Team DeathMatch

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
m (standardowo poprawiam literówki)
 
Linia 1: Linia 1:
 
Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera.
 
Team DeathMatch różni się od typowego [[DeathMatch]]u tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest [[kick]]owany z serwera.
  
Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś sie wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie.
+
Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie.
  
 
Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie.
 
Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest [[Quake]], gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie.

Aktualna wersja na dzień 14:40, 14 kwi 2007

Team DeathMatch różni się od typowego DeathMatchu tym, że gracze jednoczą się w drużyny i wszelkie zabicia wrogich jednostek liczą się jako punkty dla zespołu. Trzeba przy tym uważać aby nie rozwalić swoich - liczy się to często jako ujemny punkt, a gracz nagminnie zabijający swoich często jest kickowany z serwera.

Liczy się zgranie zespołu, np gracze urządzają zasadzkę na innych, pomagają sobie aby ktoś się wycofał, pilnują aby kolega dostał apteczkę czy broń, dzięki czemu cały zespół jest uzbrojony a nie tylko 1 gracz zbiera samolubnie bronie.

Najpopularniejszą grą korzystającą z tego trybu jest Quake, gdzie gra się najczęściej w zespołach 2 na 2 graczy albo większej - przeważnie równej liczbie.

Bardziej zaawansowaną rozgrywką jest CTF, w którym już chodzi o coś więcej niż utrupienie wroga.

Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia