Half-Life
(Różnice między wersjami)
(Jeśli CS:S stoi na silniku Half-Life 1 to ja jestem fanem Justina Biebera) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Najbardziej znanymi modami do Half-Life są: | Najbardziej znanymi modami do Half-Life są: | ||
− | * [[Counter-Strike]] (''[[Counter-Strike 1.3|1.3]], [[Counter-Strike 1.5|1.5]], [[Counter-Strike 1.6|1.6]], [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero | + | * [[Counter-Strike]] (''[[Counter-Strike 1.3|1.3]], [[Counter-Strike 1.5|1.5]], [[Counter-Strike 1.6|1.6]], [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero]]'') |
* [[Day of Defeat]] (''[[Day of Defeat 3.1|3.1]], [[Day of Defeat 1.3 |1.3]], [[Day of Defeat: Source|Source]]'') | * [[Day of Defeat]] (''[[Day of Defeat 3.1|3.1]], [[Day of Defeat 1.3 |1.3]], [[Day of Defeat: Source|Source]]'') | ||
* [[Natural Selection]] | * [[Natural Selection]] |
Wersja z 19:00, 3 sty 2012
Half-Life jest grą powstałą dośc dawno temu, bo w 1998 roku i jest bazowana na silniku Quake z paroma domieszkami Quake 2, co w efekcie nazwano GoldSrc.
Do Half-Life szybko pojawliły się mody, które zmieniają podstawową grę w coś zupełnie innego - od prostych zmian takich elementów jak zachowanie się broni, po tzw. total conversions, czyli konwersje totalne, gdzie gra zupełnie nie przypomina oryginału, np.: HLRally, gdzie jeździsz samochodami...
Najbardziej znanymi modami do Half-Life są:
- Counter-Strike (1.3, 1.5, 1.6, Condition Zero)
- Day of Defeat (3.1, 1.3, Source)
- Natural Selection
- DeathMatch Classic
- TeamFortress Classic
- Ricochet
- HLRally
Dedykowany Serwer Half-Life nazywa się HLDS.
Następną wesją po Half-Life jest Half-Life 2, opartyn na nowym silniku - Source i wydaną w 2004 roku.