Red Orchestra
(Różnice między wersjami)
(standardowo poprawiam literówki) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* [http://wiki.unrealadmin.org/Main_Page Strona o serwerach RO] -a dokładniej Unreal'owych, bo gra jest bazowana na silniku Unreal'a | * [http://wiki.unrealadmin.org/Main_Page Strona o serwerach RO] -a dokładniej Unreal'owych, bo gra jest bazowana na silniku Unreal'a | ||
* [http://www.utstatsdb.com/ Statystyki na WWW] - aczkolwiek eksperymentalne. | * [http://www.utstatsdb.com/ Statystyki na WWW] - aczkolwiek eksperymentalne. | ||
+ | =Zmiana tickrate= | ||
+ | ostatnia linia: | ||
+ | <pre> | ||
+ | [IpDrv.TcpNetDriver] | ||
+ | AllowDownloads=True | ||
+ | ConnectionTimeout=20.0 | ||
+ | InitialConnectTimeout=200.0 | ||
+ | AckTimeout=1.0 | ||
+ | KeepAliveTime=0.2 | ||
+ | MaxClientRate=15000 | ||
+ | MaxInternetClientRate=6000 | ||
+ | SimLatency=0 | ||
+ | RelevantTimeout=5.0 | ||
+ | SpawnPrioritySeconds=1.0 | ||
+ | ServerTravelPause=4.0 | ||
+ | NetServerMaxTickRate=20 | ||
+ | </pre> | ||
[[kategoria:gry]] | [[kategoria:gry]] |
Wersja z 16:21, 26 gru 2006
Opis
Red Orchestra to gra typu FPS osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której starano się wiernie oddać warunki gry. Aktualnie najnowsza wersja to Red Orchestra Ostfront 41-45. Gra jest oparta na silniku UnrealTournament 2004.
Więcej o niej na wikipedia:Red_Orchestra:_Ostfront_41-45
Linki
- Red Orchestra Ostfront 41-45 PL
- Strona o serwerach RO -a dokładniej Unreal'owych, bo gra jest bazowana na silniku Unreal'a
- Statystyki na WWW - aczkolwiek eksperymentalne.
Zmiana tickrate
ostatnia linia:
[IpDrv.TcpNetDriver] AllowDownloads=True ConnectionTimeout=20.0 InitialConnectTimeout=200.0 AckTimeout=1.0 KeepAliveTime=0.2 MaxClientRate=15000 MaxInternetClientRate=6000 SimLatency=0 RelevantTimeout=5.0 SpawnPrioritySeconds=1.0 ServerTravelPause=4.0 NetServerMaxTickRate=20