawiono wywalanie się serwera spowodowane przez Jarate.
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.23=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | | + | |
− | * Naprawiono Ambasadora, który nie używał hitboxów, teraz broń traktowana jest jak inne strzelające kulami.
| + | |
− | * Naprawiono strzelanie Ambasadora przez kraty.
| + | |
− | * Naprawiono błąd powodujący, że Ambasador nie strzelał krytykami po wygranej rundzie.
| + | |
− | * Naprawiono złą nazwę punktu kontrolnego na Arena Sawmill.
| + | |
− | * Naprawiono fałszywą śmierć szpiega, nie była pokazywana na tablicy wyników.
| + | |
− | * Naprawiono efekt Jarate na DX8.
| + | |
− | * Naprawiono rzadki błąd powodujący wywalanie się gry przy osiągnięciu "A Cut Above".
| + | |
− | * Naprawiono ikonkę inwentarza, prześwitywała przez komunikat o niedostępności serwerów Steam.
| + | |
− | * Naprawiono niemieckie tłumaczenie gry, przy respawnie pojawiało się "''%1"''.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.22=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja dla Szpiega i Snajpera - [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | '''Mapy''':
| + | |
− | * Dodano nową mapę, Pipeline. Pipeline jest pierwszą mapą z nowym trybem gry nazwany wyścigiem wózków.
| + | |
− | * Dodano nową mapę arena Sawmill.
| + | |
− | * Dodano nową mapę arena Nucleus.
| + | |
− | * Dodano nową mapę payload Hoodoo.
| + | |
− | * Zaktualizowano Dustbowl aby naprawić niemożliwość wskoczenia przez okno do pierwszego budynku w drugiej części mapy.
| + | |
− | | + | |
− | '''Zmiany u Snajpera''':
| + | |
− | * Dodano nową broń zastępującą karabin snajperski, łuk ''The Huntsman''.
| + | |
− | * Dodano nową broń zastępującą SMG, słoik ''Jarate''.
| + | |
− | * Dodano nową broń zastępującą SMG, tarczę ''The Razorback''.
| + | |
− | * Standardowa broń snajperska może teraz przestrzeliwać przez swoją drużynę.
| + | |
− | * Dodano 54 nowe linie z głosem Snajpera.
| + | |
− | * Dodano 35 nowych odznaczeń dla Snajpera.
| + | |
− | | + | |
− | '''Zmiany u Szpiega''':
| + | |
− | * Dodano nową broń zastępującą Rewolwer, nowy rewolwer ''The Ambassador''.
| + | |
− | * Dodano nowy zegarek, ''Dead Ringer''.
| + | |
− | * Dodano nowy zegarek, ''Cloak and Dagger''.
| + | |
− | * Nazwa Szpiega przebranego za kogoś ze swojej drużyny jest poprawnie pokazywana.
| + | |
− | * Naprawiono błąd u obserwatorów powodujący pokazywanie niewłaściwej broni przebranego szpiega.
| + | |
− | * Naprawiono błąd kiedy wrogi szpieg był przebrany za szpiega nie paliły się papierosy.
| + | |
− | * Naprawiono błąd kiedy przebrany szpieg miał bonus życia od medyka zła wartość była pokazywana medykowi.
| + | |
− | * Szpieg przebrany za wrogiego szpiega dostaje losową maskę aby dokończyć przebranie.
| + | |
− | * Szpieg przebrany za Medyka ma teraz pasek Ubercharge.
| + | |
− | * Podczas przebierania się za kogoś przebranie pokazuje ilość życia jaką miała osoba za którą Szpieg się przebrał.
| + | |
− | * Szpiedzy mogą podnosić apteczki aby uzupełnić życia dla przebrania, nawet jak nie są ranni.
| + | |
− | * Menu przebierania się nie pokazywało się przy włączonym minimalnym HUDzie.
| + | |
− | * Szpieg przebierający się za gracza z nieodblokowaną bronią będzie widoczny również z nieodblokowaną bronią.
| + | |
− | * Szpieg może używać telepotrów przeciwnika.
| + | |
− | * Dodano 70 nowych linijek z głosem Szpiega.
| + | |
− | * Dodano 34 nowe osiągnięcia dla Szpiega.
| + | |
− | | + | |
− | '''Zmiany tablicy wyników''':
| + | |
− | * Dominacje nie są już pokazywane po zmianie drużyny.
| + | |
− | * Martwi gracze są pokazywani na ciemniejszy kolor.
| + | |
− | * Zmieniono nazwy klas na ikonki klas.
| + | |
− | * Gracze mogą zobaczyć ilość wszystkich dominacji.
| + | |
− | | + | |
− | '''Ogólne''':
| + | |
− | * Nowe jak i stare bronie nie wymagają zdobywania osiągnięć, pojawiają się same w losowych momentach.
| + | |
− | * Naprawiono błąd umożliwiający Scoutowi regeneracje piłeczek do Sandmana w nieodpowiednim czasie.
| + | |
− | * Demoman może zdetonować 'kluski' podczas tauntu.
| + | |
− | * Uderzenie powietrza z miotacza ognia gasi płomienie osób z własnej drużyny.
| + | |
− | * Granaty i rakiety pod działaniem Kritzkriega odbite przez Pyro są krytyczne.
| + | |
− | * Heavy i Snajper mają teraz dodatkowe animacje śmierci.
| + | |
− | * Naprawiono HUD w trybie payload aby uaktualniał się podczas dołączenia do gry oraz gdy wózek jest pchany.
| + | |
− | * Zasobniki Inżyniera dają teraz 20%, 30% i 40% maksymalnej amunicji na każe użycie, w zależności na którym poziomie jest zasobnik.
| + | |
− | * Dodano opcje uruchamiania "''-sillygibs''" pozwalającą na wyłączenie brutalnych kawałków ciała.
| + | |
− | * Dodano nowy taunt dla Kritzkriega, który leczy za 10 punktów.
| + | |
− | * Ulepszono kamerę po śmierci kiedy odgrywana jest dodatkowa animacja śmierci.
| + | |
− | * Dodano brakujące obrazki map z poprzedniej aktualizacji.
| + | |
− | * Usunięto napis "Final" z nazw map w szybkiej liście przeglądarki serwerów.
| + | |
− | | + | |
− | '''Serwer''':
| + | |
− | * Dodano zmienną "''sv_allow_voice_from_file''", która standardowo jest ustawiona na 1. Gdy zostanie ustawiona na 0 blokuje u graczy używanie opcji "''voice_inputfromfile''", dzięki temu nie będą mogli odtwarzać np. muzyczek.
| + | |
− | * Uaktywniono zmienną "''sv_allow_wait_command''", standrdowo ustawiona jest ta 1. Gdy komenda jest ustawiona na 0 uniemożliwia graczom korzystanie z komendy "''wait''".
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.21=
| + | |
− | {{news|[[FreeWeekend]] z [[Team Fortress 2]]|
| + | |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | * Z racji zbliżającej się aktualizacji dla Snajpera i Szpiega, [[Valve]] znów daje nam możliwość pogrania w pełą wersję [[Team Fortress 2]] za całkowitą darmochę. Oczywiście tylko na czas weekendu. Już w tej chwili można (a nawet trzeba) zacząć pobierać grę, wystarczy kliknąć z obrazek poniżej.
| + | |
− | | + | |
− | <center>[steam://preload/440 http://hlds.pl/images/Tf2preload.jpg]</center>
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.20=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Counter-Strike 1.6]]|
| + | |
− | | + | |
− | * Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej radykalnych rozwiązań.
| + | |
− | * Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby.
| + | |
− | * Zredukowano liczbę "flashbugów".
| + | |
− | * Naprawiono znikanie ikon statusu (strefy kupowania, strefy do podłożeniabomby itd) przy nagrywaniu dema lub przy doświadczeniu pełnej aktualizacji.
| + | |
− | * Uniemożliwiono tworzenia aliasów o nazwie istniejącej już komendy (np. <tt>alias ex_interp</tt>).
| + | |
− | * Ograniczono limit pełnych aktualizacji oraz innych komend aby zapobiec spamowaniu.
| + | |
− | * Naprawiono problem z nieskończonym odbijaniem się granatów co powodowało podniesienie się chocke a nawet wywalenie się serwera.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.19=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | * Naprawiono problem z ponownym podłączaniem do chatów.
| + | |
− | * Naprawiono problem z "duchami" na chacie gdy ktoś został rozłączony i znów podłączony do serwerów Steam.
| + | |
− | * Naprawiono zawieszanie się klienta gdy okienko przeglądarki zostało zamknięte gdy okienko "Dodaj serwer" było otwarte.
| + | |
− | * Naprawiono problem z niepokazywaniem się w jakiego moda się gra znajomym.
| + | |
− | * Naprawiono przełączne się pomiędzy trybem pełnoekranowym a okienkowym w grach DX7 podczas włączonej nakładki.
| + | |
− | * Naprawiono psucie się tekstur w grach OpenGL z włączoną nakładką.
| + | |
− | * [[Steamworks]]: dodano więcej logów i ostrzeżeń do API sieciowego.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.17=
| + | |
− | {{news|1=[[Team Fortress 2]] Meet The Spy|2=Oficjalny Meet The Spy pojawił się wczoraj na YouTube ;D czy to wyciek czy marketing? Mniejsza z tym zobaczcie sami bo warto ;D
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | <center>{{#ev:youtube|ngf-5zcs1bM}}</center>
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | Edit.
| + | |
− | | + | |
− | Na GameTrailers.com jest chyba w lepszej jakości: [http://www.gametrailers.com/player/usermovies/317637.html Klik]
| + | |
− | | + | |
− | Edit2.
| + | |
− | | + | |
− | Podmieniłem film z YouTube na taki z napisami (włączcie je sobie podczas oglądania)
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.12=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja CS 1.6 Beta|
| + | |
− | * Cofnięto ostatnie poprawki dotyczące buga 'Russian walking', poszukujemy mniej intruzyjnych rozwiązań
| + | |
− | * Poprawiono ramy otaczające bombę, uniemożliwiając ciche podkładanie bomby.
| + | |
− | | + | |
− | Beta udate: 05/13/09
| + | |
− | * Powiększono trochę ramy otaczające bombę aby poprawić inne zgłoszone problemy
| + | |
− | * Usunięto niektóre niedawno dodane dźwięki skoków.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.12=
| + | |
− | {{news|(Prawie) DARMOWY KLUCZ DO GRY NA STEAM!!!|
| + | |
− | | + | |
− | Kupujesz CD-Action, wchodzisz na adres: http://www.cdaction.pl/seriale/speedball_2
| + | |
− | Odbierasz klucz i aktywujesz go w swoim koncie [[Steam]]!
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.09=
| + | |
− | {{news|1=Nominacje SourceForge|2=Używasz [[Mumble]]? Uważasz go za dobry 'soft' dla graczy? Jeżeli tak nominuj go do '''SourceForge 2009 Community Choice Awards''' wybierając kategorie '''Best Project for Gamers'''.
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | <center>[https://sourceforge.net/community/cca09/nominate/?project_name=Mumble&project_url=http%3A%2F%2Fsourceforge.net%2Fprojects%2Fmumble%2F https://sourceforge.net/community/communityhub/uploads/2009/03/cca_logo.png]</center>
| + | |
− | | + | |
− | | + | |
− | ''By nominować kliknij obrazek / wymagane konto w serwisie SourceForge.net''
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.05.08=
| + | |
− | {{news|Globalne statystyki osiągniętych Odznaczeń (Achievements)|
| + | |
− | {{Logo-steam}}
| + | |
− | | + | |
− | * Na oficjalnej stronie [[Steam]] pojawiła się właśnie dosyć ciekawa wiadomość. Dostępne są [http://steamcommunity.com/stats/ globalne zestawienie zdobytych osiągnięć] we wszystkich gier gdzie odznaczenia są dostępne. Po wybraniu interesującej nas gry można zobaczyć ile procent graczy zdobyło dane osiągnięcie. Czyli np. 0.4% osób posiadających [[Left4Dead]] zdobyło "''LEGENDARY SURVIVOR''" (w tym ekipa HLDS.pl!).<br /> Doodatkowo po zalogowaniu się do Społeczności Steam możliwe jest porównanie swoich odznaczeń z listą ogólną.
| + | |
− | | + | |
− | }}
| + | |
| | | |
− | =2009.05.07=
| |
− | {{news|1=Miks gier i filmów|2= Taka ciekawostka, jak niektórzy poprzerabiali postery filmowe mieszając je z branżą gier i konsol.
| |
− | <center>[http://www.empireonline.com/forum/tm.asp?m=2325439&mpage=1 http://i546.photobucket.com/albums/hh406/anntelope/clockworkorange.jpg]</center>
| |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.05.01= | + | =2012.05.15= |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | {{news2 |
− | {{Logo-tf2}}
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
− | * Zaktualizowano cp_egypt zgodnie z prośbami graczy, dodano dodatkowe apteczki i paczki z amunicją oraz zaktualizowano niektóre przejścia.
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
− | * Dodatkowe zmiany w menu wyboru broni dla wsparcia przyszłych zmian.
| + | |
| | | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
− | {{news|Aktualizacja [[Day of Defeat: Source]]|
| |
− | * Drobna aktualizacja dla serwera uniemożliwiająca graczom strzelanie bez jakiegokolwiek recoila.
| |
| | | |
| + | =2012.02.02= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Sprzątanie |
| + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
| }} | | }} |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]] Freaky Free Friday|
| |
− | {{Logo-l4d}}
| |
− | * Darmowy piątek został przedłużony do 17:00 czasu GMT w Sobotę. Reszta pozostaje bez zmian.
| |
| | | |
| + | =2012.01.30= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Zmiany |
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
| }} | | }} |