Kreedz
Linia 14: | Linia 14: | ||
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy. | Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie [[Bunnyhop]]'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli [[Bunnyhop]] mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy. | ||
− | [[Grafika:Kz_bh_3.jpg|thumb|left|]] | + | [[Grafika:Kz_bh_3.jpg|thumb|left|]][[Grafika:kz_bh_1.jpg|thumb|right|]][[Grafika:kz_bh_2.jpg|thumb|center|]] |
− | [[Grafika:kz_bh_1.jpg|thumb|right|]] | + | |
− | [[Grafika:kz_bh_2.jpg|thumb|center|]] | + | |
=== LongJump === | === LongJump === | ||
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a. | Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem [[Bunnyhop]]'a. | ||
+ | |||
+ | [[Grafika:kz_lg_1.jpg|thumb|left]][[Grafika:kz_lg_2.jpg|thumb|right]][[Grafika:kz_lg_3.jpg|thumb|center]] | ||
+ | |||
+ | |||
+ | = Linki = | ||
+ | [http://xtreme-jumps.xandor.de/news.php Xtreme-Jumps] |
Wersja z 19:23, 5 gru 2006
Spis treści |
Kreedz
Kreedz Jumping jest to rodzaj rozgrywki w Counter-Strike polegający głównie na wspinaczce. Gracz ma za zadanie wspiąć się na sam szczyt mapy w jak najkrótszym czasie.
Rodzaje map
Zwykłe
Gracz najczęściej rozpoczyna grę na "dole" mapy i jego zadaniem jest dostać się na "szczyt" mapy pokonując rożnego rodzaju przeszkody.
BunnyHop
Mapy tego typu są dość trudne i często unikane przez początkujących. Zadaniem gracza jest przeskakiwanie Bunnyhop'em po zapadających się blokach, jeżeli gracz nie zdąży "odskoczyć" (czyli Bunnyhop mu się nie uda) i spadnie zostaje cofnięty na początek mapy.
LongJump
Na tych mapach gracze rywalizują ze sobą który przeskoczy najdalej. Jednostka miary są w tym przypadku nie metry tylko unity, najczęstszy przedział to 220-250. Podrodzajem tych map są mapy z Longjump'ami które trzeba skoczyć z wykorzystaniem Bunnyhop'a.