Red Orchestra

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(standardowo poprawiam literówki)
Linia 8: Linia 8:
 
* [http://wiki.unrealadmin.org/Main_Page Strona o serwerach RO]  -a dokładniej Unreal'owych, bo gra jest bazowana na silniku Unreal'a
 
* [http://wiki.unrealadmin.org/Main_Page Strona o serwerach RO]  -a dokładniej Unreal'owych, bo gra jest bazowana na silniku Unreal'a
 
* [http://www.utstatsdb.com/ Statystyki na WWW] - aczkolwiek eksperymentalne.
 
* [http://www.utstatsdb.com/ Statystyki na WWW] - aczkolwiek eksperymentalne.
 +
=Zmiana tickrate=
 +
ostatnia linia:
 +
<pre>
 +
[IpDrv.TcpNetDriver]
 +
AllowDownloads=True
 +
ConnectionTimeout=20.0
 +
InitialConnectTimeout=200.0
 +
AckTimeout=1.0
 +
KeepAliveTime=0.2
 +
MaxClientRate=15000
 +
MaxInternetClientRate=6000
 +
SimLatency=0
 +
RelevantTimeout=5.0
 +
SpawnPrioritySeconds=1.0
 +
ServerTravelPause=4.0
 +
NetServerMaxTickRate=20
 +
</pre>
 
[[kategoria:gry]]
 
[[kategoria:gry]]

Wersja z 16:21, 26 gru 2006

Opis

Red Orchestra to gra typu FPS osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której starano się wiernie oddać warunki gry. Aktualnie najnowsza wersja to Red Orchestra Ostfront 41-45. Gra jest oparta na silniku UnrealTournament 2004.

Więcej o niej na wikipedia:Red_Orchestra:_Ostfront_41-45

Linki

Zmiana tickrate

ostatnia linia:

[IpDrv.TcpNetDriver]
AllowDownloads=True
ConnectionTimeout=20.0
InitialConnectTimeout=200.0
AckTimeout=1.0
KeepAliveTime=0.2
MaxClientRate=15000
MaxInternetClientRate=6000
SimLatency=0
RelevantTimeout=5.0
SpawnPrioritySeconds=1.0
ServerTravelPause=4.0
NetServerMaxTickRate=20
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia