SRCDS - skrypcior
(Różnice między wersjami)
(→Morderca serwera) |
(→Startowy serwera) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
############### | ############### | ||
− | S_WORKDIR="/home/ | + | S_WORKDIR="/home/hlds/srcds"; # definuje katalog gdzie jest serwer |
− | S_BIN=" | + | S_BIN="./srcds_run"; # definiuje pik do wykonania |
− | S_GAME=" | + | S_GAME="dod"; # defiuje mod gry |
− | S_PORT=" | + | S_PORT="27015"; # port na jakim ma stac serwer gry |
− | S_MAXPL=" | + | S_MAXPL="18"; # maksymalna ilosc graczy |
S_RCON="******"; # haslo rcon | S_RCON="******"; # haslo rcon | ||
− | S_MAP=" | + | S_MAP="dod_anzio"; # startowa mapa |
S_CFG="server.cfg" # startowy konfig serwera oraz wykonywany konfig co zmiane mapy | S_CFG="server.cfg" # startowy konfig serwera oraz wykonywany konfig co zmiane mapy | ||
S_PID="srcds.pid" # plik gdzie przechowywany jest process id serwera, wymagany do mordowania serwera | S_PID="srcds.pid" # plik gdzie przechowywany jest process id serwera, wymagany do mordowania serwera | ||
− | S_TIC=" | + | S_TIC="66" # tickrate, jak plynnie sie bedzie gralo, nie dawac wiecej niz 100 |
− | S_PORT=" | + | S_PORT="27014" # port do steam |
################## | ################## | ||
− | while | + | while true; |
+ | do | ||
cd $S_WORKDIR | cd $S_WORKDIR | ||
− | + | $S_BIN -game $S_GAME +port $S_PORT +maxplayers $S_MAXPL +rcon_password $S_RCON +map $S_MAP +exec $S_CFG +mapchangecfgfile $S_CFG -tickrate $S_TIC -debug -sport $S_PORT -pidfile S_PID | |
done | done | ||
+ | |||
</pre> | </pre> | ||
Wersja z 19:22, 5 cze 2006
Spis treści |
Uwaga
Powinno (chyba) działać - nie testowałem :D
Startowy serwera
Wrzućmy go do /home/hl/hlds_css/_serv1 i dajmy mu prawa wykonywalne ( chmod +x )
#!/bin/bash ############### S_WORKDIR="/home/hlds/srcds"; # definuje katalog gdzie jest serwer S_BIN="./srcds_run"; # definiuje pik do wykonania S_GAME="dod"; # defiuje mod gry S_PORT="27015"; # port na jakim ma stac serwer gry S_MAXPL="18"; # maksymalna ilosc graczy S_RCON="******"; # haslo rcon S_MAP="dod_anzio"; # startowa mapa S_CFG="server.cfg" # startowy konfig serwera oraz wykonywany konfig co zmiane mapy S_PID="srcds.pid" # plik gdzie przechowywany jest process id serwera, wymagany do mordowania serwera S_TIC="66" # tickrate, jak plynnie sie bedzie gralo, nie dawac wiecej niz 100 S_PORT="27014" # port do steam ################## while true; do cd $S_WORKDIR $S_BIN -game $S_GAME +port $S_PORT +maxplayers $S_MAXPL +rcon_password $S_RCON +map $S_MAP +exec $S_CFG +mapchangecfgfile $S_CFG -tickrate $S_TIC -debug -sport $S_PORT -pidfile S_PID done
Morderca serwera
Zapisujemy jako /home/hl/hlds_css/killer i dajemy prawa do wykonywania (chmod +x )
#!/bin/bash for f in `cat $1`; do kill -9 $f done
Crontab
Co 12h bedzie mordowal serwer, o zadanech godzinach
Wpisujemy w konsoli
crontab -e
Wciskamy klawisz Insert i strzałeczkami dochodzmiy do pierwszej linii. Wpisujemy w niej taki oto tekst
00 11 * * * /home/hl/hlds_css/killer srcds.pid 00 23 * * * /home/hl/hlds_css/killer srcds.pid
Potem wciskamy klawisz ESC i wpisyjemy (pojawi się na dole ekranu
:w
Wciskamy Enter (powinnien na dole się pojawic tekst o zapisaniu pliku), wpisujemy znowu
:q