SSserver
(Różnice między wersjami)
(→Opis) |
(→Wymagania) |
||
Linia 23: | Linia 23: | ||
Na [[Linux]]ie wymagane konto [[shell]] i możliwośc odpalenia procesu w tle, na [[Windows]] - możliwość odpalenia procesu w tle. | Na [[Linux]]ie wymagane konto [[shell]] i możliwośc odpalenia procesu w tle, na [[Windows]] - możliwość odpalenia procesu w tle. | ||
− | + | {{stub}} | |
− | + | ||
[[kategoria:anticheat]] | [[kategoria:anticheat]] | ||
[[kategoria:cheat]] | [[kategoria:cheat]] | ||
[[kategoria:Serwery gier]] | [[kategoria:Serwery gier]] |
Wersja z 01:09, 18 cze 2006
Spis treści |
Opis
ssServer oraz ssClient to działające ze sobą dwa programy anticheaterskie, których głównym zadaniem jest wykonywanie zrzutów ekranów na komputerach graczy podczas gry.
Jest to dość stary, ale działający i ciekawy projekt, został potem zmodyfikowany i jest dostępny między innymi w lidze ESEA.
Linki
- UfoNurkka - oficjalna strona projektu.
Zalety
- prosty w działaniu
- możliwość bezpośredniego zamieszczania zrzutów ekranu na serwerze www/ftp i integracja z bazą danych
- bardzo rozbudowane możliwości dostosowania konfiguracji programu w działaniu do potrzeb graczy i serwera oraz dodoatków
- działa na wielu rodzajach serwerów gier.
Wady
- trudny w konfiguracji od strony serwera ale bardzo elastyczny
- trudniejszy w konfiguracji po stronie klienta w porównaniu z innymi klientami
- generuje dodatkowy ruch na łączu klient - serwer
Instalacja
Wymagania
Na Linuxie wymagane konto shell i możliwośc odpalenia procesu w tle, na Windows - możliwość odpalenia procesu w tle.
Ten artykuł jest niepełny i wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie - postaraj się go uzupełnić.. Pamiętaj, że nawet najmniejsza zmiana jest cenna i pomocna :) |