|
|
(Nie pokazano 381 wersji utworzonych przez 11 użytkowników) |
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2009.08.18=
| |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]] i [[Day of Defeat: Source]]|
| |
− | {{logo-tf2}}
| |
− | '''Team Fortress 2''':
| |
− | * Zaktualizowano pl_hoodoo.
| |
− | ** Zmodyfikowano balkon w etapie 2-1, balkon został obrócony i oczyszczony, nie będzie można już wybudować tam tylu wieżyczek ale mimo to będzie się dało tam bronić. W etapie 2-2 dodano pokój oraz usunięto przejście między spawnem BLU i RED, w zamian za to dodano schody na wyższe piętro od strony BLU.
| |
− | * Dodano zmienną "tf_ctf_bonus_time" aby móc włączać/wyłączać krytyczny bonus za przejęcie flagi w trybie CTF.
| |
− | * Dodano zmienną "tf_arena_first_blood" by móc włączać/wyłączać 'pierwszą krew' w trybie Arena.
| |
− | * Dodano brakujące płatki śniegu na DX8.
| |
− | * Naprawiono skakanie na rakietach.
| |
− | * Naprawiono przyklejanie się 'sticków'. Teraz będą ignorowały tylko tarczę piły na sawmillu.
| |
− | * Naprawiono pozę Scouta podczas podwójnego skoku.
| |
− | * Naprawiono problem z niewyświetlaniem koloru drużyny na Ubersawie.
| |
− | * Naprawiono przebranie Szpiega, gdy ten przebrany był za czerwonego Scouta nie znikał poprawnie.
| |
− | * Usunięto kolejne dwie wiadomości z TF_FLAGTYPE_ATTACK_DEFEND w trybie CTF.
| |
| | | |
− | '''Day of Defeat: Source''':
| |
− | * Naprawiono wywalanie się silnika gry.
| |
| | | |
− | }}
| + | =2012.12.07= |
− | | + | {{news2 |
− | =2009.08.14= | + | |tytul=Uh Oh |
− | {{news|Aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | |tresc=Trzeba posprzątać |
− | {{logo-tf2}}
| + | |
− | '''Team Fortress 2''':
| + | |
− | * Poprawiono mapowanie zmiennej "r_rootlod" jako cheat. Uniemożliwiało to zmianę tej zmiennej i powodowało utratę płynności gry na niektórych kartach graficznych.
| + | |
− | * Zmieniono odznaczenie dla Scouta "The Big Hurt" aby trzeba było ogłuszyć z Sandmana dwóch Medyków gotowych do uzycie ubera.
| + | |
− | * Poprawiono błąd z zapowiadaniem Overtime na serwerach KotH ozywających mp_timelimit.
| + | |
− | ** Ze względy na prośby dodano zmienną "tf_overtime_nag". Kiedy jest ustawiona na 1 błąd z zapowiedziami będzie nadal występował.
| + | |
− | * Naprawiono niewyświetlanie się czasu na HUD w trybie turniejowym.
| + | |
− | * Naprawiono błąd z szybkościami odradzania się upływania energii potrzebnej do bycia niewidzialnym.
| + | |
− | * Naprawiono błąd uniemożliwiający Szpiegowu przejść w tryb niewidzialności podczas przeładowywania.
| + | |
− | * Naprawiono przylepianie się sticków do ostrz piły.
| + | |
− | * Naprawiono błąd powodując nieukrywanie broni u przegranej drużyny po skończonej rundzie.
| + | |
− | * Naprawiono przypadek gdzie obrażenia nie były redukowane gdy były zadawane sobie.
| + | |
− | ** Naprawiono błąd powodujący zadawanie za dużych obrażeń przez pipebomby Demomana.
| + | |
− | * Naprawiono przypadek gdzie przedmioty nie pokazywały się w plecaku, nawet gdy można je było wybrać w ekwipunku.
| + | |
− | * Naprawiono przypadek gdzie przedmioty nie były poprawnie sprawdzone w slotach wyposażenia.
| + | |
− | | + | |
− | '''Prośby społeczności''':
| + | |
− | * Usunięto napisy ze środka ekranu dla trybu TF_FLAGTYPE_ATTACK_DEFEND CTF.
| + | |
− | * Zmieniono nagrodę za TF_FLAGTYPE_ATTACK_DEFEND z 30 zabitych na 1 przejęcie.
| + | |
| | | |
| + | LOL nope. |
| | | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.08.13= | + | =2012.09.10= |
− | {{news|Bezklasowa aktualizacja [[Team Fortress 2]]| | + | {{news2 |
− | {{logo-tf2}}
| + | |tytul=Steam Big Picture |
− | *'''Nowa zawartość''':
| + | |tresc=Cos czuje, ze nadchodzi wielka zmiana, cień nad konsolami. |
− | ** Dodano nowy tryb gry King Of The Hill.
| + | |
− | ** Dodano dodatkowe animacje odgrywane dla drużyny, która przegrała. Przegrana drużyna będzie przełączona w tryb trzeciej osoby aby mogła oglądać nowe animacje.
| + | |
− | ** Dodano mnóstwo nowych czapek (18).
| + | |
| | | |
− | *'''Dodatki/Zmiany''':
| + | [http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles http://img.gawkerassets.com/img/17yn7tk1c7v90jpg/xlarge.jpg] |
− | ** Dodano opcję automatycznego przeładowania broni w zaawansowanych opcjach multiplayer.
| + | |
− | ** Bronie oparte na magazynkach przeładowywanych za jednym razem mają opcję przerwania przeładowania przez kliknięcie strzału.
| + | |
− | ** Pistolety strzelają teraz zawsze z tą samą prędkością, nie strzelają teraz tak szybko jak się wciskało klawisz strzału.
| + | |
− | ** Dodano opcję daltonizmu by dodać ikonę Jarate nad przeciwnikami, którzy są zajęci akceptowaniem przerażającej rzeczywistości, w której nie zaznają spokoju (nie, ja też nie wiem co to znaczy).
| + | |
− | ** Znacząco zredukowano ilość ruchu na łączu.
| + | |
− | ** Przejęcie flagi w trybie CTF daje całej drużynie 10 sekund nawalania krytykami.
| + | |
− | ** Sapper podłożony na teleporter automatycznie unieszkodliwia drugi teleporter.
| + | |
− | ** Inżynierowie mogą naprawiać drugi teleporter klepiąc ten pierwszy, tak samo można ściągać sappery.
| + | |
− | ** Na przebranego Szpiega nie działają efekty specyficzne dla danych broni, np. leczenie Blutsaugera czy odrzut Fana.
| + | |
− | ** Nie można już zadawać minikrytów samemu sobie (ukłon w stronę soldów i demo).
| + | |
− | ** Dodano panel, pozwalający obserwatorowi sprawdzić, jakie bronie ma obserwowany.
| + | |
− | ** Dodano klawisz "Inspect", który pozwala zobaczyć przedmioty noszone przez osoby z drużyny.
| + | |
− | ** Usprawniono plecak:
| + | |
− | *** Dodano możliwość przenoszenia przedmiotów za pomocą drag & drop.
| + | |
− | *** Dodano możliwość zaznaczenia kilku przedmiotów, powala to usunąć kilka rzeczy na raz.
| + | |
− | *** Dodano możliwość przypisania klawisza otwierającego bezpośrednio plecak.
| + | |
− | ** Naprawiono niepoprawne podświetlanie się pozycji w plecaku.
| + | |
− | ** Ukryci Szpiedzy stojący w poprawnej pozycji do backstaba nie unoszą już noża.
| + | |
− | ** Dodano wyświetlanie się obecnej mapy i trybu gry w prawym dolnym rogu tablicy wyników.
| + | |
− | ** Dodano ikony klas do wskazówek przy ładowaniu się map.
| + | |
− | ** Ulepszono efekty przy noszeniu flagi przez gracza.
| + | |
− | ** Ulepszono efekty krytyków czyniąc je bardziej przejrzystymi.
| + | |
− | ** Zaktualizowano ekran ładowania mapy, aby pokazywany był typ gry pod nazwą mapy.
| + | |
− | ** Czat wbudowany w grę wspiera pełne kodowanie Unicode.
| + | |
− | ** Dodano nowe tło w menu z motywem BLU.
| + | |
− | ** Dodano cachowanie odpowiedzi w niektórych zapytaniach aby obniżyć zużycie procesora przy atakach DOS.
| + | |
− | ** Osoby z drużyny nie blokują już obrażeń wokół siebie. To powodowało, że nie można było zrobić rocket/stick jumpa.
| + | |
| | | |
− | *'''Zmiany w Mapach''':
| + | http://kotaku.com/5941793/valve-is-bringing-steam-to-your-tv-today-watch-out-consoles |
− | ** Zaktualizowano PLR_Pipeline
| + | |
− | *** Zwiększono przewagę wózka w 3 rundzie dla drużyny która wygrała poprzednie rundy.
| + | |
− | *** Naprawiono problem z brakiem wózków w drugiej rundzie jeśli w pierwszej rundzie obie drużyny doprowadziły swoje wózki w tym samym czasie.
| + | |
− | *** Naprawiono możliwość przerzucenia sticków i puszek nad wrotami w pierwszej rundzie.
| + | |
− | *** Naprawiono możliwość otwarcia bramy w pierwszej rundzie przed ukończeniem instalacji.
| + | |
− | *** Naprawiono zacinanie się graczy w niektórych drzwiach.
| + | |
− | *** Naprawiono możliwość wskakiwania na dachy.
| + | |
− | *** Naprawiono inne mniejsze błędy i exploity.
| + | |
− | ** Dodano mapę społeczności Arena_Offblast.
| + | |
− | ** Dodano mapę społeczności Cp_Yukon.
| + | |
− | ** Zaktualizowano Arena_Sawmill.
| + | |
− | *** Naprawiono błąd z DirectX8 gdzie niektóre przedmioty nie były widoczne.
| + | |
− | *** Naprawiono exploit umożliwiający budowanie teleportów poza mapą.
| + | |
− | ** Zaktualizowano CP_Granary.
| + | |
− | *** Zmieniono kilka rzeczy aby ulepszyć balans gry bazując na opiniach społeczności.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Poprawki broni''':
| + | |
− | ** The Force of Nature:
| + | |
− | *** Odrzut przeciwnika działa tylko na bliski dystans i działa bardziej jak sprężone powietrze Pyro.
| + | |
− | *** Jeden odrzut FaNa nie może działać na kilku wrogów naraz.
| + | |
− | *** Odrzut dla skauta także się zmienił – zależy od kąta widzenia. Patrzenie w górę podczas strzelania nie wyrzuca wroga w górę
| + | |
− | *** Odrzut jest dostosowany do obrażeń.
| + | |
− | ** The Sandman:
| + | |
− | *** Scout dostaje 1 punkt za unieruchomienie przeciwnika, 2 za unieruchomienie na daleki dystans.
| + | |
− | *** Unieruchomieni otrzymują teraz 75% obrażeń, nie 50%.
| + | |
− | *** Zuberowani przeciwnicy nie mogą być unieruchomieni.
| + | |
− | *** Minigun Heaviego będzie się nadal kręcił, mimo unieruchomienia.
| + | |
− | *** Minimalna odległość, aby unieruchomić wroga, została zmniejszona.
| + | |
− | *** Negatywna cecha Sandmana to już nie brak double jumpa, tylko –30 hp.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Poprawki''':
| + | |
− | ** Naprawiono wiele różnych problemów z wyglądem i prezentacją plecaka oraz okienkiem dialogowym z napisem "X is carrying".
| + | |
− | ** Naprawiono exploit pozwalający graczom na obejście sv_pure.
| + | |
− | ** Pliki cząsteczek są teraz chronione za pomocą sv_pure.
| + | |
− | ** Poprawiono zostawanie efektu krytycznego po śmierci.
| + | |
− | ** Naprawiono tła zegarka, będące niewłaściwe po zmianie drużyny podczas oczekiwania na graczy.
| + | |
− | ** Naprawiono kilka problemów z efektem krytów na Huntsmanie i nożu szpiega
| + | |
− | ** Naprawiono exploit z zbyt szybkim przeładowaniem Huntsmana.
| + | |
− | ** Naprawiono exploit z cywilnym Heavim.
| + | |
− | ** Naprawiono kilka exploitów z plikami DXSupport.
| + | |
− | ** Naprawiono exploity z r_screenfademinsize i r_screenfademaxsize.
| + | |
− | ** Naprawiono strzelanie działka do w pełni ukrytego szpiega jeśli był on najbliżej działka.
| + | |
− | | + | |
− | *'''Prośby społeczności''':
| + | |
− | ** Dodano elementy HUDa dla map hybrydowych (CTF i CP).
| + | |
− | ** Wsparcie dla 1 lub dwóch flag oraz dowolną ilość CP przy mapach hybrydowych.
| + | |
− | *** Maperzy muszą dodać "tf_logic_hybrid_ctf_cp" na mapę aby to włączyć.
| + | |
− | ** Dodano dodatkowe informacje w logach o śmierciach spowodowanych przez pociąg oraz piłę.
| + | |
− | *** Format: "%s<%i><%s><%s>" committed suicide with "world" (customkill "%s") (attacker_position "%d %d %d")
| + | |
− | ** Dodano zdarzenie "medic_death" w logach:
| + | |
− | *** Format: "%s<%i><%s><%s>" triggered "medic_death" against "%s<%i><%s><%s>" (healing "%d") (ubercharge "%s")
| + | |
− | *** healing - ilosć uleczeń przez medyka w danym życiu
| + | |
− | *** ubercharge (1/0) - pokazuje czy medyk umarł z pełni naładowanym uberem.
| + | |
− | ** Dodano przełącznik"func_respawnflag". Jeśli flaga upadnie zostanie usunięta i natychmiast odrodzona w punkcie startowym.
| + | |
− | | + | |
− | '''Tłumaczenie''': Trawa & Chojny - [http://www.teamfortress.pl/artykul/classless-update-wydany www.teamfortress.pl]
| + | |
| | | |
| }} | | }} |
− | {{news|1=QuakeCon 2009|2=
| |
− | [http://quakecon.org http://static.quakecon.org/files/media/logos/quakecon_logo_2009_on_white.gif]
| |
| | | |
− | Dzisiaj rusza QuakeCon 2009 w USA, impreza zorganizowana przez id Software, na której odbędzie się jedno z największych corocznych lanparty. Cała impreza jest raczej dla fanów gier z serii Quake i ET, ale oprócz turniejów gier będzie także miejsce na różne prezentacje dotyczących między innymi gry RAGE na silniku id Tech 5. Osoby zainteresowane rozwojem silników gier pewnie już od czasu Siggraph'u 2009 oczekują na więcej szczegółów od John'a Carmack'a.
| + | =2012.05.15= |
− | | + | {{news2 |
− | A przy okazji grania będzie także coś z pożytkiem dla nauki - Folding@Home sponsorowany prze Nvidia - http://forums.quakecon.org/showthread.php?t=12925
| + | |tytul=Diablo III - Wakacyjna Przygoda? |
| + | |tresc=Diablo III zakupione :) |
| | | |
| + | https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/558759_366558193400271_100001382803134_1027094_1263502290_n.jpg |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.08.05= | + | =2012.02.02= |
− | {{news|Przerwa techniczna w działaniu serwerów [[Steam]]| | + | {{news2 |
− | {{Logo-steam}}
| + | |tytul=Sprzątanie |
− | | + | |tresc=Powinno byc mniej spamu z powodu obrazkow captcha. Zaktualizowano wiki, dodatki, posprzątałem po botach. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian zostało. |
− | W nocy z czwartku na piątek od godziny 3:00 planowana jest trzygodzinna przerwa w działaniu większości usług platformy [[Steam]]. Według zapowiedzi ma nie działać Steam Community (znajomi oraz strona www), tworzenie gier i poczekalni <ins>w niektórych grach</ins> (np. [[Left4Dead]]), ściąganie gier z serwerów [[Steam]] oraz sklep Steam Store.
| + | |
− | | + | |
| }} | | }} |
| | | |
− | =2009.08.04= | + | =2012.01.30= |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]| | + | {{news2 |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |tytul=Zmiany |
− | * Dodano limit pakietów aby pomóc użytkownikom z routerami AT&T Speedstream, którzy czasami byli rozłączni.
| + | |tresc=W ciągu kilku dni ta strona kompletnie sie zmieni. Atkualnie jest maly meksyk z konfiguracja po aktualizacji ale powolutku wszystko wyprostujemy. |
− | * Dodano zmienną ''mm_server_search_inet_ping_window'', która będzie wykorzystana aby zmniejszyć ilość pakietów przesyłanych przy kontaktowaniu się z serwerami [[Left4Dead]].
| + | |
− | }}
| + | |
− | | + | |
− | =2009.08.01=
| + | |
− | {{news|Aktualizacja [[Left4Dead]]|
| + | |
− | {{Logo-l4d}}
| + | |
− | * Naprawiono problem z instalatorem dodatków, który niepoprawnie instalował dodatki na niektórych wersjach Windows.
| + | |
− | * Teraz pokazuje się ekran z nazwą mapy dla dodatkowych kampanii.
| + | |
− | * Poprawiono i usprawniono obsługę kontrolera Novint Falcon.
| + | |
− | | + | |
| }} | | }} |