Enemy Territory: QUAKE Wars

(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Instalka)
Linia 90: Linia 90:
 
     `-- pbsv.so
 
     `-- pbsv.so
 
  4 directories, 36 files
 
  4 directories, 36 files
*Już widać co będziemy konfigurować, a niżej dokładne opicy jak się zmienia parametry w każdym z nich.
+
=Konfiguracja=
 +
*W poprzednim punkcie widać ze struktury katalogów co będziemy konfigurować, poniżej szybki wstępniak, a niżej dokładniejsze informacje.
 
**base/server.cfg - taka sama funkcja jak [[server.cfg]] ale z komendami pod ETQW, definujemy w nim parametry serwera. Przykładowy config z serwera INEA - [[ETQW server.cfg]].
 
**base/server.cfg - taka sama funkcja jak [[server.cfg]] ale z komendami pod ETQW, definujemy w nim parametry serwera. Przykładowy config z serwera INEA - [[ETQW server.cfg]].
 
**base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz - przykładowy config z serwera INEA - [[ETQW match.cfg]]
 
**base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz - przykładowy config z serwera INEA - [[ETQW match.cfg]]

Wersja z 17:11, 27 gru 2007

Spis treści

Opis

Enemy Territory: QUAKE Wars to strategiczny shooter oparty o misje, bazujący na klasach FPS wklejony w świat QuakeWars. W bitwie o Ziemię musisz wybrać stronę, której chcesz pomóc w walce. Dwie grywalne armie w Enemy Territory: QUAKE Wars różnią się między sobą tworząc absolutnie unikalny gameplay. Twoje doświadczenia zależą od strony, którą wybierzesz.

  • Strogg: Siły inwazyjne z jednym, jasno określonym celem - zniszczenie ludzkości poprzez stroggifikację oraz zaawansowane technologie i bronie, aby to osiągnąć.
  • Global Defense Force (GDF): Jedyna linia obrony Ziemi, chroniąca swój "dom" i środowisko swoim arsenałem militarnym.

W przypadku każdej strony musisz wybrać, jaką rolę chcesz odgrywać na polu bitwy. Każda misja i cel wymagają innych zdolności, a nawet najlepsi gracze pomagają swoim zespołom osiągnąć końcowe zwycięstwo.

Gra różni się znacznie od wszelkiego rodzaju gier typu ET, CS, Quake (chodzi o multiplayer) i tym podobnych. Więcej na http://quakewars.pl

Linki

Komendy

Nagrywanie video

  • renderNetDemo
    • warto wtedy ustawic r_mode 3, com_aviDemoWidth, com_aviDemoHeight

Instalacja

Linux

Wymagania

  • 800 MB na dysku albo więcej
  • parametry w kernelu preempt oraz taktowanie na 1000Hz albo wiecej.
  • 300 MB RAM
  • dostęp do ssh
  • pakiet curl

Pliki

  • pobieramy plik ETQW-server-1.2-full.r3.x86.run z torrenta albo z listy mirrorów - jakieś 420MB.
    • Można też zrobić inaczej - pobrać ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run z torrenta jeśli masz pliki gry pod Windows - może być klient. Wtedy instalujemy wersje nomedia a potem dogrywamy pliki z katalogu base z gry pod Windows.

Instalka

  • wpisujemy komendy w konsoli
chmod 777 ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run
./ETQW-server-1.2-nomedia.r3.x86.run

a potem klawiszami strzałek przesuwamy zaznaczenie tak jak na obrazkach ;)

  • Przechodzimy do naszego kochanego katalogu gdzie zainstalowaliśmy serwer gry. Mamy w nim taką strukturę katalogów
.
|-- EULA.txt
|-- README.txt
|-- base
|   |-- bots
|   |   `-- botnames.dat
|   |-- game000.pk4
|   |-- game002.pk4
|   |-- match.cfg
|   |-- pak000.pk4
|   |-- pak001.pk4
|   |-- pak002.pk4
|   |-- pak003.pk4
|   |-- pak004.pk4
|   |-- pak005.pk4
|   |-- public.cfg
|   |-- server.cfg
|   |-- usergroups.dat
|   `-- usergroups.example
|-- copyrights.txt
|-- etqw-dedicated
|-- etqw_icon.png
|-- etqwded.x86
|-- libgcc_s.so.1
|-- libjpeg.so.62
|-- libstdc++.so.6
|-- openurl.sh
`-- pb
    |-- PBEULA.txt
    |-- htm
    |   |-- la001313.htm
    |   |-- lc001714.htm
    |   |-- ma001313.htm
    |   |-- mc001714.htm
    |   |-- wa001313.htm
    |   `-- wc001714.htm
    |-- pbag.so
    |-- pbags.so
    |-- pbcl.so
    |-- pbcls.so
    `-- pbsv.so
4 directories, 36 files

Konfiguracja

  • W poprzednim punkcie widać ze struktury katalogów co będziemy konfigurować, poniżej szybki wstępniak, a niżej dokładniejsze informacje.
    • base/server.cfg - taka sama funkcja jak server.cfg ale z komendami pod ETQW, definujemy w nim parametry serwera. Przykładowy config z serwera INEA - ETQW server.cfg.
    • base/match.cfg - konfiguracja zmiennych na mecz - przykładowy config z serwera INEA - ETQW match.cfg
    • base/public.cfg - konfiguracja zmiennych na serwer publiczny po meczu - przykładowy config z serwera INEA - ETQW public.cfg
    • base/usergroups.dat - kontrola praw grup użytkowników - ETQW usergroups.dat
  • Do tego trzeba będzie stworzyć plik base/guidstates.dat - definiuje się w nim bany oraz adminy. ETQW guidstates.dat
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia