Szablon:Newsy
(Różnice między wersjami)
(→2007.11.04) |
(→2007.11.04) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | =2007.11.07= | ||
+ | * Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się [[SourceSDK]]. | ||
+ | ** Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Portal]] i [[Team Fortress 2]]. | ||
+ | ** W skład [[SourceSDK]] należą: | ||
+ | *** Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku [[Source]]. | ||
+ | *** Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku [[Source]]. | ||
+ | *** Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji. | ||
+ | *** Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku [[Source]]. | ||
+ | *** Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku [[Source]]. | ||
+ | |||
=2007.11.04= | =2007.11.04= | ||
* Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!! | * Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!! |
Wersja z 22:11, 7 lis 2007
Spis treści |
2007.11.07
- Tak jak obiecałem, serwis jest na nowym hostingu więc zaczynam z powrotem pisać tutaj newsy. Pierwszy news tyczy się SourceSDK.
- Valve wreszcie wydało aktualizację dzięki któremu będzie można tworzyć bez najmniejszych problemów mapy dla Half-Life 2: Episode Two, Portal i Team Fortress 2.
- W skład SourceSDK należą:
- Hammer World Editor w którym tworzy się dodatkowe poziomy dla gier na silniku Source.
- Narzędzie do Valve Faceposer umożliwiające tworzenie reżyserowanych sekwencji dla gier na silniku Source.
- Przeglądarka modeli umożliwiająca szybki i wygodny podgląd modeli i ich animacji.
- Kod źródłowy umożliwiający tworzenie nowych modów multiplayer jak i singleplayer bazujących na silniku Source.
- Wszystkie niezbędne narzędzia do tworzenia własnych tekstur i modeli dla gier na silniku Source.
2007.11.04
- Przeniesiony serwis na inną firmę hostingową. Oznacza to ze wszystko może się spierdolić w każdej chwili jak coś klikniecie. Tak wiec, radze patrzeć co robicie bo będzie KARA!!!!!!
- Serwis działa szybciej
- Krótkie adresy artykułów
- Trawa powinien zacząć pisać newsy bo zaczął pisać na swoim blogu - jego metoda forsowanie niektórych rzeczy na mnie - dopóki nie przeniosę serwisu to nie będzie na wiki pisał ;D
- Mając chwilę czasu jedząc pizzę spłodziłem pasek boczny, ten chory i obrzydliwy pomysł tłukł mi się po głowie od jakiegoś czasu ale jakoś mi odechciewało się go wykonać z powodu druzgocącej prędkości działania serwera. Teraz na nowym hostingu poszło całkiem sprawnie. Z czasem dorzucę tam rzeczy naprawdę sensowne w logicznej kolejnosći, bo aktualnie jedynym elementem który tam umieściłem w 100% poprawnym miejscu jest podanie o zdejmowanie banów na VAC.
2007.10.30
AMX Mod X 1.8.0 Released!
Nowa wersja AMXMODX'a jest już dostępna w wersji Finalnej, czyli bez żadnych "Beta", "Alpha", etc.. Jak sami autorzy piszą lista zmian jest WielkaWielka :). Przed wypuszczeniem nowej wersji, testowali ją na ponad 250 serwerach. (Ale jak wiadomo wszystkie błędy, oraz niedociągnięcia znając życie dopiero się pokażą).
Jedną z nowych rzeczy którą chwalą jest moduł "Ham Sandwich".
- Lista Zmian: http://wiki.alliedmods.net/AMX_Mod_X_1.8.0_Changes
- News na Stronie: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=546187#post546187
2007.10.25
- Ci co chcą czytać newsy które powinny się tutaj pojawiać ale się nie pojawiają powinni wejść tutaj: http://blogi.hlds.pl/trawa/category/newsy/
2007.10.18
- CSProMod wyszedł w wersji Beta - http://www.cspromod.com - 30 megabajtów.
2007.10.16
- Super swiezy news - ponad dwa tygodnie temu :) wyszła przenośna wersja HLSW o nazwie PocketHLSW, współpracujący z gadzetami Google Desktop i iGoogle. Więcej po angielsku tutaj.
2007.09.29
- Whoa, miesiąc stagnacji... _KaszpiR_ pyka w Enemy Territory: QUAKE Wars a trawiator w TeamFortress 2, a dzisiaj czytam, że CSPromod, czyli wersja CS:S dla progamerów mająca scalić plusy obu wersji, a raczej cs 1.6 fizyke na nowym engine Source, wypuszcza 3 klucze do wersji beta swojego produktu.
Starczy zarejestrować się na ich stronie, dołączyć do grupy CSPromod na Steam Community i o godzinie 23 naszego czasu pojawić się na kanale IRC #CSPromod na sieci IRC.GameSurge.net . Wtedy to zostanie rozpoczęty system rozdania kluczy oraz zostaną ujawione informacje o szczegółach wypusczenia promoda jako wersji oficjalnej.