HLDS.pl
(→O stronie) |
(→O stronie) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Witamy na stronie [http://hlds.pl HLDS.pl], stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry [[Half-Life]] oraz [[Source]]. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier [[:wikipedia:FPP|FPP]] bazujących na silniku [[:wikipedia:Quake|Quake]], [[:wikipedia:Half-Life|Half-Life]] i [[:wikipedia:Source|Source]] czy też [[:wikipedia:Unreal|Unreal]]. | Witamy na stronie [http://hlds.pl HLDS.pl], stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry [[Half-Life]] oraz [[Source]]. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier [[:wikipedia:FPP|FPP]] bazujących na silniku [[:wikipedia:Quake|Quake]], [[:wikipedia:Half-Life|Half-Life]] i [[:wikipedia:Source|Source]] czy też [[:wikipedia:Unreal|Unreal]]. | ||
− | Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów | + | Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem. |
Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.ldu.net/ LDU] (''aktualnie engin już się nazyuwa Sedido''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innyc fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest dealny (ze względów bezpieczeństwa i kntroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. | Początkowo bazowaliśmy na silniku [http://www.ldu.net/ LDU] (''aktualnie engin już się nazyuwa Sedido''), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innyc fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system [[:wikipedia:Wiki|Wiki]], który może nie jest dealny (ze względów bezpieczeństwa i kntroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron. |
Wersja z 01:09, 2 sty 2007
O stronie
Witamy na stronie HLDS.pl, stworzonej z myślą zachowania wiedzy dla potomnych na temat stawiania serwerów gier online bazującej na silniku gry Half-Life oraz Source. Z czasem nasza skarbnica poszerza się o wiedzę pośrednio związaną z oryginalnym przezanczeniem strony, niemniej staramy się trzymać w ryzach gier FPP bazujących na silniku Quake, Half-Life i Source czy też Unreal.
Idea jaka przyświecała przy twrzeniu strony było jak najłatwiejsze zamieszczanie treści, które można zaklasyfikowac do wielu różnych kategorii, z jednoczesnym łatwym tworzeniem odnośników do poruszanych terminów związanych z omawianym problemem.
Początkowo bazowaliśmy na silniku LDU (aktualnie engin już się nazyuwa Sedido), ale po paru dniach _KaszpiR_ doszedł do wniosku, że nie daje on takiej swobody w tworzeniu odnośników do innyc fragmentów strony oraz do analizowania wprowadzanych zmian. Dlatego też padło na system Wiki, który może nie jest dealny (ze względów bezpieczeństwa i kntroli dostępu), ale posiada interesujące nas rozwiązania pod względem wygody i szybkości tworzenia stron.
Linki
- Aktualny adres http://HLDS.pl
- Poprzedni adres http://info.wsisiz.edu.pl/~sochon/hlds.pl/