Half-Life
(Różnice między wersjami)
m (Literówka.) |
(+Kat.) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
Następną wesją po Half-Life jest [[Half-Life 2]], opartyn na nowym silniku - [[Source]] i wydaną w 2004 roku. | Następną wesją po Half-Life jest [[Half-Life 2]], opartyn na nowym silniku - [[Source]] i wydaną w 2004 roku. | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Gry]] |
Wersja z 20:48, 1 cze 2006
Half-Life jest grą powstałą dośc dawno temu, bo w 1998 roku i jest bazowana na silniku Quake z paroma domieszkami Quake 2, co w efekcie nazwano GoldSrc.
Do Half-Life szybko pojawliły się mody, które zmieniają podstawową grę w coś zupełnie innego - od prostych zmian takich elementów jak zachowanie się broni, po tzw. total conversions, czyli konwersje totalne, gdzie gra zupełnie nie przypomina oryginału, np.: HLRally, gdzie jeździsz samochodami...
Najbardziej znanymi modami do Half-Life są:
- Counter-Strike (1.6, Condition Zero, Source)
- Day of Defeat
- Natural Selection
- DeathMatch Classic
- TeamFortress Classic
- Ricochet
- HLRally
Dedykowany Serwer Half-Life nazywa się HLDS.
Następną wesją po Half-Life jest Half-Life 2, opartyn na nowym silniku - Source i wydaną w 2004 roku.