Enemy Territory: QUAKE Wars
(Różnice między wersjami)
(→Linki) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
*[http://enemyterritory.com Oficjalna strona] | *[http://enemyterritory.com Oficjalna strona] | ||
*[http://quakewars.pl QuakeWars.pl] - polska strona poświęcona grze | *[http://quakewars.pl QuakeWars.pl] - polska strona poświęcona grze | ||
+ | =Komendy= | ||
+ | ==Nagrywanie video== | ||
+ | *renderNetDemo | ||
+ | **warto wtedy ustawic r_mode 3, com_aviDemoWidth, com_aviDemoHeight |
Wersja z 13:04, 4 gru 2007
Spis treści |
Opis
Enemy Territory: QUAKE Wars to strategiczny shooter oparty o misje, bazujący na klasach FPS wklejony w świat QuakeWars. W bitwie o Ziemię musisz wybrać stronę, której chcesz pomóc w walce. Dwie grywalne armie w Enemy Territory: QUAKE Wars różnią się między sobą tworząc absolutnie unikalny gameplay. Twoje doświadczenia zależą od strony, którą wybierzesz.
- Strogg: Siły inwazyjne z jednym, jasno określonym celem - zniszczenie ludzkości poprzez stroggifikację oraz zaawansowane technologie i bronie, aby to osiągnąć.
- Global Defense Force (GDF): Jedyna linia obrony Ziemi, chroniąca swój "dom" i środowisko swoim arsenałem militarnym.
W przypadku każdej strony musisz wybrać, jaką rolę chcesz odgrywać na polu bitwy. Każda misja i cel wymagają innych zdolności, a nawet najlepsi gracze pomagają swoim zespołom osiągnąć końcowe zwycięstwo.
Gra różni się znacznie od wszelkiego rodzaju gier typu ET, CS, Quake (chodzi o multiplayer) i tym podobnych. Więcej na http://quakewars.pl
Linki
- Oficjalna strona
- QuakeWars.pl - polska strona poświęcona grze
Komendy
Nagrywanie video
- renderNetDemo
- warto wtedy ustawic r_mode 3, com_aviDemoWidth, com_aviDemoHeight