|
|
Linia 1: |
Linia 1: |
− | =2011.01.29=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Weekendowe Oferty - Impulse, STEAM i GamersGate
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=
| |
− | W tym tygodniu taniej można kupić '''Breach''' - sieciowy shooter od '''Atomic Games''' – zestaw dwóch epizodów '''Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness''', '''The Sims 3''', wraz z dodatkami, '''Star Trek Online''' oraz '''Empire''' i '''Napoleon Total War'''. Najciekawszą ofertą na Steamie jest zestaw dwóch epizodów Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness, który można nabyć za '''2,99 euro''' (11,69 zł). Warto też zwrócić uwagę na Breach – świeżo wydanego sieciowego shootera od Atomic Games, którego można kupić za '''11,99 euro''' (46,89 zł). Fani Simsów mogą z kolei skusić się na kosztujący '''94,97 euro''' (371,44 zł) pakiet składający się z podstawowej wersji '''The Sims 3''' oraz dodatków do niej. Natomiast w serwisie Impulse można kupić za 21,31 zł cyfrową edycje specjalną '''Star Trek Online'''. Z kolei wydając 42,64 zł staniemy się właścicielami '''X3 Gold'''. Wielbiciele serii '''Total War''' powinni skierować swoje kroki do portalu GamersGate. Można tam nabyć – po '''14,98 euro''' (58,59 zł) – '''Empire''' i '''Napoleon: Total War'''.
| |
− |
| |
− | Oferty na Steamie (29-30 stycznia):
| |
− | * Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness Combo Pack – 2,99 euro (11,69 zł)
| |
− | * Breach – 11,99 euro (46,89 zł)
| |
− | * The Sims 3 Ultimate Bundle – 94,97 euro (371,44 zł)
| |
− | * Ship Simulator Extremes – 14 euro (54,76 zł)
| |
− | * Fallen Earth: Blood Sports – 9,49 euro (37,12 zł)
| |
− | * Europa Universalis III Complete – 4 euro (15,64 zł)
| |
− | * Europa Universalis III: Heir to the Throne – 1,80 euro (7,04 zł)
| |
− |
| |
− | Oferty na Impulse (29-30 stycznia):
| |
− | * X3 Gold – 42,64 zł
| |
− | * The Guild 2 – 21,31 zł
| |
− | * Star Trek Online Digital Deluxe Edition – 21,31 zł
| |
− | * Zestaw gier THQ – 284,43 zł
| |
− |
| |
− | Oferty na GamersGate (29-30 stycznia):
| |
− | * Empire: Total War – 14,98 euro (58,59 zł)
| |
− | * Napoleon: Total War – Imperial Edition – 14,98 euro (58,59 zł)
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
| |
− | |logo=tf2
| |
− | |tresc=
| |
− | Zmiany silnika Source (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM):
| |
− | * Zaktualizowano skrypt srcds_run dla Linuxa
| |
− | ** Dodano komunikat ostrzegawczy dla osób uruchamiających serwer na prawach roota
| |
− | ** Zmieniono katalog roboczy serwera do drzewa gry przed wykonaniem serwera dedykowanego
| |
− | * Zaktualizowano istniejące pliki językowe
| |
− | * Dodano wsparcie dla czeskich, węgierskich, rumuńskich i tureckich lokalizacji
| |
− | Team Fortress 2:
| |
− | * Zaktualizowano kilka modeli o optymalizacje i nowe poziomy szczegółów.
| |
− | * Zaktualizowano domyślny celownik TF2, aby korzystał z palety kolorów RGB i ustawień wielkości w oknie Opcje->Wielu graczy podobnie do niestandardowych celowników.
| |
− | * Dodano efekt poświaty do tajnych materiałów własnej drużyny, gdy nie są przenoszone.
| |
− | * Dodano zegar, który wskazuje ile czasu pozostało do zamknięcia się bramy na mapie DeGroot Keep.
| |
− | * Dodano nowy model talerza stosowany, gdy Gruby rzuci Stek z Bizona, aby uleczyć towarzyszy z zespołu.
| |
− | * Dodano przypis w oknie handlu informujący o tym, że twój partner handlowy pisze wiadomość.
| |
− | * Dodano nową mapę Valve CP_5Gorge.
| |
− | * Naprawiono brak zmywania się efektu oblania Wściekłym Mlekiem, gdy gracz zanurzył się w wodzie.
| |
− | * Naprawiono możliwość atakowania członków drużyny, używając bomb dyniowych oraz strzał wystrzelonych z Łowcy lub Kuszy Krzyżowca.
| |
− | * Naprawiono zmianę na broń do walki wręcz po wypiciu Kryt-o-Coli zamiast korzystania z opcji "ostatnio używana broń".
| |
− | * Naprawiono brak wyświetlania efektu krytycznej premii na Wstrzymywaczu Skauta.
| |
− | * Naprawiono modele widoku Karabinu snajperskiego i LKM-u wyświetlane w wersji RED, gdy znajdujemy się w drużynie BLU.
| |
− | * Naprawiono model widoku (budowy/zniszczenia) PDA Inżyniera wyświetlany w wersji RED, gdy znajdujemy się w drużynie BLU.
| |
− | * Naprawiono HUD Mini-Działka nieodtwarzające dźwięku ostrzeżenia, gdy działko zostało wyłączone przy pomocy Saperów lub miało mało amunicji.
| |
− | * Zaktualizowano mapę społeczności CP_Yukon.
| |
− | ** Przeniesiono środkowy punkt na most.
| |
− | ** Poszerzono most.
| |
− | ** Poprawiono kilka błędów związanych z bombami samoprzylepnymi.
| |
− | ** Dodano poziomy most na rurach przy pierwszym punkcie kontrolnym.
| |
− | Nieudokumentowane zmiany:
| |
− | * Naprawiono model widoku Sydnejskiego Usypiacza wyświetlany w wersji RED, gdy znajdujemy się w drużynie BLU.
| |
− | * Naprawiono animacje przeładowywania Granatnika w trybie trzecioosobowym, które nie ukazywały Demomana trzymającego granaty podczas przeładowywania.
| |
− | * Naprawiono możliwość przeniknięcia przez beczki na półkach nad punktem odradzania się BLU na mapie DeGroot Keep.
| |
− | * Czas przejmowania ostatnich punktów na mapie CP_Yukon został skrócony z 4 do 3,8 s.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Team Fortress 2
| |
− | |logo=tf2
| |
− | |tresc=
| |
− | Zmiany w silniku gry (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM):
| |
− | * Naprawiono serwery dedykowane niedziałające na komputerach używających Win2k
| |
− | Team Fortress 2:
| |
− | * Dodano zestaw przyborów z [http://wiki.teamfortress.com/wiki/Monday_Night_Combat/pl Monday Night Combat]
| |
− | ** Niezbędne akcesoria
| |
− | ** Wysportowany Kibic
| |
− | ** Super Kibic
| |
− | *Dodano Kryt-o-Colę do systemu losowych przedmiotów
| |
− | *Dodano brakujące materiały chalkboard/serverbrowser do 5Gorge
| |
− | *Naprawiono kilka brakujących systemów cząsteczek w wersjach ocenzurowanych
| |
− | *Naprawiono błąd związany z zakończeniem rundy, występujący podczas przejmowania punktu kontrolnego w czasie dogrywki na mapie CP_Egypt
| |
− | *Naprawiono problem z działaniem gry w systemie plików Fat32
| |
− | *Zaktualizowano pliki lokalizacyjne
| |
− |
| |
− | Ciekawostka: ''Tym razem dostajemy 3 nowe przedmioty w transakcji wiązanej, jeśli do 1 lutego za jedyne '''11,49€''' zakupimy grę '''Monday Night Combat'''. W samym MNC otrzymamy 6 przedmiotów rodem z TF2.''
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=MOD dla "oldschoolowców" SC2 - Brood War
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | Jeden z użytkowników serwisu '''Team Liquid''' stworzył moda, którego istnienie na pewno ucieszy wielu graczy starego, dobrego '''StarCraft: Brood War'''. Modyfikacja zmienia bowiem wszystkie ''ulepszenia'', ''jednostki'' i ''dźwięki'' w grze na te znane z pierwszej części gry.
| |
− | Należy przyznać, iż twórca zwrócił uwagę na najmniejsze szczegóły starając się odwzorować '''Brood War'''. Informacje na temat instalacji oraz informacje o możliwości pobrania moda znajdziecie pod [http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=145316 tym] linkiem. Poniżej filmik który pozwoli wam osobiście wywnioskować własne zdanie na temat owego moda.
| |
− | {{video|youtube|wPDUAAQ5MGw}}
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Znamy grupy na Assembly Winter 2011
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | <center>http://img11.imageshack.us/img11/6137/22451g.jpg</center>
| |
− | Już za dwa tygodnie rozpocznie się jeden z ciekawszych i popularniejszych turniejów '''StarCrafta 2''', odbywający się w ramach eSportowej imprezy '''Assembly Winter 2011''' w '''Helisinkach'''. Wśród największych starcraftowych sław ubiegających się o zwycięstwo znalazło się również dwóch Polaków. Podczas trwania trzydniowych rozgrywek ('''11.02''' - '''13.02''') uczestnicy będą walczyć o nagrody, których pula wynosi '''5000 euro'''. Grupy drużyn a także szczegółowe informacje na temat turnieju możecie zobaczyć pod [http://www.assembly.org/winter11/compos/pro/starcraft2 tym] linkiem. Stream z rozgrywek będziecie mogli oglądać za pośrednictwem [http://www.glhf.tv/ GLHF.tv]
| |
− | }}
| |
− |
| |
| =2011.01.28= | | =2011.01.28= |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Jaka będzie FIFA 12 ?
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | Interia opublikowała news dotyczący wywiadu z '''Davidem Rutterem''' (producent FIFY), który pojawił się w angielskim piśmie dla graczy konsolowych '''Official PlayStation Magazine'''. Z wiadomości tej możemy wydedukować, że w nowej FIFIE (a przynajmniej w jej konsolowej wersji) nie będzie jakichś wielkich zmian i dodatkowych atrakcji, ale wprowadzony zostanie szereg poprawek i zmian.
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|IS8XR1b8IlE}}
| |
− | Mają się do tego przyczynić takie zmiany, które spowodują np. że w sytuacji, gdy były zawodnik jakiejś drużyny wychodzi na jej boisko w trykocie jakiejś przeciwnej drużyny to kibice tego pierwszego klubu wygwizdują go i buczą na niego, a zawodnicy tego klubu traktują go ostrzej niż innych.
| |
− | Chodzi także o zmiany inteligencji gry komputera. Wspomniano tu o tym, że skrzydłowy będzie np. starał się dośrodkowywać na zawodnika lepiej grającego głową o ile ten znajduje się w polu karnym. To małe zmiany, ale jeśli wejdą w życie i spełnią się całkowicie to mogą sprawić graczowi wiele radości. Oczywiście mowa tu o konsolowych wersjach gry, ponieważ ta komputerowa nieco różni się od konsolowej (niewątpliwie jest uboższa) to nie wiemy czy takie innowacje zobaczymy na PC, ale trzymajmy kciuki za EA Sports i ekipę odpowiedzialną za tworzenie FIFY 12.
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=European Challenge StarCraft II
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | <center>http://img408.imageshack.us/img408/1493/sc2europe650.jpg</center>
| |
− | Tym razem turniej prosto z ręki '''Alienware''' - znanego dystrybutora sprzętu dla graczy najwyższej klasy. Do wygrania [http://www.dell.com/us/p/alienware-m11x/pd Laptop Alienware M11x] Szanse na wygranie będą spore ponieważ rozegrane będą aż 4 tury eliminacyjne. Rejestracja jest darmowa i dostępna dla mieszkańców: '''Wielkiej Brytanii''', '''Niemczech''', '''Francji''', '''Holandii''', '''Szwecji''', '''Danii''', '''Norwegii''', '''Finlandii''', '''Polski''' i '''Rosji''', występuje tylko jeden problem osoby które nie mają ukończone 18lat nie mogą brać udziału w Turnieju. Maksimum graczy to 256, więc nie zwlekaj z rejestracją zanim wszystkie sloty zostaną zajęte.
| |
− |
| |
− | Wszelakie szczegóły dotyczące eliminacji pod tymi linkami:
| |
− | * [http://www.alienwarearena.com/event/eu-challenge-q1 Tura I (13.02)]
| |
− | * [http://www.alienwarearena.com/event/eu-challenge-q2 Tura II (20.02)]
| |
− | * [http://www.alienwarearena.com/event/eu-challenge-q3 Tura III (27.02)]
| |
− | * [http://www.alienwarearena.com/event/eu-challenge-q4 Tura IV (6.03)]
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
| {{news2 | | {{news2 |
| |tytul=LAN PRZEMYŚL - Zakończenie | | |tytul=LAN PRZEMYŚL - Zakończenie |
Linia 157: |
Linia 28: |
| | | |
| Główny organizator '''yami''': ''Z wielkim trudem i z dużymi problemami udało się nam zorganizować 1 imprezę takiego typu. Mieliśmy kłótnie, sprzeczki i wszystko, ale takie coś nam pomogło jednak. Dziękuję wszystkim organizatorom, a szczególnie moim rodzicom, bez nich ta impreza nie wyszłaby. Dziękuję również Prezydentowi Miasta Przemyśla, za wszystkie przekazane nam materiały na lana, za halę POSiR oraz za czas poświęcony dla nas.[http://lanprzemysl.pl/portal.php Czytaj dalej...]'' | | Główny organizator '''yami''': ''Z wielkim trudem i z dużymi problemami udało się nam zorganizować 1 imprezę takiego typu. Mieliśmy kłótnie, sprzeczki i wszystko, ale takie coś nam pomogło jednak. Dziękuję wszystkim organizatorom, a szczególnie moim rodzicom, bez nich ta impreza nie wyszłaby. Dziękuję również Prezydentowi Miasta Przemyśla, za wszystkie przekazane nam materiały na lana, za halę POSiR oraz za czas poświęcony dla nas.[http://lanprzemysl.pl/portal.php Czytaj dalej...]'' |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=FnaticMSI Open Play StarCraft2 - LUTY
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | <center>http://img689.imageshack.us/img689/6568/70071.jpg</center>
| |
− |
| |
− | Klub eSportowy '''FnaticMSI''', znany uczestnik wielu imprez opartych na elektronicznej rozrywce między innymi '''counter-strike''', '''call of duty 4''', '''Quake''', tym razem organizuje turniej dla graczy na platformie '''StarCraft 2''', w którym pula nagród wynosi aż '''3000$'''. Wśród czołowych graczy ze sceny StarCrafta 2, swój udział w przedsięwzięciu bierze również spora ilość naszych rodaków.
| |
− |
| |
− | Podczas trwania wydarzenia zostanie uruchomiony stream, który poprowadzi Andre "'''Gretorp'''" Hengchua. Widowisko zapowiada się niezwykle ciekawie, gdyż sloty uczestników turnieju zajmują same znakomitości, takie jak [http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Naniwa Naniwa], [http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Dimaga Dimaga] czy [http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/HuK HuK]
| |
− |
| |
− | Pierwszy turniej '''SC2 PLAY''' odbędzie się w sobotę, '''6 lutego 2011''' na serwerze '''Battle.net EU'''
| |
− |
| |
− |
| |
− | '''Informacje na temat turnieju:'''
| |
− | * '''Pierwszy mecz:''' niedziela 6 luty 2011 godzina 19:00
| |
− | * '''Zameldowanie:''' niedziela 6 luty 2011 - od 18:00 do 18:45
| |
− | * '''Kto może grac:''' Każdy z kontem Battle.net EU
| |
− | * '''Format:''' Single Elimination, max 256 graczy, gry BO1 do Ro8, a następnie BO3 do Grand Final
| |
− |
| |
− | '''Lista map:'''
| |
− | * Ro256: powstawanie pęcherzy Sands
| |
− | * Ro128: Basin Jungle
| |
− | * Ro64: Metalopolis
| |
− | * Ro32: Lost Temple
| |
− | * Ro16: Xel Naga
| |
− | * Ro8: Shakuras (Przegrany wybiera następną mapę)
| |
− | * Półfinał: Metalopolis (Przegrany wybiera następną mapę)
| |
− | * Grand Final: Xel Naga (Przegrany wybiera następną mapę)
| |
− |
| |
− | Nagrody dla zwycięzców
| |
− | * '''1st.''' $300 + [http://beatit.msi.com/productHome.php MSI GT laptop] (o wartości 2000$)
| |
− | * '''2nd.''' $200 + [http://www.bigfootnetworks.com/killer-2100/ BFN Killer network card ]
| |
− | * '''3rd/4th.''' [http://shop.steelseries.com/index.php/audio/steelseries-siberia-v2-full-size-headset.html SteelSeries Siberia Headset]
| |
− |
| |
− | Pełną listę uczestników a także możliwośc zapisywania się dostępna pod [http://play.fnatic.com/tournaments/19/signup/ tym] linkiem
| |
| }} | | }} |
| | | |
| + | =2011.01.22= |
| {{news2 | | {{news2 |
| |tytul=Filmik Beyond Black Mesa | | |tytul=Filmik Beyond Black Mesa |
Linia 754: |
Linia 586: |
| *Od teraz snajperzy poprawnie obsługują AS50 | | *Od teraz snajperzy poprawnie obsługują AS50 |
| *Poprawiono widok rozmycia wirnika Merlina w kokpicie | | *Poprawiono widok rozmycia wirnika Merlina w kokpicie |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.24=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Przedświąteczne podarunki od Valve
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=Świąteczna machina marketingowa coraz bardziej się rozkręca. Do grona instytucji, firm i tym podobnych, dla których święta zaczynają się w listopadzie dołączyło Valve. Od dzisiaj na Steamie rozpoczęła się wyprzedaż oraz rozdawanie gier dla graczy pod nazwą '''Give & Get'''. Każdego dnia będą duże upusty steamowskich gier oraz dodatkowo, codziennie, do końca akcji, Valve rozda 30 osobom po pięć gier z ich listy życzeń. Aby załapać się na upominki należy dopisać do swojej listy życzeń minimum 10 gier. ''Give & Get'' potrwa do wtorku.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Super Meat Boy
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | <center>http://img831.imageshack.us/img831/3867/asdfgj.png</center>
| |
− |
| |
− | Tak to już dokładnie za jedyne '''5 Dni i 18 Godzin''' zostanie wydany '''Super Meat Boy''', której producentem i wydawcą jest '''Team Meat'''. Gra została wyceniona na '''13,99€''' lecz na dzień dzisiejszy jest procentowa zniżka aż '''-33%''' - tak więc mozna ją sobie załatwić za '''9,39€'''. Dostępna jest wersją demo - [http://www.newgrounds.com/portal/view/463241 Super Meat Boy] - sprawdź zanim kupisz!
| |
− |
| |
− | Dla osób które zakupią SMB dodatkowym prezentem jest do unikalnej postaci z serii gier '''Half-Life''' - kosmiczny zwierzak '''headcrab'''. Zastąpi on w grze Gisha, czyli jedną z postaci do odblokowania na ''Xboksie 360''. Potworek, który przyprawił niejednego gracza o stan przedzawałowy w pierwszej odsłonie Half-Life'a, będzie mógł pełzać po ścianach i wykonywać długie poziome susy. Autorzy nie ujawnili jeszcze wszystkich informacji i niespodzianek - wiadomo natomiast, że mają pojawić się jeszcze dwie specjalne postaci.
| |
− |
| |
− | '''Super Meat Boy''' zdecydowanie nie jest grą dla początkujących - potrzebne są tutaj zręczne palce, szybki refleks i przede wszystkim cierpliwość, gdyż niektóre poziomy mogą wywołać zawroty głowy. ''"Nie sztuką jest zrobienie trudnej gry - sztuką jest stworzenie jej tak, żeby jednocześnie wciągała, ale i nie odrzucała zbyt wysoko ustawioną poprzeczką"''.
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|snaionoxjos}}
| |
− |
| |
− | '''Super Meat Boy''' to kilkaset poziomów, świetne sterowanie, wciągająca i trudna rozgrywka oraz dziesiątki komicznych nawiązań do klasyków. Ta gra to czysty hardkor :P
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.23=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Fallout: New Vegas
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<center>http://img403.imageshack.us/img403/7690/falloutz.jpg</center>
| |
− | ''Zaczniemy od ciekawostki która niezbyt uszczęśliwia wszystkich fanów Fallouta, ponieważ gra jest możliwa do kupienia tylko przez osoby mające ukończone 18lat. Tak więc nie wybieraj sie do sklepu nie mając skończonych 18lat ponieważ sprzedaż zostanie odmówiona'' Koszt Fallout New Vega wynosi '''49,99€'''
| |
− |
| |
− |
| |
− | '''Fallout New Vegas''' jest grą FPP, wykorzystującą silnik ''Fallouta 3''. New Vegas to całkiem inną, nowa fabuła. Dzieło zostało opracowane przez studio '''Obsidian Entertainment''', za którego założenie odpowiadali byli członkowie firmy '''Black Isle Studios''', producenta dwóch pierwszych odsłon marki Fallout.
| |
− |
| |
− | Producenci skupili się na ukazaniu konfliktu trzech frakcji: ''New California Republic'', ''Caesar’s Legion'' oraz mieszkańców ''New Vegas''. Gracz wciela się w kuriera. Rozgrywka w New Vegas jest dokładnym odzwierciedleniem mechaniki ukazanej w Fallout 3.
| |
− | Kontrolujemy tu zatem nieustannie rozwijającego się bohatera, a akcję obserwujemy z perspektywy odsłony [http://pl.wikipedia.org/wiki/Third-person_perspective TPP] lub [http://pl.wikipedia.org/wiki/First-person_perspective FPP] . Powraca także system walki o nazwie [http://pl.fallout.wikia.com/wiki/V.A.T.S. V.A.T.S.], umożliwiający w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwników.
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|z8hmKX3CmTg}}
| |
− |
| |
− | Gracz posiada nowe ruchy i ciosy na bliski dystans. Wśród nowości znalazły się również niedostępne wcześniej bronie. Broń można modyfikować na różnorodne sposoby, by udoskonalić jej właściwości. Twórcy powiązali systemu dialogów z umiejętnościami ( tak więc dla postaci z wysokim poziomem umiejętności będzie to - ''sukces'' a niskim poziomem umiejętności - ''porażka'' ), w podróżach nie zabraknie także towarzyszów naszych wspaniałych pomocników - od 1 do 3 ( można wydawać im polecenia, takie jak "''atakuj''", "''podążaj''", "''zostań''"). Udostępniony jest także system zdobywania reputacji, osobny od systemu karmy.
| |
− |
| |
− | Grafika jest tak super zrobiona, że otaczające nas środowisko jest pokazane bardzo szczegółowo a budynki są tak wymodelowane , że każdy kto będzie przechodził obok, nie przejdzie byle jak, nie sprawdzając jego wnętrza.
| |
− |
| |
− | Jest także dostępny tryb "'''hardcore'''", skutkuje on tym, że simapaki leczą o wiele wolniej i dopiero po danym upływie czasu, amunicja będzie odpowiednio ważyła, a bohater będzie mógł umrzeć z powodu odwodnienia.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Poker Night at the Inventory
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<center>http://img683.imageshack.us/img683/7074/pokeret.jpg</center>
| |
− |
| |
− | Na pierwszy rzut oka na Pokera może on zadziwić, i zbudzić pewne zainteresowanie, '''Poker Night at the Inventory''' trafił już do sieci cyfrowej dystrybucji. Poniżej trailer.
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|w6HN3TsI8cw}}
| |
− |
| |
− | Gra w Pokera odbywa się przy udziale bohaterów z Team Fortress, '''Sam''' & '''Max''', '''Penny Arcade''' i '''Strong Bad'''. Gra ma ponoć ''więcej niż kilka niespodzianek'' i korzystać będzie z pakietu Steamworks - będą więc osiągnięcia, przenoszenie zapisanych stanów gry między komputerami i tym podobne udogodnienia. Miejmy nadzieję, że gra sprawi sporo humoru dla internautów, a wskaźnik sprzedaży uderzy sporo w górę. Koszt to '''3,99€'''.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Premiera dodatku do Mafii II Joe`s Adventures
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<center>[[grafika:Mafiaii_joe_adventures_logo.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | Dzisiaj tuż po północy wyszedł kolejny DLC do Mafii II. W dodatku gracz wcieli się w Joego, podczas gdy Vito siedzi w więzieniu. DLC ma zapewnić znacznie dłuższą grę niż poprzednie dodatki.
| |
− |
| |
− | Na kanale 2K w serwisie Ustream.tv zostało zamieszczone wideo ukazujące nowy DLC - novuum prezentują producent 2K Danby Grace oraz Dan Schmittou, a towarzyszyła im Elizabeth Tobey. Wideo do obejrzenia [http://www.ustream.tv/recorded/11029383 tutaj].
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.20=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Call of Duty: Black Ops oraz trybu multiplayer
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Call of Duty: Black Ops</b>
| |
− | *Zwiększono wydajność procesora
| |
− | *Ulepszono tworzenie gier z Zombie
| |
− | *Naprawiono zablokowany ADS po wciśnięciu Shift+Tab w celu przejścia do okna Steama
| |
− | *Naprawiono ADS w trakcie trzymania Shifta będąc sniperem
| |
− |
| |
− | <b>Multiplayer</b>
| |
− | *Zwiększono wydajność procesora
| |
− | *Poprawiono buga oraz ulepszono przeglądarkę serwerów w celu częstszego używania szybszego odświeżania
| |
− | *Poprawiono wywalanie się gry podczas przeglądania leaderbordów jeżeli gracz ma więcej niż 99 znajomych
| |
− | *Naprawiono zablokowany ADS po wciśnięciu Shift+Tab w celu przejścia do okna Steama
| |
− | *Naprawiono ADS w trakcie trzymania Shifta będąc sniperem
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja TF:2, CSS:S, DoD:S, HL2:DM
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=Aktualizacja została wydana wczoraj.
| |
− |
| |
− | <b>Zmiany silnika gry</b>
| |
− | *Dodano wsparcie dla podłączanych myszek. Teraz informacje są pobierane głównie z myszki, tym samym blokując ustawienia w panelu sterowania. Opcja kierowana w stronę myszek z wysokim DPI oraz umożliwiająca bardziej niezawodny, solidny dobór ustawień pod różne DPI.
| |
− | *Ulepszono akcelerację myszki
| |
− | *Zaktualizowano konfigurację myszki w panelu użytkownika dla wsparcia "surowo podłączonych" myszy oraz akceleracji; dodano podpowiedzi.
| |
− | *Poprawiono interfejs użytkownika, tak, że podpowiedzi są wyświetlane w pierwszej kolejności.
| |
− |
| |
− | <b>Team Fortess 2</b>
| |
− | *Dodano farbę "Team Spirit"
| |
− | *Dodano przedmioty Telltale Games:
| |
− | **Okulary Dangeresque, Too?: Strong Bad's (wyposażenie Demomana)
| |
− | **Licencja na okaleczenie (wszystkie klasy)
| |
− | **The Enthusiast's Timepiece: ulubiony czasomierz Tycho`a (wyposażenie Szpiega)
| |
− | *Zaktualizowano niektóre możliwości przedmiotów:
| |
− | **Odznaki pracowników mogą od teraz mieć własne nazwy
| |
− | **Stickybomb Jumper może być w zapakowany w papier pakunkowy (od prezentów)
| |
− | **Czapki Spine-Chilling Skulla i Voodoo Juju`a można malować
| |
− | **Poprawiono pozycję czapek Spine-Chilling Skulla i Voodoo Juju`a podczas strzelania ze sniperki
| |
− | *Dodano orginalne wyśmianie Vita-Sawa przez Ubersawa
| |
− | *Naprawiono błąd, który uniemożliwiał grę na systemach z systemem plików FAT32
| |
− | *Naprawiono problem z osiągnięciem "Sackston Hale", który czasem nie został przyznawany prawidłowo
| |
− | **Od teraz muzyczka hallowen może uruchomić się losowo w menu
| |
− | *Naprawiono liczne błędy WebAPI
| |
− | *Naprawiono exploit, który umożliwiał Grubemu bieganie na pełnej szybkości podczas strzelania
| |
− | *Naprawiono exploit, który dawał Inżynierom niekończone krycie podczas życia/rundy
| |
− | *Poprawiono zapętloną animację przeładowywania shotguna u Żołnierza/Pyra/Grubego
| |
− | *Poprawiono pokazywanie się stopnia ładowania mediguna - od teraz procenty lecą płynnie
| |
− | *Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie możliwe było zapalenie się kolejnych strzał po wystrzeleniu pierwszej podpalonej
| |
− | *Zaktualizowano pliki tłumaczeń
| |
− |
| |
− | Dzisiejsza aktualizacja:
| |
− |
| |
− | *Poprawiono zachowanie Crit-a-Coli, która działała jak Bonk! Atomich Punch.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.19=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Men of War: Assault Squad
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Ogólne</b>
| |
− | *Dodano nowy shader aby naprawić problemy z wydajnością niektórych specyfikacji systemu
| |
− | *Dodano nowy główny interfejs
| |
− | *Dodano nowe odgłosy czołgów
| |
− | *Zmieniono M4A3E2 76 Jumbo aby zawsze nadchodził z osłonami w celu łatwiejszej identyfikacji
| |
− | *Zmieniono balans czołgów aby walki trwały dłużej i były trudniejsze
| |
− | *Zmieniono dokładność czołgów aby dostosować walki w taki sposób aby odbywały się na większym dystansie
| |
− | *Zmieniono śmierci załogi w wyniku penetracji na bardziej efektywne
| |
− | *Zmieniono kolory raportu o zniszczeniach aby łatwiej było rozróżnić czołgi zdolne i niezdolne do naprawy
| |
− | *Zmieniono zasięg FG42 w taki sposób aby dorównywał innym karabinom
| |
− | *Zmieniono przyrządy optyczne w pistoletach maszynowych, Carbinie oraz MG na odróżniające się od tych z czołgu
| |
− | *Zmieniono moździerze; od teraz strzelają pojedynczo
| |
− | *Zmieniono niektóre efekty wizualne w grze
| |
− | *Zmieniono system drobnych uszkodzeń od broni palnej
| |
− | *Zwiększono moc APCRów na krótkim zasięgu
| |
− | *Zwiększono ilość APCRów dla weteranów Tygrysa z 5 na 10
| |
− | *Zwiększono szybkość Nebelwerfera 41
| |
− | *Zwiększono ilość pocisków Nebelwerfera 41
| |
− | *Zwiększono celność FG42
| |
− | *Zwiększono tempo strzelania FG42
| |
− | *Wydłużono czas przeładowywania FG42
| |
− | *Zwiększono modyfikator uszkodzeń w G43
| |
− | *Zwiększono modyfikator uszkodzeń w G43 (wersja z lunetą)
| |
− | *Zwiększono modyfikator uszkodzeń w SVT 40
| |
− | *Zwiększono zasięg Shotguna M12 z 25 do 30m
| |
− | *Zwiększono odrobinę obszar rażenia Shotguna M12
| |
− | *Zwiększono system drobnych uszkodzeń od broni palnej
| |
− | *Zwiększono pancerz w Boforsach
| |
− | *Zwiększono limit namierzeń dla Boforsów
| |
− | *Zwiększono nieznacznie obrażenia zdrowia zadane przez Browninga 50cal.
| |
− | *Zmniejszono odrobinę penetrację w zakresie 50 - 120m
| |
− | *Zmniejszono szansę na zniszczenia kadłuba podczas penetracji
| |
− | *Zmniejszono ryzyko defektu kadłuba podczas penetracji
| |
− | *Zmniejszono możliwość zniszczenia wieży podczas jej penetracji
| |
− | *Zmniejszono ryzyko uszkodzenia zbiornika
| |
− | *Zmniejszono ryzyko uszkodzenia gąsienic
| |
− | *Zmniejszono szybkość obracania się wieży w Tygrysie
| |
− | *Zmniejszono moc APCRów na duże odległości
| |
− | *Usunięto niepotrzebne raporty o uszkodzeniach
| |
− | *Usunięto worki z piaskiem z haubicy M8
| |
− | *Naprawiono widok z wieży M4A3E2 Jumbo
| |
− | *Naprawiono widok z wieży M4A3E2 76 Jumbo
| |
− | *Poprawiono niektóre odgłosy czołgów
| |
− | *Naprawiono buga, w którym moździerze nie mogły ustawić się do pozycji atakującego
| |
− | *Naprawiono kilka błędów związanych z lokalizacjami
| |
− | *Poprawiono pojemność inwentarza samochodów dostawczych do rozmiarów ekranu
| |
− |
| |
− | <b>Multiplayer</b>
| |
− | *Dodano mapę Glubinka
| |
− | *Dodano mapę Farmland
| |
− | *Dodano mapę Westland
| |
− | *Dodano linię frontu w Moskwie
| |
− | *Zmieniono niektóre grafiki w interfejsie czatu
| |
− | *Zmieniono punkty spawnu na Farmstead
| |
− | *Zwiększono cenę M4A3E2 Jumbo z 950 MP do 1000 MP
| |
− | *Zmniejszono liczbę haubic do 2-óch dla strony atakującej
| |
− | *Zmniejszono liczniki w czołgach ze 120 do 60s.
| |
− | *Naprawiono tramwaje na Tramway Depot, aby nie mogły do nich wsiąść pasażerowie
| |
− | *Naprawiono kilka mniejszych błędów na mapach
| |
− | *Poprawiono limit CP dla strony atakującej
| |
− | *Poprawiono budynki w Gublince aby było widać wnętrze gdy się do nich wejdzie
| |
− | *Poprawiono ustawienia nasycenia niektórych przedmiotów na mapach
| |
− |
| |
− | <b>Potyczka</b>
| |
− | *Zmniejszono trudność na poziomie gry "normal"
| |
− | *Poprawiono ustawienia nasycenia niektórych przedmiotów na mapach
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Premiera Portala 2 przesunięta o dwa miesiące
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<center>[[grafika:Portal2_logo.png]]</center>
| |
− |
| |
− | Portal 2 miał mieć swoją premierę 9 lutego 2011 roku. Ta data jest już nieaktualna. Valve poinformowało o przesunięciu daty premiery nowej części Portala. Data ta od teraz brzmi: 18 kwietnia 2011. Dokładnych powodów zaledwie dwumiesięcznej zwłoki nie podano. Komentarz producenta gry jest taki: "Ta dwumiesięczna obsuwa to nie tylko najkrótsze opóźnienie w dumnej historii historii opóźnień Valve, ale także zwiastun czasu Valve i czasu realnego. Pomimo tego, że zbieżność ta zapowiada zgubę ludzkości to nie wpłynie ona na nową datę wydania gry Portal 2".
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Killing Floor
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Killing Floor</b>
| |
− | *Naprawiono dźwięki broni MAC-10 podczas grania z trzeciej osoby
| |
− | *Naprawiono problem podwajania kasy na koniec fali
| |
− | *Exploit serwera został naprawiony
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Left 4 Dead 2
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Główna zmiana</b>
| |
− | *Nowa mutacja: Gib Fest!
| |
− |
| |
− | Poniższe zmiany dotyczą PC i będą dostępne na XBOXa 360 w przyszłej aktualizacji gry.
| |
− |
| |
− | <b>Tryby współzawodnictwa</b>
| |
− | *Usunięto muzyczkę na spawnie specjalnych zarażonych
| |
− | *Dodano zarys wiedźmy - widoczny tylko dla drużyny zainfekowanych
| |
− | *Dodano komendę <i>director_allow_infected_bots</i> dla confogl i innych konfigów
| |
− |
| |
− | Ocaleni
| |
− | *Skorygowano przejścia kolorów zarysu w połączeniu z szybkością ruchu przejść
| |
− | *Użyto kombinacji stałego i tymczasowego życia podczas obliczeń koloru zarysu
| |
− | *Zmniejszono nieco pulsowanie zarysu kiedy ocalony jest na tymczasowym życiu
| |
− | Realistyczny tryb współzawodnictwa
| |
− | *Skrócono o połowę czas spawnu dla specjalnie zarażonych
| |
− |
| |
− | <b>Całość</b>
| |
− | *Naprawiono ruch kulejącego ocalonego zwiększając mu nieco szybkość w wodzie
| |
− | *Naprawiono sporadyczne zatrzymywanie nagrywania głosu na Macach
| |
− |
| |
− | Wtyczki po stronie klienta
| |
− | *Gracze chcący używać niepodpisanych wtyczek (pluginów) muszą uruchomić grę z parametrem -insecure (parametr ten wyłaczą VAC po stronie gracza)
| |
− | *Nie chronieni gracze nie mogą połączyć się z serwerami z VACem
| |
− | *Serwery posiadają opcję zezwalającą na grę graczy, którzy używają niepodpisanych wtyczek
| |
− | *Chronieni gracze mogą łączyć się zarówno z serwerami z VACem i bez
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Rekomendacje gier na Steamie
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=Valve ogłosiło dzisiaj, że wprowadziło do Steama nową usługę - "Rekomendowane dla Ciebie". Opcja ta ma na celu pomoc graczom w odkrywaniu nowych gier oraz dodatków DLC w oparciu o ich gusta, listę ostatnich zakupów oraz oczywiście polecenia od przyjaciół. Rekomendacje są wysyłane przez znajomych do znajomych i widoczne będą w zakładce "Recommended For You" oraz na News Blotterze.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Red Orchestra: Heroes of Stalingrad w pierwszym kwartale 2011!
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=Dzisiaj nad ranem światło dzienne ujrzała [http://store.steampowered.com/app/35450/ strona] Red Orchestra: HoS w systemie gier na Steamie. Tym samym można dodać grę do swojej listy życzeń. Jednak najciekawszą informacją jest fakt, że kolejna odsłona Red Orchestry ma pojawić się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Na ostudzenie emocji dodam, że Yoshiro na [http://forums.tripwireinteractive.com/showpost.php?p=654639&postcount=6 oficjalnym forum] RO:HoS napisał, że data wydania oraz wymagania gry mogą ulec zmianie.
| |
− |
| |
− | <center>[[grafika:Ro_hos_logo.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | Red Orchestra: Heroes of Stalingrad ma posiadać w odróżnieniu do swojej poprzedniczki tryb gry jednoosobowej, a także możliwość kooperacji. RO:HoS będzie mieć system osiągnięć. W RO:OST system ten również jest obecny, ale nie od początku gry. Dodatkowo gra ma posiadać dwa antycheaty: podstawowy VAC ze Steama oraz ten, który wybiorą twórcy gry. Nie wiadomo jeszcze, który będzie zaimplementowany w grze, ale gracze mają swój [http://www.xraygaming.com/ typ].
| |
− |
| |
− | Wymagania systemowe:
| |
− | *System operacyjny: Windows XP2, Vista lub 7
| |
− | *Procesor: posiadający taktowanie 2.0+ GHz albo więcej (zalecana jest wersja z dwoma rdzeniami)
| |
− | *Pamięć: 1GB (zalecane 2GB)
| |
− | *Karta graficzna: karta obsługująca technologię Pixel Shader 3.0 - minimalna opcja - GF6800 (lub odpowiednik z ATI), natomiast rekomendowana jest karta GF8800 albo lepsza oraz jej odpowiedniki ATI
| |
− | *DirectX®: DirectX® 9
| |
− | *Dysk twardy: 1,5 GB
| |
− | *Karta dźwiękowa: komptybilna z DirectX® 9
| |
− |
| |
− | Więcej informacji o grze w języku polskim na [http://www.red.orchestra.pl/list.php?c=news_rohs Red.Orchestra.pl].
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.18=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Beta Men of War: Assault Squad już dostępna
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=Od wczoraj na Steamie dostępna jest dla każdego wersja beta gry Men of War: Assault Squad. Assault Squad to kolejna odsłona gry z serii Men of War. Jest to strategia czasu rzeczywistego (RTS), osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której do wyboru mamy (a raczej będziemy mieli) 5 nacji: Rosjanie, Amerykanie, Niemcy, Japonia oraz kraje z Brytyjskiej Wspólnoty Narodów (Commonwealth). Jednak w becie mamy do czynienia jedynie z dwoma - są to Amerykanie oraz Niemcy.
| |
− |
| |
− | <center>[[grafika:Men_of_war_assault_sqaud_logo.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | W grze będzie dostępny zarówno tryb jednoosobowy jak i wieloosobowy z możliwością kooperacji.
| |
− |
| |
− | http://store.steampowered.com/app/64000/
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.16=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja klienta Steam
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=*Naprawiono synchronizację Steam Cloud, która pojawiała się w nieskończoność w przypadku niektórych gier.
| |
− | *Naprawiono przypadek, w którym [[Steamworks]] tracił niektóre słowa na czacie podczas wyszukiwania nowego serwera.
| |
− | *Naprawiono problem, gdzie niektóre okna mogły pojawiać się na krótko przed tym kiedy były gotowe do ukazania się.
| |
− | *Naprawiono opóźnienie ściągania gry występujące u niektórych użytkowników podczas pobierania gier z DLC.
| |
− | *Windows: Naprawiono błąd powodujący przeciążenie łącza przy aktualizacji Steam dla niektórych użytkowników z modemami HSDPA.
| |
− | *Windows: Naprawiono kompatybilność nakładki w grach, które używają funkcji GetRawInputBuffer.
| |
− | *Windows: Zwiększono wydajność zapisywania plików .dmp, przy wywaleniu się aplikacji.
| |
− | *OSX: Ulepszono instalator gier z pudełek, aby maksymalnie zminimalizować ilość danych, które muszą być ściągnięte po zakończeniu instalacji.
| |
− | *OSX: Naprawiono znaczek, który wyświetlał na liście "1" po automatycznym dołączeniu do serwera używając przeglądarki serwerów.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.14=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Trailer Joe`s Adventures
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=Na dniach ukazał się trailer do nadchodzącego, kolejnego już po Renegade Pack, Greaser Pack
| |
− | i Jimmy's Vendetta, DLC do Mafii 2. Joe`s Adventures, bo taka jest jego nazwa, ma ukazać się 23 listopada. Będzie to najobszerniejszy pod względem treści dodatek do Mafii 2. DLC ma zapewnić zabawy na około 8 godzin. Podczas tego czasu będzie można jako Joe Barbaro pojeździć w nowych samochodach, po nowych terenach miasta Empire Bay. Dodatkowo będzie można posłuchać nowych utworów, przebrać się w nowe ubrania oraz pozbierać kolejne Playboye.
| |
− |
| |
− |
| |
− | {{video|youtube|44Sij76t3oc|}}
| |
− |
| |
− | Nowe screeny z dodatku do obejrzenia [http://www.mafia2game.com/community/us/features_newjoescreens.php tutaj].
| |
− |
| |
− | Dodatkowo 2K udostępniło do ściągnięcia kilka utworów z gry. Pliki do pobrania [http://www.mafia2game.com/community/us/features_soundtrack.php stąd].
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.13=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja ARMA 2, ARMA 2: Operation Arrowhead i ARMA 2: British Armed Forces
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<center>[[grafika:Arma2_logo.png]]</center>
| |
− |
| |
− | Tytuł ARMA 2 oraz "podtytuły" doczekały się wspólnej aktualizacji na Steamie.
| |
− |
| |
− | ARMA 2 w ostatnich godzinach przeszło aktualizację. Wprowadzona aktualizacja zmieniła numer wersji
| |
− | z 1.07 na 1.08.
| |
− |
| |
− | Główne zmiany to:
| |
− | * Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
| |
− | *Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
| |
− | *Rozmaite wizualne optymalizacje
| |
− | *Usprawnione zachowanie AI
| |
− |
| |
− | Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4647/
| |
− |
| |
− | ARMA 2: Operation Arrowhead po aktualizacji jest wersją 1.55. A głównymi zmianami w updacie są:
| |
− | *Liczne poprawki mające na celu polepszenie stabilności i funkcjonalności
| |
− | *Przerobiony selektor w SP/MP
| |
− | *Różnorakie optymalizacje wizualne
| |
− | *Dodanie wielu nowych poleceń skryptowych
| |
− | *Usprawnione zachowanie AI
| |
− |
| |
− | Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4646/
| |
− |
| |
− | ARMA 2: British Armed Forces doczekało się wersji 1.01, zmianami przewodnimi są:
| |
− | *Nowa optyka granatnika
| |
− | *Podwojona jakość doświadczenia BAF-Lite
| |
− | *Szeroki zakres poprawek i usprawnień
| |
− |
| |
− | Pełna lista zmian: http://store.steampowered.com/news/4648/
| |
− |
| |
− | Dodatkowo została wydana poprawka do poprawki, bo gra kolidowała z wersją Lite na serwerach.
| |
− | Plik z patchem [http://www.arma2.com/index.php?option=com_rokdownloads&view=file&task=download&id=430%3Aarma-2-british-armed-forces-update-1-00-to-1&Itemid=20&lang= tutaj].
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.12=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja Left 4 Dead 2
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Left 4 Dead 2</b>
| |
− |
| |
− | *Nowa mutacja: Taaannnkk!!!
| |
− | *Vote kick znajduje zastosowanie nawet wtedy gdy gracz, który ma wylecieć jest nieobecny na serwerze podczas głosowania
| |
− | *Dodatkowe polecenia skryptów są chronione przed czitami
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja trybu multiplayer w CoD:BO
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Call of Duty: Black Ops - Multiplayer</b>
| |
− |
| |
− | *Poprawiono wydajność gry na procesorach dwu i cztero rdzeniowych
| |
− |
| |
− |
| |
− | Nadal trwają prace nad dołączaniem przyjaciół do gry oraz wyświetlaniem znajomych w przeglądarce gry.
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.11=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja TF:2, CSS:S, DoD:S, HL2:DM
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=<b>Zmiany silnika gry</b>
| |
− |
| |
− | *Naprawiono bug ze zrywaniem nagrywania głosu pojawiającym się po chwili grania mapy (Mac)
| |
− | *Naprawiono u klienta rzadkie wywalanie się związane z renderowaniem tekstu (Mac)
| |
− | *Zaktualizowano pliki tłumaczeń przeglądarki serwerów
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.10=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja CSS:Source
| |
− | |logo=css
| |
− | |tresc=<b>Zmiany silnika gry</b>
| |
− |
| |
− | *Dodano wsparcie dla podłączanych myszek. Teraz informacje są pobierane głównie z myszki, tym samym blokując ustawienia w panelu sterowania. Opcja kierowana w stronę myszek z wysokim DPI oraz umożliwiająca bardziej niezawodny, solidny dobór ustawień pod różne DPI.
| |
− | *Ulepszono akcelerację myszki w grze
| |
− | *Zaktualizowano konfigurację myszki w panelu użytkownika dla wsparcia "surowo podłączonych" myszy oraz akceleracji; dodano podpowiedzi.
| |
− | *Poprawiono interfejs użytkownika, tak, że podpowiedzi są wyświetlane w pierwszej kolejności.
| |
− |
| |
− | <b>Zmiany w grze</b>
| |
− | *Zaktualizowano interfejs w multiplayerze tak, że możliwa jest większa ingerencja w opcje celownika
| |
− | *Dodano opcje włączenia kropki po środku krzyżyka
| |
− | *Kiedy dynamiczny celownik jest wyłączony, krzyżyk celownika jest kompletnie nieruchomy
| |
− | *Poprawiono mipmapy w kwestii awatarów. Obie strony wyglądają teraz jedynie w swoim rodzaju
| |
− | *Poprawiono pozycjonowanie hud_targetid; teraz jest prawidłowo widoczny w całej proporcji ekranu oraz podczas podglądania
| |
− | *Główny test właściwości gry. Dodano opcję w grze, która wyświetla gdzie jaka broń się znajduje. Ta opcja (weapon_debug_spread_show) jest domyślnie włączona.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.11.09=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Obniżka DoD:S
| |
− | |tresc=Stary i wysłużony Day of Defeat:Sorce doczekał się kolejnej promocji. Cena DoD:S na Steamie została obniżona o 75% i kosztuje teraz 2€. Promocja potrwa do północy w czwartek.
| |
− |
| |
− | <center>[[Plik:Dod_s.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | http://store.steampowered.com/app/300/
| |
− |
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Call of Duty : Black Ops dostępne na Steamie
| |
− | |tresc=Od dnia dzisiejszego na platformie Steam dostępny jest kolejny tytuł Call of Duty. Dzisiaj padło na Black Ops. Nie ma jednak serwerów dla graczy ze starego kontynentu. Kiedy będą? Nie wiadomo.
| |
− | Nowe Call of Duty jest do kupienia na Steamie za 59,99€.
| |
− |
| |
− | <center>[[Plik:Black_ops.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | http://store.steampowered.com/app/42700/
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.10.04=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Newsów brak
| |
− | |logo=
| |
− | |tresc=
| |
− | Cóż, nikomu nie chce się pisać newsów. Serwis jest praktycznie martwy. Szkoda.
| |
− |
| |
− | <center>[[grafika:Pinkczacha.jpg]]</center>
| |
− |
| |
− | PS. Tak na zapas. 14 lutego 2011 obchodzony będzie międzynarodowy dzień taniego wina.
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.08.26=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja [[Steam]]
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=
| |
− | * Naprawiono przypadek, gdzie instalacji pełnej wersji gry z demo może powodować nieściągnięcie się wszystkich plików aż do czasu pierwszego uruchomienia gry.
| |
− | * Naprawiono błąd z pobieraniem wielkości pakietów w ''ISteamNetworking'' dla partnerów [[Steamworks]].
| |
− | * Usprawniono Steam Cloud, aby wspierał zapisane stany gry w większej ilości przypadków dla partnerów [[Steamworks]].
| |
− | * Windows: Naprawiono problem z zawieszaniem się klienta przy starcie lub zamykaniu podczas tworzenia zrzutu pamięci.
| |
− | * Windows: Naprawiono wyciek pamięci, który prowadził do zajmowania za dużej ilości pamięci ''(o rly? - przyp. trawa)'' lub wywalenia się aplikacji jeśli użytkownik był przez kilka dni na chacie bardzo aktywnej grupy.
| |
− | * Mac: Naprawiono bardzo rzadki błąd otwierania się skryptów w edytorze tekstu.
| |
− | }}
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja [[Counter-Strike: Source]]
| |
− | |logo=css
| |
− | |tresc=
| |
− | * '''Silnik Engine ( TF2, DoD:S, CS:S )'''
| |
− | ** Naprawiono wieszanie się gry/serwera przy wpisaniu dwa razy pod rząd komendy "''map''".
| |
− |
| |
− | * '''Counter-Strike: Source'''
| |
− | ** Granaty dymne:
| |
− | *** Rozmazują się szybciej.
| |
− | *** Są mniej przejrzyste.
| |
− | *** Naprawiono "jednostronny" dym.
| |
− | ** Szybkość chodzenia wynosi 0,52x szybkości biegania (tak jak w Counter-Strike 1.6 ).
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.08.26=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja [[Team Fortress 2]] oraz [[Counter-Strike: Source]]
| |
− | |logo=tf2
| |
− | |tresc=
| |
− | *'''Zmiany w silniku Source (CS:S, DoD:S, TF2)'''
| |
− | **Naprawiono wywalanie się gry przy niektórych sterownikach od kary graficznej.
| |
− | **Naprawiono problem resetowania się konfiguracji głośników na Windows Vista / 7.
| |
− | **Naprawiono problem nie rysowania modeli po powrocie z alt-tab.
| |
− | **Znaczek „X” do zamykania okienka odznaczeń jest teraz widoczny w rozdzielczości 1280x720.
| |
− | **Wiadomości odłączenia się gracza z serwera są teraz zawijane do następnej linijki a nieobcinane.
| |
− | **Wiadomości odłączenia / wyrzucenia gracza z serwera są bardziej czytelne.
| |
− |
| |
− | *'''Team Fortress 2'''
| |
− | **Naprawiono błąd w raportowaniu statystyk Steamworks.
| |
− | **Poprawiono czapkę z Wormsów, aby odgrywała właściwy dźwięk przy drwinie z Wyrównywacza (Equalizera).
| |
− | **Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
| |
− | **Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
| |
− |
| |
− | *'''Counter-Strike: Source'''
| |
− | ** Naprawiono wycieki pamięci w serwerze dedykowanym.
| |
− | ** Naprawiono problem, który powodował szybkie rozszerzanie się celownika krótko po zwolnieniu spustu.
| |
− | ** Celownik rozszerza się niezależnie od ilości posiadanych fps, celownik zawsze zachowuje się jak przy 100fps. Nie ma to najmniejszego wpływu na odrzut, szybkość strzału oraz rozrzut – tylko i wyłącznie na celownik. Dodano zmienną cl_legacy_crosshair, która domyślnie ustawia nowe zachowanie celownika.
| |
− | ** Celownik przy Glocku i Famasie zmienia się poprawnie, przy strzałach seriami (burst mode).
| |
− | ** Usunięto możliwość wskakiwania w niedozwolone miejsca za pomocą granatu ogłuszającego (flashboosting). Dodano zmienną sv_enableboost (standardowo 0), dla osób lubiących to zachowanie.
| |
− | ** Naprawiono problem z nieodpowiednim zabieraniem pancerza przy wybuchu granatu. Dodano zmienną sv_legacy_grenade_damage (standardowo 0), aby pozwolić serwerom ustawić stary model obrażeń.
| |
− | ** Naprawiono przypadek, gdzie czasem było słychać dźwięk z kameny ustawionej na sztywno podczas obserwowania gracza, który zginął.
| |
− | ** Naprawiono problem, który powodował generowanie znaczków-śmieci przez KeyHintText.
| |
− | ** Ragdolle nie dostaną już „ataku”, gdy została użyta komenda jointeam.
| |
− | ** Zdefiniowano problem uniemożliwiający oddalenie przybliżenia podczas automatycznego przeładowania, gdy skończyły się naboje w magazynku.
| |
− | ** Naprawiono problem z AWP I Scoutem, gdzie krótko po przeładowaniu ich przybliżenie wibrowało.
| |
− | ** Naprawiono cykl map, teraz cykl staruje od mapy wybranej przez gracza a nie wraca do pierwszej mapy.
| |
− | ** Naprawiono komendę mp_restartgame, która teraz resetuje graczy MVP, wynik oraz liczbę zabójstw I śmierci.
| |
− | ** Ograniczono wyświetlanie się ostrzeżeń o wyłączonych odznaczeniach do jednego, co 60 sekund.
| |
− | ** Postać pojawiająca się po wciśnięciu AUTO-SELECT na ekranie Terrorystów pasuje teraz do ramki.
| |
− | ** Naprawiono opcję blokowania rotacji radaru.
| |
− | ** Naprawiono potencjalną możliwość wywalenia się gry, gdy używany był niestandardowy HUD.
| |
− | ** Naprawiono błąd w predykcji chodzenia.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.08.20=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Aktualizacja klienta [[Steam]]
| |
− | |logo=steam
| |
− | |tresc=
| |
− | * '''Nowe funkcje'''
| |
− | ** Zaktualizowano okienko rozmów ze znajomymi, teraz wiadomości otwierają się w zakładkach (można wyłączyć tę funkcję w Ustawienia->Znajomi).
| |
− | ** Zaktualizowano przeglądarkę www w nakładce, aby używała zakładek (kliknięcie ŚPM na linku otworzy go w zakładce).
| |
− | ** Zakładki używają klawiszy skrótów:Ctrl-Tab i Ctrl-Shift-Tab zmieniają aktywną zakładkę. Ctrl-W, Ctrl-F4 lub ŚPM zamykają zakładkę.
| |
− | ** Zaktualizowano kod silnika przeglądarki WebKit (ulepszono stabilność i wydajność na OSX oraz wprowadzono inne pomniejsze usprawnienia).
| |
− | ** Windows: dodano 64bitową nakładkę (używana tylko w grach spoza Steam, które są 64bitowe).
| |
− | ** Windows: dodano 64bitowe biblioteki [[Steamworks]] (dla przyszłych gier).
| |
− | * '''Poprawki'''
| |
− | ** Okienko usuwania gier nie blokuje już Steama.
| |
− | ** Przyśpieszono czas wyłączania się Steama.
| |
− | ** Naprawiono niektóre przypadki przywieszania się Steama na 5-10 sekund, gdy zostaje wydana aktualizacja dla jakiejś gry.
| |
− | ** Naprawiono pokazywanie się nieużywanych informacji o grach.
| |
− | ** Naprawiono występującą czasem potrzebę restartu Steama po instalacji PhysX.
| |
− | ** Zmieniono wykrywanie klawiszy skrótów nakładki, tak aby kombinacja klawiszy ctrl-shift-tab nie była rozpoznawana jako shift-tab. To pozwoliło używać pierwszej kombinacji w zakładkach.
| |
− | ** Naprawiono pokazywanie się "ukrytych" odznaczeń na stronie informacji o grze oraz w nakładce w sekcji "Tak blisko...".
| |
− | ** Naprawiono wywalanie się Steama przy zamykaniu.
| |
− | ** Naprawiono problem z sortowaniem wejścia w okienku czatu grupy.
| |
− | ** Zwiększono czas timeoutu wysyłania plików do Steam Cloud
| |
− | ** Naprawiono stronę płatności Rabobank, gdzie nie pokazywało się poprawnie zestawienie iDEAL w kliencie Steam.
| |
− | ** naprawiono błąd z parsowaniem niektórych tagów HTML w sekcji Wiadomości.
| |
− | ** Naprawiono problem z górną połową awatarów w okienku chatu, na które nie można było kliknąć.
| |
− | ** Naprawiono możliwość wywalenia się Steama, gdy parsowanie danych statystyk/odznaczeń nie udało się.
| |
− | ** Naprawiono błąd/exploit ze zdeformowanymi adresami www w okienku chatu.
| |
− | ** Windows: Naprawiono "zacinanie się" klawisza alt w nakładce po użyciu kombinacji alt-tab.
| |
− | ** Windows: Ulepszono kompatybilność nakładki z aplikacjami, które wcześniej powodowały problemy.
| |
− | ** Windows: Naprawiono pasek postępu na Windows 7, który utrzymywał status zatrzymanych oraz ukończonych transferów.
| |
− | ** OSX: Naprawiono kilka wycieków pamięci.
| |
− | ** OSX: Naprawiono dodawanie losowych znaków przy kopiowaniu/wklejaniu.
| |
− |
| |
− | }}
| |
− |
| |
− | =2010.08.12=
| |
− | {{news2
| |
− | |tytul=Counter-Strike Source Beta.
| |
− | |logo=css
| |
− | |tresc= 7 sierpnia została otwarta kolejna beta Conter-Strike: Source z powodu, jak to określili twórcy, "chcemy być pewni, że nie zdestabilizujemy gry". Tym razem beta jest dostępna dla wszystkich posiadaczy CSS, no prawie wszystkich, ponieważ beta nie jest dostępna dla użytkowników, niezbyt popularnych u nas w kraju, "Makówek".
| |
− |
| |
− | Wczoraj została wydana aktualizacja, lista zmian:
| |
− | * Naprawiono błąd powodujący resetowanie się niektórych ustawień graficznych przy restarcie silnika gry.
| |
− | * Naprawiono przypadki nierównej wydajności na wielordzeniowych maszynach.
| |
− | * Zmniejszono nakładanie się dźwięku w kodzie.
| |
− | * Naprawiono przypadki, gdzie dźwięk mógł przeskakiwać.
| |
− | * Naprawiono problem nieładowania wkompilowanych w mapę materiałów, kiedy te były wrzucone do głównego katalogu.
| |
− | * Statystyki:
| |
− | ** Naprawiono problem mogący spowodować utratę statystyk gracza jeśli zostało utracone połączenie internetowe zaraz po rozpoczęciu gry.
| |
− | ** Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie złej ulubionej broni w statystykach w przypadku, gdy gracz zdobył najwięcej zabójstw nożem lub granatami.
| |
− | ** Nowo osiągnięte odznaczenia oraz statystyki są od razu aktualizowane na stronie osiągnięć i statystyk. Przedtem były tam wyświetlane nieaktualne dane.
| |
− | * Prośby społeczności:
| |
− | ** Dodano zamienną "serwerową" ''sv_competitive_minspec'', która wymusza używanie przez graczy poniższych ustawień:
| |
− | *** ''r_drawdetailprops'' 1
| |
− | *** ''r_staticprop_lod'' (-1 do 3)
| |
− | *** ''fps_max'' minimalnie 60 (lub 0)
| |
− | *** ''cl_detailfade'' minimalnie 400
| |
− | *** ''cl_detaildist'' minimalnie 1200
| |
− | *** ''cl_cmdrate'' minimalnie 60
| |
− | *** ''cl_updaterate'' minimalnie 60
| |
− | *** ''rate minimalnie'' 30,000
| |
− |
| |
− | '''Planowane jest wprowadzenie powyższych zmian do właściwej gry w poniedziałek 16 sierpnia.'''
| |
| | | |
| }} | | }} |