Gameplay

Od HLDS.pl
(Różnice między wersjami)
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
 
Linia 2: Linia 2:
 
*układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
 
*układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
 
*ilość graczy - inaczej sie gra na [[duel]]ach a inaczej np na 2on2
 
*ilość graczy - inaczej sie gra na [[duel]]ach a inaczej np na 2on2
*rodzaj gry np [[coperative]] czy [[deathmath]]
+
*rodzaj gry np [[cooperative]] czy [[deathmatch]]
 
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
 
*charakterystyka broni jak [[recoil]] czy [[spread]] oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
  
 
{{skróty}}
 
{{skróty}}

Aktualna wersja na dzień 10:37, 16 lut 2008

Gameplay to inaczej rozgrywka. Często oznacza zasady panujące w grze, dzieki którym gra wygląda tak nie inaczej oraz warunkuje zachowanie poszczególnych graczy w zależności od danej chwili. Wpływa na to masa czynników, takich jak:

  • układ mapy - punkty kontrolne, cel mapy
  • ilość graczy - inaczej sie gra na duelach a inaczej np na 2on2
  • rodzaj gry np cooperative czy deathmatch
  • charakterystyka broni jak recoil czy spread oraz czas przeładowania ora dostępność broni na mapie (jesi w ogóle gra ma bronie ;) )
Osobiste
Przestrzenie nazw
Warianty
Działania
HLDS.pl - Menu:
Inne
IRC
Inne sekcje:
Znajomi:
Narzędzia