|
|
(Nie pokazano 388 wersji utworzonych przez 11 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2009.08.05=
| |
− | {{news|Przerwa techniczna w działaniu serwerów [[Steam]]|
| |
− | {{Logo-steam}}
| |
| | | |
− | W nocy z czwartku na piątek od godziny 3:00 planowana jest trzygodzinna przerwa w działaniu większości usług platformy [[Steam]]. Według zapowiedzi ma nie działać Steam Community (znajomi oraz strona www), tworzenie gier i poczekalni <ins>w niektórych grach</ins> (np. [[Left4Dead]]), ściąganie gier z serwerów [[Steam]] oraz sklep Steam Store.
| |
| | | |
− | }}
| + | =2012.12.07= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Uh Oh |
| + | |tresc=Trzeba posprzątać |
| | | |
− | =2009.08.04=
| + | LOL nope. |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
| + | |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |
− | * Dodano limit pakietów aby pomóc użytkownikom z routerami AT&T Speedstream, którzy czasami byli rozłączni.
| + | |
− | * Dodano zmienną ''mm_server_search_inet_ping_window'', która będzie wykorzystana aby zmniejszyć ilość pakietów przesyłanych przy kontaktowaniu się z serwerami [[Left4Dead]].
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.08.01=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
| + | |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |
− | * Naprawiono problem z instalatorem dodatków, który niepoprawnie instalował dodatki na niektórych wersjach Windows.
| + | |
− | * Teraz pokazuje się ekran z nazwą mapy dla dodatkowych kampanii.
| + | |
− | * Poprawiono i usprawniono obsługę kontrolera Novint Falcon.
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.07.23= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Aktualizacja [[Counter-Strike 1.6]]| | + | {{news2 |
− | Aktualizacja naprawia błędy:
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | * HLTV nie było całkowicie ładowane
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | * Główne serwery nie były znajdowane przy starcie gry
| + | |
| | | |
− | }}
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
| | | |
− | =2009.07.22=
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
| + | |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |
− | | + | |
− | * Poczekalnie oraz gry do których gracz się dołączył i zaraz rozłączył są ignorowane przez dwie minuty. Ma to zapobiec ponownemu dołączaniu do tej samej poczekalni/gry gdy gracz szuka dalej.
| + | |
− | * Przywrócono menu "''Find a Game Lobby/Find a Game in Progress''" w menu wyszukiwania dostępnych gier.
| + | |
− | * Zaktualizowano tłumaczenia.
| + | |
− | * Naprawiono problem z "''VPK.EXE''"", który nie rozpakowywał wszystkich plików.
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.07.17= | + | =2012.05.15= |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]| | + | {{news2 |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
− | '''Gra''':
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
− | * "Zagraj na serwerze Grupy Steam" teraz wyświetla której grupy serwer jest wyszukiwany.
| + | |
− | * Po wywołaniu głosowania na zmianę poziomu trudności gra poprawnie zaktualizuje informację o tym.
| + | |
− | | + | |
− | '''Dodatkowe Kampanie''':
| + | |
− | * Po ściągnięciu nowej wersji dodatkowej kampanii, podczas instalacji (po podwójnym kliknięciu na plik .VPK) zostaną poprawnie nadpisane stare pliki, nawet gdy gra jest uruchomiona.
| + | |
− | * Gra wyświetli teraz odpowiedni komunikat gdy są zainstalowanie różne misje o tych samych nazwach.
| + | |
− | * Serwery Grupy Steam teraz poprawnie oferują linki do ściągnięcia niestandardowych kampanii.
| + | |
− | | + | |
− | '''Serwer''':
| + | |
− | * Serwer teraz będzie informować jeśli długość publicznych bądź prywatnych tagów zostanie przekroczona. Tagi publiczne mają długość max 63 znaki natomiast tagi prywatne mogą mieć do 1024 znaków.
| + | |
− | | + | |
− | '''SDK''':
| + | |
− | * Narzędzia VPK mogą teraz otwierać kampanie mające więcej niż 500MB.
| + | |
− | * Można używać przeciągania i opuszczania plików VPK na narzędzie ''vpk.exe'' w celu rozpakowania plików do folderu z dodatkami. Jest to lustrzane odbicie funkcjonalności przeciągania katalogu na narzędzie w celu utworzenia pliku VPK.
| + | |
− | * Pliki "''Detail.vbsp''" oraz "''lights.rad''" zostały dodane do SDK.
| + | |
| | | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.07.15= | + | =2012.02.02= |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | {{news2 |
− | {{logo-tf2}}
| + | |tytul=Sprzątanie |
− | | + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
− | '''Serwer Dedykowany Linux''':
| + | |
− | * Ulepszono logikę połączenia serwera aby pomóc serwerom, które nie połączyły się automatycznie do sieci Steam.
| + | |
− | | + | |
− | '''Silnik''':
| + | |
− | * Naprawiono pokazywanie się błędów nawet jeśli w parametrach startowych było ustawione "''-nocrashdialog''".
| + | |
− | | + | |
− | '''Gra''':
| + | |
− | * Dodano możliwość utworzenia osobnego pliku "''_particles.txt''" dla każdej mapy. Plik powinien być zlokalizowany w katalogu z mapami, wiec autorzy mogą za jego pomocą ładować dodatkowe efekty.
| + | |
− | * Naprawiono zadawanie mniejszych obrażeń z minikrytyków z broni na bliskich odległościach.
| + | |
− | * Naprawiono niepoprawną szybkość regeneracji Cloak and Dagger.
| + | |
− | * Naprawiono explita z "''setinfo''" dzięki któremu można było zmienić zastrzeżone zmienne podczas gry na serwerze.
| + | |
− | * Naprawiono tryb turniejowy, który był uszkodzony jeśli zakończył się czas mapy (''mp_timelimit'') przed tym zanim obie rundy zostały rozegrane.
| + | |
− | * Naprawiono exploita z wchodzeniem do niezdefiniowanej drużyny za pomocą komendy "''jointeam unassigned''".
| + | |
− | * Naprawiono możliwość odrodzenia się podczas czasu oczekiwania na zmianę mapy.
| + | |
− | * Naprawiono możliwość wywalenia serwera przy pomocy ustawienia wysokiej wartości komendy "''sensitivity''".
| + | |
− | * Uniemożliwiono wykonania kilku exploitów bazujących na zmianie zmiennej "''mat_dxlevel''" w grze.
| + | |
− | * Zaktualizowano efekt falowania wody w celu ulepszenia wydajności gry.
| + | |
− | | + | |
| }} | | }} |
− | {{news|Aktualizacja silnika [[GoldSrc]] oraz [[Counter-Strike 1.6]]|
| |
− | '''Silnik [[Half-Life]]''':
| |
− | * Dodano komendę startową "''-sys_ticrate''" do wymuszenia tckrate.
| |
− | * Uniemożliwiono więcej przypadków przekierowania na inny serwer graczy.
| |
− |
| |
− | '''[[Counter-Strike 1.6]]/[[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero]]''':
| |
− | * Dodano komendę startową "''-nobots''" aby uniemożliwić dodawanie botów na serwerze.
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2009.07.14=
| |
− | {{news|Aktualizacja America's Army 3|2=
| |
− | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
| |
− |
| |
− | * Dodano wiadomości o nieudanych próbach połączenia do serwera np. informacja o pełnym serwerze.
| |
− | * Więcej usprawnień w implementacji [[PunkBuster]]a.
| |
− | * Dodano możliwość zmieniania widoku na mapie podczas sprawdzania przez [[PunkBuster]]a oraz dodano informację, że coś się dzieje.
| |
− | * Ulepszono sposób łączenia się z serwerem.
| |
− | * Ustawiono logikę czyszczenia plików ftmp na serwerze aby działała poprawnie.
| |
− | * Dodano nowy SDK do autoryzacji naprawiający problemy z zapytaniami MBS, wywalanie się serwerów oraz wycieków pamięci.
| |
− | * Ulepszono informację dla gracz który nie zakwalifikował się na treningu.
| |
− | * Naprawiono wyświetlanie ilości graczy w przeglądarce internetowej.
| |
− | * Naprawiono zmniejszanie się ilości granatów wyświetlanych na ekranie kiedy zmieniany był typ amunicji w M320.
| |
− | * Naprawiono problem z wyświetlaniem ilości granatów ręcznych.
| |
− | * Przy starcie gry plik ze statystykami zostanie wyczyszczony, więc niepoprawne statystyki nie będą blokować możliwości robienia treningów.
| |
− | * Usunięto wiadomość "player didn't play in round" z logów.
| |
− | * Naprawiono problem z utratą statystyk gdy gracz był martwy i runda skończyła się przegrana.
| |
− | * Ulepszono wsparcie tagów klanowych, teraz tag może być wyświetlany przed nickiem, za nickiem oraz w stary sposób ''of xxx''.
| |
− | * Uniemożliwiono położenie się gdy rzucany jest granat.
| |
− | * Gdy użytkownik zostanie wyrzucony z serwera dostanie teraz informację o tym, że serwer był pełny lub podał nieprawidłowe hasło.
| |
− | * Dodano możliwość odświeżenia statusu serwera w przeglądarce po kliknięciu na niego lewym przyciskiem myszki. Serwer odświeży się jeśli ostatnie posiadane informacje na jego temat są starsze niż 10 minut.
| |
− | * Dodano plik pbsetup oraz prosty plik bat (Binaries\pbsetup_help.bat) do aktualizacji [[PunkBuster]]a.
| |
− | * Dodano instalacje [[PunkBuster]]a do kroków instalacyjnych gry.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2009.07.07=
| |
− | {{news|[[Mani Admin Plugin]] wydany na licencji GPL!|2=
| |
− | [[Grafika:Mani-admin-plugin.jpg|right]]
| |
− |
| |
− | *Pod koniec czerwca Mani - twórca pluginu - wskrzesił swoja stronę i zapowiedział, że upubliczni kod swojego dzieła na licencji GPL. Dwa dni temu na stronie projektu pojawiła się wiadomość o poszukiwaniu ludzi chcących kontynuować projekt. Szkoda, że stało się to dopiero teraz, gdy MAP nie jest kompatybilny z większością gier na silniku [[Source]] a jego rozwój stał w miejscu przez naprawdę długi okres. Przez to plugin jest na etapie wymierania i nie ma najmniejszych szans konkurować z silnie rozwijanym [[SourceMod]]em. W tej chwili MAP używają go tylko administratorzy serwerów [[Counter-Strike: Source]] oraz domorośli admini innych gier opartych na silniku [[Source]].
| |
− |
| |
− | *Źródła [[Mani Admin Plugin]] są do pobrania z serwera SVN znajdującego się na [http://code.google.com/p/maniadminplugin/ Google Code].
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2009.07.03=
| |
− | {{news|Aktualizacja America's Army 3|2=
| |
− | [[Grafika:Aa logo.jpg|right]]
| |
− | * Usprawniono pomoc w konsoli.
| |
− | * Dodano wsparcie dla tagów klanowych. Tag wpisuje się w ustawieniach konta w grze.
| |
− | * Usprawnienia [[VoIP]]a dla adminów.
| |
− | * Dodano komendę konsolową "version" aby wyświetlić wersję gry.
| |
− | * Ulepszono wydajność przeglądarki serwerów.
| |
− | * naprawiono łączenie się z serwerami z hasłem, teraz nie będzie się łączyć z serwerem, który znajduje się pod kursorem myszy w momencie przyciśnięcia klawisza "Join".
| |
− | * Naprawiono niepoprawne zamykanie menu ustawień kiedy przyciśnięty został klawisz ESC, gracz zostawał wtedy bez menu i możliwości kontroli nad grą.
| |
− | * Zoptymalizowano generacje misji.
| |
− | * Naprawiono problem podczas logowania się serwerze, czasem pobierało profil innego żołnierza.
| |
− | * Zintegrowano nowy SDK od [[TeamSpeak]]a 3.
| |
− | * Ulepszono sposób w jaki serwer zarządza zautoryzowanymi obiektami.
| |
− | * Naprawiono problem z zapisywaniem wszystkich punktów gracza gry gracz był dodany do systemu punktowania.
| |
− | * Naprawiono problem gdzie gracz nie był zalogowany do MBS kiedy wylogował się z serwera przed autoryzacją.
| |
− | * Rozwiązano problem z podczepianiem granatnika M320.
| |
− | * Pasek tytułowy serwera dedykowanego pokazuje teraz aktualną misję oraz informację o graczach.
| |
− | * Naprawiono pokazywanie się informacji "Waiting for other players".
| |
− | * Usunięto niektóre logi z serwera.
| |
− | * Zwiększono komunikację aby zapewnić wsparcie kiedy wszyscy gracze użyją ciężkiego załadunku. To może rozwiązać problemy z niepojawianiem się graczy na spawnie lub dostawaniem niepoprawnej broni.
| |
− | * Naprawiono możliwość dostania dodatkowej amunicji do M320.
| |
− | * Naprawiono błędy przy zmianie hasła w ustawieniach konta.
| |
− | * Naprawiono niedziałający link do [[IRC]]a.
| |
− | * Naprawiono wyświetlanie typu misji w planie misji (assault/defense/itd). Po zamianie stron teraz będzie wyświetlana poprawna wartość.
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2009.07.01=
| |
− | {{news|Aktualizacja klienta [[Steam]]|
| |
− | {{Logo-steam}}
| |
− |
| |
− | * Dodano wsparcie D3D9Ex w nakładce wideo (dla ArmA 2).
| |
− | * Poprawiono niepotrzebne tworzenie zrzutów pamięci kiedy Steam nie może się połączyć.
| |
− | * Naprawiono poczekalnie gier/chaty, które próbowały wysłać metadane przy rozłączeniu z serwerami Steam.
| |
− | * Dodano link do DLC na stronach produktów (które je mają) w sklepie Steam.
| |
− | * Naprawiono potencjalną możliwość wycieku pamięci przy pojawieniu się informacji o dostępności znajomych przy przechodzeniu z trybu pełno ekranowego na pulpit.
| |
− | * Dodano limit jednocześnie wyskakujących informacji o znajomych, teraz wyskoczy maksymalnie szesnaście informacji.
| |
− | * Naprawiono potencjalny przypadek odrzucania zdarzeń wejścia w nakładce wideo.
| |
− | * Poprawiono kompatybilność nakładki wideo z OSD ostatnich wersji RivaTuner.
| |
− | * Naprawiono problemy z synchronizacją SteamCloud w trybie offline.
| |
− | * Naprawiono filtrowanie modów w przeglądarce serwerów uniemożliwiające pobieranie listy serwerów z serwerów głównych.
| |
| | | |
| + | =2012.01.30= |
| + | {{news2 |
| + | |tytul=Zmiany |
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
| }} | | }} |