Crafty
(Różnice między wersjami)
(→Cechy) |
(→Linki) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Dziła z grami z [[Half-Life]] jak i [[Source]]. | Dziła z grami z [[Half-Life]] jak i [[Source]]. | ||
=Linki= | =Linki= | ||
+ | *[http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=45 Oficjalna strona] | ||
+ | *[http://nemesis.thewavelength.net/ Nem's Tools] | ||
+ | =Podgląd= | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Crafty1.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty2.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty3.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty4.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty5.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty6.jpg | ||
+ | Grafika:Crafty7.jpg | ||
+ | </gallery> | ||
=Cechy= | =Cechy= |
Wersja z 15:52, 16 sie 2006
Spis treści |
Opis
Crafty został stworzony z początu do podglądu modeli, ale tak się z czasem rozbudował, że pokazuje i mapy. Dziła z grami z Half-Life jak i Source.
Linki
Podgląd
Cechy
- Podgląd obiektów Half-Life 2 (czyli Source') .bsp, .gl, .mdl i .vmf.
- Podgląd obiektów Half-Life .bsp, .map, .mdl i .rmf .
- Podgląd .obj.
- Widoki teksturowany, jednolity, x-ray, kratownicy oraz point render.
- opcjonalne wykorzystanie do wizualizacji mapy - VIS, rysowanie obiektów w polu widzenia (frustum culling) i nie rysowanie tylko widocznych fragmentów obiektów (backface culling)
- zamrażanie sceny
- eksport większości formatów i materiałów do .obj.
- Przeglądanie i eksport z plików GCF oraz innych standardów pakietów
- Przeglądanie i eksport materiałów.
- Przeglądanie i eksport modeli.
- Łatwa instalacja.
- 100% za darmo